Dat was ook mijn eerste reactiequote:
Alleen te warm voor de marathon poppetjesquote:Op maandag 8 april 2013 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
Te warm? Ik begin dan net een beetje op te warmen. Heerlijk. Laat die lange, hete zomer maar komen.
Ik denk wel dat je die 30 minuten gewoon haalt hoor....zeker als je na 2x15 er nog met gemak 10 aanplakt! Gewoon proberen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:07 schreef Lula het volgende:
Ik heb naar jullie geluisterd hoor!:-)
Het viel me zwaarder dan de laatste keren dus ik heb mijn rondje iets kleiner gemaakt dan ik eigenlijk van plan was. 15-15 en nog eens rond de 10 extra. Zo jammer dat ik het idee heb dat ik het nog veel langer kan volhouden qua uithoudingsvermogen maar dat mijn benen het er niet mee eens zijn.
Zoals iedere keer liep ik die laatste tien minuten weer het fijnst. Het lijkt of de pijntjes dan minder worden:-)
Woensdag gaan we voor de ene laatste les!! Dat half uur ga ik denk ik nog niet halen na deze week maar dat is niet erg, desnoods ga ik een eigen schema maken en mijn wandelminuut dan steeds een minuut opschuiven
http://www.endomondo.com/workouts/174392452/5638894
Ik geef de meefietsers extra water meequote:Op maandag 8 april 2013 13:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Misschien wel handig om een kleine bidon mee te nemen met wat extra water als het echt zo warm wordt. Kan je goed helpen als je oververhit raakt..
Het probleem is dat ik alleen die laatste tien minuten met gemak loop. De rest gaat me dus echt niet makkelijk af en zodra ik mag wandelen dan ben ik echt opgelucht. Misschien gaan die laatste minuten ook wel makkelijker omdat ik die eigenlijk niet meer hoef te lopen en dus ook mag stoppen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je die 30 minuten gewoon haalt hoor....zeker als je na 2x15 er nog met gemak 10 aanplakt! Gewoon proberen.
En over het weer....tja het is toch nooit goedIk vind 20 graden prima
maar snap dat het tijdens een marathon anders is. Maar laten we het eerst afwachten.
Die longsleeve hoef ik in ieder geval niet meer te kopennu gaat de keuze tussen een 3kwart tight of een short
Vorige week liep ik ook zo een keer los. En haalde ik 25 min vrij goed, terwijl ik gisteren na de 1e 10 minuten al best wel wat gaar was, na de 1e 12min nog erger, en na de laatste 12 weer beter.. Ik denk dat het ook wel een stukje psyche is..quote:Op maandag 8 april 2013 13:27 schreef Lula het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik alleen die laatste tien minuten met gemak loop. De rest gaat me dus echt niet makkelijk af en zodra ik mag wandelen dan ben ik echt opgelucht. Misschien gaan die laatste minuten ook wel makkelijker omdat ik die eigenlijk niet meer hoef te lopen en dus ook mag stoppen.
Vooral niet te hard van stapel lopen, aangezien je aangeeft dat je lange periode niet gelopen hebt. Je spieren/pezen/gewrichten moeten (ook) weer aan de belasting etc. wennen. Rustig opbouwen is wel belangrijk om blessures te voorkomen.quote:Op maandag 8 april 2013 14:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hey, na een lange periode niet wezen hardlopen, heb ik 2 dagen een redelijke afstand gelopen. Is het normaal dat mijn benen jeuken tijdens en even na het hardlopen? Ik heb nu ook pijn bij mijn kuiten overigens, is dat een normaal teken of juist een teken dat ik het slecht doe? Weten jullie het?
Jeuk komt bij mij vaak van kou of gewoon van 'wobbelend vet'quote:Op maandag 8 april 2013 14:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hey, na een lange periode niet wezen hardlopen, heb ik 2 dagen een redelijke afstand gelopen. Is het normaal dat mijn benen jeuken tijdens en even na het hardlopen? Ik heb nu ook pijn bij mijn kuiten overigens, is dat een normaal teken of juist een teken dat ik het slecht doe? Weten jullie het?
Ditquote:Op maandag 8 april 2013 14:22 schreef Hinder het volgende:
[..]
Vooral niet te hard van stapel lopen, aangezien je aangeeft dat je lange periode niet gelopen hebt. Je spieren/pezen/gewrichten moeten (ook) weer aan de belasting etc. wennen. Rustig opbouwen is wel belangrijk om blessures te voorkomen.
Minimaal vijf of zes keer sauna per jaar. Even de poriën goed uitspoelen daar doet wonderen tegen deze kwaal.quote:Op maandag 8 april 2013 14:32 schreef GotC het volgende:
[..]
DitEn verder kan je als het wat warmer wordt ook last krijgen van jeuk. Iets met warmte en zweet dat niet goed uit je poriën kan komen
Tof! En een koud biertje is altijd goed bij die temperaturen. Enjoy!quote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo, de eerste dag in India zit er op. In de nacht gevlogen, 's ochtends geland en meteen door naar kantoor. Van de afgelopen 32 uur heb ik er anderhalf geslapen dus stipjestreepje is redelijk gebroken. Net een half uur op de loopband gestaan met met 30 graden binnen (40 graden buiten) is dat nauwelijks te doen. Gelukkig is er ook een zwembad op het dak van het hotel en schenken ze:
[ afbeelding ]
Nu eten, skypen met het thuisfront en dan pitten.
Oh relaxed! Mogen die gewoon meefietsen over het parkoers of wachten die gewoon steeds na een aantal km ofzo? Mag je ze ook als haas gebruiken?quote:
Fietsen op de fietspaden ernaastquote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh relaxed! Mogen die gewoon meefietsen over het parkoers of wachten die gewoon steeds na een aantal km ofzo? Mag je ze ook als haas gebruiken?
Wat lief van hemquote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Fietsen op de fietspaden ernaastDus niet op het parcours (gelukkig). Ze kunnen het grootste gedeelte v/d route meefietsen. Vanuit HAAG gaat er een hele groep meefietsen, maar Yur z'n vader fietst voor hem speciaal mee
Dat wordt wel een beetje vrijgehouden van supporters enzo? Of fietsen ze daar dan weer achter? Wel erg fijn dat dat zo kan inderdaad, hoef je niet alles mee te slepen. Goede kerel die vader!quote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Fietsen op de fietspaden ernaastDus niet op het parcours (gelukkig). Ze kunnen het grootste gedeelte v/d route meefietsen. Vanuit HAAG gaat er een hele groep meefietsen, maar Yur z'n vader fietst voor hem speciaal mee
Volgens mij heb je de weg, dan hekken met supporters en daarnaast weer fietspaden. Tenminste, dat is wat ik me kan herinnerenquote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat wordt wel een beetje vrijgehouden van supporters enzo? Of fietsen ze daar dan weer achter? Wel erg fijn dat dat zo kan inderdaad, hoef je niet alles mee te slepen. Goede kerel die vader!![]()
Spannend mén!
De fietsers kunnen niet het hele parcours meefietsen, maar het schijnt zo te zijn dat ze op sommige stukken kilometers lang naast het parcours mee kunnenquote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat wordt wel een beetje vrijgehouden van supporters enzo? Of fietsen ze daar dan weer achter? Wel erg fijn dat dat zo kan inderdaad, hoef je niet alles mee te slepen. Goede kerel die vader!![]()
Spannend mén!
quote:Op maandag 8 april 2013 13:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactieEcht,
.
Ehm, niet dat ik het erg vind trouwens, maar ik leef met de lopers mee
Nom!quote:Op maandag 8 april 2013 18:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens is de trein vertraagd en dat is heeeel zielig voor mij
[ afbeelding ]
En nu is de man naast me geïrriteerd, want "het stinkt". Geen smaak, die kerelen daarnaast, ik eet geluidloos. Hij zit de hele weg Napoleons weg te kauwen, nee, dàt is lekker
en tussendoor ook nog even je roggels ophalen, he fijn...
/treinleed
Jaaaaaaa, Julia'squote:Op maandag 8 april 2013 18:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
En nu is de man naast me geïrriteerd, want "het stinkt". Geen smaak, die kerelen daarnaast, ik eet geluidloos. Hij zit de hele weg Napoleons weg te kauwen, nee, dàt is lekker
/treinleed
Nee zeg!! Is van MIJquote:Op maandag 8 april 2013 18:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nom!![]()
Vent naast je gewoon ff bak onder z'n neus schuiven
Julia'squote:Op maandag 8 april 2013 18:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
/treinleed
haha dat heb ik ook zo vaak hoor! dat ik dan tegen mijn vriend begin: "ja iemand op fok...." en dat zn gezicht dan al helemaal vertrektquote:Op maandag 8 april 2013 18:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat leuk toch hoe iedereen hier mee leeft met de marathonlopers. Zo gek, dat je het helemaal spanned vindt terwijl je ze helemaal niet kent. Van het weekend ging het ergens over hardlopen en ik wou zeggen "ik ken iemand die volgende week de marathon van Rotterdam loopt", maar gelukkig hield ik net op tijd mijn mond, want dat is natuurlijk helemaal niet zo dat ik zo iemand ken.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:25 schreef E.T. het volgende:
Toen ze op m'n werk vroegen of ik zondag kon werken zei ik ook 'wel pas na 15.30 want ik moet eerst nog een kennis aanmoedigen die de marathon loopt!'
fok-vriendjes snappen ze op m'n werk nietquote:Op maandag 8 april 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
En YUR maar denken dat z'n vrienden 'm aan komen moedigen
Toch zijn er wel degelijk Fokkers die ik tot m'n vrienden rekenquote:Op maandag 8 april 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
En YUR maar denken dat z'n vrienden 'm aan komen moedigen
quote:Op maandag 8 april 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo als ik weer eens heel enthousiast over leuke dingen of stomme dingen op FOK! loop te ratelen/ranten:
[ afbeelding ]
JA, LEUK/WAT STOM SCHAT!HEUS!
Dit dusquote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Toch zijn er wel degelijk Fokkers die ik tot m'n vrienden reken
Idem hoorquote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
o absoluut!quote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb je vader ook ontmoetquote:Op maandag 8 april 2013 18:34 schreef GotC het volgende:
Het kan me werkelijk niks boeien wat iemand vindt van mensen kennen van een forum. Zeg ook gewoon hoe het zit. Daarom hebben Quoi en Gup bv mijn vader ook al ontmoet
Verder is het wel grappig in het Amateur hardlooptopic..daar zitten 2 andere hardlopers van HAAG
En een flink aantal van jullie mijn moederquote:Op maandag 8 april 2013 18:34 schreef GotC het volgende:
Het kan me werkelijk niks boeien wat iemand vindt van mensen kennen van een forum. Zeg ook gewoon hoe het zit. Daarom hebben Quoi en Gup bv mijn vader ook al ontmoet
Ja! Dat is het leuke en gezellige van het topicquote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef Arquero het volgende:
Maar dat maakt dit topic ook zo leuk: ook de meets of andere gezamenlijke dingen die plaatsvinden
Living on the edgequote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
Hardlopen met de fysio in stijl, met de schoenen die je aanhad tijdens het breken van je voet!
Ik keek het lot in de ogen en zei:"Not again"!quote:
Maar wel weer gelopen! Ging het goed?quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
Hardlopen met de fysio in stijl, met de schoenen die je aanhad tijdens het breken van je voet!
hier ook flink wat fokkers op de bruiloft.. en we hebben geprobeerd uit te leggen aan de ambtenaar wat Fok was.. maar snappen deed ze het niet echtquote:Op maandag 8 april 2013 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Op onze bruiloft waren er heel veel Slankies aanwezig.
Zelf wilden ze de schijn ophouden naar iedereen dat we elkaar kenden van 'Bikram Yoga' (running gag), maar heb gewoon tegen iedereen gezegd hoe 't zatEn de gasten kenden me wel (duh) dus die vonden het ook niet raar
en? luisterde het lot?quote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik keek het lot in de ogen en zei:"Not again"!
Stoer!!quote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik keek het lot in de ogen en zei:"Not again"!
*aai*quote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
*kras* had moeten lopen over 45 minuten *kras*
Hup, huisarts zoeken jijquote:Op maandag 8 april 2013 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
NU KAN IK NIET DOUCHEN VANAVOND
Damn, ik ben echt vies. Morgen of woensdag hopelijk weer_! Voet gaat weer iets beter. Wat tips gevraagd aan de Harriers en wat nuttige shizzle teruggekregen. Ook wat gestretched en het lijkt te helpen!
En hoe ging dat?quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
Dat is hier ookquote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
haha dat heb ik ook zo vaak hoor! dat ik dan tegen mijn vriend begin: "ja iemand op fok...." en dat zn gezicht dan al helemaal vertrekt
Ja, ging goed, een stap waarbij het plekje reageerde, maar dat mag. Paar oefeningen meegekregen om te doen voordat ik ga lopen, heb ik gelijk m'n warming-up ook gedaan. Morgen voor het eggie!quote:
Lekker hé?quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, jullie worden nog bedankt, met die Julia's tip. Het is veels te lekkernu wil ik de rest ook proberen
quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, ging goed, een stap waarbij het plekje reageerde, maar dat mag. Paar oefeningen meegekregen om te doen voordat ik ga lopen, heb ik gelijk m'n warming-up ook gedaan. Morgen voor het eggie!
Lekker man!quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, ging goed, een stap waarbij het plekje reageerde, maar dat mag. Paar oefeningen meegekregen om te doen voordat ik ga lopen, heb ik gelijk m'n warming-up ook gedaan. Morgen voor het eggie!
Heb ik ook, van hier heb ik nu eigenlijk alleen Tarahumara in het echt gezien, maar van een ander forum heb ik ook al met wat mensen gelopen. Vind het zelf ook eigenlijk helemaal niet raar, vooral omdat je hier gewoon een gezamenlijke hobby hebt, ok Fok! is natuurlijk wel groter dan dit draadje, maar als je niets gezamenlijks hebt zal het snel stilvallen. Ook aangezien niet veel van mijn vrienden hardlopen (1tje maar en die is verhuisd naar Frieslandquote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Quoi het volgende:
Trouwens: totaal geen problemen met mensen van een forum zien. Ik ben inmiddels wel wat gewend, en mijn omgeving ook
Ik zie een mogelijke belangstellende voor de strand-en-duinen-hardloopmeetquote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb ik ook, van hier heb ik nu eigenlijk alleen Tarahumara in het echt gezien, maar van een ander forum heb ik ook al met wat mensen gelopen. Vind het zelf ook eigenlijk helemaal niet raar, vooral omdat je hier gewoon een gezamenlijke hobby hebt, ok Fok! is natuurlijk wel groter dan dit draadje, maar als je niets gezamenlijks hebt zal het snel stilvallen. Ook aangezien niet veel van mijn vrienden hardlopen (1tje maar en die is verhuisd naar Friesland) lijkt het me leuk om af en toe eens te meeten met mensen van hier
.
En de verhalen en andere dingen motiveren mij ook weer enorm en hoop ook dat mijn toevoegingen weer andere mensen motiveren.
Ik zit hier in ieder geval best!
Zag het ookquote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Nirak het volgende:
Mooi Slacker
Zag net bij DWDD filmpje van start marathon Parijs, waarbij een loper aan z'n telefoon prulde en dus tegen de camera aan liep... Auw..
Dat mogelijke kan je wel weghalenquote:Op maandag 8 april 2013 20:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijke belangstellende voor de strand-en-duinen-hardloopmeet
verdikkeme,had ik toch mijn loopje van gisteravond moeten oploadenquote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
Humor dat op het leaderboard van Fok! op endomondo maar 0,01 km van elkaar verschillen op 62 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |