Hm, hier heb je volkomen gelijk in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan Louis van Gaal
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan Louis van Gaal
quote:
Dat is al 6 maanden zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Alleen Strootbaas speelt nog een beetje fatsoenlijk. De rest is echt bagger
Die moet nog even geel pakkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Alleen Strootbaas speelt nog een beetje fatsoenlijk. De rest is echt bagger
Tegen Ajax kan PSV gewoon counteren, dat is een stuk makkelijker. Maar ik geef ze eigenlijk weinig kans.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je opeens geen tactiek meer nodig.
Daar heb je wel gelijk in idd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tegen Ajax kan PSV gewoon counteren, dat is een stuk makkelijker. Maar ik geef ze eigenlijk weinig kans.
Had alleen al een keer of 3 moeten scorenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:30 schreef HulkHeld het volgende:
Die Mokthar is toch wel een heerlijke speler zeg.
Jankenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juichen als je scoort tegen Willem II
Leuk om naar te kijken ja, maar hij speelt bijna elke wedstrijd en heeft vier keer gescoord. Niet echt een moyenne om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:30 schreef HulkHeld het volgende:
Die Mokthar is toch wel een heerlijke speler zeg.
1-0 tegen VVV toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, nu kan ik m'n grap niet meer maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |