Nice, veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef Yuki het volgende:
Alleen en onbegrepen
En de pijn in m'n rug belet me om lekker op de bank te liggen voor een film of serie ter afleiding.
ONS?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Al m'n maten met hun kut relatiesverveel me de takketyfus zo op een zaterdagnacht.
Iehhh bahquote:Op zondag 7 april 2013 00:16 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
ONS?
Ot: voel me wel oke, beetje moe.
Hoezo dan een vreemde blik? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 7 april 2013 03:48 schreef ArnosL het volgende:
De stap avond werd even op een iets mindere manier afgesloten. Een gozer die vlak naast me stond werd opeens keihard neergeslagen en kwam vol met z'n achterhoofd op een rand terecht van een opstapje. Direct knock out en hij werd met een echt vreemde blik in z'n ogen afgevoerd. Ik heb hem niet weer gezien, maar hopelijk is het niet ernstig.
Verder wel een toffe avond gehad gelukkig.
Hij keek heel wazig uit z'n ogen en het leek alsof hij nog niet bij kennis was. Ik kreeg het er ijskoud vanquote:Op zondag 7 april 2013 03:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoezo dan een vreemde blik? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Chickie gehosseld?quote:
Subtielquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 11:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
toen ik EIN-DE-LIJK las dacht ik dat er een stuk tekst over je propedeuse zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel
OT: EIN-DE-LIJK weer eens uitgeslapen. Wat had ik dat nodig
Nu even naar de bakker en genieten van een heerlijk zondagochtend ontbijtje![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
toen ik EIN-DE-LIJK las dacht ik dat er een stuk tekst over je propedeuse zou komen
Vervelend inderdaad. Maar geen bericht is een goed bericht?quote:Op zondag 7 april 2013 11:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee
edit: klasgenoot van me heeft haar gemaild. Ik wilde het eigenlijk niet doen, zodat ik niet pusherig over zou komen (ik weet dat ik zo niet moet denken, maar er hangt me te veel van af)
Kan je met de Sherlock search zo achterkomen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Godver, ik weet niet waar mijn 8000e post is, aangezien dit de 8007e is.
Nou het allervervelendste is, is dat als het op een herkansing aankomt, ik steeds minder tijd heb. Deadline staat op komende vrijdag om 12:00.quote:Op zondag 7 april 2013 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad. Maar geen bericht is een goed bericht?
Nee er is niet gehosseld, gewoon een hele goede avond/nacht gehad.quote:Op zondag 7 april 2013 06:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Chickie gehosseld?
OT: rare nacht dit, vage dromen... Beetje ontstemd.
Tof, gefeliciteerd man!!quote:Op zondag 7 april 2013 15:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik voel me GE-WEL-DIG!!
Propedeuse behaald na al die maanden van onzekerheid!!! Fuck yeahhh een 8,5 voor het project dat ik vorig jaar niet haalde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |