Dacht dat het een teamgenoot was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Lens kijkt weer vragend naar de grensrechter.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet alleen de voetbalkwaliteiten van van Bommel zijn achteruitgegaan maar ook z'n ogen blijkbaar
Heeft zijn lenzen dus niet inquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dacht dat het een teamgenoot was.
Heb liever dat ze mooi spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet toegeven dat ik dat uitshirt van PSV verdomd mooi vind.
Je moet maar zo denken; wansmaak is ook smaakquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet toegeven dat ik dat uitshirt van PSV verdomd mooi vind.
Doe eens rustig aan zeg Hoppahoppa.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
SCHIET DIE KUT BAL ER NOU EENS IN TYFUS GLOEILAMPEN.
Ik vind het shirt meer lijken op het uitshirt van Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken; wansmaak is ook smaak
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
PSV domineert wel, maar toch is het erg treurig.
Net zei hij nog dat het verschil in het stadion heel duidelijk te zien isquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet alleen de voetbalkwaliteiten van van Bommel zijn achteruitgegaan maar ook z'n ogen blijkbaar
Huh?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan zeg Hoppahoppa.
Balbezit zonder het creëren van kansen is niet domineren. Dit is gewoon dramatisch wat PSV hier laat zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
PSV domineert wel, maar toch is het erg treurig.
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:21 schreef BlaZ het volgende:
Balbezit zonder het creëren van kansen is niet domineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |