SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang de tegenstander de bal heeft is er een kans op een counter, waarbij er veel meer ruimte is en de kans op scoren ook dramatisch hoger is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren en moeten ze erachteraan lopen. Nu jij weer.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
je moet er toch niet aan denken dat PSV volgend seizoen in de CL speelt tegen ploegen als Barca, Bayern, Real of Dortmund, dat gaan immense slachtpartijen worden met monsterscores
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Gewoon rood dit. Ik verwacht een onderzoek van de KNVB.![]()
De kans dat ze het opeens wel op orde hebben tegen Ajax is dan ook simpelweg niet aanwezig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Totaal geen team dat PSVKampioensonwaardig
Daarom wordt Ajax kampioen.
![]()
dit dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Totaal geen team dat PSVKampioensonwaardig
waarom zou advocaat trouwens een toptrainer zijn? Welke speler heeft hij nou echt beter gemaakt dit seizoen?![]()
Alsof deze spelers blijven, allemaal deporterenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat PSV volgend seizoen in de CL speelt tegen ploegen als Barca, Bayern, Real of Dortmund, dat gaan immense slachtpartijen worden met monsterscores![]()
De gehele verdediging op het gebied van falen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
dit dus
waarom zou advocaat trouwens een toptrainer zijn? Welke speler heeft hij nou echt beter gemaakt dit seizoen?![]()
Op de sociale werkplaats misschien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leiders schreeuwen wel vaak.![]()
Ach. Gewoon wat aanvallers erbij. Dat regelt Brands wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat PSV volgend seizoen in de CL speelt tegen ploegen als Barca, Bayern, Real of Dortmund, dat gaan immense slachtpartijen worden met monsterscores![]()
Zelfs de vader van god schreeuwt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leiders schreeuwen wel vaak.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Onzin, wedstrijden tegen Ajax zijn altijd anders.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kans dat ze het opeens wel op orde hebben tegen Ajax is dan ook simpelweg niet aanwezig.Daarom wordt Ajax kampioen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat geld voor elke NL ploeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat PSV volgend seizoen in de CL speelt tegen ploegen als Barca, Bayern, Real of Dortmund, dat gaan immense slachtpartijen worden met monsterscoresCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Volgend jaar Zoet en Narsingh weer bij PSV, gaan we er alweer op vooruit. Nu nog de verdedigers
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Oh ja, dan heb je opeens geen tactiek meer nodig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onzin, wedstrijden tegen Ajax zijn altijd anders.![]()
Ik moet niet denken aan Vitesse (zonder Bony) of PSV in de CL eigkquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat PSV volgend seizoen in de CL speelt tegen ploegen als Barca, Bayern, Real of Dortmund, dat gaan immense slachtpartijen worden met monsterscoresIk dacht eigenlijk aan Louis van Gaalquote:![]()
Als PSV deze wedstrijd verliest neemt hij ontslag. Op die manier gaan ze proberen van Ajax te winnen met het wisseltrainer effect![]()
![]()
Hm, hier heb je volkomen gelijk in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan Louis van Gaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan Louis van Gaalquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dat is al 6 maanden zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Alleen Strootbaas speelt nog een beetje fatsoenlijk. De rest is echt bagger![]()
Die moet nog even geel pakkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Alleen Strootbaas speelt nog een beetje fatsoenlijk. De rest is echt bagger"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC![]()
Tegen Ajax kan PSV gewoon counteren, dat is een stuk makkelijker. Maar ik geef ze eigenlijk weinig kans.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je opeens geen tactiek meer nodig.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Daar heb je wel gelijk in idd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tegen Ajax kan PSV gewoon counteren, dat is een stuk makkelijker. Maar ik geef ze eigenlijk weinig kans.![]()
Had alleen al een keer of 3 moeten scorenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:30 schreef HulkHeld het volgende:
Die Mokthar is toch wel een heerlijke speler zeg.![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAaAAAAAAAAAa![]()
V Bommel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Jankenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juichen als je scoort tegen Willem II![]()
Leuk om naar te kijken ja, maar hij speelt bijna elke wedstrijd en heeft vier keer gescoord. Niet echt een moyenne om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:30 schreef HulkHeld het volgende:
Fijn gekeept ook wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
Blijft ook een Duitser zo in de blessuretijd"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC![]()
1-0 tegen VVV toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, nu kan ik m'n grap niet meer maken.![]()
Als het ineens allemaal loopt bij PSV hebben ze een fantastische ploeg die makkelijk veel goals kan maken. Thuis zijn sowieso meestal zeer sterk. Het zou me niet verbazen dat uitgerekend tegen Ajax de ploeg boven zichzelf uitstijgt. Als team loopt het momenteel voor geen meter, maar ze hebben zeer veel kwaliteit in de ploeg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je opeens geen tactiek meer nodig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het enige wat Mark kanVan afstand schieten en hopen dat ie er in gaat
![]()
![]()
Dit is de kampioenswedstrijd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Tegen Willem II? Neh.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je van deze afstand scoort mag het.![]()
Hey, 3-1 kan altijd nogquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, nu kan ik m'n grap niet meer maken.![]()
![]()
Goede opleiding gehadquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:30 schreef HulkHeld het volgende:
Hij was altijd al een held.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is Van Bommel opeens een held, dat kan zomaar.![]()
Op naar de 8-0 en dan zijn ze opeens weer kampioenkandidaat nummer 1.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Zeer veel kwaliteit, pleurt toch op manquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het ineens allemaal loopt bij PSV hebben ze een fantastische ploeg die makkelijk veel goals kan maken. Thuis zijn sowieso meestal zeer sterk. Het zou me niet verbazen dat uitgerekend tegen Ajax de ploeg boven zichzelf uitstijgt. Als team loopt het momenteel voor geen meter, maar ze hebben zeer veel kwaliteit in de ploeg.
De verdediging is zeer kwetsbaar
Verdedigend blok is zo lek als een mandje
Matige aanval met Lens, Mertens & Matavz.![]()
De Bom.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer veel kwaliteit, pleurt toch op man
Matige aanval met Lens, Mertens & Matavz.Je plaat blijft hangen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
Op naar de 8-0 en dan zijn ze opeens weer kampioenkandidaat nummer 1.
Ze creëren amper kansen bij PSV![]()
Klopt, no scorequote:
ah sheryas gaat weer verder met in elk topic duidelijk hoe goed psv wel niet isquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het ineens allemaal loopt bij PSV hebben ze een fantastische ploeg die makkelijk veel goals kan maken. Thuis zijn sowieso meestal zeer sterk. Het zou me niet verbazen dat uitgerekend tegen Ajax de ploeg boven zichzelf uitstijgt. Als team loopt het momenteel voor geen meter, maar ze hebben zeer veel kwaliteit in de ploeg.
gast pleur op met je psv![]()
Nee hoor, winnen bij W2 (ongeacht met welke cijfers) zegt helemaal niets over het komende resultaat tegen Ajaxquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
Op naar de 8-0 en dan zijn ze opeens weer kampioenkandidaat nummer 1.![]()
Alleen over de verdediging heb je gelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer veel kwaliteit, pleurt toch op man
Matige aanval met Lens, Mertens & Matavz.
Aanval en middenveld gewoon beste van de Eredivisie.![]()
Snap niet hoe mensen nog denken dat wij wel 'eventjes' van ajax gaan winnen en kampioen wordenfletse boel.
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen over de verdediging heb je gelijk.
![]()
Staan ze nog voor Barcelona? Dat was op zich wel grappig.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Twente
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
No waiquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, winnen bij W2 (ongeacht met welke cijfers) zegt helemaal niets over het komende resultaat tegen Ajax.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
![]()
De tering.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
![]()
Gaat ook niet gebeuren, 0-3.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Snap niet hoe mensen nog denken dat wij wel 'eventjes' van ajax gaan winnen en kampioen wordenfletse boel.
![]()
5 goals achter helaasquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Staan ze nog voor Barcelona? Dat was op zich wel grappig.![]()
Maar dat is toch het hele idee van VBL?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dom blaten dat je ploeg geweldig is en de andere titelkandidaten aidstroep?
![]()
Hahaha. Jammer dat ze niet samen kunnen spelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Aanval en middenveld gewoon beste van de Eredivisie.
Volgende week even kijken welke club het beste is.![]()
HAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAAJJAAJJAAAA
BOMGOD!!111![]()
Whaha, tot je zo de 1-1 tegen krijgt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Doublepain het volgende:
vBommel knalt dit PSV door de struggle heen, een echte leider feit![]()
Welke aanval en welk middenveld is er dan beter dan dat van PSV?
Ik zie weinig beters rondlopen dan Mertens-Matavz-Lens en Stroot-Toivonen-Bommel. Maar goed Poulsen zal wel beter zijn oid
Ik vind hem heel realistisch. PSV speelt kut, maar heeft best aardig wat individuele kwaliteiten. Wat Shreyas zegt klopt gewoon, als het loopt scoren ze heel vaak, kijk maar naar de cijfers. Alleen als het niet loopt (en dat is best vaak) dan is het gewoon kut.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ah sheryas gaat weer verder met in elk topic duidelijk hoe goed psv wel niet is
gast pleur op met je psv![]()
Als Ajax Messi had, stonden wij bovenaan (staan we al). Als. Mooi woord is dat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Draxler het volgende:
[..]
Met twee goede CV's hadden ze gewoon bovenaan gestaan.![]()
Ja.. zo gaat het vaakquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is toch het hele idee van VBL?Dom blaten dat je ploeg geweldig is en de andere titelkandidaten aidstroep?
.. ik doe daar niet aan mee. (Tenzij ik denk dat ze het echt worden)
![]()
Het liefst een keer of 3quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef ejfaar het volgende:
Op zich niet ontevreden met de 0-1. Psv komt lekker laks uit de rust zodat w2 kan toeslaan![]()
![]()
Flauwerd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. zo gaat het vaak.. ik doe daar niet aan mee. (Tenzij ik denk dat ze het echt worden)
![]()
Bespaar je de teleurstelling. Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef ejfaar het volgende:
Op zich niet ontevreden met de 0-1. Psv komt lekker laks uit de rust zodat w2 kan toeslaan![]()
Alleen maar gezeik hier vaak. Maar jij bent wel leuk Geoquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. zo gaat het vaak.. ik doe daar niet aan mee. (Tenzij ik denk dat ze het echt worden)
![]()
![]()
Pelle.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Welke aanval en welk middenveld is er dan beter dan dat van PSV?
Ik zie weinig beters rondlopen dan Mertens-Matavz-Lens en Stroot-Toivonen-Bommel. Maar goed Poulsen zal wel beter zijn oid![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!![]()
![]()
oke manquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
![]()
Deze manquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!
De waarheid ligt in het midden.![]()
Niet teveel flirten jij.. dadelijk wordt the misses nog jaloersquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen maar gezeik hier vaak. Maar jij bent wel leuk Geo![]()
![]()
Denk ook dat Ajax wint.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hahaha. Jammer dat ze niet samen kunnen spelen.
Volgende week even kijken welke club het beste is.
Doet niets af aan dat PSV beste middenveld en aanval heeft.![]()
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
Die is beter dan Matavz ja, maar Boetius en Schaken zijn niet beter dan Mertens en Lens.quote:Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Gekkerdquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
![]()
Is het geen bedtijd voor jou inmiddels?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
ajax wint fluitend van PSV
zal alleen niet in de score te zien zijn, een 0-2 of 1-3 met een psv die 0 seconden aansprak maakte op de overwinning![]()
Ben van wie dit kloontje van je is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
zal alleen niet in de score te zien zijn, een 0-2 of 1-3 met een psv die 0 seconden aansprak maakte op de overwinningDe waarheid ligt in het midden.![]()
Jij hebt ook een aardig talent voor humor merk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Bruggink
Die stond ook ooit bovenaan de Europese talentenlijstjes vroeger....![]()
Ik denk dat het een gelijkspel wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
zal alleen niet in de score te zien zijn, een 0-2 of 1-3 met een psv die 0 seconden aansprak maakte op de overwinning![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Hebben die anaallisten echt 0-4 voorspeld???
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Tis echt zo. Werd gezien als toekomstige internationale topspits toen hij 17/18 wasquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij hebt ook een aardig talent voor humor merk ik.![]()
Wat een kutgrapquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Hebben die anaallisten echt 0-4 voorspeld???![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Hebben die anaallisten echt 0-4 voorspeld???![]()
Ajax zal net als vorig jaar wel weer voor een laffe 0-0 gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat het een gelijkspel wordt.De waarheid ligt in het midden.![]()
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Aanval en middenveld gewoon beste van de Eredivisie.
Ajax heeft al aangetoond dat het middenveld Strootman & van Bommel complete bagger is. Bij het opbouwen ze zo ver mogelijk uit elkaar houden en ze weten niet wat ze moeten doen. Strootman scheldt gezellig zoals zijn vader Mark doet op de scheidsrechter.![]()
Nog kaarten of andere bijzonderheden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
zal alleen niet in de score te zien zijn, een 0-2 of 1-3 met een psv die 0 seconden aansprak maakte op de overwinningIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Volgens mij werd het 2-2?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Draxler het volgende:
[..]
Ajax zal net als vorig jaar wel weer voor een laffe 0-0 gaan.![]()
Nijhuis fluit echt slechtquote:.. Willems had geel maar wellicht rood moeten hebben ja, PSV had al veel meer vrije trappen moeten hebben, die linker back van willem 2 had geel moeten hebben..
![]()
Van Bommel geel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog kaarten of andere bijzonderheden?
Al is dat geen bijzonderheid.![]()
het beste middenveld en aanval van de eredivisie speelt weer een waardeloze pot tegen willem II, het voetbal lijkt helemaal nergens op![]()
2-2 werd het toen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Draxler het volgende:
[..]
Ajax zal net als vorig jaar wel weer voor een laffe 0-0 gaan.![]()
Het is wachten tot dat Strootman geld pakt of aangesmeerd krijgt waardoor hij ajax mist.
/calimero (ook al is het waar)![]()
Geld pakkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wachten tot dat Strootman geld pakt of aangesmeerd krijgt waardoor hij ajax mist.
/calimero (ook al is het waar)![]()
![]()
denk het nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog kaarten of andere bijzonderheden?![]()
Je kraamt random onzin uit bedoel jequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef Draxler het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met een andere editie![]()
![]()
Boetius is potentiele wereldtop. Dat zijn Mertens en Lens niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die is beter dan Matavz ja, maar Boetius en Schaken zijn niet beter dan Mertens en Lens.![]()
2010/2011 was die 0-0. Zit het nog diep?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef Draxler het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet 'aangetoond' dat was in die wedstrijd zo. Dat zegt niets. Tijdens de Johan Cruijf schaal speelde PSV heel Ajax zoek. Hebben ze toen ook aangetoond dat Ajax kut is?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Ajax heeft al aangetoond dat het middenveld Strootman & van Bommel complete bagger is. Bij het opbouwen ze zo ver mogelijk uit elkaar houden en ze weten niet wat ze moeten doen. Strootman scheldt gezellig zoals zijn vader Mark doet op de scheidsrechter.![]()
Mertens is al 26 jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is potentiele wereldtop. Dat zijn Mertens en Lens niet.![]()
Ja, de wedstrijd Ajax - PSV.. waar PSV op een laffe 0-0 probeerde te spelen die ze als nog met 2-0 verloren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef Draxler het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zo'n rare kop trekken richting de scheidsquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
/calimero (ook al is het waar)
Oh... wacht...![]()
Ja doei.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is potentiele wereldtop. Dat zijn Mertens en Lens niet.
Ajax speelde toen met een totaal ander elftal, niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet 'aangetoond' dat was in die wedstrijd zo. Dat zegt niets. Tijdens de Johan Cruijf schaal speelde PSV heel Ajax zoek. Hebben ze toen ook aangetoond dat Ajax kut is?![]()
Beetje stoken, leuk toch.quote:Ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
2010/2011 was die 0-0. Zit het nog diep?De waarheid ligt in het midden.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is potentiele wereldtop. Dat zijn Mertens en Lens niet.Kereltje heeft net 4 wedstrijdjes gespeeld joh.
Feyenoord begint steeds meer op ajax te lijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is potentiele wereldtop. Dat zijn Mertens en Lens niet.![]()
![]()
3-0, jullie zijn wel lekker met uitslagen zeg tering.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, de wedstrijd Ajax - PSV.. waar PSV op een laffe 0-0 probeerde te spelen die ze als nog met 2-0 verloren.![]()
Toen had Ajax ook het beste elftal opgesteld staan jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet 'aangetoond' dat was in die wedstrijd zo. Dat zegt niets. Tijdens de Johan Cruijf schaal speelde PSV heel Ajax zoek. Hebben ze toen ook aangetoond dat Ajax kut is?![]()
![]()
Gelijkspelen doen jullie maar tegen Vitesse.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef HulkHeld het volgende:
Ik, als Feyenoordsupporter, zou een gelijkspel tussen Ajax en Psv opzich niet vervelend vinden.![]()
Ja, dat scheelde echt 10 spelers ja...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelde toen met een totaal ander elftal, niet te vergelijken.![]()
![]()
2 volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
3-0, jullie zijn wel lekker met uitslagen zeg tering.
En wat denk jij nou, ik drink al dat verdriet weg.. zorgt voor gaten in mijn geheugen.![]()
Toch wel. Gastje is echt bizar getalenteerd, heb dat eigenlijk alleen nog maar bij van Persie gezien al was dat toen ook meer een 10.quote:![]()
De gemiddelde mongool bij de eerste de beste dagopvang heeft meer potentie dan Mertensquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Boetius poteniële wereldtop gaat me wat ver, maar hij heeft meer potentie dan Mertens, ja.![]()
Meer 'groei'potentieel?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Boetius poteniële wereldtop gaat me wat ver, maar hij heeft meer potentie dan Mertens, ja.![]()
![]()
Die schelen ook 8 jaar. Mertens heeft helemaal geen potentie meer, dat is een mislukt talent.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Nee Kees, dat orkestje is niks leuks aan
Vorig jaar werd Ajax-Psv 2-0.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
3-0, jullie zijn wel lekker met uitslagen zeg tering.![]()
Wat een debiele postquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De gemiddelde mongool bij de eerste de beste dagopvang heeft meer potentie dan Mertens![]()
Nee 3-0, was zelfs op een zaterdagavond, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 volgens mij hoor.
En wat denk jij nou, ik drink al dat verdriet weg.. zorgt voor gaten in mijn geheugen.![]()
Ik zou mijn geld bij Feyenoord eerder op Martins Indi zetten, dan op Vilhena en dan pas Boetius. Maar potentie doet er niets aan af dat Mertens nog altijd beter is op dit momentquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wel. Gastje is echt bizar getalenteerd, heb dat eigenlijk alleen nog maar bij van Persie gezien al was dat toen ook meer een 10.
Dijks -> Wisselspelerquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ja, dat scheelde echt 10 spelers ja...
Blind CV -> Blind LB
Moisander in het elftal
Anita weg
Janssen weg
Ozbiliz weg![]()
Hoeveel jaar heeft hij nodig om de Mertens van vorig seizoen te evenaren? Ben benieuwd..
Mertens was goed voor 36 doelpunten bij PSV. Welk seizoen doet JP dat bij Feyenoord, dan houd ik het in de gaten.![]()
Nee je zit er naast. Met je 'ik weet het zeker'.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee 3-0, was zelfs op een zaterdagavond, dat weet ik zeker.![]()
BMIquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld bij Feyenoord eerder op Martins Indi zetten, dan op Vilhena en dan pas Boetius. Maar potentie doet er niets aan af dat Mertens nog altijd beter is op dit momentkongolo gaat beter worden
![]()
Laat ik het zo zeggen, hij heeft wel een gigantische potentie. Je moet eens op hem letten. Elke aanname is goed, zodat hij direct aan de volgende actie kan beginnen. Hij heeft snelheid, mentaliteit (verdedigt altijd mee, jaagt door op de verdedigers bij balverlies, jankt niet als hij een overtreding te verduren krijgt) en techniek. Het enige wat hij nog moet kweken is wat meer fysiek, maar ook dat komt wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Excuus, 3-1. Maar dat was idd Ajax-thuis. Mijn excuses nogmaals heer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee je zit er naast. Met je 'ik weet het zeker'.![]()
Ja. Dus eigenlijk was het elftal in de competitie gewoon veel minder? Dan is het helemaal duidelijk dat PSV veel beter is dan Ajax.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijks -> Wisselspeler
Blind CV -> Blind LB
Moisander in het elftal
Anita weg
Janssen weg
Ozbiliz weg![]()
Wat zeg jij nouquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ja. Dus eigenlijk was het elftal in de competitie gewoon veel minder? Dan is het helemaal duidelijk dat PSV veel beter is dan Ajax.![]()
![]()
PSV staat onder Ajaxquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ja. Dus eigenlijk was het elftal in de competitie gewoon veel minder? Dan is het helemaal duidelijk dat PSV veel beter is dan Ajax.![]()
Bedankt voor deze nuttige bijdragequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu nog een ander kapsel, of gewoon toegeven dat je homo bent.![]()
Eerst eens 2 seizoenen aan kijken. +quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij heeft wel een gigantische potentie. Je moet eens op hem letten. Elke aanname is goed, zodat hij direct aan de volgende actie kan beginnen. Hij heeft snelheid, mentaliteit (verdedigt altijd mee, jaagt door op de verdedigers bij balverlies, jankt niet als hij een overtreding te verduren krijgt) en techniek. Het enige wat hij nog moet kweken is wat meer fysiek, maar ook dat komt wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel jaar heeft hij nodig om de Mertens van vorig seizoen te evenaren? Ben benieuwd..
Mertens was goed voor 36 doelpunten bij PSV. Welk seizoen doet JP dat bij Feyenoord, dan houd ik het in de gaten.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
janssen en de jong als halfspelers, wat een dramatische wedstrijd was dat![]()
Watquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij heeft wel een gigantische potentie. Je moet eens op hem letten. Elke aanname is goed, zodat hij direct aan de volgende actie kan beginnen. Hij heeft snelheid, mentaliteit (verdedigt altijd mee, jaagt door op de verdedigers bij balverlies, jankt niet als hij een overtreding te verduren krijgt) en techniek. Het enige wat hij nog moet kweken is wat meer fysiek, maar ook dat komt wel goed denk ik.Die kerel ligt ook vaak op de grond om vervolgens naar de scheids te kijken hoor. (In ieder geval de wedstrijden die ik heb gezien waar hij mee deed)
Boetius heeft al meer talent in zijn teen dan Depay in zijn hele lichaam
Dit is gebaseerd op het feit dat PSV een lachwekkende jeugdopleiding heeft.
Met vriendelijke groeten van mij.![]()
Dat zie je volgens mij niet goed. BMI wordt IMO geen absolute top, wat dat betreft heeft Kongolo meer potentie. Vilhena is veel volwassener in z'n spel en zie ik wel bij een mooie club terechtkomen. Boetius zal iets meer tijd nodig hebben gezien z'n fysiek, maar is voor mij het grootste talent van de 3.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld bij Feyenoord eerder op Martins Indi zetten, dan op Vilhena en dan pas Boetius. Maar potentie doet er niets aan af dat Mertens nog altijd beter is op dit moment![]()
Dat was incl. EL. Aangezien Feyenoord dat al een tijd niet gespeeld heeft is dat niet heel erg logisch om hem daar nu al op te pakken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst eens 2 seizoenen aan kijken. +
[..]![]()
En Blind toen op de plek van Vertonghen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
janssen en de jong als halfspelers, wat een dramatische wedstrijd was dat![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Hier mee eensquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zie je volgens mij niet goed. BMI wordt IMO geen absolute top, wat dat betreft heeft Kongolo meer potentie. Vilhena is veel volwassener in z'n spel en zie ik wel bij een mooie club terechtkomen. Boetius zal iets meer tijd nodig hebben gezien z'n fysiek, maar is voor mij het grootste talent van de 3.![]()
hartstikke mooi die cijfersquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
heeft mertens dit seizoen meegedaan tegen twente, feyenoord, vitesse en ajax? heb hem niet gezien namelijk![]()
Het elftal van Ajax dat PSV afmaakte voor die Fruitschaal was veel sterker dan het elftal wat van PSV won in de competitie. Dat toont aan dat het onzinnig is om aan de hand van één wedstrijd te concluderen dat Ajax heeft aangetoond dat PSV minder goed is.quote:![]()
Dries scoort alleen onbeduidende kutgoals tegen kleine tegenstanders.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]![]()
Tegen Vitesse de 0-1 uit een pingelquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hartstikke mooi die cijfers
heeft mertens dit seizoen meegedaan tegen twente, feyenoord, vitesse en ajax? heb hem niet gezien namelijk![]()
Is goed, doe Bazoer de groetjes. Pannekoek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Met vriendelijke groeten van mij.We gaan het zien, vind BMI wel echt een geweldenaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zie je volgens mij niet goed. BMI wordt IMO geen absolute top, wat dat betreft heeft Kongolo meer potentie. Vilhena is veel volwassener in z'n spel en zie ik wel bij een mooie club terechtkomen. Boetius zal iets meer tijd nodig hebben gezien z'n fysiek, maar is voor mij het grootste talent van de 3.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
anders houd je die domme opmerkingen even lekker voor jequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja oké, we zien over 2 weken wel wie er beter is of niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het elftal van Ajax dat PSV afmaakte voor die Fruitschaal was veel sterker dan het elftal wat van PSV won in de competitie. Dat toont aan dat het onzinnig is om aan de hand van één wedstrijd te concluderen dat Ajax heeft aangetoond dat PSV minder goed is.![]()
Is gewoon niet waar en slaat dus nergens op.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
WatDie kerel ligt ook vaak op de grond om vervolgens naar de scheids te kijken hoor. (In ieder geval de wedstrijden die ik heb gezien waar hij mee deed)
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het elftal van Ajax dat PSV afmaakte voor die Fruitschaal was veel sterker dan het elftal wat van PSV won in de competitie. Dat toont aan dat het onzinnig is om aan de hand van één wedstrijd te concluderen dat Ajax heeft aangetoond dat PSV minder goed is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mertens scoort tegen de VVV's van deze wereld de 4,5, en 6-0.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja oké, we zien over 2 weken wel wie er beter is of niet.![]()
Scoorde tegen Vitessequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja die ging daar weg omdat hij 't bagger vond bij PSV debielquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is goed, doe Bazoer de groetjes. Pannekoek.
[..]
We gaan het zien, vind BMI wel echt een geweldenaar.![]()
![]()
Oke, debiel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja die ging daar weg omdat hij 't bagger vond bij PSV debielXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
eens, kongolo heeft veel meer potentiequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zie je volgens mij niet goed. BMI wordt IMO geen absolute top, wat dat betreft heeft Kongolo meer potentie. Vilhena is veel volwassener in z'n spel en zie ik wel bij een mooie club terechtkomen. Boetius zal iets meer tijd nodig hebben gezien z'n fysiek, maar is voor mij het grootste talent van de 3.![]()
Ja dat is al 6x gemeld.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef bombmannl het volgende:
Haha scheids heeft ff ander shirtje aangetrokken![]()
Assist op Gini tegen Feyenoord, iets beter opletten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heeft mertens dit seizoen meegedaan tegen twente, feyenoord, vitesse en ajax? heb hem niet gezien namelijkDe waarheid ligt in het midden.![]()
Vind 'm fysiek ijzersterk maar moet echt nog wel wat stappen maken. Lijkt ook alsof 't voor hem allemaal iets te hard gaat qua ontwikkelingen, opbouwen is 't nog niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is goed, doe Bazoer de groetjes. Pannekoek.
[..]
We gaan het zien, vind BMI wel echt een geweldenaar.![]()
Ik wist niet dat er mensen met IQ <30 bestonden. Jezus manquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
![]()
ach boeiend, heeft er 13 inliggen en 14 assists ofzo..quote:
Zie ik veel anderen niet doen ongeacht het tegen Willem 2 of VVV was![]()
Om het eerlijk te maken had hij nu een wit shirt met strepen aan moeten trekken. Maar dat doen ze natuurlijk niet bij die kut KNJB.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef bombmannl het volgende:
Haha scheids heeft ff ander shirtje aangetrokken![]()
dat leer je ook niet zomaar, bmi zal nooit zo goed kunnen voetballen als de vrijquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
Lijkt ook alsof 't voor hem allemaal iets te hard gaat qua ontwikkelingen, opbouwen is 't nog niet zo bijzonder.![]()
Als het zo makkelijk was stond een linksbuiten van ajax en feyenoord ook wel op die cijfers. Toch lastiger dan gedacht blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ach boeiend, heeft er 13 inliggen en 14 assists ofzo..
Zie ik veel anderen niet doen ongeacht het tegen Willem 2 of VVV was
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ach boeiend, heeft er 13 inliggen en 14 assists ofzo..
Zie ik veel anderen niet doen ongeacht het tegen Willem 2 of VVV was![]()
![]()
Allemaal een assist van Matavzquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Nu het eenmaal duidelijk is dat PSV gaat winnen mag Toivonen nog wel 2 of 3 keer scoren.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Om het eerlijk te maken had hij nu een wit shirt met strepen aan moeten trekken. Maar dat doen ze natuurlijk niet bij die kut KNJB.![]()
![]()
Hoeft ook niet. Verdedigend is hij tien keer degelijker.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat leer je ook niet zomaar, bmi zal nooit zo goed kunnen voetballen als de vrij![]()
Uh, het is maar hoe je het bekijkt. Op papier bekijk jij het dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het elftal van Ajax dat PSV afmaakte voor die Fruitschaal was veel sterker dan het elftal wat van PSV won in de competitie. Dat toont aan dat het onzinnig is om aan de hand van één wedstrijd te concluderen dat Ajax heeft aangetoond dat PSV minder goed is.
Dijks is eenmaal een baggerspeler die de techniek van je moeder op je bakfiets heeft. Die teert alleen op kracht.
Daley Blind op de plek waar jan Vertonghen staat hoef ik geen woorden aan vuil te maken, daar komt/kwam hij veel te veel snelheid voor te kort.
Anita was een zeer belangrijke pion in het Ajax-elftal van voor het einde van de zomertransferperiode.
Theo Janssen & Siem de Jong samen op een middenveld is zoals j0rdiiii al aangaf helemaal niets.
Die dikke Janssen met dan wel een goede techniek met de allrounder De Jong op het middenveld gaat niet, dan moet je gewoon Christian Eriksen hebben.
Fischer maakte op dat moment zijn debuut voor Ajax, en Sigthorsson is al het hele seizoen prut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |