Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 april 2013 15:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik voel me GE-WEL-DIG!!
Propedeuse behaald na al die maanden van onzekerheid!!! Fuck yeahhh een 8,5 voor het project dat ik vorig jaar niet haalde!
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
OT: goed, blij dat ik weekend heb
Verder vol twijfel
Thanksquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef Yuki het volgende:
Warm van de zonnebank en een fijne douche, geurend naar after sun op de bank.
Nu proberen die ontspanning vast te houden...
quote:
Thanks manquote:
Niemand daar heeft bij mijn weten een ''gruwelijke hekel'' aan je, hoe kom je daar nu toch bij?quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Andromache het volgende:
alsof ik vast zit in een lijmlaag van 'moet NU daten anders altijd alleen en nooit kinderen'. niet goed. ik moet van deze relatiedrang af want het beheerst mijn leven. maar ja, ik ben al 30.... straks is iedereen die een beetje leuk is bezet.
zie hier waarom het gros van het datingsitetopic een gruwelijke hekel aan mij heeft. ik weet niet waarom ik zo veel teleurstelling ervaar en de rest zo losjes er mee kan omgaan.
Dit. Vooral in de war.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
Ruk. Blij dat we hier geen afgrond in de buurt hebben
Ik leef met je mee... herken me d'r wel in. (afgezien van de kinders, die hoef ik niet)quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Andromache het volgende:
alsof ik vast zit in een lijmlaag van 'moet NU daten anders altijd alleen en nooit kinderen'. niet goed. ik moet van deze relatiedrang af want het beheerst mijn leven. maar ja, ik ben al 30.... straks is iedereen die een beetje leuk is bezet.
zie hier waarom het gros van het datingsitetopic een gruwelijke hekel aan mij heeft. ik weet niet waarom ik zo veel teleurstelling ervaar en de rest zo losjes er mee kan omgaan.
terecht, zou maar snel zoeken want bij de 30 zijn de normale en leuke mensen inderdaad wel voorzien; heb ik althans het idee.quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Andromache het volgende:
Of die leuke dertigers hebben niet zo'n leuke partner en komen weer op de markt. Tis echt niet zo dramatisch hoor. Hangt allemaal van instelling en enige realiteitszin qua eisen af.quote:Op maandag 8 april 2013 00:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
terecht, zou maar snel zoeken want bij de 30 zijn de normale en leuke mensen inderdaad wel voorzien; heb ik althans het idee.
no ervaring, slechts een redelijke gedachte.
Wat een onzin....quote:Op maandag 8 april 2013 00:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
terecht, zou maar snel zoeken want bij de 30 zijn de normale en leuke mensen inderdaad wel voorzien; heb ik althans het idee.
no ervaring, slechts een redelijke gedachte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Centjes![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 11:52 schreef FAUSTI het volgende:
Waar is mijn hark?Mooi, en hoe voel je je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Centjes
OT: lekker geslapen. Nu met frisse moed aan de leerstof van mijn hertentamen beginnen
Cuz I'm Mr. Brightside
Hele dekbed ondergescheten ja ?quote:Op maandag 8 april 2013 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
iets met krampen en dekbedHet is weer eens zover grrrrrrrrrrrr
Ah, dat klinkt fijn, die GOED in uitroeptekensquote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef Houniet het volgende:
GOED.
Op naar aanstaand weekend! CenterParcs met HBO vrienden.
Over de hele wereld zijn er miljoenen mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, dus je bent geen faler.quote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef minthy het volgende:
Ik voel me een waanzinnige faler, ben naar huis gestuurd vanaf m'n werk wegens overspannen zijn.
Voel je wel iets?quote:Op maandag 8 april 2013 16:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
''Volg je je gevoel'' wat is dat voor kutadvies altijd , kan ik helemaal niks mee want ik weet niet wat ik voel...
Dat vragenquote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi, en hoe voel je je?
OT: lekker geslapen. Nu met frisse moed aan de leerstof van mijn hertentamen beginnen
Voelt wel zo, toch als je naar huis gestuurd word heeft dat helaas een reden. Hoop dat het snel goed komtquote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef minthy het volgende:
Ik voel me een waanzinnige faler, ben naar huis gestuurd vanaf m'n werk wegens overspannen zijn.
Zie het als een spel. Als het nog over de fase "aanspreken" gaat, staat er zo goed als niks op het spel.quote:Op maandag 8 april 2013 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wel goed, mijn rug begint weer mee te werken. Mijn been hopelijk ook snel.
Nu nog niet zo laf zijn en haar deze keer wel aanspreken![]()
Wees blij dat ze het opmerken.quote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef minthy het volgende:
Dan ben je in het verkeerde topic.quote:Op maandag 8 april 2013 16:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
''Volg je je gevoel'' wat is dat voor kutadvies altijd , kan ik helemaal niks mee want ik weet niet wat ik voel...
Ja, want vanuit jezelf komt het hier niet in dit topic, terwijl het er toch echt voor bedoeld is.quote:
Ga ergens anders voor modje spelen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, want vanuit jezelf komt het hier niet in dit topic, terwijl het er toch echt voor bedoeld is.
Ja en JA!quote:Op maandag 8 april 2013 15:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt fijn, die GOED in uitroeptekensWas jij trouwens niet degene hier die naar Armin v.B. is geweest afgelopen weekend? Hoe was het?
Dat ben je niet.quote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef minthy het volgende:
Waarom gaat hij voor veel verdriet zorgen dan?quote:Op maandag 8 april 2013 17:19 schreef Ethylaminelle het volgende:
Ontzettend kut. Verliefd op iemand waar ik er nu al donder op kan zeggen dat hij voor heel veel verdriet gaat zorgen. Waarom is er geen uitknop voor verliefd zijn?
En waarom ben ik überhaupt verliefd op zo'n eikel![]()
Toen ik 'm leerde kennen ging hij half met z'n ex, half met een nieuw meisje en probeerde hij ook met mij te sjansen. Later op veel 'leugentjes' betrapt; zeggen dat hij met een vriend was terwijl hij met meiden had afgesproken enzo. Gewoon onbetrouwbaar persoontje.quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waarom gaat hij voor veel verdriet zorgen dan?
Run Forrest, run!!!quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Toen ik 'm leerde kennen ging hij half met z'n ex, half met een nieuw meisje en probeerde hij ook met mij te sjansen. Later op veel 'leugentjes' betrapt; zeggen dat hij met een vriend was terwijl hij met meiden had afgesproken enzo. Gewoon onbetrouwbaar persoontje.
Als je al liegt over zulke kleine dingen belooft dat niet veel goeds verder toch?
Haha precies alleen even anti-verveling anti-verliefdheid anti-hormonen spuitje halen ergens...quote:
Kap. Ermee.quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Toen ik 'm leerde kennen ging hij half met z'n ex, half met een nieuw meisje en probeerde hij ook met mij te sjansen. Later op veel 'leugentjes' betrapt; zeggen dat hij met een vriend was terwijl hij met meiden had afgesproken enzo. Gewoon onbetrouwbaar persoontje.
Als je al liegt over zulke kleine dingen belooft dat niet veel goeds verder toch?
Dit zou je wel een uurtje of 2 zoet moeten houden:quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef Ethylaminelle het volgende:
Moetbezigblijvenzodatikgeencontactzoek/zwichtvoormooiepraatjes
Nee inderdaad...maar gelukkig ben je daar nu al achter toch!quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
R&P-topic waardigquote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Kom komquote:Op maandag 8 april 2013 23:47 schreef Andromache het volgende:
eenzaam.kom weer zoals gewoonlijk thuis in een leeg huis en de vriendin die ik eerlijk gesmst heb op de vraag hoe het met me ging, zegt helemaal niets op mijn antwoord. laat maar. niemand begrijpt me. ik wil niet weer in depressie raken maar ik stevn er keihard op af. en niemand kan of wil me helpen terwijl ik juist zo hard een luisterend oor en gericht advies nodig heb.![]()
![]()
.
misschien moet ik toch maar ana de antidepressiva om mijn emoties af te vlakken want zo kan ik niet meer doorleven.
Loop je op dit moment eigenlijk bij een psych?quote:Op maandag 8 april 2013 23:47 schreef Andromache het volgende:
eenzaam.kom weer zoals gewoonlijk thuis in een leeg huis en de vriendin die ik eerlijk gesmst heb op de vraag hoe het met me ging, zegt helemaal niets op mijn antwoord. laat maar. niemand begrijpt me. ik wil niet weer in depressie raken maar ik stevn er keihard op af. en niemand kan of wil me helpen terwijl ik juist zo hard een luisterend oor en gericht advies nodig heb.![]()
![]()
.
misschien moet ik toch maar ana de antidepressiva om mijn emoties af te vlakken want zo kan ik niet meer doorleven.
Dit, maar dan vanaf 1.30quote:Op dinsdag 9 april 2013 06:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik voel me alsof ik wakker ben sinds 3.30 in de ochtend. Oh wait.. ik lig al wakker sinds half 4
Jeebus, Jij geen slaap medicatie enzo? Waar specifiek stress over?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 06:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik voel me alsof ik wakker ben sinds 3.30 in de ochtend. Oh wait.. ik lig al wakker sinds half 4
Ik was weer eens om 4 uur wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |