quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
De tetters van Lucille, [ afbeelding ].
Klassieke stukken verkrachten is die baggerstroming niet vreemd in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:00 schreef BlueMage het volgende:
Bolero in trancevorm is al eens eerder gedaan, toch?
Niks is beter dan de Kikquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Vorige week zagen we de Kik, live. Volgens mij is dit leuker.
EVERYTHING AT ONCE.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt net dat Windows liedje, of ben ik nou gek?
Dat ooooohoooh stukje.
Dat vindt Matthijs wel lekker.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
ze praat wel een beetje alsof ze de trein van gisteren nog moet halen
Ze kent het concept van DWDD.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
Ze had tekst voor een interview van een uurquote:
Dat zit samen met Animal Planetquote:
The Learning Channel.. die ooit zoals dicovery & ngc was en nu alleen rotzooi uitzendquote:
Daar werd het Lance-interview op uitgezonden.quote:
En cake bossquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke zender! Vooral cheap skates en Extreme Couponing.
Niet alles is rotzooi. Zitten best aardige programma's tussen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
The Learning Channel.. die ooit zoals dicovery & ngc was en nu alleen rotzooi uitzend
reality shows en domme dozen die niet wisten dat ze zwanger warenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alles is rotzooi. Zitten best aardige programma's tussen.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alles is rotzooi. Zitten best aardige programma's tussen.
Dat is geweldigquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
reality shows en domme dozen die niet wisten dat ze zwanger waren
Klinkt goed, wat ben ik blij dat ik nou ook digitale tv enzo krijg, kan ik dat allemaal in HD zien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
reality shows en domme dozen die niet wisten dat ze zwanger waren
viquote:
lekker uitlachenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is altijd ali b die het hardst lacht
History Channel heeft Ancient Aliensquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat ben ik blij dat ik nou ook digitale tv enzo krijg, kan ik dat allemaal in HD zien.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
vandaag is t niet eens zó slecht..
Hij had een familiekaart met Lucille voor de treinquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
het gaat zo snel dat ik de grappen er niet tussenuit kan pikken.
Jij bent interessantquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
o die gast weer, niks te melden altijd
Heel DWDD bestaat uit pretentieus gelul. Dat hoort er bij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, pretentieus gelul van een hipster die googlebrillen leuk vindt.
Ik ga wel proberen te kijken.quote:
Nee he.quote:Op maandag 8 april 2013 07:33 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
-Connaisseur van het Franse chanson Bart van Loo is te gast. -Minister van Defensie Jeanine Hennis-Plasschaert schuift aan. -Alex Roeka vertolkt een gedicht van Toon Tellegen. -Muziek is er van de Charles Bradley. -Tafelheer: Jan Mulder.
Die Belgische zeurdoos weer met zijn liedjes.
quote:Minister van Defensie Jeanine Hennis-Plasschaert was dit weekend in Somalië, waar ze samen met premier Rutte de antipiraterijmissie bezocht. Ze wilden samen aanschouwen hoe de bestrijding van piraterij er precies aan toe gaat.
Rottenbergquote:Op maandag 8 april 2013 14:02 schreef OProg het volgende:
Margaret Thatcher overleden dus het is wachten hoe de bezetting van deze uitzending nog gaat wijzigen.
Ik dacht er ook al aan, met alle respect voor mevrouw Thatcher maar ik zit er dus totaal niet op te wachten dat ze daar een half uur over lullen. Dan maar over iets anders, het Rijksmuseum wellicht?quote:Op maandag 8 april 2013 14:02 schreef OProg het volgende:
Margaret Thatcher overleden dus het is wachten hoe de bezetting van deze uitzending nog gaat wijzigen.
Over de doden dan weer niets dan goeds.quote:Op maandag 8 april 2013 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Dat oudlinkse Vara heeft toch ook niks met Thatcher, vinden ze engig.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:02 schreef OProg het volgende:
Oh ja?quote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Over de doden dan weer niets dan goeds.
Twan Huys & Gerdi Verbeetquote:Op maandag 8 april 2013 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Peter R zal wel weer op moeten draven voor een Thatcher item.
Ja, maar dat is het POL cafe, ik heb vernomen dat ze al die jodengrapjes bij de redactie ook niet leuk vinden.quote:
Ik vond deze niet onaardig.quote:Op maandag 8 april 2013 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het POL cafe, ik heb vernomen dat ze al die jodengrapjes bij de redactie ook niet leuk vinden.
FOK is een grote uitzondering natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 15:53 schreef Specularium het volgende:
En flikker eens op met die Franse chansons, kuttaal, kutvolk, kutland.
Nou ben ik niet zo'n voorstander van linkse hobbies, maar dit is duidelijk zo'n hobby van een VARA lid die hij op kosten van de belastingbetaler wil uitoefenen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:53 schreef Specularium het volgende:
Leuk hoor, maar wie is Alex en wie is Toon?quote:Op maandag 8 april 2013 07:33 schreef Karina het volgende:
Alex Roeka vertolkt een gedicht van Toon Tellegen.
Zodra ze wat langer dood zijn komt meestal de bagger naar boven en dan mag het ook wel weer.quote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Over de doden dan weer niets dan goeds.
Klopt. Dan is er een biograaf ofzo bezig geweest die met 'onthullingen' komt.quote:Op maandag 8 april 2013 18:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zodra ze wat langer dood zijn komt meestal de bagger naar boven en dan mag het ook wel weer.
Alleen was er in zijn tijd geen internet.quote:Op maandag 8 april 2013 18:04 schreef Cynix ® het volgende:
Zie bijvoorbeeld de kindervriend bij de BBC.
Dit is het ergste DWDD-item ooit.quote:Op maandag 8 april 2013 07:33 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
-Connaisseur van het Franse chanson Bart van Loo is te gast.
Dit. Het enige dat ik ook echt gewoon uitzet.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 15:53 schreef Specularium het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
Wil ik DWDD opzetten blijkt m'n afstandsbediening niet binnen handbereik te liggen. Laat dan maar zitten.
Hoi welkom op FOK!quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het wel leuk? Jullie zijn honderd keer negatiever over alles dan gemiddeld Nederland
quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef OProg het volgende:
We zijn het hier wel zeldzaam unaniem over eens geloof ik.
Hallo zonnestraaltjequote:
1000% gelijk in deze.quote:
Ik heb wel zin in een stukkie Franse chanson.quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het wel leuk? Jullie zijn honderd keer negatiever over alles dan gemiddeld Nederland
Idem. Spangas, DWDD en P&W kijk ik alleen om me lekker te ergeren. DWDD is inmiddels echter zo verschikkelijk kut dat ik er geen lol meer aan beleef.quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef alors het volgende:
Ik erger me graag, anders zou ik geen DWDD kijken, maar bij die chansonbelg gaat ie echt af.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een stukkie Franse chanson.
Hey!quote:
Ik heb wel meteen eens gegoogled of Arial Sharon al dood was...maar daar zit de stekker nog inquote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ze dood was, maar had wel zoiets: oh ja die bestond ook nog.
Dat introotje is zo gejat hiervan he?quote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
Zou Jan net zo stom brabbelen als bij de opening van Studio Voetbal gister?
Onvoorstelbaar he, is al jaren klinisch dood maar wordt nog steeds kunstmatig in leven gehouden.quote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel meteen eens gegoogled of Arial Sharon al dood was...maar daar zit de stekker nog in
fixedquote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
Zou Jan net zo stom brabbelen als bij de opening van Studio Voetbal altijdgister?
Dat meen je niet.quote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat introotje is zo gejat hiervan he?
Terwijl hij voor zo'n windmolen stondquote:
Door het Rijksmuseum heen gefietst.quote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Jan heeft zelf tegen de wind in gefietst.
Gisteren had Jan gewoon teveel gezopen in de Engelenbak.quote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
Zou Jan net zo stom brabbelen als bij de opening van Studio Voetbal gister?
Ja.quote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat introotje is zo gejat hiervan he?
Wisjenie?quote:
Illusie armer.quote:
Grootste huis in Zutphen denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we 'm thuis opwachten.
Alleen heeft Ronald het niet over slavernij, maar over de misdragingen van Jeremain Lens.quote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms zetten ze Waterreus er neer voor de Sylvana-factor.
neequote:
Hij heeft wel een huis in het oosten van het land, dacht in de achterhoek. Slaapt doordeweeks in A'dam (zal vast bij Halila wel een bedje over zijn).quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik had echt nog nooit van die hele vrouw gehoord
Van Gerrie?quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik had echt nog nooit van die hele vrouw gehoord
Het is een KLB Hooligan.quote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef BlueMage het volgende:
Ik volgde dat gezeik van Jan na 1 minuut al niet meer. Post die kerel soms ook in KLB?
Misschien heeft hij wel een woonboot.quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij heeft wel een huis in het oosten van het land, dacht in de achterhoek. Slaapt doordeweeks in A'dam (zal vast bij Halila wel een bedje over zijn).
D'r naam niet kunnen schrijven.quote:
je hebt wel hele specifieke informatie over matthijs.. ik denk dat we een stalker hebben gevondenquote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij heeft wel een huis in het oosten van het land, dacht in de achterhoek. Slaapt doordeweeks in A'dam (zal vast bij Halila wel een bedje over zijn).
Ja.quote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond haar een enge rechtse heks.
Je haalt er 2 door elkaar... Maar ach, die verschille VARA coryfeeën lijken allemaal zo op elkaar.quote:
Phony smiles.quote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond haar een enge rechtse heks.
Uhuh ik zei OOKquote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Je haalt er 2 door elkaar... Maar ach, die verschille VARA coryfeeën lijken allemaal zo op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |