Musical. Een amateurproductie en ik heb een kaartje gekregen voor mijn verjaardag.quote:
Dat is een probleem voor morgen, nu gewoon genietenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Het wordt alleen morgen weer zo stervensvroeg opstaan.![]()
ken je die bijnaam van die campingzendert niet?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is een probleem voor morgen, nu gewoon genieten
TomTom is ook niet te vertrouwen.....althans niet blindelings. En dat doen sommige eikels nog wel eens.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik word gereden, maar de chauffeuse vertrouwt haar TomTom niet dus ik mag CatCat spelen naar Deurne city.
Wat Indaha hier zegt. En verdere uitleg lijkt me niet nodig. Laysa zal momenteel wel iets anders aan haar hoofd hebben.quote:
Nou dat. Dit is echt even slikken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil niet ontbreken, maar weet bij God niet wat ik moet typen...
Soms is het leven gewoon echt niet eerlijk, Elies. En dat is gewoon goed klote.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil niet ontbreken, maar weet bij God niet wat ik moet typen...
Ik weet het. Helaas maar al te goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Soms is het leven gewoon echt niet eerlijk, Elies. En dat is gewoon goed klote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, duimpjes draaien voor KardinaalWerewolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |