abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124966819
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ja. Dus eigenlijk was het elftal in de competitie gewoon veel minder? Dan is het helemaal duidelijk dat PSV veel beter is dan Ajax.
PSV staat onder Ajax
pi_124966826
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef Draxler het volgende:
Depay heeft meer potentie dan Boëtius.
_O-
pi_124966827
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nu nog een ander kapsel, of gewoon toegeven dat je homo bent.
Bedankt voor deze nuttige bijdrage
pi_124966842
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, hij heeft wel een gigantische potentie. Je moet eens op hem letten. Elke aanname is goed, zodat hij direct aan de volgende actie kan beginnen. Hij heeft snelheid, mentaliteit (verdedigt altijd mee, jaagt door op de verdedigers bij balverlies, jankt niet als hij een overtreding te verduren krijgt) en techniek. Het enige wat hij nog moet kweken is wat meer fysiek, maar ook dat komt wel goed denk ik.
Eerst eens 2 seizoenen aan kijken. +

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel jaar heeft hij nodig om de Mertens van vorig seizoen te evenaren? Ben benieuwd..
Mertens was goed voor 36 doelpunten bij PSV. Welk seizoen doet JP dat bij Feyenoord, dan houd ik het in de gaten.
pi_124966849
Het spektakelstuk gaat weer beginnen _O_
pi_124966855
1-1 zit eraan te komen
pi_124966857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Het spektakelstuk gaat weer beginnen _O_
Is al begonnen
pi_124966861
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ja. Dus eigenlijk was het elftal in de competitie gewoon veel minder? Dan is het helemaal duidelijk dat PSV veel beter is dan Ajax.
:')

janssen en de jong als halfspelers, wat een dramatische wedstrijd was dat
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:49:05 #259
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124966862
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, hij heeft wel een gigantische potentie. Je moet eens op hem letten. Elke aanname is goed, zodat hij direct aan de volgende actie kan beginnen. Hij heeft snelheid, mentaliteit (verdedigt altijd mee, jaagt door op de verdedigers bij balverlies, jankt niet als hij een overtreding te verduren krijgt) en techniek. Het enige wat hij nog moet kweken is wat meer fysiek, maar ook dat komt wel goed denk ik.
Wat :') Die kerel ligt ook vaak op de grond om vervolgens naar de scheids te kijken hoor. (In ieder geval de wedstrijden die ik heb gezien waar hij mee deed)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_124966863
Boetius heeft al meer talent in zijn teen dan Depay in zijn hele lichaam

Dit is gebaseerd op het feit dat PSV een lachwekkende jeugdopleiding heeft.

Met vriendelijke groeten van mij.
pi_124966874
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik zou mijn geld bij Feyenoord eerder op Martins Indi zetten, dan op Vilhena en dan pas Boetius. Maar potentie doet er niets aan af dat Mertens nog altijd beter is op dit moment :)
Dat zie je volgens mij niet goed. BMI wordt IMO geen absolute top, wat dat betreft heeft Kongolo meer potentie. Vilhena is veel volwassener in z'n spel en zie ik wel bij een mooie club terechtkomen. Boetius zal iets meer tijd nodig hebben gezien z'n fysiek, maar is voor mij het grootste talent van de 3.
pi_124966886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

Dat was incl. EL. Aangezien Feyenoord dat al een tijd niet gespeeld heeft is dat niet heel erg logisch om hem daar nu al op te pakken.
pi_124966890
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

janssen en de jong als halfspelers, wat een dramatische wedstrijd was dat
En Blind toen op de plek van Vertonghen.
pi_124966894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:

pi_124966896
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat zie je volgens mij niet goed. BMI wordt IMO geen absolute top, wat dat betreft heeft Kongolo meer potentie. Vilhena is veel volwassener in z'n spel en zie ik wel bij een mooie club terechtkomen. Boetius zal iets meer tijd nodig hebben gezien z'n fysiek, maar is voor mij het grootste talent van de 3.
Hier mee eens
pi_124966900
quote:

[..]

[..]

hartstikke mooi die cijfers

heeft mertens dit seizoen meegedaan tegen twente, feyenoord, vitesse en ajax? heb hem niet gezien namelijk
pi_124966906
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou :?
Het elftal van Ajax dat PSV afmaakte voor die Fruitschaal was veel sterker dan het elftal wat van PSV won in de competitie. Dat toont aan dat het onzinnig is om aan de hand van één wedstrijd te concluderen dat Ajax heeft aangetoond dat PSV minder goed is.
pi_124966915
quote:

[..]

[..]

Dries scoort alleen onbeduidende kutgoals tegen kleine tegenstanders.
pi_124966921
quote:

[..]

heeft mertens dit seizoen meegedaan tegen twente, feyenoord, vitesse en ajax? heb hem niet gezien namelijk
Tegen Vitesse de 0-1 uit een pingel
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:50:16 #270
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124966922
quote:

Is goed, doe Bazoer de groetjes. Pannekoek.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We gaan het zien, vind BMI wel echt een geweldenaar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_124966923
quote:

anders houd je die domme opmerkingen even lekker voor je
pi_124966934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Het elftal van Ajax dat PSV afmaakte voor die Fruitschaal was veel sterker dan het elftal wat van PSV won in de competitie. Dat toont aan dat het onzinnig is om aan de hand van één wedstrijd te concluderen dat Ajax heeft aangetoond dat PSV minder goed is.
Ja oké, we zien over 2 weken wel wie er beter is of niet.
pi_124966941
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wat :') Die kerel ligt ook vaak op de grond om vervolgens naar de scheids te kijken hoor. (In ieder geval de wedstrijden die ik heb gezien waar hij mee deed)
Is gewoon niet waar en slaat dus nergens op.
pi_124966950
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_124966952
quote:

[..]

Mertens scoort tegen de VVV's van deze wereld de 4,5, en 6-0.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')