Met een brusje voor Ean!quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop wel dat 2013 voor ons een topjaar wordt
Is dat zo'n bruinkoolgraver? Gave foto!quote:
Ik heb geen app, maar een heel mooie opschrijfboekje en leuke stickersquote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef Adnap het volgende:
Ehhh vraagje, welke app gebruiken jullie voor kcal tellen ? Ik heb android
Mijn app heette 'calorieteller'.quote:Op zondag 7 april 2013 20:46 schreef Adnap het volgende:
Ehhh vraagje, welke app gebruiken jullie voor kcal tellen ? Ik heb android
Jup, dat is hetquote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat zo'n bruinkoolgraver? Gave foto!
Ik hoop dat 2013 voor iedereen als topjaar eindigt, hoe rottig het voor een aantal mensen wellicht ook begonnen is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop wel dat 2013 voor ons een topjaar wordt
als ik dat invoer krijg ik er wel 20 :-) weet je wie de maker is of kleur van afbeelding ?quote:
Ik vind het een vies woordquote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat zo'n bruinkoolgraver? Gave foto!
Het graaft bruinkool. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemenquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graafwielbaggerquote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het graaft bruinkool. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen
Nee, dat klinkt leukquote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef teirnon het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graafwielbagger
He ik heb het woord niet verzonnen!quote:
Zie rechts onderin:quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Adnap het volgende:
[..]
als ik dat invoer krijg ik er wel 20 :-) weet je wie de maker is of kleur van afbeelding ?
Moggequote:Op maandag 8 april 2013 06:43 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Kind moet weer naar school, ik moet weer werken. D.w.z. ik heb een training, dus twee weken van 9 tot 5
ben je nu 100% beter gemeld of speelt dat nog steeds?quote:Op maandag 8 april 2013 06:43 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Kind moet weer naar school, ik moet weer werken. D.w.z. ik heb een training, dus twee weken van 9 tot 5
aait Ynske en geeft virtuele knuffelquote:
Dat ga ik straks bekijken als ik mijn mails leesquote:Op maandag 8 april 2013 06:53 schreef komrad het volgende:
ben je nu 100% beter gemeld of speelt dat nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |