dat is toch gewoon een hack squat machine? Die hadden ze in mijn vorige gym ookquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, dan gebruik ik die andere wel
Ik gebruik ook de V-Squat machine. En om calf raises erin te doen, makkelijker dan de Smith.
[ afbeelding ]
Ja, precies ja. Toen ik het verschil ging opzoeken op internet wist ik gelijk al dat Badjak imo lekkerder zal smaken dan Oelek. Badjak zou juist de standaard moeten zijn. Scherper kan ik niet handelen.quote:Op maandag 8 april 2013 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's mijn favoriete. Niet té scherp en lekker geurige smaak door meegebakken ui en knoflook.
Als je zoiets zoekt, maar dan veel scherper, kun je Sambal Brandal eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal gooi ik wat door elkaar in een marinade en smaakt het prima, maar vandaag heb ik sowieso de lekkerste home-made kip ever gemaakt. Niet mijn eigen improvisatie maar op het net gevonden.
Voor een kilo kip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, precies ja. Toen ik het verschil ging opzoeken op internet wist ik gelijk al dat Badjak imo lekkerder zal smaken dan Oelek. Badjak zou juist de standaard moeten zijn. Scherper kan ik niet handelen.Hou niet zo van erg scherp voedsel. Teveel 'hoe ha' en zweten.
Mijn 'kruiden la' puilt sowieso uit van allerlei soorten shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal gooi ik wat door elkaar in een marinade en smaakt het prima, maar vandaag heb ik sowieso de lekkerste home-made kip ever gemaakt. Niet mijn eigen improvisatie maar op het net gevonden.
Voor een kilo kip:klinkt goed ga ik een keer maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, het is ook erg lekker. Ik zou je wel aanraden om het een nacht in de marinade te laten weken zodat het echt lekker intrekt. Ik heb het vandaag een paar uurtjes gedaan. In de dunne stukjes van de kip smaakte het tig keer lekkerder dan in de dikkere stukjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
klinkt goed ga ik een keer maken.
Nu je het over slaap hebt, en het ook aan bod kwam in het vorige topic. Ik heb ongeveer twee maanden terug een podcast beluisterd waarin enkele wetenschappers op het gebied van slaap uitgenodigd waren. De streef is inderdaad ongeveer circa 8 uur per nacht, echter verschilt het per persoon hoeveel die nodig heeft. Ook is het zo dat hoe minder uur slaap je beschikbaar hebt, hoe meer je in een REM slaap verkeert. Ik kan mij alleen niet zo goed herinneren of dit gelijk stond aan een kwalitatief betere slaap, volgens mij niet.quote:
Sweeeet ik ga dan rijst/bulghur en kouseband/sperziebonen erbij doen.. Lekker!quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, het is ook erg lekker. Ik zou je wel aanraden om het een nacht in de marinade te laten weken zodat het echt lekker intrekt. Ik heb het vandaag een paar uurtjes gedaan. In de dunne stukjes van de kip smaakte het tig keer lekkerder dan in de dikkere stukjes.
Recept?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sweeeet ik ga dan rijst/bulghur en kouseband/sperziebonen erbij doen.. Lekker!
Mooi dat je toch bent gegaan. Maar ben vandaag ook voor het eerst weer begonnen met powercleans, inderdaad een slopende oefening. Moest vijf minuten uithijgen na mijn zwaarste setje. Verbaasde me er over dat ik nog redelijk wat gewicht kon pakken na het twee jaar niet meer te hebben gedaan, 5*65kg en daarna 3*70. Maar zat eerst ook op 5*80.quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jullie hadden gelijk kon zonder pijn liften, tegen je grens aan powercleanen is trouwens echt zwaar aan het einde ben ik echt helemaal kapot. Was zo moe dat ik geen energie meer had voor twee chimis die mij aan het mirren waren
Mijn postbode ookquote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mijn huisarts dacht dat ik aan de test zat ivm met rugacne![]()
Gastquote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval wat bloed/wondvocht op de pleister als ik mn vinger buig
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]
Lol. HUuuWAAAaahR. Come an bro, come an. HUuHhquote:
Een hempje en een korte broek, al dreef ik het matje af idd. maar dat was meer omdat ik al m'n concentratie nodig had om m'n balans en alles te houdenquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Net power yoga gedaan, best pittig nog maar zeker wel een aanrader mocht je wat flexibeler willen worden. Volgende week Haithu yoga (oid) of wellicht kettlebell workshop mocht die dan al begonnen zijn
RaymondK, wat draag je normaal tijdens je yogasessies? Ik had een trainingsbroek aan en een wijd shirt alleen ik had de helft van de tijd net zo goed geen shirt aan kunnen hebben
'k zag zaterdag die gozer die ook mee yogade maar het dus duidelijk wel kon, hij vroeg wat ik d'r van vond. Ik klagen als dat van houte plank enz enz, en toen zei diequote:Op dinsdag 9 april 2013 02:01 schreef star_gazer het volgende:
Wake up call voor mensen die nog stretchen voor de training:
http://well.blogs.nytimes(...)-stretch/?ref=health
Stretchen doe je NA de training, niet ervoor. Een paar warm up reps met lege bar is meer dan genoeg voor de training.
ja, en op een gegeven moment zou het ook nog een keer ontspannend moeten gaan worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:01 schreef star_gazer het volgende:
Yoga is ontzettend intens. Echt heel zwaar, maar het werkt echt om je mobiliteit wat te verbeteren.
lol. ik vind pompen ook leuker maar hoezo? Wordt het bij jouw door e.o.a. Fruit Cake gegeven?quote:
Laatste keer was een maandje geleden, gaf zo een donkere skinny ass homo het. Hoe hij me 'corrigeerde'quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. ik vind pompen ook leuker maar hoezo? Wordt het bij jouw door e.o.a. Fruit Cake gegeven?
hands on?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laatste keer was een maandje geleden, gaf zo een donkere skinny ass homo het. Hoe hij me 'corrigeerde'ulgh
Haha niet fijn. Hij zei ook, kijkend naar mij, 'Ik zie dat er vandaag ook mensen zijn die hun lange spieren minder trainen'quote:
damnquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha niet fijn. Hij zei ook, kijkend naar mij, 'Ik zie dat er vandaag ook mensen zijn die hun lange spieren minder trainen'
En dat lijkt me eigenlijk al jaren bekend. Althans, 10 jaar geleden deden we dit al bij 't voetbal.quote:A better choice, he continued, is to warm-up dynamically, by moving the muscles that will be called upon in your workout. Jumping jacks and toy-soldier-like high leg kicks, for instance, prepare muscles for additional exercise better than stretching. As an unscientific side benefit, they can also be fun.
Dat wierrook doen wij gelukkig niet aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, en op een gegeven moment zou het ook nog een keer ontspannend moeten gaan worden.
Ergens volgend jaar is dat voor mij denk![]()
Wel een beetje jammer van dat wierrook stokje wat er bij aan ging.
De geur was XIM (Xenos Instant Migrain)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |