Nee klopt, voor de Stroot betaal jequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet betalen om PSV te zien?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is er eerste? Dat moet wel een geweldenaar zijn als hij dit illustere trio zo ver achter zich weet te houden.
Een of ander kansloos stampnummer gevolgd door carnavalsmuziek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij klaagt over de muziekkeuze, ik vraag wat ze spelen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is er eerste? Dat moet wel een geweldenaar zijn als hij dit illustere trio zo ver achter zich weet te houden.
Eigenlijk moet MrStylo hem kicken, maar dan staat een Tukker op de eerste plek. Dat moeten we ook niet hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die brokenarrow komt nooit meer in de sc
Wat wil je? Braboërs... Altijd al een gekneusd volk geweest. Hans Dorrestijn zei het al eens: "iemand met een zachte g, kan nooit een hoog iq hebben"quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een of ander kansloos stampnummer gevolgd door carnavalsmuziek.
Stylo beheert de League volgen mij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk moet GGMM hem kicken, maar dan staat een Tukker op de eerste plek. Dat moeten we ook niet hebben.
Ja ik dacht GGMM, maar zie editquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stylo beheert de League volgen mij.
Hans Dorrestijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat wil je? Braboërs... Altijd al een gekneusd volk geweest. Hans Dorrestijn zei het al eens: "iemand met een zachte g, kan nooit een hoog iq hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |