Musical. Een amateurproductie en ik heb een kaartje gekregen voor mijn verjaardag.quote:
Dat is een probleem voor morgen, nu gewoon genietenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Het wordt alleen morgen weer zo stervensvroeg opstaan.![]()
ken je die bijnaam van die campingzendert niet?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is een probleem voor morgen, nu gewoon genieten
TomTom is ook niet te vertrouwen.....althans niet blindelings. En dat doen sommige eikels nog wel eens.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik word gereden, maar de chauffeuse vertrouwt haar TomTom niet dus ik mag CatCat spelen naar Deurne city.
Wat Indaha hier zegt. En verdere uitleg lijkt me niet nodig. Laysa zal momenteel wel iets anders aan haar hoofd hebben.quote:
Nou dat. Dit is echt even slikken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil niet ontbreken, maar weet bij God niet wat ik moet typen...
Soms is het leven gewoon echt niet eerlijk, Elies. En dat is gewoon goed klote.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil niet ontbreken, maar weet bij God niet wat ik moet typen...
Ik weet het. Helaas maar al te goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Soms is het leven gewoon echt niet eerlijk, Elies. En dat is gewoon goed klote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, duimpjes draaien voor KardinaalWerewolf
Hier al een tijdje niet geweest, maar wat een rotberichtquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
Na kort overleg met Laysa:
Het gaat heel heel slecht met DK en de rest van de informatie hieromtrent laten we aan haar om hier wel of niet te bespreken.
Zo begrijpelijk maar zo machteloos, denk dat dat het gevoel is wat hier over heerst.quote:Op zondag 7 april 2013 08:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook de hele nacht liggen spoken, bah wat is het toch oneerlijkIk wens Laysa en Dk heel veel sterkte toe maar het is zo... niet genoeg, ontoereikend, niks...
quote:Volgend weekeinde is er kans op meer warme dagen. Na de nodige regen in de loop van de week is de kans op neerslag dan in ieder geval kleiner, maar de temperatuur is afhankelijk van de wind. Die kan vanuit het oosten komen en dan houdt de vorst aan, maar als die uit het zuiden komt kan het in de middag rond de 20 graden worden.
Huh ? 20 gradenquote:Op zondag 7 april 2013 10:25 schreef ElisaB het volgende:
Het is maar moeilijk te bevatten en voor te stellen
Dit ook, overigens:
[..]
Oh, dat zou wel heerlijk zijn zegquote:Op zondag 7 april 2013 10:25 schreef ElisaB het volgende:
Het is maar moeilijk te bevatten en voor te stellen
Dit ook, overigens:
[..]
nee dat laatste niet : ik wil nl op vakantie in juli en dan EIS ik gewoon heel veel warmte en zon.quote:Op zondag 7 april 2013 10:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat we dit jaar de zomer gewoon gaan overslaan; het gaat van een lange lente zo halverwege juni over in herfst
waar ga je naar toe?quote:Op zondag 7 april 2013 10:31 schreef Adnap het volgende:
[..]
nee dat laatste niet : ik wil nl op vakantie in juli en dan EIS ik gewoon heel veel warmte en zon.
Bij jou in de buurtquote:
Goed weer aanvraagtquote:
Thx. al lijkt alles vandaag even zo relatiefquote:
Nee.quote:Op zondag 7 april 2013 10:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat we dit jaar de zomer gewoon gaan overslaan; het gaat van een lange lente zo halverwege juni over in herfst
Ja nou, nee... Kweenie hoor.quote:
Gekkie. Ik denk dat we de lente en herfst overslaan en in november zo de winter in rollen na een mooie zomerquote:Op zondag 7 april 2013 10:29 schreef ElisaB het volgende:
Ja doei hoor. Dan word ik echt onwijs pissigquote:Op zondag 7 april 2013 10:29 schreef ElisaB het volgende:
Hoor wie ze gekkie noemtquote:Op zondag 7 april 2013 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Gekkie. Ik denk dat we de lente en herfst overslaan en in november zo de winter in rollen na een mooie zomer
Goed plan, kunnen we volgende week niet gewoon oudjaarsdag vieren en 2014 starten ?quote:Op zondag 7 april 2013 10:49 schreef ElisaB het volgende:
Laten we 2013 verder gewoon overslaan. Het was nix, het is nix en het ziet er niet naar uit dat het iets gaan worden ook. Ow, en laten we een commune stichten / oprichten / maken / weet ik veel
Ik vind het best!quote:Op zondag 7 april 2013 10:49 schreef Adnap het volgende:
Goed plan, kunnen we volgende week niet gewoon oudjaarsdag vieren en 2014 starten ?
Dat doet ie gewoon natuurlijk, hij weet van nietsquote:Op zondag 7 april 2013 10:52 schreef Toekito het volgende:
Betaal mijn baas dan de rest van mijn rooster nog wel uit of krijg ik dan geen geld meer over 2013?
Jij bent tenminste wél redelijk voorspelbaar. Dus nog enige houvast voor onsquote:
Ik hoor dat vakerquote:Op zondag 7 april 2013 10:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent tenminste wél redelijk voorspelbaar. Dus nog enige houvast voor ons
Ik las dikke tietquote:Op zondag 7 april 2013 10:57 schreef Ynske het volgende:
Racoon was tof gister
alleen een dikke knie aan overgehouden![]()
ze hadden de fotoruimte ietwat ingebouwd, je moest over de barriere, en daarna aan de binnenkant van die dingen klimmen tot t midden.
waarbij ik natuurlijk mn knie tegen zo'n uitstekend ding moest hengster
quote:Op zondag 7 april 2013 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las dikke tietEn ik wilde zeggen "nog dikker"
![]()
quote:Racoon is soberso tof
alles van de Single Collectionquote:
Zou ik niet doen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Had ik gister als snack haring met uitjes gehaald, bleek ik na het avondeten al door mijn kcal heen te zijn.... zal ik ermee ontbijten? Of zou dat té zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |