Precies.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja oké, we zien over 2 weken wel wie er beter is of niet.
Scoorde tegen Vitessequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hartstikke mooi die cijfers
heeft mertens dit seizoen meegedaan tegen twente, feyenoord, vitesse en ajax? heb hem niet gezien namelijk
Ja die ging daar weg omdat hij 't bagger vond bij PSV debielquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is goed, doe Bazoer de groetjes. Pannekoek.
[..]
We gaan het zien, vind BMI wel echt een geweldenaar.
Oke, debiel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja die ging daar weg omdat hij 't bagger vond bij PSV debiel
eens, kongolo heeft veel meer potentiequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zie je volgens mij niet goed. BMI wordt IMO geen absolute top, wat dat betreft heeft Kongolo meer potentie. Vilhena is veel volwassener in z'n spel en zie ik wel bij een mooie club terechtkomen. Boetius zal iets meer tijd nodig hebben gezien z'n fysiek, maar is voor mij het grootste talent van de 3.
Ja dat is al 6x gemeld.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef bombmannl het volgende:
Haha scheids heeft ff ander shirtje aangetrokken
Assist op Gini tegen Feyenoord, iets beter opletten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hartstikke mooi die cijfers
heeft mertens dit seizoen meegedaan tegen twente, feyenoord, vitesse en ajax? heb hem niet gezien namelijk
Vind 'm fysiek ijzersterk maar moet echt nog wel wat stappen maken. Lijkt ook alsof 't voor hem allemaal iets te hard gaat qua ontwikkelingen, opbouwen is 't nog niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is goed, doe Bazoer de groetjes. Pannekoek.
[..]
We gaan het zien, vind BMI wel echt een geweldenaar.
Ik wist niet dat er mensen met IQ <30 bestonden. Jezus manquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het elftal van Ajax dat PSV afmaakte voor die Fruitschaal was veel sterker dan het elftal wat van PSV won in de competitie. Dat toont aan dat het onzinnig is om aan de hand van één wedstrijd te concluderen dat Ajax heeft aangetoond dat PSV minder goed is.
ach boeiend, heeft er 13 inliggen en 14 assists ofzo..quote:
Om het eerlijk te maken had hij nu een wit shirt met strepen aan moeten trekken. Maar dat doen ze natuurlijk niet bij die kut KNJB.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef bombmannl het volgende:
Haha scheids heeft ff ander shirtje aangetrokken
dat leer je ook niet zomaar, bmi zal nooit zo goed kunnen voetballen als de vrijquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
Lijkt ook alsof 't voor hem allemaal iets te hard gaat qua ontwikkelingen, opbouwen is 't nog niet zo bijzonder.
Als het zo makkelijk was stond een linksbuiten van ajax en feyenoord ook wel op die cijfers. Toch lastiger dan gedacht blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ach boeiend, heeft er 13 inliggen en 14 assists ofzo..
Zie ik veel anderen niet doen ongeacht het tegen Willem 2 of VVV was
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ach boeiend, heeft er 13 inliggen en 14 assists ofzo..
Zie ik veel anderen niet doen ongeacht het tegen Willem 2 of VVV was
Allemaal een assist van Matavzquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Nu het eenmaal duidelijk is dat PSV gaat winnen mag Toivonen nog wel 2 of 3 keer scoren.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Om het eerlijk te maken had hij nu een wit shirt met strepen aan moeten trekken. Maar dat doen ze natuurlijk niet bij die kut KNJB.
Hoeft ook niet. Verdedigend is hij tien keer degelijker.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat leer je ook niet zomaar, bmi zal nooit zo goed kunnen voetballen als de vrij
Uh, het is maar hoe je het bekijkt. Op papier bekijk jij het dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het elftal van Ajax dat PSV afmaakte voor die Fruitschaal was veel sterker dan het elftal wat van PSV won in de competitie. Dat toont aan dat het onzinnig is om aan de hand van één wedstrijd te concluderen dat Ajax heeft aangetoond dat PSV minder goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |