Whaha, tot je zo de 1-1 tegen krijgt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Doublepain het volgende:
vBommel knalt dit PSV door de struggle heen, een echte leider feit
Ik vind hem heel realistisch. PSV speelt kut, maar heeft best aardig wat individuele kwaliteiten. Wat Shreyas zegt klopt gewoon, als het loopt scoren ze heel vaak, kijk maar naar de cijfers. Alleen als het niet loopt (en dat is best vaak) dan is het gewoon kut.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ah sheryas gaat weer verder met in elk topic duidelijk hoe goed psv wel niet is
gast pleur op met je psv
Als Ajax Messi had, stonden wij bovenaan (staan we al). Als. Mooi woord is dat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Draxler het volgende:
[..]
Met twee goede CV's hadden ze gewoon bovenaan gestaan.
Ja.. zo gaat het vaakquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is toch het hele idee van VBL?Dom blaten dat je ploeg geweldig is en de andere titelkandidaten aidstroep?
Het liefst een keer of 3quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef ejfaar het volgende:
Op zich niet ontevreden met de 0-1. Psv komt lekker laks uit de rust zodat w2 kan toeslaan
Flauwerd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. zo gaat het vaak.. ik doe daar niet aan mee. (Tenzij ik denk dat ze het echt worden)
Bespaar je de teleurstelling. Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef ejfaar het volgende:
Op zich niet ontevreden met de 0-1. Psv komt lekker laks uit de rust zodat w2 kan toeslaan
Alleen maar gezeik hier vaak. Maar jij bent wel leuk Geoquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. zo gaat het vaak.. ik doe daar niet aan mee. (Tenzij ik denk dat ze het echt worden)
Pelle.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Welke aanval en welk middenveld is er dan beter dan dat van PSV?
Ik zie weinig beters rondlopen dan Mertens-Matavz-Lens en Stroot-Toivonen-Bommel. Maar goed Poulsen zal wel beter zijn oid
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!
oke manquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!
Deze manquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!
Niet teveel flirten jij.. dadelijk wordt the misses nog jaloersquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen maar gezeik hier vaak. Maar jij bent wel leuk Geo
Denk ook dat Ajax wint.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hahaha. Jammer dat ze niet samen kunnen spelen.
Volgende week even kijken welke club het beste is.
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ajax = Aids
Twente = Aids
Feyenoord = Aids
Vitesse = 2x Aids
PSV = FANTASTISCH!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |