okquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik neem vlak voor het trainen altijd whey (16:30), daarna avondeten (19:00)
Op rustdagen neem ik die whey gewoon iets eerder de whey, rond 15:30 en eet ik m'n avondeten rond 18:00.
okquote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Sapstengel het volgende:
Was om antwoord te geven op de vraag van pre- en postworkout meals.
Jullie hadden gelijk kon zonder pijn liften, tegen je grens aan powercleanen is trouwens echt zwaar aan het einde ben ik echt helemaal kapot. Was zo moe dat ik geen energie meer had voor twee chimis die mij aan het mirren warenquote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval wat bloed/wondvocht op de pleister als ik mn vinger buig
Pic van de schaafwond:
[ afbeelding ]
Ter info: de ene legpress is de andere niet; gewichten laten zich niet 1:1 met elkaar vergelijken.quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Geinspireerd door Marmar en 120 kg legpress gedaan. 9 herhalingen dat wel
Idd. Sommige legpresses zijn de kilos een stuk lichter.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ter info: de ene legpress is de andere niet; gewichten laten zich niet 1:1 met elkaar vergelijken.
Merk?quote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah mooi, dan ben ik net weer aan een nieuwe pot toe. Thanks!
quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd. Sommige legpresses zijn de kilos een stuk lichter.
Die deed ik vrijdag na m´n squats. Ik voel het nu nog steeds een beetje.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef seto het volgende:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/LV45LegPress.html
deze na squats doen is echt killing
Mja, die horizontale leg press vind ik maar gaar.quote:Op maandag 8 april 2013 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die deed ik vrijdag na m´n squats. Ik voel het nu nog steeds een beetje.![]()
Dat soort leg presses zijn volgens mij wel betrouwbaar met gewicht.
Hangt af van de arm van het gewicht t.o.v. het draaipunt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die deed ik vrijdag na m´n squats. Ik voel het nu nog steeds een beetje.![]()
Dat soort leg presses zijn volgens mij wel betrouwbaar met gewicht.
We hebben er ook zo een staan. Ook een pittige.quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef seto het volgende:
[..]
Mja, die horizontale leg press vind ik maar gaar.
okquote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef seto het volgende:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/LV45LegPress.html
deze na squats doen is echt killing
Da's mijn favoriete. Niet té scherp en lekker geurige smaak door meegebakken ui en knoflook.quote:Op maandag 8 april 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tevens, voor diegene (volgens mij Sapstengel) die vertelde dat Sambal Badjak ook lekker was; inderdaad! Velen malen lekkerder dan Oelek imo.
ik gebruik die eerste andere vind ik ook niks.quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben er ook zo een staan. Ook een pittige.
[ afbeelding ]
Dit vind ik niks.
[ afbeelding ]
dat is toch gewoon een hack squat machine? Die hadden ze in mijn vorige gym ookquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, dan gebruik ik die andere wel
Ik gebruik ook de V-Squat machine. En om calf raises erin te doen, makkelijker dan de Smith.
[ afbeelding ]
Ja, precies ja. Toen ik het verschil ging opzoeken op internet wist ik gelijk al dat Badjak imo lekkerder zal smaken dan Oelek. Badjak zou juist de standaard moeten zijn. Scherper kan ik niet handelen.quote:Op maandag 8 april 2013 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's mijn favoriete. Niet té scherp en lekker geurige smaak door meegebakken ui en knoflook.
Als je zoiets zoekt, maar dan veel scherper, kun je Sambal Brandal eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal gooi ik wat door elkaar in een marinade en smaakt het prima, maar vandaag heb ik sowieso de lekkerste home-made kip ever gemaakt. Niet mijn eigen improvisatie maar op het net gevonden.
Voor een kilo kip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |