Die is beter dan Matavz ja, maar Boetius en Schaken zijn niet beter dan Mertens en Lens.quote:
Gekkerdquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!
Is het geen bedtijd voor jou inmiddels?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!
Ben van wie dit kloontje van je is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
ajax wint fluitend van PSV
zal alleen niet in de score te zien zijn, een 0-2 of 1-3 met een psv die 0 seconden aansprak maakte op de overwinning
Jij hebt ook een aardig talent voor humor merk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Bruggink
Die stond ook ooit bovenaan de Europese talentenlijstjes vroeger....
Ik denk dat het een gelijkspel wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
zal alleen niet in de score te zien zijn, een 0-2 of 1-3 met een psv die 0 seconden aansprak maakte op de overwinning
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Hebben die anaallisten echt 0-4 voorspeld???
Tis echt zo. Werd gezien als toekomstige internationale topspits toen hij 17/18 wasquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij hebt ook een aardig talent voor humor merk ik.
Wat een kutgrapquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef RvLaak het volgende:
jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Ajax zal net als vorig jaar wel weer voor een laffe 0-0 gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat het een gelijkspel wordt.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen over de verdediging heb je gelijk.
Aanval en middenveld gewoon beste van de Eredivisie.
Nog kaarten of andere bijzonderheden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgens mij werd het 2-2?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Draxler het volgende:
[..]
Ajax zal net als vorig jaar wel weer voor een laffe 0-0 gaan.
Nijhuis fluit echt slechtquote:
Van Bommel geel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog kaarten of andere bijzonderheden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |