Hoe lang ben jij al mod?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NWS ben ik al sinds jaar en dag DE baas
daarom zit ik hier de hele dag
Dan ga ik maar een beetje doordrinken. Kan ik er beter tegen, dat geplaag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is weer 21:00 geweest, dus jawel.
ok, kijk ik Flikken Maastricht van vrijdag want ik heb het gemistquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een beetje doordrinken. Kan ik er beter tegen, dat geplaag.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok, kijk ik Flikken Maastricht van vrijdag want ik heb het gemist
Oh je keek RTL4? Ik heb het nog niet gezien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dat was weer een spannend avondje quizzen.
Wat een faalvragen ook
Je mist weinig, maar ik heb een hekel aan Paul dusja. Had liever Willem II - PSV gekeken eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je keek RTL4? Ik heb het nog niet gezien.
En als je de kijkcijfers ziet van dat programma... onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mist weinig, maar ik heb een hekel aan Paul dusja. Had liever Willem II - PSV gekeken eigenlijk.
Ja, het is namelijk niet echt een spannend concept - ik vind een tegen honderd leuker, en dat zegt wat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je de kijkcijfers ziet van dat programma... onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |