SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bij de Fok! Manager is Boerrichter de duurste aanvallerOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Gefeliciteerd, een minder relevante opmerking had je niet kunnen maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bony topscorer, maar Vitesse staat niet eerste![]()
Alleen al vanwege de muziekkeuze in het stadion verdient Willem II degradatie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
*rullevantequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, een minder relevante opmerking had je niet kunnen maken.![]()
Spelen ze dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Monolith het volgende:
Alleen al vanwege de muziekkeuze in het stadion verdient Willem II degradatie.![]()
Maak je geen zorgen, in de rust wisselt Dick 'm voor Engelaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Timmetje Matavz een aanspeelpunt is, dan zijn we wel heel gek geworden.![]()
Ik denk dat een persoon die zijn trainerspapieren heeft gehaald er meer van weet dan een 15 jarige uit Leiden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Timmetje Matavz een aanspeelpunt is, dan zijn we wel heel gek geworden.![]()
goed argument welquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat een persoon die zijn trainerspapieren heeft gehaald er meer van weet dan een 15 jarige uit Leiden.![]()
Je gaat toch ook niet betalen om PSV te zien?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs als PSV op bezoek komt, is het stadion niet vol.![]()
Wie is er eerste? Dat moet wel een geweldenaar zijn als hij dit illustere trio zo ver achter zich weet te houden.quote:![]()
Nee klopt, voor de Stroot betaal jequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet betalen om PSV te zien?![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is er eerste? Dat moet wel een geweldenaar zijn als hij dit illustere trio zo ver achter zich weet te houden.![]()
![]()
Een of ander kansloos stampnummer gevolgd door carnavalsmuziek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij klaagt over de muziekkeuze, ik vraag wat ze spelenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is er eerste? Dat moet wel een geweldenaar zijn als hij dit illustere trio zo ver achter zich weet te houden.
Deed ie expresIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Eigenlijk moet MrStylo hem kicken, maar dan staat een Tukker op de eerste plek. Dat moeten we ook niet hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die brokenarrow komt nooit meer in de sc
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 20:49:18 ]![]()
Wat wil je? Braboërs... Altijd al een gekneusd volk geweest. Hans Dorrestijn zei het al eens: "iemand met een zachte g, kan nooit een hoog iq hebben"quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een of ander kansloos stampnummer gevolgd door carnavalsmuziek.![]()
Stylo beheert de League volgen mij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk moet GGMM hem kicken, maar dan staat een Tukker op de eerste plek. Dat moeten we ook niet hebben.![]()
Hij is z'n lens kwijt
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ja ik dacht GGMM, maar zie editquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stylo beheert de League volgen mij.![]()
Hans Dorrestijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat wil je? Braboërs... Altijd al een gekneusd volk geweest. Hans Dorrestijn zei het al eens: "iemand met een zachte g, kan nooit een hoog iq hebben"Met zijn antihondenlied.
![]()
Hij slaat liever iemand lens.
en duizend miljard meer van deze
[ Bericht 46% gewijzigd door Rabieluh op 06-04-2013 20:51:09 (ik was nog niet klaar met typen) ]Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Oei, bijna Chadli en daarna Brama![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Het is de omgekeerde vorm van Robin van Persie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Weer balverlies Lens...
Ik zeg het maar
Van Persie:
Club -> goed
oranje -> klote
lens:
club -> slecht
oranje -> goed![]()
lensquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Gwunnik het volgende:
Wie staan er eigenlijk op scherp bij PSV?
strootman![]()
Zou van Gaal dan ook denken, hoe kutter Lens presteert bij PSV, hoe groter de kans op een basisplaats bij Oranje?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is de omgekeerde vorm van Robin van Persie.
Van Persie:
Club -> goed
oranje -> klote
lens:
club -> slecht
oranje -> goedRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Van Gaal maakt altijd een uitzondering,.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zou van Gaal dan ook denken, hoe kutter Lens presteert bij PSV, hoe groter de kans op een basisplaats bij Oranje?![]()
Dat he bje goed gezienquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat Ajax over PSV heen gaat walsen.. 0-3 ofzo.![]()
3-1 gaat het wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat Ajax over PSV heen gaat walsen.. 0-3 ofzo.![]()
quote:
Worden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Willem II vanavond wint, word ik echt gek.![]()
![]()
Op basis van de afgelopen 2 minuten verdient Willem II gewoon de volle 3 punten.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Europees voetbalquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Op basis van de afgelopen 2 minuten verdient Willem II gewoon de volle 3 punten.![]()
Dat is wel triest als dat door Boukhari gebeurd ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
Lachman wordt er íedere keer uitgelopen, slak dat het er is![]()
Nee, Van Poolen, of Valpoort doen het goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
Lachman wordt er íedere keer uitgelopen, slak dat het er is![]()
![]()
Moet gewoon rood pakkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet maar scherpere lenzen krijgen.![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
Van waar de TT trouwens? Heeft Matavz 29 doelpunten gemaakt in zijn carrière?![]()
2 streams is een optiequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het grote falen pas in de tweede helft komt... Eerst PEC zien winnen.
![]()
Dat zei ik al ja, wat een kut TT..quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
Van waar de TT trouwens? Heeft Matavz 29 doelpunten gemaakt in zijn carrière?![]()
CHADLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!
Olee olee
Nou nou.....quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef HulkHeld het volgende:
Wat is die Youri Mulder toch een ongelooflijke tyfusmongoolOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ja wie wil je wel aan de bal hebben daarquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcelo aan de bal, dan weet je dat het niet goed zit.![]()
![]()
Een lastige vraagquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja wie wil je wel aan de bal hebben daar![]()
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Willems is eigenlijk ook gewoon niks hè.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik kan serieus geen speler opnoemen die de laatste tijd een goede inspeelpass heeft of een goede acties maakt.quote:![]()
Slecht excuus zit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kan serieus geen speler opnoemen die de laatste tijd een goede inspeelpass heeft of een goede acties maakt.![]()
Oh ja, het ligt aan Willem II.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 valt ook niet te voetballen.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 valt ook niet te voetballen. Wat een waardeloze zooi.![]()
![]()
![]()
Wijnaldum, ziet iedereen voor zich en staat nog buitenspel.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Te makkelijk hequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet het toch... Volgens de lampjes licht het altijd aan de rest... Het zijn net ajaciedenUn dann rettet kein Kavallerie,
Gaan we bijdehand lopen doen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet het toch... Volgens de lampjes licht het altijd aan de rest... Het zijn net ajacieden![]()
![]()
Wat zijn het vaak met elkaar eens de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Ben het met Ajacied422 eens dat Matavz niet echt een aanspeelpunt is![]()
Zet je woordenboek uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn het vaak met elkaar eens de laatste tijd.![]()
Ik voel een LAT-relatie aankomen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn het vaak met elkaar eens de laatste tijd.![]()
Hoe speelt PSV (ik zal dit keer maar niet zeggen dat ze dit makkelijk winnen)Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals altijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Hoe speelt PSV (ik zal dit keer maar niet zeggen dat ze dit makkelijk winnen)![]()
vet goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Hoe speelt PSV (ik zal dit keer maar niet zeggen dat ze dit makkelijk winnen)![]()
Je kan beter vragen of PSV speelt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Ik zie dat Chadli heeft gescoord![]()
![]()
ik heb in plaats van hem de geschorste Tadic in mijn team gezet
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan beter vragen of PSV speelt?![]()
Als je PSV ziet zou je denken dat het al zomer is. Tempo alsof het 35 graden is in Tilburg.Un dann rettet kein Kavallerie,
Sukkeltjequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie dat Chadli heeft gescoord![]()
![]()
ik heb in plaats van hem de geschorste Tadic in mijn team gezet
![]()
![]()
Overtuigend. Overduidelijk nummer 4 aan het werk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Is het het fappen waard dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef bombmannl het volgende:
Willem II - PSV wat een zaadwedstrijd joh...![]()
GGMM is net zo ergquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha dat uitgerekend jij anderen gaat verbeteren![]()
![]()
Even iets heel anders: kan die scheidsrechter niet een ander shirt aandoen? Ik raak steeds in de war.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja dat zeg ik net
Van die scheids dan he, niet dat oraal verhaal
Un dann rettet kein Kavallerie,
Deze dissquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tyf eens op met je god, heeftie je gepijpt dat je zo veel over m praat?![]()
![]()
OWWquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
![]()
Helemaal mee eens... of hij mag wel eens wat actiever deelnemen aan het spel van PSV... beetje kaatsen ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef Zorro het volgende:
Even iets heel anders: kan die scheidsrechter niet een ander shirt aandoen? Ik raak steeds in de war.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
God pijpt alleen puppy's.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Noem jij iedereen die je pijpt een god?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Komt door God denkquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Willem 2 die al 10 man mist, je merkt het niet![]()
Als Kevin Brands goed speelt mag Marcel Brands zijn zakgeld inhouden
Un dann rettet kein Kavallerie,
Met 9 blessures bij Willem 2 nog steeds niet in de basis. Dat moet echt een topper zijn inderdaad.quote:![]()
Is er trouwens een kans dat Pieters er volgende week tegen Ajax weer bij is?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste move je naar een ander topic met dit soort filmpjes..quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hier een Funny videos clipje voor dit topic![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is minimaal rood voor Willems, lelijke pisbak
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Is er trouwens een kans dat Pieters er volgende week tegen Ajax weer bij is?![]()
Ja want Hofs is zo ongelooflijk goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met 9 blessures bij Willem 2 nog steeds niet in de basis. Dat moet echt een topper zijn inderdaad.Die trainer is zo wanhopig dat hij maar wat spelers t veld opstuurt .
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is minimaal rood voor Willems, lelijke pisbak![]()
FIFA boy hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Willems doet ff alsof hij 5* skills heeft.![]()
Funny Videos zijn waardeloos zonder Hansie Hansiequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hier een Funny videos clipje voor dit topic![]()
Willems
Omdat PSV de bal had toen Nijhuis affloot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou Willem II de bal terugmoeten geven:?![]()
PSV tegen het 2e van Willem II valt wel tegen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Willems maakt de smerige overtreding.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat PSV de bal had toen Nijhuis affloot.![]()
Nou nou, rustig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
SCHIET DIE KUT BAL ER NOOIT EENS IN TYFUS GLOEILAMPEN.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
SCHIET DIE KUT BAL ER NOOIT EENS IN TYFUS GLOEILAMPEN.![]()
![]()
FUT is gay.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb alles verkocht, packs gehaald en heb nu niks meer..
Had heel Eredivisie IF![]()
Daar werd niet voor gefloten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems maakt de smerige overtreding.![]()
Packs kopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb alles verkocht, packs gehaald en heb nu niks meer..
Had heel Eredivisie IF. Zo'n geldverspilling. Wel vet dat Eredivisie IF. Ik moet toegeven dat ik een team heb met Remy&Sturridge btw. Ok, maar nu weer ontopic.
![]()
Letterlijk het 2e van Willem tegen PSV vandaag."Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC![]()
en waarom gaat PSV de volgende week wel winnen van Ajax ?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Die mis je al als er een molshoop op het veld isquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uitwedstrijd, Mertens is weer nergens te zien![]()
Dus PSV zal ergens eind eerste helft scoren, daarna is het in de tweede helft nog zweten maar scoren ze ergens halverwege de 80e minuut de 0-2 en dan is het afgelopen?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dacht dat het een teamgenoot was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Lens kijkt weer vragend naar de grensrechter.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet alleen de voetbalkwaliteiten van van Bommel zijn achteruitgegaan maar ook z'n ogen blijkbaar![]()
Heeft zijn lenzen dus niet inquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dacht dat het een teamgenoot was.![]()
Heb liever dat ze mooi spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet toegeven dat ik dat uitshirt van PSV verdomd mooi vind.![]()
Je moet maar zo denken; wansmaak is ook smaakquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet toegeven dat ik dat uitshirt van PSV verdomd mooi vind.![]()
![]()
Doe eens rustig aan zeg Hoppahoppa.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
SCHIET DIE KUT BAL ER NOU EENS IN TYFUS GLOEILAMPEN.![]()
Ik vind het shirt meer lijken op het uitshirt van Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken; wansmaak is ook smaak![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
PSV domineert wel, maar toch is het erg treurig.![]()
![]()
Net zei hij nog dat het verschil in het stadion heel duidelijk te zien isquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet alleen de voetbalkwaliteiten van van Bommel zijn achteruitgegaan maar ook z'n ogen blijkbaarHet kan ook zijn dat Van Bommel ervan uitgaat dat de scheids aan de kant van PSV staat.
Huh?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan zeg Hoppahoppa.![]()
Balbezit zonder het creëren van kansen is niet domineren. Dit is gewoon dramatisch wat PSV hier laat zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
PSV domineert wel, maar toch is het erg treurig.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
quote:quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:21 schreef BlaZ het volgende:
Balbezit zonder het creëren van kansen is niet domineren.![]()
Ze zijn verreweg het beste team. Maar toch is het bedroevend slecht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Balbezit zonder het creëren van kansen is niet domineren. Dit is gewoon dramatisch wat PSV hier laat zien.![]()
En nu?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar jij bent het blijkbaar met hem eens![]()
![]()
Een beetje een bal rondspelen heeft niks met beter of slechter te maken. Het gaat om het creëren van kansen niet om balbezit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:22 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ze zijn verreweg het beste team. Maar toch is het bedroevend slecht.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Bij wedstrijden van Barcelona hoor ik altijd heel wat anders.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een beetje een bal rondspelen heeft niks met beter of slechter te maken. Het gaat om het creëren van kansen niet om balbezit.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ben pas net begonnen. Het wordt misschien nog wel beter.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, wat een hoog niveau streef jij na zeg.![]()
Als er na 70 min. nog geen voorsprong is voor die boeren dan schakel ik eens in voor het leedvermaak. Ik ga geen hele wedstrijd naar die lelijkerds kijken.![]()
Zolang je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren en moeten ze erachteraan lopen. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een beetje een bal rondspelen heeft niks met beter of slechter te maken. Het gaat om het creëren van kansen niet om balbezit.![]()
Net zo zwak als eigenwijs doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd zwak als je weer moet overgaan tot schelden.![]()
Wel als Marcelo in je team zit!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren en moeten ze erachteraan lopen. Nu jij weer."Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |