u2 schatquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"mijn" manier is iig gezond, de jouwe niet. Yoyo-effect
Het is vast een retedomme vraag, maar wat is het?quote:
Een graafmachine van een bruinsteenkolenmijn in Duitsland. Ze breken daar complete dorpen af om daarna de boel af te graven om bruinsteenkolen te winnen. Het gat is 31 km2 groot en daar kan je omheen rijden en kijken. Als ik dinsdag thuis ben kan ik wel meer laten zien als jullie het leuk vindenquote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is vast een retedomme vraag, maar wat is het?
Het is sowieso een toffe plaat!
Cool! Ik dacht al, dat is niet in Limburg.quote:Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Een graafmachine van een bruinsteenkolenmijn in Duitsland. Ze breken daar complete dorpen af om daarna de boel af te graven om bruinsteenkolen te winnen. Het gat is 31 km2 groot en daar kan je omheen rijden en kijken. Als ik dinsdag thuis ben kan ik wel meer laten zien als jullie het leuk vinden
Ja ben wel benieuwd.quote:Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Een graafmachine van een bruinsteenkolenmijn in Duitsland. Ze breken daar complete dorpen af om daarna de boel af te graven om bruinsteenkolen te winnen. Het gat is 31 km2 groot en daar kan je omheen rijden en kijken. Als ik dinsdag thuis ben kan ik wel meer laten zien als jullie het leuk vinden
Optimus Prime.quote:
Hoezo niet? Het is toch gewoon een feit dat de manier die Kano noemt het gezondste is? Hoeft niet voor jou te werken, maar is wel het gezondst en heeft de meeste kans van slagen op de lange termijn.quote:Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]jij weet duidelijk niet waar je over praat.
Dit is het: http://en.wikipedia.org/wiki/Bucket-wheel_excavatorquote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
Dankjequote:
-editquote:wat hebben wij onze vaders ooit misdaan?
Dat jij dat niet weet zegquote:Op zondag 7 april 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een brusje voor Ean!quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop wel dat 2013 voor ons een topjaar wordt
Is dat zo'n bruinkoolgraver? Gave foto!quote:
Ik heb geen app, maar een heel mooie opschrijfboekje en leuke stickersquote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef Adnap het volgende:
Ehhh vraagje, welke app gebruiken jullie voor kcal tellen ? Ik heb android
Mijn app heette 'calorieteller'.quote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef Adnap het volgende:
Ehhh vraagje, welke app gebruiken jullie voor kcal tellen ? Ik heb android
Jup, dat is hetquote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat zo'n bruinkoolgraver? Gave foto!
Ik hoop dat 2013 voor iedereen als topjaar eindigt, hoe rottig het voor een aantal mensen wellicht ook begonnen is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop wel dat 2013 voor ons een topjaar wordt
als ik dat invoer krijg ik er wel 20 :-) weet je wie de maker is of kleur van afbeelding ?quote:
Ik vind het een vies woordquote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat zo'n bruinkoolgraver? Gave foto!
Het graaft bruinkool. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemenquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graafwielbaggerquote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het graaft bruinkool. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen
Nee, dat klinkt leukquote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef teirnon het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graafwielbagger
He ik heb het woord niet verzonnen!quote:
Zie rechts onderin:quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Adnap het volgende:
[..]
als ik dat invoer krijg ik er wel 20 :-) weet je wie de maker is of kleur van afbeelding ?
Moggequote:Op maandag 8 april 2013 06:43 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Kind moet weer naar school, ik moet weer werken. D.w.z. ik heb een training, dus twee weken van 9 tot 5
ben je nu 100% beter gemeld of speelt dat nog steeds?quote:Op maandag 8 april 2013 06:43 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Kind moet weer naar school, ik moet weer werken. D.w.z. ik heb een training, dus twee weken van 9 tot 5
aait Ynske en geeft virtuele knuffelquote:
Dat ga ik straks bekijken als ik mijn mails leesquote:Op maandag 8 april 2013 06:53 schreef komrad het volgende:
ben je nu 100% beter gemeld of speelt dat nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |