quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo ook maar een poging doen om te gaan slapen.
Heb je de schrik nog in je lijf zitten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo ook maar een poging doen om te gaan slapen.
ALDOOOOO!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je de schrik nog in je lijf zitten?
Wat een smakker vent! Veel sterkte!
sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje vermoeiend zo.![]()
Moet ik teruglezen? Of voelt iemand zich geroepen om kort toe te lichten wat er met Vinniiee is gebeurd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Motorongeluk, hij is er goed vanaf gekomen (maar z'n motor nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet ik teruglezen? Of voelt iemand zich geroepen om kort toe te lichten wat er met Vinniiee is gebeurd?
Doe ik straks wel, nu effe wat anders luisterenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja ik zoek wel een ander nummer
Nee ik ga toch nog even doorzoeken!![]()
quote:
Thanks. Valt mee, morgen zal ik kapot gaan van de spierpijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Motorongeluk, hij is er goed vanaf gekomen (maar z'n motor niet)
Prodigy.... ik luister vaker naar Jerichoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
GENIAAL!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Is een lekker rustig nummertje
Aphex Twin heeft best wel gare muziek ghemaakt, maar wel lekker als je geblowd hebtquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prodigy.... ik luister vaker naar Jericho
Aphex Twin... ja klopt... klinkt niet slecht
Ik blow niet...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aphex Twin heeft best wel gare muziek ghemaakt, maar wel lekker als je geblowd hebt
Contacten hebben is zo handig!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik blow niet...ik ken t omdat een kennis van mij fan is
I agreequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Contacten hebben is zo handig!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |