Beste move je naar een ander topic met dit soort filmpjes..quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hier een Funny videos clipje voor dit topic
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is minimaal rood voor Willems, lelijke pisbak
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Is er trouwens een kans dat Pieters er volgende week tegen Ajax weer bij is?
Ja want Hofs is zo ongelooflijk goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met 9 blessures bij Willem 2 nog steeds niet in de basis. Dat moet echt een topper zijn inderdaad.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is minimaal rood voor Willems, lelijke pisbak
FIFA boy hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Willems doet ff alsof hij 5* skills heeft.
Funny Videos zijn waardeloos zonder Hansie Hansiequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hier een Funny videos clipje voor dit topic
Omdat PSV de bal had toen Nijhuis affloot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou Willem II de bal terugmoeten geven:?
Willems maakt de smerige overtreding.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat PSV de bal had toen Nijhuis affloot.
Nou nou, rustig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
SCHIET DIE KUT BAL ER NOOIT EENS IN TYFUS GLOEILAMPEN.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
SCHIET DIE KUT BAL ER NOOIT EENS IN TYFUS GLOEILAMPEN.
FUT is gay.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb alles verkocht, packs gehaald en heb nu niks meer..
Had heel Eredivisie IF
Daar werd niet voor gefloten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems maakt de smerige overtreding.
Packs kopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb alles verkocht, packs gehaald en heb nu niks meer..
Had heel Eredivisie IF
Die mis je al als er een molshoop op het veld isquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uitwedstrijd, Mertens is weer nergens te zien
Dacht dat het een teamgenoot was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Lens kijkt weer vragend naar de grensrechter.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet alleen de voetbalkwaliteiten van van Bommel zijn achteruitgegaan maar ook z'n ogen blijkbaar
Heeft zijn lenzen dus niet inquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dacht dat het een teamgenoot was.
Heb liever dat ze mooi spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet toegeven dat ik dat uitshirt van PSV verdomd mooi vind.
Je moet maar zo denken; wansmaak is ook smaakquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet toegeven dat ik dat uitshirt van PSV verdomd mooi vind.
Doe eens rustig aan zeg Hoppahoppa.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
SCHIET DIE KUT BAL ER NOU EENS IN TYFUS GLOEILAMPEN.
Ik vind het shirt meer lijken op het uitshirt van Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken; wansmaak is ook smaak
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
PSV domineert wel, maar toch is het erg treurig.
Net zei hij nog dat het verschil in het stadion heel duidelijk te zien isquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet alleen de voetbalkwaliteiten van van Bommel zijn achteruitgegaan maar ook z'n ogen blijkbaar
Huh?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan zeg Hoppahoppa.
Balbezit zonder het creëren van kansen is niet domineren. Dit is gewoon dramatisch wat PSV hier laat zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
PSV domineert wel, maar toch is het erg treurig.
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:21 schreef BlaZ het volgende:
Balbezit zonder het creëren van kansen is niet domineren.
Ze zijn verreweg het beste team. Maar toch is het bedroevend slecht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Balbezit zonder het creëren van kansen is niet domineren. Dit is gewoon dramatisch wat PSV hier laat zien.
En nu?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar jij bent het blijkbaar met hem eens
Een beetje een bal rondspelen heeft niks met beter of slechter te maken. Het gaat om het creëren van kansen niet om balbezit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:22 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ze zijn verreweg het beste team. Maar toch is het bedroevend slecht.
Bij wedstrijden van Barcelona hoor ik altijd heel wat anders.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een beetje een bal rondspelen heeft niks met beter of slechter te maken. Het gaat om het creëren van kansen niet om balbezit.
Ben pas net begonnen. Het wordt misschien nog wel beter.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, wat een hoog niveau streef jij na zeg.
Zolang je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren en moeten ze erachteraan lopen. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een beetje een bal rondspelen heeft niks met beter of slechter te maken. Het gaat om het creëren van kansen niet om balbezit.
Net zo zwak als eigenwijs doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd zwak als je weer moet overgaan tot schelden.
Wel als Marcelo in je team zit!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren en moeten ze erachteraan lopen. Nu jij weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |