Van deurklinken ed heb ik geen last meer, ik geef m'n katten nog wel steeds optatersquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef Wessell het volgende:
yep heb ook nog steeds last van schokken door de deurklink
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Van deurklinken ed heb ik geen last meer, ik geef m'n katten nog wel steeds optaters![]()
picsquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef minthy het volgende:
Ik zie er ook vaak zo uit als het laatste plaatje in de OP. Alleen is mijn haar nog veel langer
Ik zit in de Dasoo FB-groep, ik ga hier geen pics neerzettenquote:
Dasoo heeft... Facebook?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit in de Dasoo FB-groep, ik ga hier geen pics neerzetten
En het nadeel is dat het niet lang genoeg zo statisch blijft, tegen de tijd dat ik m'n mobiel fotoklaar heb is het weer weg![]()
Aangemeldquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef minthy het volgende:
Ik hoop dat de link zo goed gaat. Ik ben online, kan je er zo bij ingooien
Edit; niet dus... Ik zoek ff verder![]()
Edit; https://m.facebook.com/gr(...)user=100001288562646
Top, toegevoegd!!quote:
Weet ik ook eens wie Dven is!quote:
Ik ben lid, al sinds het begin, maar niemand weet wie ik ben, hoera!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, toegevoegd!!![]()
Geldt voor iedereen hier overigens, aanmelden kan!
Ben ik je vergeten in de wie-is-wielijst?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik ook eens wie Dven is!
[..]
Ik ben lid, al sinds het begin, maar niemand weet wie ik ben, hoera!
Waar staat die dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ik je vergeten in de wie-is-wielijst?![]()
Ik ben oud en kippig, excuus!
Er moet een document staan met usernames, zal zo eens kijkenquote:
Volgens mij staat hij er wel tussen hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ik je vergeten in de wie-is-wielijst?![]()
Ik ben oud en kippig, excuus!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Er moet een document staan met usernames, zal zo eens kijken
Yay!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij er wel tussen hoor
Tomaatje!!quote:
Zo beter?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Tomaatje!!![]()
Zet je nu niet een hele lijst met usernames/echte namen openbaar?
Geeft niks, ik ben er slechts 6 avonden mee bezig geweest...quote:
Niet zo sipjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben er slechts 6 avonden mee bezig geweest...
Ik weet niet in hoeverre die lijst zichtbaar was voor iedereen en ik hou Fok en privé waar mogelijk gescheidenquote:
Hé sorry, ik zit überhaupt niet vaak op die facebook, misschien ook omdat ik niemand ervan op fb heb (m.u.v. SpeedyGJ)quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben er slechts 6 avonden mee bezig geweest...
Ik ben al weer opgeklaard, net als het weer. Mooi bruggetjequote:
Wou dat ik ook opklaarde johquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben al weer opgeklaard, net als het weer. Mooi bruggetje
Geeft niks jong, het is er sowieso rustig de laatste tijdquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hé sorry, ik zit überhaupt niet vaak op die facebook, misschien ook omdat ik niemand ervan op fb heb (m.u.v. SpeedyGJ)
Het komt goed, ik zweer het je. Het zal nog een poosje bewolkt blijven, maar het zonnetje zal steeds vaker door gaan breken. Beloofd!quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Het komt goed, ik zweer het je. Het zal nog een poosje bewolkt blijven, maar het zonnetje zal steeds vaker door gaan breken. Beloofd!
Ik hou je eraanquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Het komt goed, ik zweer het je. Het zal nog een poosje bewolkt blijven, maar het zonnetje zal steeds vaker door gaan breken. Beloofd!
quote:
Dat mag, maar ik doelde op zijn prive-zonnetjequote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:05 schreef Poeke het volgende:
Zijn er hier mensen met FB? Er is een groep voor DASOO mensen nl...
17 graden, lage luchtvochtigheid. Geen idee hoe laag, maar ik kan de katten horen knetteren bij het opstaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Rondje woonkamer temp/vocht?
Bij mij 20,9°C en 40%
Vochtigheid was van de week wel anders... <25%
20,6 en 30%quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Bij mij 20,9°C en 40%
13 graden en onbekende luchtvochtigheid. Ik gok 60% of hoger.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Bij mij 20,9°C en 40%
Afschermen en lid worden van de Dasoo-groepquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Lemans24 het volgende:
Geen facebook hier, ben net drie weken afgekickt. Nu rest de vraag: account deleten of alleen afschermen?
Als ik het toch nooit meer check, wat is dan het nut?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Afschermen en lid worden van de Dasoo-groep
Geen idee. Ik twijfel zelf ook regelmatig om het eraf te gooien, het levert me vaak alleen maar frustraties op. Je leest van alles wat je eigenlijk helemaal niet hoeft te weten van een anderquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als ik het toch nooit meer check, wat is dan het nut?
Het kost te veel tijd, ik vergelijk m'n eigen bezigheden onnodig met die van anderen en ik erger me aan van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik twijfel zelf ook regelmatig om het eraf te gooien, het levert me vaak alleen maar frustraties op. Je leest van alles wat je eigenlijk helemaal niet hoeft te weten van een ander![]()
En toch vermaak ik me er soms
17.7°C en 37%. Ik heb de radiatoren werkelijk volstaan met schaaltjes water en laat de was drogen in de woonkamer. Ik heb laatst zelfs uit ellende het beddengoed maar in de wasmachine gegooid en op een wasrekje in de kamer gelegdquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Bij mij 20,9°C en 40%
Was best frist hier ten zuiden vanquote:Op zondag 7 april 2013 04:04 schreef Asgard het volgende:
't Zou nu hier in R'dam -3 moeten zijn, maar ik vond het helemaal niet zo koud net. Liep gewoon ff zonder jas
Even uit lurkstand, maar is een verdamper dan niks voor je? Paar tientjes bij Mediamarkt ofzo. Hier werkt het prima.quote:Op zondag 7 april 2013 00:33 schreef Symer het volgende:
[..]
17.7°C en 37%. Ik heb de radiatoren werkelijk volstaan met schaaltjes water en laat de was drogen in de woonkamer. Ik heb laatst zelfs uit ellende het beddengoed maar in de wasmachine gegooid en op een wasrekje in de kamer gelegd![]()
Ik heb het nu eindelijk op 37%, maar als ik de balkondeur opendoe gaat daar zo weer 10% van af
Het koude zeewater neemt de kans op vuurwerk toch juist af?quote:Op zondag 7 april 2013 10:30 schreef JDude het volgende:
Zeg, kenners, als het nou straks opeens wel (heul) warm wordt, gaat dat dan nog wat extra vuurwerk opleveren in combinatie met het koudere (neem ik aan?) zeewater?
Geen wond? Is er weer een vechtpartij geweest?quote:Op zondag 7 april 2013 11:44 schreef junkiexp het volgende:
Heerlijk weer hier in Rotterdam, bijna geen wond en de mist is net weg en nu blauwe hemel en volop zon.
Vanmiddag gaan we zeker over de 10 graden heen.
Shitquote:Op zondag 7 april 2013 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen wond? Is er weer een vechtpartij geweest?
Bij mij in huis ook 39%quote:
Wijk aan Zee doet een beetje raar ja, of zou dit kloppen?quote:Op zondag 7 april 2013 00:02 schreef GekkePoes het volgende:
-3 of is er wat kapot daar?
[ afbeelding ]
Ja als het nou andersom was...quote:Op zondag 7 april 2013 11:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het koude zeewater neemt de kans op vuurwerk toch juist af?
Klopt wel. Daar hang nog wat bewolking of mist denk ik.quote:Op zondag 7 april 2013 13:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wijk aan Zee doet een beetje raar ja, of zou dit kloppen?
[ afbeelding ]
Lekker hequote:
quote:Op zondag 7 april 2013 13:23 schreef Narasan het volgende:
Opvallend koud bij Wijk aan Zee. Slechts 1.3! Zal waarschijnlijk met het zeevlam effect te maken hebben. Wind waait daar ook uit het westen etc. Hier nu heerlijk genieten. Zonovergoten bij 8,6 graden en stijgend!
[ afbeelding ]
Een week of 3? Een maand of 3 mag ook hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Over 2 weken is hopelijk alles groen, met veel zon, af en toe een lente buitje, met een klapper als in zwaar onweer, en dan na een week of 3 heerlijk zomer, met 25+ graden voor een week of 30.
Met 1 ding ben ik met je eens.... Zwaar onweerquote:Op zondag 7 april 2013 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Over 2 weken is hopelijk alles groen, met veel zon, af en toe een lente buitje, met een klapper als in zwaar onweer, en dan na een week of 3 heerlijk zomer, met 25+ graden voor een week of 30.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Gitank2 het volgende:
Lekker weertjezo hoort het lente
Met de regen komende week zal de natuur letterlijk opbloeien.
Hun probleem, niet de jouwe. Hoewel ik het op geen enkele dag leuk zou vinden om in de tuin te werken of je auto te wassen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef minthy het volgende:
Zalig dit! Helaas woon ik in een gebied waar het op zondagen niet acceptabel is om in de tuin te werken of je auto te wassen
Ja, nu je het zegtquote:Op zondag 7 april 2013 11:40 schreef Fredo55 het volgende:
Het koude zeewater neemt de kans op vuurwerk toch juist af?
Echt waar? Dacht dat die dingen honderden euro's kostten.quote:Op zondag 7 april 2013 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even uit lurkstand, maar is een verdamper dan niks voor je? Paar tientjes bij Mediamarkt ofzo. Hier werkt het prima.
Beide gedaan vandaag.quote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef minthy het volgende:
Zalig dit! Helaas woon ik in een gebied waar het op zondagen niet acceptabel is om in de tuin te werken of je auto te wassen
Mag van mij, ik heb dan een vrije dagquote:
Ik vertrouw die dingen sowieso niet, ze voorspelden ook steeds bakken sneeuw en -15 als het gewoon -4 werd.quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Waar komen die warme runs toch vandaan? Elke pluim die ik zie komt bij lange na niet in d buurt van de 20.
Sowieso is het precies voorspellen van temperaturen voor over een week natuurlijk niet echt serieus te nemen. Maar het gaat wel een stuk warmer worden.quote:Op zondag 7 april 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vertrouw die dingen sowieso niet, ze voorspelden ook steeds bakken sneeuw en -15 als het gewoon -4 werd.
Idd zegquote:Op zondag 7 april 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vertrouw die dingen sowieso niet, ze voorspelden ook steeds bakken sneeuw en -15 als het gewoon -4 werd.
Leer pluimen lezen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Volgens de pluimen kunnen we temperaturen van iets boven de 4 graden verwachten volgende week, we mogen blij zijn als de temp de dubbele cijfers haalt. Die 25 wordt bij lange na niet gehaald
quote:
Die Noord pluim is volgens mij voor de Waddenzee/eilanden gemaakt, en heeft altijd hele gematigde temperaturen, ook nooit strenge vorst. De Noord-Oost bv geeft wel 2x 15 graden aan.quote:Op zondag 7 april 2013 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt echt niet in de buurt
Ook andere pluimen komen met moeite boven de 10 graden, het gaat het gewoon voorlopig nog niet worden.
Ah, om een één of andere reden kwam de regio Noord pluim op de pagina zonder dat ik het door had. Vond die pluim ook al zo vreemd.quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
Die Noord pluim is volgens mij voor de Waddenzee/eilanden gemaakt, en heeft altijd hele gematigde temperaturen, ook nooit strenge vorst. De Noord-Oost bv geeft wel 2x 15 graden aan.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:22 schreef minthy het volgende:
Ik hoop dat het een dagje uitgesteld wordt, dan heb ik vrij![]()
/egoïst
Als ik moet werken, kan het me werkelijk geen *kijkt op de klok, nog steeds zondag* hoedje schelen wat voor een weer het isquote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon de hele tijd mooi weer, probleem opgelost.
Midden op de bible belt?quote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef minthy het volgende:
Ten eerste is dit de pluim voor Noord-Nederland. (IJkpunt ligt bijna in de wadenzee)quote:Op zondag 7 april 2013 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt echt niet in de buurt
Ook andere pluimen komen met moeite boven de 10 graden, het gaat het gewoon voorlopig nog niet worden.
Dat ik de verkeerde pluim bekeken had, had ik al door. Alle modellen, waar ze ook vandaan komen zijn de laatste maand telkens lager uitgevallen dus erg veel vertrouwen in de Amerikaanse versie heb ik niet.quote:Op maandag 8 april 2013 08:37 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ten eerste is dit de pluim voor Noord-Nederland. (IJkpunt ligt bijna in de wadenzee)
En ten tweede zijn ook pluimen maar een statische kansberekening en wanneer op de lange termijn min of meer net zo betrouwbaar als de gewone kaarten.
Daar komt bij dat het Amerikaanse weermodel de hoge temperaturen voorspeld, deze denken er dus totaal anders over dan het Europese model (EC), waar de pluim op gebaseerd is.
Hier ook! Ik had nog geeneens zonnebrandcrème in huisquote:Op maandag 8 april 2013 08:03 schreef seasushi het volgende:
[..]
Midden op de bible belt?
Ot. gisteren verbrand! het tere winterhuidje had er best moeite mee.
Als die 25 graden nou precies in de meivakantie valt vind ik het goedquote:Op maandag 8 april 2013 10:22 schreef NaturalScience het volgende:
De nieuwe run van de GFS gaat weer voor behoorlijke verwarming. Nog steeds ruime 20+ers aanstaande Zondag. Daarna weer een paar dagen iets koeler en vervolgens tructureel naar de 25 graden.
Nu komt het onweer er weer aan, m'n andere favoriet. Dat je dat niet weet zeg, dommiequote:
Nee, ik schuur er enigszins tegenaan. Weinig last van verderquote:Op maandag 8 april 2013 08:03 schreef seasushi het volgende:
[..]
Midden op de bible belt?
Ot. gisteren verbrand! het tere winterhuidje had er best moeite mee.
Zie je wel, je kan best aardig zijn...quote:Op maandag 8 april 2013 11:22 schreef Frutsel het volgende:
oh tis maar één dagje..daarna weer sneeuw enzo
nou vooruit... voor Pino en Minthy...
WKN / Zondag mogelijk 20 graden in Nederland
neequote:Op maandag 8 april 2013 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie je wel, je kan best aardig zijn...
En mag het ook een dag later?
Ik zie hier zondag geen 20 graden hoor.quote:
12?quote:Op maandag 8 april 2013 12:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zie hier zondag geen 20 graden hoor.
Ik zie 12, en met een beetje goodwill 15 of 16 vooruit. Maar 20? Beetje hoog gegrepen als je het mij vraagt.
Da's toch niet weersafhankelijk?quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef MaLo het volgende:
Zondag verjaardagfeestje van dochter vierenBBQ aan
Ik ga maar meedoen zondag, zit vrij onverwachts thuisquote:Op maandag 8 april 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
maar terrasje pakken en biertje drinken in de zon gaat voor.
20 graden is normaal voor mei. voor april is de normaal temperatuur 11 graden aan het begin van de maand en 17 aan het einde van de maand.quote:Op maandag 8 april 2013 13:26 schreef NaturalScience het volgende:
20 graden is trouwens ook dood normaal voor April.
De records voor vrijwel alle dagen in April staan boven de 25 graden. Op 15 April is het al eens 29,7 graden geweest in Westdorpe. En op 21 April kwam de temperatuur zelfs al boven de 30 graden met 30,5 graden in Volkel.
EDIT: Op 3 April is het zelfs al eens 27,4 graden geworden in Maastricht.
April telt normaal 3 warme dagen. Dus boven de 20 graden.quote:Op maandag 8 april 2013 18:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
20 graden is normaal voor mei. voor april is de normaal temperatuur 11 graden aan het begin van de maand en 17 aan het einde van de maand.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef MaLo het volgende:
Zondag verjaardagfeestje van dochter vierenBBQ aan
Want? Wie heeft er nu niet zin in een voorjaarsbbq als het 20 graden wordtquote:
heb het al aan gepastquote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Want? Wie heeft er nu niet zin in een voorjaarsbbq als het 20 graden wordt
quote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Want? Wie heeft er nu niet zin in een voorjaarsbbq als het 20 graden wordt
quote:
een paar warme dagen is normaal. maar een gemiddelde max temperatuur van 20 graden is niet normaal. dat bedoel ikquote:Op maandag 8 april 2013 19:39 schreef Ensemble het volgende:
[..]
April telt normaal 3 warme dagen. Dus boven de 20 graden.
Wat je eigenlijk bedoelt te zeggen is dat je ons allemaal uitnodigt voor een DASOO-bbqmeet bij je in de achtertuin?quote:
Nee dat zeg ik nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk bedoelt te zeggen is dat je ons allemaal uitnodigt voor een DASOO-bbqmeet bij je in de achtertuin?
Oh... Ik meende een hint te bespeuren.quote:
Rotjongquote:
De BBQ gaat toch aan, desnoods eet ik het binnenquote:Op maandag 8 april 2013 21:28 schreef Wessell het volgende:
ik spreek jullie zondag wel
[ afbeelding ]
Terughoudendheid!quote:Op maandag 8 april 2013 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Ik meende een hint te bespeuren.
[..]
Rotjong
Daar hou ik niet van. Daarnaast kan je toch een tent met verwarming huren?!quote:
Verwarming...quote:Op maandag 8 april 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van. Daarnaast kan je toch een tent met verwarming huren?!
Sjemig, zo moeilijk is het allemaal niet!!
Ik kan zondag ook niet, wij hebben dan onze eigen BBQquote:
Deze man weetquote:Op maandag 8 april 2013 21:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De BBQ gaat toch aan, desnoods eet ik het binnen
Nu maak je overal een probleem van...quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verwarming...
Tis de hele dag zon... twintig graden..vanaf een uur of 12 de zon in de tuin... lekker op terras, uit de wind... met de ramen in je rug gewoon kortebroeken weer.
Jaaa het wordt vast gezelligquote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kan zondag ook niet, wij hebben dan onze eigen BBQ
[..]
Deze man weet
ik ben niet begonnen!quote:
Nee hoor, zondag kortebroeken dagquote:En een korte broek kan je shaken. Veel te sexy![]()
Mjah, jouw notes zijn verviervoudigd in de afgelopen 7 dagen dus pas maar op.quote:Maar goed, dit gaat wel erg offtopic. Straks komt dat loeder van een mod weer langs...
Eh... Jij begint altijd. Wat er ook gebeurt, het is jouw schuld. Onthou dat toch eens!quote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben niet begonnen!
[..]
Nee hoor, zondag kortebroeken dag
[..]
Mjah, jouw notes zijn verviervoudigd in de afgelopen 7 dagen dus pas maar op.
Precies. Niks geen watjesgedragquote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Pff, wij hebben hier afgelopen zaterdag al gebarbecued. Overdekt terras, zeilen dicht, warmtelampen aan, 25 graden!
En wie is er maandag vrij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Temperatuur van het zeewater ligt 5 graden lager dan vorig jaar en is op dit moment nog veel te koud. Dus als de wind maar een beetje over zee komt heeft dat denk ik nogal wat invloed op de temperatuur...quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef Nattekat het volgende:
9 graden verschil tussen kust en Utrecht?
Das veel zeg
Dat kan echt met een week al helemaal anders zijn hè. Ongelooflijk, ik heb net foto's van vorig jaar zitten kijken van mijn tuin, precies een week zat ertussen, de eerste: alles kaal, de tweede: groen, bomen vol in het blad, bloeiende bloemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:32 schreef alors het volgende:
Hier nog zonnig, maar juist nu kijk ik wel uit naar regen, dat heeft de natuur echt wel even nodig. Straks de temperaturen nog iets omhoog en dan is alles straks weer mooi groen
Oeh, kan ik aanschuiven?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:06 schreef Toradora het volgende:
Ik hoop zo dat de voorspelling zondag uitkomt! Ik heb een mega bbq in sonsbeekpark, en dan zal 20 graden zeker niet verkeerd zijn!
De geur van de lentequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef tralalala het volgende:
De geur die nou in de lucht hangt is echt goddelijk.
Is ook de enige reden waarom bij mij het raam open staat, voor de temperatuur nog niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef tralalala het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef tralalala het volgende:
Sorry, gisteren Erwtensoep opquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef tralalala het volgende:
Zomaar door de regen anderhalf uur gelopen. En met plezierquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef tralalala het volgende:
Brussel onweer nu.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Er hangen zware (onweers)buien boven Frankrijk, helaas komen ze niet in onze buurt.
Toch gaat er vanavond nog behoorlijk wat regen komen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En je hebt daarna je onderbroek gelucht [ afbeelding ]
yes ik heb geen last meer van schokkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Heerlijk die regen. Veel te droog de laatste tijd. Wanneer was de laatste keer dat het regende trouwens? Het lijkt lang terug, maar kan me vergissen.
Ik heb het raam ook open. Ik neem aan dat dat wel helpt tegen de lage ( 30% ) luchtvochtigheid in huis.
Dat, ik kan wel janken!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:29 schreef Wessell het volgende:
[..]
yes ik heb geen last meer van schokken
Idem hier, er zijn een paar druppeltjes gevallen, maar dat is nu allang weer verdampt. Ik wil ook regenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:34 schreef NaturalScience het volgende:
Hier nog altijd droog..... kurk droog.
ik ook ja. dat is een tijd geledenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:05 schreef marcel-o het volgende:
ik rook daarnet van die zomer-regen-stoeptegels
Wat zou ik daar blij mee zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:29 schreef Wessell het volgende:
[..]
yes ik heb geen last meer van schokken
Die hebben we nodig om de winter weg te spoelen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Igen het volgende:
Net twee dagen lenteweer en dan nu alweer regen?
Ik ook vanmiddagquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:05 schreef marcel-o het volgende:
ik rook daarnet van die zomer-regen-stoeptegels
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat zou ik daar blij mee zijn![]()
En m'n vriendin ook![]()
Daarna ziet het er ook niet verkeerd uit. Gemiddelde ligt dan 5 a 6 graden hoger dan vandaag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag en Maandag dus genot
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat van zondag echt?
Dat kunnen we zondagavond pas zeggen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat van zondag echt?
Arnhem:quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat van zondag echt?
En daarna ergens tussen de 0 en de 25... Onzekerheid troefquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag en Maandag dus genot
De laatste keer significante regen was op 18 maart.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Heerlijk die regen. Veel te droog de laatste tijd. Wanneer was de laatste keer dat het regende trouwens? Het lijkt lang terug, maar kan me vergissen.
Mensen die de verwarming aan hebben, zitten toch jaarrond in een T-shirt?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godver, ik moet mijn t-shirts etc nog eerst gaan uitzoeken.Heb nu alleen maar truien en bijbehorende t-shirts binnen handbereik.
Eindelijk zonder muts en in je jas ingevouwen over straat moeten lopen. Kop omhoog, zuurstof inademen!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat lekker he! Ben zo blij dat die ellenlange vrieskou eindelijk weg is.
quote:Op woensdag 10 april 2013 07:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Mensen die de verwarming aan hebben, zitten toch jaarrond in een T-shirt?
Heeft Twente nu ook een schild tegen onweer ofzoquote:
Ze hebben hem van Breda geleend.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heeft Twente nu ook een schild tegen onweer ofzo
Ik heb van 't weekend voor het eerst weer met het raam open geslapen, heerlijk!quote:Op woensdag 10 april 2013 07:43 schreef Ajaxfan het volgende:
Lekker dat het weer warmer aan het worden is. Voor het eerst dat ik s'ochtends de ramen meteen open kan gooien en geen kachel aan hoef te zetten.
ik slaap altijd met een raam open? Anders zo benauwd snachts.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:39 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb van 't weekend voor het eerst weer met het raam open geslapen, heerlijk!
Inderdaad weer terug van het gortdroge toendraklimaat naar het gebruikelijke zeeklimaat is toch wel fijn nu. Als ik naar buiten kijk ziet het er nevelig uit, wat wil zeggen dat er weer vocht in de lucht zit.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:32 schreef Gwywen het volgende:
Mwah, het is een beetje somber door die regen, maar ik merkte toch wel toen ik gistermiddag buiten liep dat ik heel erg heb verlangd naar "normaal weer", zelfs dit weer blijkbaar, met regen en westenwind. Ik werd er helemaal blij van.![]()
Het rook gisteren ook zo heerlijk toen het net was begonnen te regenen!
De Japanse kers, die hier veel staat, krijgt pas blad na de bloei. Maar ja, nog geen bloesem te zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef viagraap het volgende:
De bloesembomen in het park om de hoek hebben nog niet eens blad. Vorig jaar stonden die begin maart al te bloeien.
Zalig die 24 gradenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:36 schreef -CRASH- het volgende:
De hele winter een binnen temperatuur van 18 graden gehad
Dus best wel warm.
De verwarming staat nu nog op 18 maar ik heb het nu kouder
dan voorheen
Komende zondag 21 maar bewolkt
en maandag 24 graden met af en toe zon en een bui
Ik woon 25km van de Belgische kust. Zal wellicht ietsje kouder zijn dan in binnenlandquote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Kustbewoners zullen wel gaan klagen komend weekend.
Ergens tussen de min 5 en plus 30 graden, de rest van de lente en zomer. Langetermijnvoorspellingen zijn momenteel toch puur nattevingerwerkquote:Op donderdag 11 april 2013 01:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Een ding is bijna zeker. Van de kou zijn we nu wel af. De pluim (10- en 15 daagse) heeft wel uitschieters naar 0 graden, vandaar dat ik nog enigszins voorzichtig blijf
.
Het gevolg van het toendraklimaat wat hier even heerste. In Siberië gaat het altijd zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Benelux:
Waar we van winter meteen naar de zomer gaan
Mist zal je nog wel even blijven houden met dat koude zeewater en de inmiddels redelijk opwarmende binnenlandenquote:Op donderdag 11 april 2013 03:07 schreef ietjefietje het volgende:
Ik geloof het pas als ik het zie. Vandaag (woon aan de kust) de hele dag mist gehad....en geef mij maar weer dat toendra klimaat dan, met tenminste zon.
't was verdorie zo koud en vochtig in huis dat we naast de cv ook de openhaard maar aangestoken hebben.
mmm, snap ik niet zo, jarenlang in het buitenland gewoond, naast een koude oceaan....en geen mist gezien.quote:Op donderdag 11 april 2013 03:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mist zal je nog wel even blijven houden met dat koude zeewater en de inmiddels redelijk opwarmende binnenlanden
Zijn meerdere factoren van belang natuurlijk maar in Nederland is het vrij gewoongoed.quote:Op donderdag 11 april 2013 03:27 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
mmm, snap ik niet zo, jarenlang in het buitenland gewoond, naast een koude oceaan....en geen mist gezien.
Dat ik dit nog eens zou doen...quote:
Ik denk wel dat ik volgende week m'n winterbanden van de auto af kan halen, toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Een ding is bijna zeker. Van de kou zijn we nu wel af. De pluim (10- en 15 daagse) heeft wel uitschieters naar 0 graden, vandaar dat ik nog enigszins voorzichtig blijf
.
Ik snap het al, ik woonde aan de oostkust...en sinds alle regen altijd uit het westen komt....verklaart een hoop....nu maar snel naar de Achterhoek proberen te verhuizen.quote:Op donderdag 11 april 2013 03:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn meerdere factoren van belang natuurlijk maar in Nederland is het vrij gewoongoed.
edit : http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeemist
Het regent hier......quote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ik snap het al, ik woonde aan de oostkust...en sinds alle regen altijd uit het westen komt....verklaart een hoop....nu maar snel naar de Achterhoek proberen te verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
Vorige week ook wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:53 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik volgende week m'n winterbanden van de auto af kan halen, toch?
Achterhoek is voor Nederlandse begrippen prima vertoevenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ik snap het al, ik woonde aan de oostkust...en sinds alle regen altijd uit het westen komt....verklaart een hoop....nu maar snel naar de Achterhoek proberen te verhuizen.
weet ik toch....maar ja, meer banen in de Randstad, dus voorlopig komt het er nog niet van.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Achterhoek is voor Nederlandse begrippen prima vertoeven
True! Ik ben hier geboren en getogen dus er zijn weinig andere plekken in Nederland waar ik zou willen wonen, wel een aantal waar ik absoluut nooit zou willen wonen. Ik denk dat ik eerder naar het buitenland verhuis dan elders ( buiten huidige provincie ) in Nederland zal gaan wonen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:16 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
weet ik toch....maar ja, meer banen in de Randstad, dus voorlopig komt het er nog niet van.
Letterlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als het zo kon werkte in in Limburg, dat heeft toch wel mijn hart gestolen, letterlijk.
ben zelf als Drentenees in Limburg terecht gekomen en ik ben niet van plan hier ooit weg te gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ikzelf wil best in de oostelijk provincies + Brabant en Friesland wonen. (Ben een Groninger)
Ik heb al een tijdje in Limburg gewoond.. Het westen trekt me alleen totaal niet, alleen die banen hè..
Als het zo kon werkte in in Limburg, dat heeft toch wel mijn hart gestolen, letterlijk.
Qua weer heb je dan ook minder regen en minder wind.
Maar ijskoud.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:16 schreef Gitank2 het volgende:
Ik (wonende in ZO-brabant) heb wel eens geroepen dat het weer in het Noorden vaak slechter was, maar de afgelopen maanden weerlegden dat wel.
Volgens mij toch meer zon daar.
[...]
Maar... dit wilden jullie toch zo graag?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:22 schreef Norrage het volgende:
Moet dit topic niet verplaatst worden naar KLB trouwens?
Alhoewel ik dit ook echt schijt tyfus weer vind...Die vochtigheid, bah bah, lekker zweten nu al weer
Hier niet, was eindelijk normaal (binnen).quote:Op donderdag 11 april 2013 15:57 schreef Felagund het volgende:
Een beetje meer vocht mag wel, het was de laatste tijd zo droog.
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Een ding is bijna zeker. Van de kou zijn we nu wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |