SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bij de Fok! Manager is Boerrichter de duurste aanvallerOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Gefeliciteerd, een minder relevante opmerking had je niet kunnen maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bony topscorer, maar Vitesse staat niet eerste![]()
Alleen al vanwege de muziekkeuze in het stadion verdient Willem II degradatie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
*rullevantequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, een minder relevante opmerking had je niet kunnen maken.![]()
Spelen ze dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Monolith het volgende:
Alleen al vanwege de muziekkeuze in het stadion verdient Willem II degradatie.![]()
Maak je geen zorgen, in de rust wisselt Dick 'm voor Engelaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Timmetje Matavz een aanspeelpunt is, dan zijn we wel heel gek geworden.![]()
Ik denk dat een persoon die zijn trainerspapieren heeft gehaald er meer van weet dan een 15 jarige uit Leiden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Timmetje Matavz een aanspeelpunt is, dan zijn we wel heel gek geworden.![]()
goed argument welquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat een persoon die zijn trainerspapieren heeft gehaald er meer van weet dan een 15 jarige uit Leiden.![]()
Je gaat toch ook niet betalen om PSV te zien?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs als PSV op bezoek komt, is het stadion niet vol.![]()
Wie is er eerste? Dat moet wel een geweldenaar zijn als hij dit illustere trio zo ver achter zich weet te houden.quote:![]()
Nee klopt, voor de Stroot betaal jequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet betalen om PSV te zien?![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is er eerste? Dat moet wel een geweldenaar zijn als hij dit illustere trio zo ver achter zich weet te houden.![]()
![]()
Een of ander kansloos stampnummer gevolgd door carnavalsmuziek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij klaagt over de muziekkeuze, ik vraag wat ze spelenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is er eerste? Dat moet wel een geweldenaar zijn als hij dit illustere trio zo ver achter zich weet te houden.
Deed ie expresIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Eigenlijk moet MrStylo hem kicken, maar dan staat een Tukker op de eerste plek. Dat moeten we ook niet hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die brokenarrow komt nooit meer in de sc
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 20:49:18 ]![]()
Wat wil je? Braboërs... Altijd al een gekneusd volk geweest. Hans Dorrestijn zei het al eens: "iemand met een zachte g, kan nooit een hoog iq hebben"quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een of ander kansloos stampnummer gevolgd door carnavalsmuziek.![]()
Stylo beheert de League volgen mij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk moet GGMM hem kicken, maar dan staat een Tukker op de eerste plek. Dat moeten we ook niet hebben.![]()
Hij is z'n lens kwijt
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ja ik dacht GGMM, maar zie editquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stylo beheert de League volgen mij.![]()
Hans Dorrestijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat wil je? Braboërs... Altijd al een gekneusd volk geweest. Hans Dorrestijn zei het al eens: "iemand met een zachte g, kan nooit een hoog iq hebben"Met zijn antihondenlied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |