Van deurklinken ed heb ik geen last meer, ik geef m'n katten nog wel steeds optatersquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef Wessell het volgende:
yep heb ook nog steeds last van schokken door de deurklink
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Van deurklinken ed heb ik geen last meer, ik geef m'n katten nog wel steeds optaters![]()
picsquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef minthy het volgende:
Ik zie er ook vaak zo uit als het laatste plaatje in de OP. Alleen is mijn haar nog veel langer
Ik zit in de Dasoo FB-groep, ik ga hier geen pics neerzettenquote:
Dasoo heeft... Facebook?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit in de Dasoo FB-groep, ik ga hier geen pics neerzetten
En het nadeel is dat het niet lang genoeg zo statisch blijft, tegen de tijd dat ik m'n mobiel fotoklaar heb is het weer weg![]()
Aangemeldquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef minthy het volgende:
Ik hoop dat de link zo goed gaat. Ik ben online, kan je er zo bij ingooien
Edit; niet dus... Ik zoek ff verder![]()
Edit; https://m.facebook.com/gr(...)user=100001288562646
Top, toegevoegd!!quote:
Weet ik ook eens wie Dven is!quote:
Ik ben lid, al sinds het begin, maar niemand weet wie ik ben, hoera!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, toegevoegd!!![]()
Geldt voor iedereen hier overigens, aanmelden kan!
Ben ik je vergeten in de wie-is-wielijst?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik ook eens wie Dven is!
[..]
Ik ben lid, al sinds het begin, maar niemand weet wie ik ben, hoera!
Waar staat die dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ik je vergeten in de wie-is-wielijst?![]()
Ik ben oud en kippig, excuus!
Er moet een document staan met usernames, zal zo eens kijkenquote:
Volgens mij staat hij er wel tussen hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben ik je vergeten in de wie-is-wielijst?![]()
Ik ben oud en kippig, excuus!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Er moet een document staan met usernames, zal zo eens kijken
Yay!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij er wel tussen hoor
Tomaatje!!quote:
Zo beter?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Tomaatje!!![]()
Zet je nu niet een hele lijst met usernames/echte namen openbaar?
Geeft niks, ik ben er slechts 6 avonden mee bezig geweest...quote:
Niet zo sipjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben er slechts 6 avonden mee bezig geweest...
Ik weet niet in hoeverre die lijst zichtbaar was voor iedereen en ik hou Fok en privé waar mogelijk gescheidenquote:
Hé sorry, ik zit überhaupt niet vaak op die facebook, misschien ook omdat ik niemand ervan op fb heb (m.u.v. SpeedyGJ)quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben er slechts 6 avonden mee bezig geweest...
Ik ben al weer opgeklaard, net als het weer. Mooi bruggetjequote:
Wou dat ik ook opklaarde johquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben al weer opgeklaard, net als het weer. Mooi bruggetje
Geeft niks jong, het is er sowieso rustig de laatste tijdquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hé sorry, ik zit überhaupt niet vaak op die facebook, misschien ook omdat ik niemand ervan op fb heb (m.u.v. SpeedyGJ)
Het komt goed, ik zweer het je. Het zal nog een poosje bewolkt blijven, maar het zonnetje zal steeds vaker door gaan breken. Beloofd!quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Het komt goed, ik zweer het je. Het zal nog een poosje bewolkt blijven, maar het zonnetje zal steeds vaker door gaan breken. Beloofd!
Ik hou je eraanquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Het komt goed, ik zweer het je. Het zal nog een poosje bewolkt blijven, maar het zonnetje zal steeds vaker door gaan breken. Beloofd!
quote:
Dat mag, maar ik doelde op zijn prive-zonnetjequote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:05 schreef Poeke het volgende:
Zijn er hier mensen met FB? Er is een groep voor DASOO mensen nl...
17 graden, lage luchtvochtigheid. Geen idee hoe laag, maar ik kan de katten horen knetteren bij het opstaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Rondje woonkamer temp/vocht?
Bij mij 20,9°C en 40%
Vochtigheid was van de week wel anders... <25%
20,6 en 30%quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Bij mij 20,9°C en 40%
13 graden en onbekende luchtvochtigheid. Ik gok 60% of hoger.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef DemonRage het volgende:
Bij mij 20,9°C en 40%
Afschermen en lid worden van de Dasoo-groepquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Lemans24 het volgende:
Geen facebook hier, ben net drie weken afgekickt. Nu rest de vraag: account deleten of alleen afschermen?
Als ik het toch nooit meer check, wat is dan het nut?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Afschermen en lid worden van de Dasoo-groep
Geen idee. Ik twijfel zelf ook regelmatig om het eraf te gooien, het levert me vaak alleen maar frustraties op. Je leest van alles wat je eigenlijk helemaal niet hoeft te weten van een anderquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als ik het toch nooit meer check, wat is dan het nut?
Het kost te veel tijd, ik vergelijk m'n eigen bezigheden onnodig met die van anderen en ik erger me aan van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik twijfel zelf ook regelmatig om het eraf te gooien, het levert me vaak alleen maar frustraties op. Je leest van alles wat je eigenlijk helemaal niet hoeft te weten van een ander![]()
En toch vermaak ik me er soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |