Gezellig samen schoppen en kletsen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Tem het volgende:
Ohjee, Corrie Veerkamp gaat weer in de gay best friend modus.
Jullie zijn altijd onaardig tegen VS.quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Tem het volgende:
Ohjee, Corrie Veerkamp gaat weer in de gay best friend modus.
Ik schop graag.quote:
Ah, fretje vleeskroket dus. Nee, ik sla maar eens over denk ik.quote:
Daarom smeer ik ze ook af en toe een ban aan.quote:
Ik ben niet bejaard daar kom jij nog wel achter.quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
VS is een notaire bejaardenhater maar daar kom je nog wel achter.
Lekkere typo idd.quote:Op zondag 7 april 2013 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik schop graag.
Het liefste tegen kwetsbare schenen.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom smeer ik ze ook af en toe een ban aan.
Zozo, wat wordt de date?quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet bejaard daar kom jij nog wel achter.
Nee niet met Temquote:
In Rotterdam.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waar loopt het grootste tuig rond...in POL of hier?
Mijn ultieme modskills zorgen ervoor dat POL brandschoon is.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waar loopt het grootste tuig rond...in POL of hier?
Je DWDD-dates?quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet met TemDie is al voorzien. Ik heb een getuige, 2 zelfs, die kunnen vertellen dat ik geen bejaarde ben.
Je bent gewoon een leuke dame, en daar is de kous mee af.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet met TemDie is al voorzien. Ik heb een getuige, 2 zelfs, die kunnen vertellen dat ik geen bejaarde ben.
Helaas...ik zie Remlof nog geregeld om zich heen pissenquote:Op zondag 7 april 2013 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ultieme modskills zorgen ervoor dat POL brandschoon is.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent gewoon een leuke dame, en daar is de kous mee af.
En nu?quote:
Je kan een kind uit de PvdA halen, maar hoe haal je de PvdA uit het kind.quote:Op zondag 7 april 2013 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas...ik zie Remlof nog geregeld om zich heen pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |