Nieuwsuitzendingen scoren sowieso hoog. Hoger dan een heleveel series.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
Een nieuwsuitzending scoort hoger dan Revolution..
![]()
.
Wij kunnen met zijn tweeën net zo goed TV modden als NWS, we kijken veel dezelfde seriesquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:51 schreef sp3c het volgende:
damn ... voor staten die in een staat van oorlog leven met elkaar zijn al die grenzen wel verbazend open ... iedereen loopt maar heen en weer dat het een lieve lust is
de EU is er nix bij
Vorige week ook. Sluipen naar het prikkeldraad, zachtjes knippen, sluipen maar wel hard roepen "kom maar"quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:51 schreef sp3c het volgende:
damn ... voor staten die in een staat van oorlog leven met elkaar zijn al die grenzen wel verbazend open ... iedereen loopt maar heen en weer dat het een lieve lust is
de EU is er nix bij
zelfde iq misschienquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij kunnen met zijn tweeën net zo goed TV modden als NWS, we kijken veel dezelfde series
ja die bedoelde ik maar het is schijnbaar normaal daar want deze week was het weerquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vorige week ook. Sluipen naar het prikkeldraad, zachtjes knippen, sluipen maar wel hard roepen "kom maar"
het ouderlijk huis aan de andere kant ... kan dr niet zo veel schelen geloof ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef DaMart het volgende:
Die Emma had in ieder geval goede prioriteiten gesteld: zorgen dat die grafstenen van Monroe's familie er als nieuw uit bleven zien .
'en ik heb net geprobeerd haar te verbranden in een huis ... ow oneerlijke wereld ... WHYYYyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
Wat was dit weer vermakelijk slecht.
"Oh wat erg dat ze dood is, oh wat ben ik daar boos om, ik wilde haar alleen maar als levend schild gebruiken en misschien persoonlijk doodschieten, waarom, waarom?"
Nou, vorige aflevering of een aflevering eerder... Niemand heeft in al die jaren ook maar iets gemechaniseerds uitgevonden, ze stappen een grens over en verrek, stoommachines...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |