Niemand daar heeft bij mijn weten een ''gruwelijke hekel'' aan je, hoe kom je daar nu toch bij?quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Andromache het volgende:
alsof ik vast zit in een lijmlaag van 'moet NU daten anders altijd alleen en nooit kinderen'. niet goed. ik moet van deze relatiedrang af want het beheerst mijn leven. maar ja, ik ben al 30.... straks is iedereen die een beetje leuk is bezet.
zie hier waarom het gros van het datingsitetopic een gruwelijke hekel aan mij heeft. ik weet niet waarom ik zo veel teleurstelling ervaar en de rest zo losjes er mee kan omgaan.
Dit. Vooral in de war.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
Ruk. Blij dat we hier geen afgrond in de buurt hebben
Ik leef met je mee... herken me d'r wel in. (afgezien van de kinders, die hoef ik niet)quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Andromache het volgende:
alsof ik vast zit in een lijmlaag van 'moet NU daten anders altijd alleen en nooit kinderen'. niet goed. ik moet van deze relatiedrang af want het beheerst mijn leven. maar ja, ik ben al 30.... straks is iedereen die een beetje leuk is bezet.
zie hier waarom het gros van het datingsitetopic een gruwelijke hekel aan mij heeft. ik weet niet waarom ik zo veel teleurstelling ervaar en de rest zo losjes er mee kan omgaan.
terecht, zou maar snel zoeken want bij de 30 zijn de normale en leuke mensen inderdaad wel voorzien; heb ik althans het idee.quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Andromache het volgende:
Of die leuke dertigers hebben niet zo'n leuke partner en komen weer op de markt. Tis echt niet zo dramatisch hoor. Hangt allemaal van instelling en enige realiteitszin qua eisen af.quote:Op maandag 8 april 2013 00:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
terecht, zou maar snel zoeken want bij de 30 zijn de normale en leuke mensen inderdaad wel voorzien; heb ik althans het idee.
no ervaring, slechts een redelijke gedachte.
Wat een onzin....quote:Op maandag 8 april 2013 00:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
terecht, zou maar snel zoeken want bij de 30 zijn de normale en leuke mensen inderdaad wel voorzien; heb ik althans het idee.
no ervaring, slechts een redelijke gedachte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Centjes![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 11:52 schreef FAUSTI het volgende:
Waar is mijn hark?Mooi, en hoe voel je je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Centjes
OT: lekker geslapen. Nu met frisse moed aan de leerstof van mijn hertentamen beginnen
Cuz I'm Mr. Brightside
Hele dekbed ondergescheten ja ?quote:Op maandag 8 april 2013 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
iets met krampen en dekbedHet is weer eens zover grrrrrrrrrrrr
Ah, dat klinkt fijn, die GOED in uitroeptekensquote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef Houniet het volgende:
GOED.
Op naar aanstaand weekend! CenterParcs met HBO vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |