Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
Van waar de TT trouwens? Heeft Matavz 29 doelpunten gemaakt in zijn carrière?
2 streams is een optiequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het grote falen pas in de tweede helft komt... Eerst PEC zien winnen
Dat zei ik al ja, wat een kut TT..quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
Van waar de TT trouwens? Heeft Matavz 29 doelpunten gemaakt in zijn carrière?
Nou nou.....quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef HulkHeld het volgende:
Wat is die Youri Mulder toch een ongelooflijke tyfusmongool
Ja wie wil je wel aan de bal hebben daarquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcelo aan de bal, dan weet je dat het niet goed zit.
Een lastige vraagquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja wie wil je wel aan de bal hebben daar
Klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Willems is eigenlijk ook gewoon niks hè.
Ik kan serieus geen speler opnoemen die de laatste tijd een goede inspeelpass heeft of een goede acties maakt.quote:
Slecht excuus zit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kan serieus geen speler opnoemen die de laatste tijd een goede inspeelpass heeft of een goede acties maakt.
Oh ja, het ligt aan Willem II.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 valt ook niet te voetballen.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 valt ook niet te voetballen. Wat een waardeloze zooi.
Te makkelijk hequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet het toch... Volgens de lampjes licht het altijd aan de rest... Het zijn net ajacieden
Gaan we bijdehand lopen doen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet het toch... Volgens de lampjes licht het altijd aan de rest... Het zijn net ajacieden
Wat zijn het vaak met elkaar eens de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Ben het met Ajacied422 eens dat Matavz niet echt een aanspeelpunt is
Zet je woordenboek uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn het vaak met elkaar eens de laatste tijd.
Ik voel een LAT-relatie aankomen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn het vaak met elkaar eens de laatste tijd.
Zoals altijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Hoe speelt PSV (ik zal dit keer maar niet zeggen dat ze dit makkelijk winnen)
vet goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Je kan beter vragen of PSV speelt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:04 schreef Shreyas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |