SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:
School hartstikke belangrijk hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huh? Waarom is de weerwolfmeet afgeschaft?
Oh en ik kom jullie lastig vallen want ik moet voor school bezig zijn.Hai!
Muhahaha bleek niet te kunnen op die dag. Dus kon het daar niet gehouden worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
I know, daarom zit ik ook niet meer gezellig te doen met huisgenoten. Maar ik heb geen zihin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
School hartstikke belangrijk hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Maar evengoed wees welkom hier!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Was je gekomen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha bleek niet te kunnen op die dag. Dus kon het daar niet gehouden worden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu geen klaarkom grapjes maken he?
Waar zie je me voor aan? Pfffquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu geen klaarkom grapjes maken he?
quote:
ja he, hij ziet toch geen klap zonder lenzen???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag, meneertje.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja he, hij ziet toch geen klap zonder lenzen???Ik ga wel zwijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
NEEEEEE.quote:
WAAAAR?????....quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
NEEEEEE.
EEN VOETBALFAN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nee, nu voel ik me een debielquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu nog meer oude man dan normaal?![]()
Succes
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
VINNIE< HEB JE JE LENZEN AL UIT? KUN JE DIT LE_ZEN?Ja want ik heb m'n bril opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ga nooit voor het voetbal....alleen om te rellen...quote:
Kijk menschen... DAS ...pas een ekte supporter!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor het voetbal....alleen om te rellen...
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, nu voel ik me een debiel
[..]
Ja want ik heb m'n bril op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk menschen... DAS ...pas een ekte supporter!
Nee, mag niet. Van het weekend nog geblowd, dus voorlopig even niet.quote:
Wat heb je getraind? Biceps?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera, de laatste week eindelijk echt met die halters gewerkt trouwens.
Jammer ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor het voetbal....alleen om te rellen...
Ik heb ...nee wacht, ik heb afgelopen weekend WEL geblowd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Van het weekend nog geblowd, dus voorlopig even niet.
Sterke bottenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Kerel je moet blij zijn, met jouw bouw is het een wonder dat je niet in tweeën bent geknapt!
Jij moet echt niet blowen en FOK!kenquote:
Was een grapje hoor....quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterke botten
[..]
Jij moet echt niet blowen en FOK!ken
Thanks, slaap lekker en beterschapquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga een poging doen om te slapen![]()
Vin, succes en ik hoop dat je morgen niet teveel pijn hebt
Daarom blow ik niet teveel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ...nee wacht, ik heb afgelopen weekend WEL geblowd!
Dang!![]()
Vurgeetuh!
Kun je dat zo goed zien, ja?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen mijn triceps iets is gegroeid.
Misschien moet ik het gewoon nog eens proberen, maar op mij heeft het nooit effect gehad.quote:
Ik be zoooo gevoelig voor wiet he!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik het gewoon nog eens proberen, maar op mij heeft het nooit effect gehad.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo ook maar een poging doen om te gaan slapen.
Heb je de schrik nog in je lijf zitten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo ook maar een poging doen om te gaan slapen.
ALDOOOOO!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je de schrik nog in je lijf zitten?
Wat een smakker vent! Veel sterkte!
sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje vermoeiend zo.![]()
Moet ik teruglezen? Of voelt iemand zich geroepen om kort toe te lichten wat er met Vinniiee is gebeurd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Motorongeluk, hij is er goed vanaf gekomen (maar z'n motor nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet ik teruglezen? Of voelt iemand zich geroepen om kort toe te lichten wat er met Vinniiee is gebeurd?
Doe ik straks wel, nu effe wat anders luisterenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja ik zoek wel een ander nummer
Nee ik ga toch nog even doorzoeken!![]()
quote:
Thanks. Valt mee, morgen zal ik kapot gaan van de spierpijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Motorongeluk, hij is er goed vanaf gekomen (maar z'n motor niet)
Prodigy.... ik luister vaker naar Jerichoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
GENIAAL!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Is een lekker rustig nummertje
Aphex Twin heeft best wel gare muziek ghemaakt, maar wel lekker als je geblowd hebtquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prodigy.... ik luister vaker naar Jericho
Aphex Twin... ja klopt... klinkt niet slecht
Ik blow niet...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aphex Twin heeft best wel gare muziek ghemaakt, maar wel lekker als je geblowd hebt
Contacten hebben is zo handig!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik blow niet...ik ken t omdat een kennis van mij fan is
I agreequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Contacten hebben is zo handig!!!!!![]()
Ik heb er alleen niet zo veel. Das een nadeel, maar gelijk ook een voordeel...denk ikquote:
Ben je lekker snel mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AlbinoBambi!![]()
![]()
Hoe is het met de mooiste van fok!?![]()
Zal ik er 1tje voor jou rollen?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Gezocht! Klein mannetje dat altijd een zakje zand bij zich heeft. Luistert naar de naam Klaas Vaak.
Goed om te horen!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben je lekker snel mee.![]()
Nu moe, vandaar dat ik ga slapen. Verder goed, maar druk met school en een sociaal leven enzo.
Hehe, ga je ineens hosselen koffie?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AlbinoBambi!![]()
![]()
Hoe is het met de mooiste van fok!?![]()
Nou wel prima ik ben over mijn slaap heen en 630 de wekker.quote:
Ow scheissequote:Op woensdag 10 april 2013 00:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou wel prima ik ben over mijn slaap heen en 630 de wekker.
Hosselen op fok? Neeeeh, kennie!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ga je ineens hosselen koffie?
Ik lig al. Ik lig al 2 uurquote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow scheisse
Beter ga je gauw naar bed, misschien lukt het slapen gaan alsnog?
Ik ga er ook zo in
Zegt mijn opa ook altijdquote:Op woensdag 10 april 2013 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben een jaartje dichter bij de dood
Ik zit muziek te luisteren! Echt vrolijke muziek!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik was even bezig met iets anders
Wat dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik was even bezig met iets anders
ik bleef hardnekkig doorspammen, nog hardnekkiger dan een teekquote:Op woensdag 10 april 2013 00:51 schreef Faxie het volgende:
Aphex?
Grappig, als ik die links post reageert nooit iemand
Je zal Wisp ook wel leuk vinden. En Bogdan Racynski misschien ook wel. En uZig. En The Flashbulb. Beefcake, Squarepusher...quote:Op woensdag 10 april 2013 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik bleef hardnekkig doorspammen, nog hardnekkiger dan een teek
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat spreekt boekdelen. Vuigaard.
Effe dit naar mezelf PMenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zal Wisp ook wel leuk vinden. En Bogdan Racynski misschien ook wel. En uZig. En The Flashbulb. Beefcake, Squarepusher...
Lol
LANparty?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met het vieren van mijn verjaardag!![]()
Volgend jaar gaan we landelijk!
Ik heb je in de gaten meneertje.quote:
Ik luister vooral in dat genre...quote:
Kilometers kabels door het land!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LANparty?
[..]
Ik heb je in de gaten meneertje.
Ik houd wel van dat speelse. Hou wel van melodieuzere muziekquote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister vooral in dat genre...
Autechre is favoriet, maar die kunnen heel experimenteel zijn. Sowieso is Aphex z'n stijl speelser en organischer.
Zie je straks weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je straks weer!Wekker gaat over 5.5 uur top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Ik luister vanalles. Alleen een afkeer voor oppervlakkige dingen. Daar valt veel pop, rock, dance en hiphop onder.... D'r blijft nog wel een heleboel over in ieder geval.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd wel van dat speelse. Hou wel van melodieuzere muziek
En soms heel duistere harde muziek!![]()
Die ken ik nog wel jaquote:Op woensdag 10 april 2013 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wizards of the sonic is ook wel een lekker nummer (de remix dan, het origineel was vrij bagger).
Jeugdherinneringen
Ik luister bijna alleen nog maar 'populaire' liedjes als ik me nostalgisch voel...zoals nuquote:Op woensdag 10 april 2013 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister vanalles. Alleen een afkeer voor oppervlakkige dingen. Daar valt veel pop, rock, dance en hiphop onder.... D'r blijft nog wel een heleboel over in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |