Run Forrest, run!!!quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Toen ik 'm leerde kennen ging hij half met z'n ex, half met een nieuw meisje en probeerde hij ook met mij te sjansen. Later op veel 'leugentjes' betrapt; zeggen dat hij met een vriend was terwijl hij met meiden had afgesproken enzo. Gewoon onbetrouwbaar persoontje.
Als je al liegt over zulke kleine dingen belooft dat niet veel goeds verder toch?
Haha precies alleen even anti-verveling anti-verliefdheid anti-hormonen spuitje halen ergens...quote:
Kap. Ermee.quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Toen ik 'm leerde kennen ging hij half met z'n ex, half met een nieuw meisje en probeerde hij ook met mij te sjansen. Later op veel 'leugentjes' betrapt; zeggen dat hij met een vriend was terwijl hij met meiden had afgesproken enzo. Gewoon onbetrouwbaar persoontje.
Als je al liegt over zulke kleine dingen belooft dat niet veel goeds verder toch?
Dit zou je wel een uurtje of 2 zoet moeten houden:quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef Ethylaminelle het volgende:
Moetbezigblijvenzodatikgeencontactzoek/zwichtvoormooiepraatjes
Nee inderdaad...maar gelukkig ben je daar nu al achter toch!quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
R&P-topic waardigquote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Kom komquote:Op maandag 8 april 2013 23:47 schreef Andromache het volgende:
eenzaam.kom weer zoals gewoonlijk thuis in een leeg huis en de vriendin die ik eerlijk gesmst heb op de vraag hoe het met me ging, zegt helemaal niets op mijn antwoord. laat maar. niemand begrijpt me. ik wil niet weer in depressie raken maar ik stevn er keihard op af. en niemand kan of wil me helpen terwijl ik juist zo hard een luisterend oor en gericht advies nodig heb.![]()
![]()
.
misschien moet ik toch maar ana de antidepressiva om mijn emoties af te vlakken want zo kan ik niet meer doorleven.
Loop je op dit moment eigenlijk bij een psych?quote:Op maandag 8 april 2013 23:47 schreef Andromache het volgende:
eenzaam.kom weer zoals gewoonlijk thuis in een leeg huis en de vriendin die ik eerlijk gesmst heb op de vraag hoe het met me ging, zegt helemaal niets op mijn antwoord. laat maar. niemand begrijpt me. ik wil niet weer in depressie raken maar ik stevn er keihard op af. en niemand kan of wil me helpen terwijl ik juist zo hard een luisterend oor en gericht advies nodig heb.![]()
![]()
.
misschien moet ik toch maar ana de antidepressiva om mijn emoties af te vlakken want zo kan ik niet meer doorleven.
Dit, maar dan vanaf 1.30quote:Op dinsdag 9 april 2013 06:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik voel me alsof ik wakker ben sinds 3.30 in de ochtend. Oh wait.. ik lig al wakker sinds half 4
Jeebus, Jij geen slaap medicatie enzo? Waar specifiek stress over?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 06:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik voel me alsof ik wakker ben sinds 3.30 in de ochtend. Oh wait.. ik lig al wakker sinds half 4
Ik was weer eens om 4 uur wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |