abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124845481

Vanaf morgen op NBC. Mads is een baas, dus lijkt interessant. Eerste meningen zijn over het algemeen ook netjes.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_124845706
Niemand gaat het beter doen dan Anthony Hopkins :{w
-XOXO-
pi_124845858
Trailer gezien, hier ga ik kapot veel inspiratie uithalen _O_
-XOXO-
pi_124847349
O, dacht dat het om een andere Hannibal ging.
pi_124874534
Hopelijk wordt het wat. Ziet er op het eerste oog goed uit.
pi_124874865

En Hannibal zei dat het goed was.
pi_124882209
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:08 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]

En Hannibal zei dat het goed was.
:)
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:29:07 #8
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124916716

Bryan Fuller, 't brein achter kortlevende series als Pushing Daisies en Dead Like Me, staat wederom weer aan 't roer van een nieuwe NBC serie; Hannibal. Gebaseerd op de misdaadromans van Thomas Harris, volgen we Special Agent Will Graham (Hugh Dancy); eerder vertolkt door Edward Norton in Red Dragon en William Petersen in Manhunter.

Serie gaat 4 april van start (in Amerika)en 't eerste seizoen zal dertien aflevering omvatten. De pilot is geregisseerd door David Slade; bekend van o.a. 30 Days of Night en Hard Candy.

CAST

Hugh Dancy als Will Graham
Mads Mikkelsen als Dr.Hannibal Lecter
Caroline Dhavernas als Dr. Alana Bloom
Hettienne Park als Beverly Katz
Laurence Fishburne als Jack Crawford
Gina Torres als Bella Crawford
Lara Jean Chorostecki als Fredricka "Freddie"
Aaron Abrams als Brian Zeller
Scott Thompson als Jimmy Price
Ellen Greene als Mrs. Komeda
Raúl Esparza als Dr. Frederick Chilton
Gillian Anderson als Dr. Bedelia Du Maurier

VERHAAL

De serie zal de vroegere jaren van de jonge agent Will Graham (vertolkt door Hugh Dancy)vertellen , waarbij Hannibal Lecter's ware aard (vertolkt door Mads Mikkelsen) nog niet onthult is.

Trailers:

IMDB link
Hannibal (TV Series 2013– ) - IMDb

[ Bericht 11% gewijzigd door fonkeymonkey op 05-04-2013 15:36:05 ]
"Do the monkey with me"
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:29:47 #9
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124916745
Net de eerste ep gekeken, ziet er wel aardig uit!
"Do the monkey with me"
  Moderator vrijdag 5 april 2013 @ 15:30:33 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_124916783
Dit maar eens even gaan volgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_124918722
Ik ben echt heel erg benieuwd, ik ga hem zo kijken in 720p :P

Hoop dat er een goeie lugubere sfeer is zoals in de films en niet dat het teveel een detective misdaad gedoe word.

Gillian Anderson geen grote rol in de serie of wel?
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:47:03 #12
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124919768
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef Styg het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd, ik ga hem zo kijken in 720p :P

Gillian Anderson geen grote rol in de serie of wel?
Nee niet echt op de voorgrond wat ik heb begrepen
"Do the monkey with me"
pi_124921493
Net de 1e aflevering bekeken, wel heel anders dan de films (vooral veel visueler), maar wel lekker rustig, sferisch en sterk neer gezette hoofdpersonen (vind alleen die vrouw wat minder).

Mooie expressieloze Mikkelsen, veel kleine details en leuk kat en muis spel. Vraag me alleen of hoe je hier je dit over meer seizoenen kan uitsmeren. Het heeft wat weg van een meer psychologischere Dexter qua toon, en ook had je hier dat kat en muis spel met de hoofdpersonen. Wel vraag ik me af hoe geloofwaardigheid blijft van de ''gave'' van Will.

Dit kan nog best goed worden!
  † In Memoriam † vrijdag 5 april 2013 @ 18:59:16 #14
344020 dekatophetspek
Totally Freaked Out
pi_124924365
Ben het helemaal met je eens Styg!!! Nu al zin aan aflevering twee.
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
pi_124949997
Ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken na het zien van Episode 1 (het aperatiefje ;) ). Het heeft ze pro's en con's... Maar nog een paar afleveringen kijken voordat ik een definitief oordeel kan vellen.

Nog niet helemaal een overtuigend en tevreden gevoel tot nu toe iig.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:01:54 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_124950178
Ik vond het tof: veel bloed :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_124952518
Ik moet zeggen dat ik het beter vond dan ik had verwacht.

De donkere sfeer en het snelle tempo in het verhaal maakte het lekker grimmig, maar toch kregen ze het voor elkaar om wat rustige dialogen erin te verwerken.

Nu hopen dat het ook aanslaat bij het Amerikaanse publiek, want betreft de kijkcijfers had ik gezien de bekendheid van het hoofdkarakter wel wat hogere ratings verwacht. Voor NBC is een 1.6 rating een redelijke goede prestatie, maar aangezien we het hier over een premiere hebben ben ik er toch nog niet helemaal gerust op. Ook het desbetreffende tijdslot waar Hannibal op wordt uitgezonden, overleven de series van de afgelopen jaren het zo goed als altijd niet.
pi_124958181
Net de 1e episode gezien en vind t wel wat hebben ben benieuwd naar ep 2..
pi_124965368
Toffe pilot , ziet er goed uit maar of het goed blijft dat is even afwachten. Ik geef het een kans!
  maandag 8 april 2013 @ 08:11:29 #20
37295 Luigi
mario pls
pi_125019920
Gisteren gekeken, niet slecht. Wel echt een show die even tijd nodig gaat hebben en de ervaring leert dat die niet altijd gegeven wordt. Laten we hopen dat ze S1 weten te overleven.
  maandag 8 april 2013 @ 09:47:14 #21
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_125021322
Dit kan heel leuk worden. :)
pi_125021864
Gisteren speciaal voor het eerst een 1080p Web-dl gedownload, want was best wel benieuwd naar deze serie. En de conclusie is dat deze serie, zeker wel lekker kijkt. Ben wel bang dat het een procedural serie gaat worden.
pi_125022020
Vinden jullie ook dat Will Graham wel erg veel op Brian Moser lijkt (Dexter z'n broer "The Icetruck Killer")?
  maandag 8 april 2013 @ 13:05:28 #24
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_125026668
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:21 schreef JayHovah het volgende:
Vinden jullie ook dat Will Graham wel erg veel op Brian Moser lijkt (Dexter z'n broer "The Icetruck Killer")?
haha ja vond ik ook eventjes
"Do the monkey with me"
pi_125056161
Toffe aflevering, mooie effecten ook!
pi_125113505
Zeker een goede pilot. Zo'n rol is Mads Mikkelsen op zijn lijf geschreven. Top acteur.
pi_125130399
Goeie pilot! ^O^ Wat zat er nou in dat ontbijtje dat Lecter meenam? :P
pi_125196441
Holy shit @ aflevering 2!

Se7en :P
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_125202112
Ook erg fijne aflevering 2, ik moet zeggen dat ik het tot nu toe erg goed vind, het voelt ook erg menselijk aan het geheel en niet te overdreven bombastisch. Ook erg leuk/luguber hoe die slechterik om gaat met zijn slachtoffers, dit draagt wel lekker bij aan het sfeertje.

Ben wel benieuwd of er net zoals bij Dexter (en zo veel andere series) elke aflevering (of 2) er een weer nieuwe slechterik op staat. Af en toe vind ik geen probleem als er wat verwevenheid is met het geheel, maar moet niet te voorspelbaar worden.

(niks tegen vrouwen ofzo) maar ik vind de vrouwen tot dusver in het verhaal weinig interessant nog en die Dr voegt weinig toe behalve dat er waarschijnlijk iets ontstaat tussen haar en Will. Mis nog een beetje een vrouwelijk persoon zoals dat in Silence of the Lambs zit. (hopenlijk worden ze later in de serie wat minder een dimensionaal.)
pi_125222884
Goede serie, veel beter dan ik had verwacht. :)
  zaterdag 13 april 2013 @ 08:20:58 #31
3185 Adelante
To let it go now
pi_125225172
Schitterende beelden weer, maar het verhaal wil nog niet echt vlotten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_125231279
vind dit wel een gave serie eigenlijk. Hoop dat het niet al te veel over de top schiet, dat vind ik altijd nogal jammerlijk.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:20:42 #33
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125244500
Eerste twee afleveringen bevielen mij goed. Mads Mikkelsen is volgens mij echt heel goed gecast _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_125260908
Die pharmacist in aflevering 2, Dafuq :D
pi_125293487
Aflevering 2 was weer genieten.
Verder is het visueel zeer appetijtelijk om allemaal te zien en aan de andere kant krijg ik een onbehaaglijk gevoel door de sfeer, maar dan in de positieve zin.

Alleen moet ik soms wel erg goed luisteren naar Mads Mikkelsen die Hannibal speelt, want anders versta ik het maar voor de helft.

Ze zijn daarnaast wat gestegen in de ratings, maar kregen dan ook hulp van CBS en ABC die herhalingen uitzond op hetzelfde tijdstip. Volgende week kunnen ze ook nog hun viewerbase vergroten, want dan moeten ze het ook opnemen tegen herhalingen. Alleen jammer dat ze Go On als lead-in hebben. Die presteert behoorlijk belabberd en kan Hannibal dan ook geen extra push geven. De eerste keer dat ze zich echt moeten bewijzen is bij aflevering 4, want dan komen Scandal en Elementary weer terug.
  maandag 15 april 2013 @ 10:06:25 #36
37295 Luigi
mario pls
pi_125301843
Tweede aflevering was ook erg prima. :).
pi_125304767
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Verder is het visueel zeer appetijtelijk om allemaal te zien en aan de andere kant krijg ik een onbehaaglijk gevoel door de sfeer, maar dan in de positieve zin.
Vooral dit is het sterke punt van de serie. Inhoudelijk.....moet ik het nog eventjes aanzien...
pi_125358138
2e aflevering was ook weer erg sterk. ^O^ Die champignon-lijken! :D :X

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 2 was weer genieten.
Hier ben ik het ook mee eens. Mikkelsen als Lecter bezorgt me toch een beetje de kriebels. Al doen de makers het er ook wel om. :P Ik dacht bij dat dineetje van Crawford en Lecter meteen "holy shit, hij zit hem die journaliste te voeren!" :D

[ Bericht 0% gewijzigd door fratsman op 17-04-2013 13:40:32 ]
pi_125395040
En ook met dat diner met Jack "I'd like to have you and your wife over for dinner"
Zo dubbel :)
pi_125425454
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:31 schreef fratsman het volgende:
2e aflevering was ook weer erg sterk. ^O^ Die champignon-lijken! :D :X

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Mikkelsen als Lecter bezorgt me toch een beetje de kriebels. Al doen de makers het er ook wel om. :P Ik dacht bij dat dineetje van Crawford en Lecter meteen "holy shit, hij zit hem die journaliste te voeren!" :D
Ik dacht precies het zelfde. :+ Ik vind het een toffe serie.
Deze serie ga ik verder volgen
pi_125425965
Toffe serie. Inderdaad een mooi, creepy sfeertje met een goede Mikkelsen. Heb net als Mr. Silencer wel af en toe problemen om hem te verstaan..zijn aparte manier van spreken komt er soms niet helemaal lekker uit :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125472317
Nieuwe aflevering is weer fijn, bij vorige afleveringen had ik het minder, maar ben nu helemaal benieuwd naar de volgende.

Wel gebeuren er dingen soms beetje zo snel dat het wat minder realistisch gaat worden (niet dat het buitengewoon realistisch allemaal was ofzo), maar de toon van de serie suggereert wel een bepaalde mate van serieusheid/realisme. Het moet niet nog veel verder over de top gaan. (daar zijn er al zoveel van)

Mooi en interessant dat er nu meer in werd gegaan op het meisje, ze past ook perfect qua uitstraling in de serie. Mikkelsen nog steeds mooi met zijn droge antwoorden en koelbloedige blik. Ik vind alleen die vrouwelijke reporter totaal uit de toon vallen in het geheel. Dus als Lecter nog een toetje zoekt :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:41:15 #43
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125473329
Wie is die Chinese fbi chick. Zo'n bekend hoofd.

Voor de rest prima serie. Met originele verhalen ook. Die champignonnen tuin _O_
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_125481654
Net de eerste 3 afleveringen gezien, erg gaaf!

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
Ik dacht ook dat ik haar ergens van kende, maar volgens IMDB heeft ze verder niet veel gedaan.
  vrijdag 19 april 2013 @ 19:25:17 #45
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_125492340
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef Bossmuis het volgende:
Net de eerste 3 afleveringen gezien, erg gaaf!

[..]

Ik dacht ook dat ik haar ergens van kende, maar volgens IMDB heeft ze verder niet veel gedaan.
Ze lijken ook allemaal op elkaar :P

Verder toffe serie, ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt :)
pi_125505605
Geen EP4, maar meteen naar EP5.

quote:
"NBC Pulls ‘Hannibal’ Episode in Wake of Boston Bombings"

After several particularly violent months in America, NBC has decided to pull episode four of frosh drama “Hannibal” from its lineup due to the disturbing content involving children murdering other children. Fourth episode of the grisly serial killer drama featured Molly Shannon’s character brainwashing kids, leading them to kill other children.

Episode four was slated to air next week. Peacock will instead move directly to episode five. While the drama is serialized, NBC claims there will be no continuity issues, noting that TV critics have seen episodes three and five, and not four. Decision arose after series creator Bryan Fuller phoned NBC and told the net that, “given the cultural climate right now in the U.S., I think we shouldn’t air the episode in its entirety.”

“I didn’t want to have anyone come to the show and have a negative experience,” Fuller told Variety. “Whenever you [write] a story and look at the sensational aspects of storytelling, you think, ‘This is interesting metaphorically, and this is interesting as social commentary.’ With this episode, it wasn’t about the graphic imagery or violence. It was the associations that came with the subject matter that I felt would inhibit the enjoyment of the overall episode. … It was my own sensitivity.”

Fuller cited the Sandy Hook shooting in December and this week’s Boston Marathon bombings as the root of this sensitivity issue. “Hannibal,” from Gaumont Intl., was filmed before the events in Newtown, Conn., had transpired. By pulling episode four from the lineup, NBC has effectively bumped the frosh season of “Hannibal” up a week. The season finale for “Hannibal,” originally slated for June 27, will now be on June 20.

Incident is just another example of TV execs and creatives pulling content in the wake of violent events over the last few months. This week, ABC pushed an episode of “Castle” where Detective Kate Beckett steps on a pressure-sensitive bomb to April 29, though Alphabet may push the episode even further if it is still deemed too insensitive given recent events.

What’s more, after the Sandy Hook shooting, Syfy yanked an episode of “Haven,” which featured a school violence storyline. TLC delayed one-off “Best Funeral Ever” and Fox pulled episodes of its Sunday night toon skeins “Family Guy” and “American Dad” that execs felt were inappropriate given what had occurred in Connecticut days earlier.

Fans of “Hannibal” will still be able to see clips from episode four, however. NBC is making a package of clips from the yanked episode available on NBC.com next week. It focuses on character development and not the procedural element featured in episode four of “Hannibal.” Package will feature Fuller offering voice over and discussing the series.

“This is also a great opportunity to provide another platform for the show that can draw audiences to social media and give them original content that’s not just a behind-the-scenes special, but a webisode featuring the primary cast, which is a rare thing to get on the net,” Fuller explained.
Al is het volgens mij alleen voor USA als ik lees, valt voor ons gewoon te downloaden.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:13:08 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_125508810
Hoop het wel dat s01e04 te downloaden valt, vindt de verhaallijn te leuk om details te missen :o
pi_125513186
Ik weet niet of het Canadese Citytv al is begonnen met het uitzenden van Hannibal, maar normaal gesproken zit er weinig tijd tussen de Amerikaanse en Canadese première. Ik ga er dan ook vanuit dat we niet lang hoeven te wachten op de vierde aflevering. Dus hopelijk 2 afleveringen volgende week.

De ratings waren van aflevering 3 redelijk teleurstellend. Ik weet niet of dit komt door de nieuwsontwikkelingen in Boston of gewoon een gebrek aan interesse, maar ondertussen zijn ze wel gezakt van een 1.7 naar een 1.4 rating. Niet echt om blij van te worden, zeker gezien het feit dat ze nu wel één van de weinige goed scorende komedie-series (Parks & Recreation) als lead-in hadden.
Zolang ze een 1.2 rating of hoger blijven scoren dan zie ik het ze nog wel redden, dus ze hebben nog wat rek in de ratings.
pi_125576050
Eerste 2 eps gezien.
Bevalt erg goed tot nu toe, deze blijf ik nog even volgen...
  maandag 22 april 2013 @ 01:56:47 #50
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_125586615
Will blijft af en toe echt vaak op Brian Moser (Dexter) lijken
"Do the monkey with me"
  maandag 22 april 2013 @ 09:24:54 #51
37295 Luigi
mario pls
pi_125588452
Persoonlijk vond ik EP03 wat minder. Maar de preview van 4 (of was dat dan 5?) zag er prima uit. En wat raar dat er gelijk weer met zo'n serie gekloot wordt qua uitzenden. Moedeloos wordt je er van.
pi_125588815
quote:

Voor de rest prima serie. Met originele verhalen ook. Die champignonnen tuin _O_
Bij Rizzoli & Isles is ook zo'n chinese lab-assistent, misschien lijkt ze daarop? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 22 april 2013 @ 21:54:46 #53
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125619154
Komende week aflevering 5 ipv 4 ivm huillie huillie in Boston

Zo flauw weer :O
pi_125625216
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Komende week aflevering 5 ipv 4 ivm huillie huillie in Boston

Zo flauw weer :O
Wut? Dus dat wat we in de aftiteling zagen komt dus niet? Kneuzen. :'( :(
pi_125627145
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef fratsman het volgende:

[..]

Wut? Dus dat wat we in de aftiteling zagen komt dus niet? Kneuzen. :'( :(
Staat een paar posts naar boven een heel verhaal over....
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125629167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Staat een paar posts naar boven een heel verhaal over....
Ik zag het.. :@ :P
  donderdag 25 april 2013 @ 16:37:57 #57
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_125723298
En jaa hoor E05 _O_

Toch vind ik het jammer van E04..
Misschien op het einde van 't seizoen?
"Do the monkey with me"
pi_125723554
Over 2 weken komt E04 en misschien eerder in de iTunes store. Even wachten dus
pi_125724331
Volgens de NBC website zenden ze vanavond gewoon Hannibal uit:
TV Schedule NBC
Episode 4 Coquilles
  donderdag 25 april 2013 @ 17:12:08 #60
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_125724478
WTF? Waarom lees ik dit nu pas? Hannibal is een van mijn favoriete boeken, maar ik begrijp dat dit vooral nog gebaseerd is op Red Dragon?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_125724988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:12 schreef wonderer het volgende:
WTF? Waarom lees ik dit nu pas? Hannibal is een van mijn favoriete boeken, maar ik begrijp dat dit vooral nog gebaseerd is op Red Dragon?
Het sterke van deze serie, in mijn ogen iig, is dat je geen idee heb in welke "Hannibal-periode" het plaatsvindt. Is Dr. Lecter nog in de fase dat hij onschuldig zijn patienten behandeld en ondertussen experimenteert met zijn "menu-keuze" of is hij al een volleerd kannibaal die gewoon nog niet gepakt / ondekt is?
  donderdag 25 april 2013 @ 17:29:47 #62
71919 wonderer
pi_125725071
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:27 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Het sterke van deze serie, in mijn ogen iig, is dat je geen idee heb in welke "Hannibal-periode" het plaatsvindt. Is Dr. Lecter nog in de fase dat hij onschuldig zijn patienten behandeld en ondertussen experimenteert met zijn "menu-keuze" of is hij al een volleerd kannibaal die gewoon nog niet gepakt / ondekt is?
Ah, ok :) Ben erg benieuwd, het komt op mijn lijstje.

Ben wel benieuwd hoe getrouw ze het verhaal volgen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 25 april 2013 @ 17:35:39 #63
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_125725227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef JayHovah het volgende:
Volgens de NBC website zenden ze vanavond gewoon Hannibal uit:
TV Schedule NBC
Episode 4 Coquilles
Das ep5
"Do the monkey with me"
  donderdag 25 april 2013 @ 21:31:45 #64
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_125736034
Wat een saaie aflevering... :O
  donderdag 25 april 2013 @ 22:07:36 #65
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_125738384
Ik zal deze serie binnenkort eens gaan kijken.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  vrijdag 26 april 2013 @ 00:30:41 #66
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_125746172
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:27 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Precies,
Ik vraag me ook telkens af of ze nou ook wel echt normaal vlees eten bij elk diner.
Of dat Crawford en de rest gewoon ook human flesh eten of dat hij uberhaupt wel mensen eet.

Dat is wel leuk , ben benieuwd zowieso hoe het allemaal gaat lopen, van mij mag het wel een paar seizoenen doorgaan.
"Do the monkey with me"
pi_125746280
Lekker handig zo, met ep4 verdeeld onder losse webisodes :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_125753329
Ik heb ep4 gewoon gevonden, tenzij het een andere is en ep5 ook, dus hopenlijk zo 2 kijken in 1 keer :P
pi_125754204
Ja het is die webepisode, geeft wel iets meer weg van ep4, maar het is niet een normale ep4, hopenlijk komt die er wel gewoon.
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:50:29 #70
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125754268
Kunnen we ff de komende 2 weken spoilers over ep 5 en 6 in spoilertags doen? Als over 2 weken ep 4 niet is uitgezonden kan het wel weer zonder. Ik wil hier eigenlijk wel ff verder lezen maar geen zin in spoilers ;(
pi_125754839
Eerste 5 nu gezien, erg goedtot nu toe. Weet er iemand wat nu de bedoeling is van aflevering 4? Gaan ze verder op het web?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_125758758
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kunnen we ff de komende 2 weken spoilers over ep 5 en 6 in spoilertags doen? Als over 2 weken ep 4 niet is uitgezonden kan het wel weer zonder. Ik wil hier eigenlijk wel ff verder lezen maar geen zin in spoilers ;(
Lijkt me een goed idee.

Als ze daarwerkelijk episode 5 gisteren hebben uitgezonden hoop ik dat ze niet met een "previously at Hannibal" komen, want dan gooien ze hun eigen glazen in...
pi_125765124
ik ga 5 ook even bewaren tot 4 er (hopelijk) is..
pi_125767571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
aan het begin van de webisodes zit een interview met de maker van de serie en die zegt dat ze de ep nu bewust in webisodes releasen om de relatie tussen Hannibal en die dochter van die killer te accentueren. Vraag me af of ep4 dus nog gaat komen. De 6 webisodes die er nu zijn is alles wat je nodig hebt voor het doorlopende verhaal in ieder geval.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 26 april 2013 @ 17:19:48 #75
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125767619
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

aan het begin van de webisodes zit een interview met de maker van de serie en die zegt dat ze de ep nu bewust in webisodes releasen om de relatie tussen Hannibal en die dochter van die killer te accentueren. Vraag me af of ep4 dus nog gaat komen. De 6 webisodes die er nu zijn is alles wat je nodig hebt voor het doorlopende verhaal in ieder geval.
Mja ik wacht wel ff, Hannibal wordt ook uitgezonden in andere landen (Australië, Polen o.a.)
pi_125812289
Ik heb de verkorte versie van 4 gekeken, aangezien ik echt niet kon wachten. In de volgende episode zit wel een terugblik, maar die sluit vrijwel puur aan op wat we te zien kregen in episode 4.
Ben overigens wel heel benieuwd naar die volledige aflevering, nogal een zwaar onderwerp inderdaad.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_125832935
Voor diegene die ep 4 zoeken, de volledige: hannibal.S01E04.Ceuf.130427 meer zeg ik niet :P.
Wel met hard coded korean subs.
  zondag 28 april 2013 @ 18:02:17 #78
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_125833512
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:41 schreef Kadooosh het volgende:
Voor diegene die ep 4 zoeken, de volledige: hannibal.S01E04.Ceuf.130427 meer zeg ik niet :P.
Wel met hard coded korean subs.
niet perse!
"Do the monkey with me"
pi_125834891
Ik kom een hoop obscure sites tegen als ik naar die hannibal.S01E04.Ceuf.130427 zoek, maar op mijn reguliere sites kan ik hem niet vinden. Iemand een wat minder subtiele hint wellicht? Of een naam waarmee hij op de niet-Koreaanse torrentsites te vinden is? Die magnet links werken niet/vereisen inloggen namelijk :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 28 april 2013 @ 20:40:19 #80
236046 NotYou
tigerblood
pi_125839249
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb de verkorte versie van 4 gekeken, aangezien ik echt niet kon wachten. In de volgende episode zit wel een terugblik, maar die sluit vrijwel puur aan op wat we te zien kregen in episode 4.
Ben overigens wel heel benieuwd naar die volledige aflevering, nogal een zwaar onderwerp inderdaad.
Ja man, veel zwaarder dan jonge meiden vermoorden en opeten, paddestoelen kweken op diabetespatienten en ruggen zo opensnijden dat het een soort van vleugels worden. :')

Wat een faalmove, faalproducer en faalzender. In de "previously on Hannibal"-montage ook beelden uit de aflevering die ze maar besloten te skippen. Great move als je wil dat mensen je serie - die draait om de ontwikkeling van personages en onderlinge verhoudingen - volgen. :')

Maar hey, je kunt de paar delen van de episode met characterdevelopment ook los online bekijken, superleuk toch? :')

Je suis Charlie Sheen
  maandag 29 april 2013 @ 19:40:32 #81
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125876592
quote:
15s.gif Op maandag 29 april 2013 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een troep uitzending :D
Wende vrij snel. Iedere week krijg ik weer een Seven gevoel bij die crime scenes _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 30 april 2013 @ 14:25:45 #83
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125903836
Hannibal.S01E04.¼uf.720p.WEB-DL.DD5.1.H-264-NTb.mkv

_O_
pi_125922991
Mmmm ben ik nu de enige of word deze serie naarmate hij verder komt wat minder???
begon leuk maar weet nu niet meer of t een blijver is
pi_125931619
Ik vind hem wel leuk, behalve ep 4 dan. Helaas zijn de kijkcijfers slecht, dus het is niet onwaarschijnlijk dat het gaat stoppen.
pi_125971918
Typisch voorbeeld van het gemiddelde Amerikaanse publiek:

quote:
"Hannibal" will no longer air on NBC's Salt Lake City affiliate KSL, in the latest decision by the Mormon-owned station to drop a NBC series.

KSL also declines to air NBC's freshman comedy "The New Normal" and late night staple "Saturday Night Live" and previously rejected series including "The Playboy Club," "Coupling" and "God, the Devil and Bob." When it comes to "Hannibal," KSL cites the show's graphic violence and said last week's episode -- which featured a killer who sliced open and arranged the flesh of his victims to simulate angel wings -- was the tipping point.

"After this last week's episode, it just had too much graphic content for us," KSL vice president of marketing, research and promotion Tami Ostmark tells the Salt Lake Tribune. "This is beyond anything we've put on our station before. This is too graphic to be on regular TV. It should be a cable show. We've talked to NBC, and that's how we feel about it."

The episode was indeed disgusting, and if KSL doesn't want to air the show it's their choice. But in the spirit of letting viewers make their own choices, local rival KUCW -- Salt Lake City's CW affiliate -- has stepped in to broadcast "Hannibal" on Saturday evenings following the station's run of "Saturday Night Live." KUCW general manager Richard Doutre Jones tells the Salt Lake Tribune, "We're happy to air all of the NBC shows KSL doesn't."

Earlier this month, NBC and "Hannibal" executive producer Bryan Fuller decided to pull an episode of the show from its U.S. run, citing their own content concerns -- and instead made a condensed version available online as a web series.

Here's the official announcement KSL posted to its Facebook page:

PROGRAMMING NOTE: After viewing the past few episodes, as well as receiving numerous complaints from viewers, KSL-TV will cancel the airing of the NBC show "Hannibal" on Thursday evenings.

This decision was made due to the extensive graphic nature of this show. The time slot will be replaced with a special edition of KSL 5 News at 9 p.m.

NBC remains a valued partner to KSL-TV. KSL is confident that with the proliferation of digital media, those who wish to view the program can easily do so.
pi_125974700
ah aflevering 4 is er zag ik. Mooi! dan kan ik weer bijkijken :)
pi_125979858
Ik begrijp niet goed wat er zo anders was aan Ep4 dat NBC hem niet kon uitzenden.
Anyways the serie is goed te pruimen ben blij dat ik er toch aan begonnen ben :)
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:26:22 #89
37295 Luigi
mario pls
pi_125979919
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja man, veel zwaarder dan jonge meiden vermoorden en opeten, paddestoelen kweken op diabetespatienten en ruggen zo opensnijden dat het een soort van vleugels worden. :')

Wat een faalmove, faalproducer en faalzender. In de "previously on Hannibal"-montage ook beelden uit de aflevering die ze maar besloten te skippen. Great move als je wil dat mensen je serie - die draait om de ontwikkeling van personages en onderlinge verhoudingen - volgen. :')

Maar hey, je kunt de paar delen van de episode met characterdevelopment ook los online bekijken, superleuk toch? :')

[ afbeelding ]
Dit dus.

Belachelijke move.
pi_125981071
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:24 schreef maniace het volgende:
Ik begrijp niet goed wat er zo anders was aan Ep4 dat NBC hem niet kon uitzenden.
Anyways the serie is goed te pruimen ben blij dat ik er toch aan begonnen ben :)
Dat gevoel kreeg ik ook, niet echt een directe link met de Boston Bombings iig. Heb het ook nog even moeten opzoeken wat Director Bryan Fuller precies erover zei:
quote:
Fuller cited the Sandy Hook shooting in December and this week’s Boston Marathon bombings as the root of this sensitivity issue. “Hannibal,” from Gaumont Intl., was filmed before the events in Newtown, Conn., had transpired.
Het ging voornamelijk over het gedeelte dat een moeder jonge kinderen scoutte door hun ouders te vermoorden, dat zou de beladen lading van aflevering 4 zijn waardoor ze er vanaf zagen om hem te airen. Maar ja, als je bij elk beladen gebeurtenis een episode zou moeten skippen dan blijft er weinig meer over. In mijn ogen maken de gruwelijke beelden en gebeurtenissen juist deze serie zo sterk (anders kijken we gewoon GTST...)
pi_125981155
Ah maar toch niet heel erg shocking, maar ik begreep ook al niet waarom ze de twin towers uit Spiderman hadden weg gehaald. (sorry misschien mensen tegen het zere been aan schop). Mensen moeten fictie en realiteit niet zo met elkaar mixen.
pi_125981594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef maniace het volgende:
Ah maar toch niet heel erg shocking, maar ik begreep ook al niet waarom ze de twin towers uit Spiderman hadden weg gehaald. (sorry misschien mensen tegen het zere been aan schop). Mensen moeten fictie en realiteit niet zo met elkaar mixen.
Genoeg voorbeelden hiervan ja, na 9/11 was al heel lang rampenfilms "not done" en na de shooting tijdens de première van The Dark Knight was deze film opeens ook onderwerp van kritiek (terwijl ze daar eigenlijk helemaal niks aan konden doen, als ze toen The Expendables draaide ofzo zou die de blaam krijgen).
pi_125983151
True. blijven Amerikanen met bekrompen ideeën. Ach ja "

ONTOPIC:
Hannibal zal uiteindelijk hoogstens 2 seizoenen kunnen volhouden vrees ik teveel mensen die het te traag of te bloederig vinden.
pi_125984868
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:52 schreef maniace het volgende:
True. blijven Amerikanen met bekrompen ideeën. Ach ja "

ONTOPIC:
Hannibal zal uiteindelijk hoogstens 2 seizoenen kunnen volhouden vrees ik teveel mensen die het te traag of te bloederig vinden.
Bryan Fuller heeft te kennen gegeven dat hij genoeg materiaal heeft voor 5 seizoenen, al lijkt mij dat ook sterk dat hij dat gaat halen.

De serie is een visueel meesterwerk (hoewel ik de bloodspatter op de lens nu wel weer heb gezien, leuke gimmick maar komt teveel terug) en ook de duistere sfeer rondom Hannibal is ijzersterk. Het verhaal....tja daar mogen ze wat mij betreft wel wat meer aandacht aan besteden.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:59:48 #95
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_126031763
Inderdaad visueel een zeer sterke serie. Ook aflevering 6 is wat dat betreft ook een voltreffer. Verhaaltechnisch is aflevering 6 goed te doen. Van mij mag het in ieder geval doorgaan, al is het meer omdat de serie mij fascineert dan dat het echt een gevoelige snaar bij mij raakt.
Find hungry samurai...
pi_126047689
Ik vond ep 6 erg goed, helaas zijn de ratings net zo laag als bij de vorige aflevering. :(
  zondag 5 mei 2013 @ 02:56:53 #97
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_126081775
Ik ben helemaal fan. Wat een geweldige serie, wat een goed acteerwerk en wat mooi gefilmd. Ik hoop maar dat-ie niet voortijdig wordt afgekapt :{.
pi_126083392
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 02:56 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben helemaal fan. Wat een geweldige serie, wat een goed acteerwerk en wat mooi gefilmd. Ik hoop maar dat-ie niet voortijdig wordt afgekapt :{.
Daar ben ik helaas wel bang voor...

Ratings doen het heel slecht atm en je weet wat dat betekent... misschien dat we volgende week het nieuws krijgen te horen of de show blijft of niet.. laten we hopen van wel zeg!!
pi_126083710
Ik begrijp niet hoe Hannibal te graphic kan zijn, terwijl een serie als Dexter prima is. En voor zover ik weet heb je in al die crimeseries genoeg moorden die er nasty uitzien.
Het zo zou ontzettend zonde zijn om deze serie te stoppen, qua verhaal en vooral qua karakters een van de interessantere dingen die ik de afgelopen tijd gezien heb.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_126194451
Ahhh.. Anna Schlumsky uit "My Girl" O+ Aaaaaand it's gone. :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:10:24 #101
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_126216230
2 eps gezien. Mooie serie! Mooie muziek ook ...
opgezegd@fok.nl
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:38:21 #102
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126280985
Klopt de volgorde nu? Via Bierdopje subs de serie gedownload van 3 tm 6
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126281018
Eindelijk een fatsoenlijke 4 gevonden. Zometeen maar eens kijken. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:38 schreef Mirjam het volgende:
Klopt de volgorde nu? Via Bierdopje subs de serie gedownload van 3 tm 6
Ik download de subs ook van BD en zat tot nu toe telkens goed. :)
pi_126285086
Aflevering 7 is vandaag ook uitgekomen. Was weer fijn om te zien!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:09:06 #105
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_126308506
Ben gisteren begonnen met kijken, ben nu bij aflevering 5.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit @ aflevering 2!

Se7en :P
Heb daar ook al een aantal keer aan moeten denken. :D
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:09:55 #106
37295 Luigi
mario pls
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:12:18 #107
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_126308614
Ik ben gisteren begonnen met kijken, en ben nu bij aflevering 5. Eindelijk een serie waar ik bovenop zit tijdens het eerste seizoen, en niet wanneer ze al met hun vierde bezig zijn ofzo. :')
pi_126311298
quote:
Klopt, er lopen 2 topics. Ik zal een mod even PM'en, kunnen wel samengevoegd worden lijkt me.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:51:50 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126312497
Waarom werd aflevering 4 overgeslagen precies?
Ivm Boston, maar waarom niet een week gecanceld dan, kinderen doden kinderen, omdat een kind doodging ws maar wel later uitzenden dus

[ Bericht 28% gewijzigd door Stefan op 10-05-2013 17:57:02 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:52:59 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126312537
quote:

ze lijkt op Lucy Liu
  Admin vrijdag 10 mei 2013 @ 23:59:52 #111
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_126332043
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:51 schreef Stefan het volgende:
Waarom werd aflevering 4 overgeslagen precies?
Ivm Boston,
De aflevering was al geannuleerd vóór Boston. De reden is wel dat er in de realiteit teveel schokkende zaken zijn gebeurd om een aflevering te tonen waarin kinderen elkaar doden. De schietpartij op Sandy Hook is meer een oorzaak te noemen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_126336382
Net E7 gezien, verhaal begint steeds sterker te worden nu de hoofdlijn ook wat duidelijker wordt. Lekker veel wtf momentjes & Mads Mikkelsen is baas.
pi_126337390
Was het nou pas in e.6 dat we Lector voor het eerst echt iets slechts zagen doen? Ik geloof dat het daarvoor enkel gesuggereerd werd.
anonieme razernist
pi_126337438
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

ze lijkt op Lucy Liu
Echt totaal niet gewoon :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 11 mei 2013 @ 08:37:54 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126338155
Goede serie alleen is t spraakgebrek van Mikkelsen wel storend
pi_126339087
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 08:37 schreef Stefan het volgende:
Vind het juist wel wat hebben, z'n creepy accent. Vooral de manier waarop hij die andere seriemoordenaar opbelde en zei: 'They know...'
pi_126339324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 08:37 schreef Stefan het volgende:
Valt wel mee

Sowieso speelt die _O_ Mads Mikkelsen _O_ het character heel goed. Tenminste niet zo overgeacteerd als in de films, in deze serie hebben ze tijd om de echte Hannibal te laten zien!
pi_126352356
Mads Mikkelsen _O_
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:26:26 #119
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_126363708
Het was even wennen aan Mads Mikkelsen, maar net als de serie zelf, begin ik ook Mikkelsen beter te waarderen. Hopelijk gaat deze serie verder, al kan ik mij voorstellen dat het wel wat dollars gaat kosten om hiermee door te gaan.
Find hungry samurai...
pi_126371925
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 01:51 schreef kensei het volgende:
Net E7 gezien, verhaal begint steeds sterker te worden nu de hoofdlijn ook wat duidelijker wordt. Lekker veel wtf momentjes & Mads Mikkelsen is baas.
vond dat met die visitekaartjes en receptkaartjes wel leuk gedaan haha
pi_126372267
Muziek was ook erg goed deze aflevering :)
  zondag 12 mei 2013 @ 00:24:06 #122
37295 Luigi
mario pls
pi_126372269
Gillian Anderson _O_.

Wát een geweldige serie. Elke scene is een schilderij. Beetje pretentieus soms maar wat een sfeertje...
pi_126374694
Vreemd dat dit de enige serie is waar nog geen besluit over genomen is, of het doorgaat of stopt. Misschien wacht NBC tot na de volgende aflevering.

http://tvbythenumbers.zap(...)ason-updated/182190/
  zondag 12 mei 2013 @ 08:26:02 #124
37295 Luigi
mario pls
pi_126376090
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 02:09 schreef Nic1 het volgende:
Vreemd dat dit de enige serie is waar nog geen besluit over genomen is, of het doorgaat of stopt. Misschien wacht NBC tot na de volgende aflevering.

http://tvbythenumbers.zap(...)ason-updated/182190/
Oh dan ga ik nog even door met keihard duimen. Dit is echt zo'n serie die na 2 seizoenen echt helemaal los kan gaan en ik hoop zo dat ze die tijd 'krijgen'...
pi_126414172
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef ddx het volgende:
Muziek was ook erg goed deze aflevering :)
inderdaad!
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef Luigi het volgende:
Gillian Anderson _O_.

Wát een geweldige serie. Elke scene is een schilderij. Beetje pretentieus soms maar wat een sfeertje...
Gillian Anderson ^O^ leuk om haar weer eens te zien!
  maandag 13 mei 2013 @ 00:01:50 #126
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_126415147
Net klaar met aflevering 6, nu met 7 bezig. Als groot fan van Se7en is dit echt smullen. _O_
pi_126416093
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Net klaar met aflevering 6, nu met 7 bezig. Als groot fan van Se7en is dit echt smullen. _O_
Voor kannibalen helemaal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 13 mei 2013 @ 00:30:50 #128
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_126416121
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Voor kannibalen helemaal.
Ik zie wat je daar deed!
  maandag 13 mei 2013 @ 11:08:40 #129
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_126422235
Snap er echt geen fuck van waarom die echte ep 4 is gepulled na de Boston aanslagen. Heeft toch gewoon NIETS met elkaar te maken?
opgezegd@fok.nl
  maandag 13 mei 2013 @ 19:51:03 #130
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126444403
Wat een aflevering weer _O_
Ik heb zin in lever gekregen :D
pi_126448303
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:08 schreef FoXje het volgende:
Snap er echt geen fuck van waarom die echte ep 4 is gepulled na de Boston aanslagen. Heeft toch gewoon NIETS met elkaar te maken?
Heeft ook met andere shooting events te maken..
pi_126461797
net 7 gekeken. Nu heb ik honger. :@

Superaflevering weer. De muziek, hoe al het eten in beeld werd gebracht, Gillian Anderson... O+

Will heeft volgens mij een héél klein vermoeden maar worstelt veel te veel met z'n eigen demonen (nog steeds dat gedoe met dat kind en die vader), Jack begint volgens mij langzaam z'n verstand te verliezen, dat team er rondom heen bevat ook niet de meest snuggere personen.. Lecter is de enige die de touwtjes meer dan stevig in handen heeft. _O_
  dinsdag 14 mei 2013 @ 08:37:20 #133
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_126465332
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Heeft ook met andere shooting events te maken..
Dan kan de hele serie wel weg, alsook The Following, Dexter, etc ... Aan de ene kant rare jongens die Amerikanen, aan de andere kant maken ze vaak wel mooie TV ..
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:51:26 #134
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_126645174
Wederom een sterke aflevering. Wellicht hier en daar een beetje vaag, maar spannend is het zeker. En het dessert zag er ook heerlijk uit :)
Find hungry samurai...
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:35:08 #135
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126647372
Ik vraag me altijd af hoe vaak hij zijn gasten mensenvlees voor schotelt.

En bij dat etentje vorige week had ik de indruk dat sommige mensen wel wisten wat ze kregen (zoals die ouwe chick waar hij mee sprak na dat concert), al is Hannibal daar eigenlijk veel te voorzichtig voor.
pi_126653802
Die scené in de opera dat Will de cello/viool (?) bespeelt op die keel! _O_
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:18:01 #137
37295 Luigi
mario pls
pi_126653933
Gruwelijk. En mooi weer. Wát een serie. Één van de beste van dit moment. Absoluut.
pi_126668923
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe vaak hij zijn gasten mensenvlees voor schotelt.
Ik vraag me af hoe ze reageren als z'n gasten erachter komen? Een grote kotspartij bij de seasonfinal? LOL
pi_126677902
Omdat het OP ZICH wel iets voor mij lijkt en ook naar aanleiding van enthousiaste kijkers in dit topic, nu de eerste aflevering gezien. Geef het nog wel een kans hoor, maar ik ben op dit moment nog niet erg onder de indruk. Vooral het "Will Graham" karakter komt wat mij betreft niet goed uit de verf. Wel qua acteren hoor, maar niet wat zijn "talent" betreft. Ze geven aan dat hij een autist is met een extreme vorm van empathie, maar in de praktijk heeft het veel meer weg van een soort paranormale begaafdheid. Vind ik op de één of andere manier erg storend. Maakt het ten eerste heel onrealistisch (wat ik niet zo in de rest van de setting vind passen), ten tweede lijken de misdrijven daardoor "opgelost" te worden zonder enige vorm van logica en/of gedegen onderzoek (wederom ook onrealistisch dit, maar zelfs als het op zich "realistisch" zou kunnen zijn, zit er geen echte -voor de kijker te volgen- lijn in de gedachtekronkels van Will).
Tails tell tales
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:06:05 #140
37295 Luigi
mario pls
pi_126677935
Ik vond Will Graham in de laatste aflevering (E08?) echt enorm, enorm sterk. Dit soort series kun je onmogelijk op 1 aflevering beoordelen.
pi_126678020
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef Luigi het volgende:
Ik vond Will Graham in de laatste aflevering (E08?) echt enorm, enorm sterk. Dit soort series kun je onmogelijk op 1 aflevering beoordelen.
Dat geloof ik ook, dus ga ook zeker nog wel wat meer afleveringen kijken voor een écht oordeel.
Ben alleen bang, dat als die gedachtekronkels van Will zo lukraak & vaag blijven, dat ik het geen topper ga vinden. :N Maar goed, we shall see! ^O^
Tails tell tales
pi_126678047
_O_ topaflevering. _O_ Ik dacht even dat Lecter het af zou leggen tegen die neger. :D

Overigens zag dat dessert er verrukkelijk uit. :9 :+
pi_126714281
De muziek in episode 8, inclusief Hannibal theme _O_

Heb de preview voor komende aflevering ook gekeken, kon het echt niet laten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 mei 2013 @ 09:30:23 #144
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_126714567
Graham is toch niet echt paranormaal begaafd. De makers gebruiken alleen deze wijze van het in beeld brengen van zijn gedachten, het wil niet zeggen dat alles wat hij denkt ook zo gebeurd is.
Find hungry samurai...
  zondag 19 mei 2013 @ 09:34:44 #145
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_126714596
Nee, zo willen ze ons laten zien hoe hij het 'ziet'. Er is niets bovennatuurlijks aan.
opgezegd@fok.nl
  zondag 19 mei 2013 @ 09:44:04 #146
400532 Forbry
Tja ...
pi_126714682
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:34 schreef FoXje het volgende:
Nee, zo willen ze ons laten zien hoe hij het 'ziet'. Er is niets bovennatuurlijks aan.
Dat weet ik wel. Maar de dingen die hij "ziet" zijn imo niet door logica/extreme empathie te bedenken.
Tails tell tales
  zondag 19 mei 2013 @ 09:45:02 #147
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_126714691
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat weet ik wel. Maar de dingen die hij "ziet" zijn imo niet door logica/extreme empathie te bedenken.
Mee eens.
opgezegd@fok.nl
  zondag 19 mei 2013 @ 10:13:41 #148
400532 Forbry
Tja ...
pi_126714945
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:45 schreef FoXje het volgende:

[..]

Mee eens.
Dat vind ik dus "paranormaal" AANDOEN en ook niet passend bij de verklaring die ze voor zijn "talent" geven.
Tails tell tales
pi_126714994
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hij kan zich inleven in de dader o.b.v. gedrag en patronen. Een willekeurige moord zou hij zo niet kunnen oplossen, wat ook te zien was in een van de eerste afleveringen.
pi_126746933
Haha, die laatste ep. Opeens close combat :D
pi_126848101
Spoilerpic voor de komende aflevering...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dafuq.. :D :')
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:00:41 #152
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126848508
Post gewoon niet lullo, je kunt best nog een dag wachten.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:42:54 #153
3185 Adelante
To let it go now
pi_126849921
Hij zit toch in een spoiler??
pi_126850057
En ook nog niet eens een plotspoiler ofzo. Niks mis mee.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:50:11 #155
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126850188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef Adelante het volgende:
Hij zit toch in een spoiler??
Waaaaaaarom vraag ik me altijd af. Waarom moet iets, voordat het in een aflevering is gezien, al besproken worden. Zoals Tim zegt, het verraad dan wel niets van de context, maar het voegt ook niets toe aan het topic.

Als je vieze plaatjes wil zien ga je toch lekker motorongelukken googlen, en open je daarvoor een topic.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:03:53 #156
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_126967233
Iemand aflevering 9 al gezien? Net klaar met kijken, vond het af en toe net even wat teveel gelul.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:05:07 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_126967307
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Darkestrah het volgende:
Iemand aflevering 9 al gezien? Net klaar met kijken, vond het af en toe net even wat teveel gelul.
Vond de reactie na de bekentenis van Dr. Lecter dat ie Abigail had geholpen wat lapjes :?
pi_126967406
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Darkestrah het volgende:
Mwa, de seriemoordenaar van de week werd ook nogal snel ontmaskerd, zo even terloops. Ik zie die oude man trouwens ook niet in korte tijd zo'n totempaal in elkaar zetten.
anonieme razernist
pi_126978306
Wat ik dacht: Abigail nam een hap van dat vlees bij Hannibal en realiseerde zich toen dat ze mensenvlees zat te eten, omdat ze dat eerder op had? Luchtte ze daarom haar hart bij hem? (Of aten ze nooit vlees van die vermoorde meisjes?)
pi_126980621
Goeie, was me nog niet te binnen geschoten. Ze aten die meisjes wel, want er stond ook CANNIBALS op de garage enzo. Ik snapte al niet waarom ze zo keek met dat vlees.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:41:33 #161
202546 Baszh
The Dude abides
pi_126995478
Vond het wel een beetje vergezocht dat Graham naar dat lijk kijkt en opeens weet dat het Abigail was.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:46:09 #162
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_126995711
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:04 schreef Zeepsop92 het volgende:
Ik snapte al niet waarom ze zo keek met dat vlees.
Dat is me eigenlijk niet eens opgevallen. :|W
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:04:44 #163
202546 Baszh
The Dude abides
pi_126996487
Ben er niet helemaal van overtuigd dat ze dat doorhad. Ze keek vooral vreemd omdat ze zich realiseerde dat Will wist dat ze die kerel had vermoord.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_127247474
Yay :)

'Hannibal' Renewed for 13-Episode Second Season

quote:
NBC RENEWS ‘Hannibal’ FOR SECOND SEASON
Bryan Fuller Drama That Details the Life of Dr. Hannibal Lecter Will Return for 13 Episodes

UNIVERSAL CITY, Calif. — May 30, 2013 — NBC has given a 13-episode second-season renewal to its critically applauded drama “Hannibal.” The new season will air no earlier than midseason.

“Hannibal” is based on the characters from the novel “Red Dragon” by Thomas Harris and was developed for television by Bryan Fuller, who also serves as writer and executive producer.

The announcement was made by NBC Entertainment President Jennifer Salke.

“We’re so proud of Bryan’s vision for a show that is richly textured, psychologically complex, and very compelling,” Salke said. “There are many great stories still to be told.”

Critics have strongly embraced the series. Alan Sepinwall of Hitfix.com said “Hannibal” “is the last of this season’s serial killer shows. It’s also, by a very wide margin, the best.” Jeff Jensen of Entertainment Weekly called “Hannibal” “finely acted, visually scrumptious and deliciously subversive” while Matt Roush of TV Guide said the show is “feverishly twisted, fascinatingly macabre and visually remarkable.”

The series stars Hugh Dancy as expert criminal profiler Will Dancy, who has a unique ability to peer into the mind of serial killers. Mads Mikkelsen stars as Dr. Hannibal Lecter, a psychiatrist who is helping with the cases and, unbeknownst to Will, is also a serial killer himself.

Laurence Fishburne stars as Jack Crawford, the head of the FBI’s Behavioral Science Unit. Caroline Dhavernas and Hettienne Park also co-star.

Through its eight original telecasts to date, “Hannibal” is averaging a 2.0 rating, 6 share in adults 18-49 and 4.7 million viewers overall in “most current” results from Nielsen Media Research. ”Hannibal” is the youngest drama on ABC, CBS and NBC, with a median age for its audience of 45.7. It’s also an upscale drama, indexing at a 111 among adults 18-49 living in homes with $100K+ incomes (with 100 indicating an average concentration of those homes).

Additionally, “Hannibal” is heavily time-shifted, with its 18-49 rating growing by 75% going from next-day “live plus same day” ratings to “live plus seven day” results.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:40:08 #165
37295 Luigi
mario pls
pi_127247687
quote:
^O^ ^O^ ^O^ !

Some faith in humanity has been restored.
pi_127249120
quote:
Vreemd, gezien de slechte kijkcijfers. Zeker de 18-49 demography zijn niet goed te noemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 14:20:53 ]
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:41:45 #167
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_127251396
Aflevering 10 is weer fijn. _O_ Veel spannender dan andere afleveringen, meer een horror-vibe.
pi_127252035
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:20 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Vreemd, gezien de slechte kijkcijfers. Zeker de 18-49 demography zijn niet goed te noemen.
DVR ratings zijn blijkbaar toch ergens goed voor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127252241
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

DVR ratings zijn blijkbaar toch ergens goed voor.
Ik denk het, weet ook niet hoe het met de sync deals met het buitenland gesteld is.
pi_127253655
quote:
Woohoo dat is mooi!

Aflevering 10 was ook weer leuk, damn soms echt gruwelijk! *O* *O*
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:33:10 #171
400532 Forbry
Tja ...
pi_127271536
Nog 2 afleveringen gekeken en begin het leuk(er) te vinden. :)
Tails tell tales
  zaterdag 1 juni 2013 @ 06:22:01 #172
194054 kristyle
Bek Houwe
pi_127279048
Episode 10 was echt wel goed.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:12:07 #173
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_127296961
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:22 schreef Fyodor het volgende:
Wat ik dacht: Abigail nam een hap van dat vlees bij Hannibal en realiseerde zich toen dat ze mensenvlees zat te eten, omdat ze dat eerder op had? Luchtte ze daarom haar hart bij hem? (Of aten ze nooit vlees van die vermoorde meisjes?)
Ja ze wist imo dat ze mensenvlees at. En volgens mij wisten we ook wel dat ze al eerder had gehad. Je mag niets van je prooi verspillen (haar in de kussens bijv.). Op een gegeven moment kwam ze zelf ook tot de conclusie dat ze mensenvlees gegeten had volgens mij.

Case of the week is wel een beetje jammer, dat mag best wat langer duren idd.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:12:25 #174
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_127296971
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Mwa, de seriemoordenaar van de week werd ook nogal snel ontmaskerd, zo even terloops. Ik zie die oude man trouwens ook niet in korte tijd zo'n totempaal in elkaar zetten.
Niet fucken met Lance Henriksen :o
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:13:30 #175
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_127297016
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:41 schreef Baszh het volgende:
Vond het wel een beetje vergezocht dat Graham naar dat lijk kijkt en opeens weet dat het Abigail was.
Niet alleen naar het lijk. Naar al het aanwezig bewijs, dat werd deze week ook nog een aangestipt.
pi_127382637
Nondeju, dat was een extreem spannende aflevering.
Dat einde... :o :X
  maandag 3 juni 2013 @ 22:59:37 #177
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127383820
Vind de cases juist minder boeiend dan de relatie graham en hannibal

Vind alleen Morphues miscast
pi_127510196
Die gast is gek.
pi_127510205
Heeft iemand trouwens screencaps van de diverse murder scenes? Kan met simpele zoekopdrachten zo niets vinden :@
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:53:08 #180
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127543834
Vandaag 3 afleveringen gekeken...Wat een heerlijke serie is het toch. Die scene in z'n bed met al dat water _O_
Van zulke dingen kan ik echt genieten.
pi_127546331
Nog 2 episodes over :r :r.
pi_127547182
Die chesapeak ripper giftbasket operatie ging wel ver, en die domme doos helpt ook rustig even mee :')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 01:49:08 #183
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127547240
In de hannibal timeline gaat Chilton wel weer aan t werk, tenminste in de films
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:08:36 #184
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_127553026
De TT moet echt anders, filmquote immers.

This is my design ..
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:10:53 #185
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127554440
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:08 schreef FoXje het volgende:
De TT moet echt anders, filmquote immers.

This is my design ..
:')
  zondag 9 juni 2013 @ 13:44:16 #186
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_127579320
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:10 schreef Stefan het volgende:

[..]

:')
Jij vindt een filmquote voor de TV serie niet raar?
opgezegd@fok.nl
  zondag 9 juni 2013 @ 16:37:27 #187
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127584817
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:44 schreef FoXje het volgende:

[..]

Jij vindt een filmquote voor de TV serie niet raar?
Who cares, degene die het topic opent verzint de titel, misschien is de volgende wel: I a having an old friend for dinner, of: Know thats entertaintment
pi_127585111
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

Who cares, degene die het topic opent verzint de titel, misschien is de volgende wel: I a having an old friend for dinner, of: Know thats entertaintment
Ik mag toch hopen dat het niet die laatste zal zijn :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 9 juni 2013 @ 16:47:20 #189
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127585160
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat het niet die laatste zal zijn :')
Misschien wordt de nieuwe TT wel: with a nice botttle of cianty fwisssisssisissiisissee
pi_127585190
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef Stefan het volgende:

[..]

Misschien wordt de nieuwe TT wel: with a nice botttle of cianty fwisssisssisissiisissee
Ik doelde meer op de taalfouten :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 9 juni 2013 @ 16:48:35 #191
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127585200
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de taalfouten :+
}:|
pi_127585203
Is de serie nog wat aan? Ik heb de eerste vier afleveringen gezien en vond hem steeds minder worden.
pi_127585225
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef Sloggi het volgende:
Is de serie nog wat aan? Ik heb de eerste vier afleveringen gezien en vond hem steeds minder worden.
Ik vind het erg tof, maar het sfeertje en het tempo moeten je wel liggen...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 9 juni 2013 @ 17:28:19 #194
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127586494
Erg gaaf, the cases of the week zijn minder boeiend omdat je weet dat Hannibal de helft van de moorden pleegt, maar het psychologische spelletje is erg leuk
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:35:17 #195
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127809508
Het einde van de laatste aflevering...omggg

Nog maar 1 aflevering over
pi_127815375
Deze serie holy moly. Visueel de beste serie van het moment (belichting etc is legit beter dan breaking bad).
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:28:23 #197
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_127935854
Supermooie serie. Zal door veel mensen wel niet gewaardeerd worden waardoor het voortijdig stopt :(
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:29:14 #198
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127935875
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef FoXje het volgende:
Supermooie serie. Zal door veel mensen wel niet gewaardeerd worden waardoor het voortijdig stopt :(
8)7
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:44:16 #199
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_127942201
Wanne finale zeg _O_

Moest echt even nadenken wat er nou gebeurd was, maar briljant _O_
pi_127942305
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef One_conundrum het volgende:
Wanne finale zeg _O_

Moest echt even nadenken wat er nou gebeurd was, maar briljant _O_
Er komt er nog een :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:08:27 #201
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_127943144
ah nice, :9 ik zou nog opzoeken of dit de finale was, maar vergeten dit daadwerkelijk te doen
pi_127943750
Is de titel nu ineens verandert in iets infantiels?
anonieme razernist
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:23:34 #203
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127946356
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef NoCigar het volgende:
Is de titel nu ineens verandert in iets infantiels?
Ja dat is wel wel erg vreemd
pi_127947268
Er was wat gezeik op de titel omdat het een quote uit de films was, maar nu is het dus dit..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:01:06 #205
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127947935
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Tim86 het volgende:
Er was wat gezeik op de titel omdat het een quote uit de films was, maar nu is het dus dit..
Dus iemand heeft SaintOfKillers gePMd die het heeft aangepast?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:03:03 #206
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_127947994
vast
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:15:49 #207
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127948478
Heb kamervragen gesteld
Want de eerste TT was veel beter
Dat zo'n autist komt zeuren is natuurlijk raaaarrrrrrrrr

TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:42:42 #208
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127949590
En we are back *O*

>>>>>>>>>>> TV / [USA] Hannibal #1 "Is this Clarice? Why, hello Clarice <<<<<<<<<<<<
pi_127956097
Hé, ik was er net aan gewend :( .
anonieme razernist
pi_127956207
Ze zijn allebei kut eigenlijk. Maar wat boeit het..is een fucking TT :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:45:47 #211
194054 kristyle
Bek Houwe
pi_128081119
Vraag me af wat ze van plan zijn met seizoen 2.
pi_128099815
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:45 schreef kristyle het volgende:
Vraag me af wat ze van plan zijn met seizoen 2.
Ik ook, benieuwd hoe dit verder gaat. Heb in ieder geval genoten van dit seizoen!
pi_128122087
"Hello, Dr. Lecter" _O_
pi_128123942
Volgende week alles in 1x kijken
  zaterdag 22 juni 2013 @ 18:49:15 #215
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_128124377
Mooie naaistreek van Lecter.
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 22 juni 2013 @ 18:50:39 #216
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_128124404
TT blijft dom, je gaat toch ook geen uitspraak van Dexter bij het Aaf topic zetten.
opgezegd@fok.nl
pi_128124847
Ik heb inmiddels 8 afleveringen gezien en ben om. :) Ik heb nog steeds een beetje moeite met het realisme van Will's gave/stoornis, maar voor de rest begin ik het echt wel een hele leuke/goede serie te vinden! :Y

Ik ben dan ook erg blij te lezen dat er een tweede seizoen komt! *O*
Tails tell tales
pi_128125071
Begrijp niet helemaal wat er nu allemaal gebeurd is rondom de TT, maar vind deze in ieder geval wel erg stom (aangezien het niks met de serie van doen heeft).
Tails tell tales
pi_128125082
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:05 schreef Forbry het volgende:
Ik heb inmiddels 8 afleveringen gezien en ben om. :) Ik heb nog steeds een beetje moeite met het realisme van Will's gave/stoornis, maar voor de rest begin ik het echt wel een hele leuke/goede serie te vinden! :Y

Ik ben dan ook erg blij te lezen dat er een tweede seizoen komt! *O*
maar jij bent een meisje?
pi_128125117
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

maar jij bent een meisje?
Ehh, ja... hoezo?
Tails tell tales
pi_128125133
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:15 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ehh, ja... hoezo?
hoe kan je hannibal dan leuk vinden |:(

goed ik probeer aflevering 1 ook wel even.
pi_128125167
-edit-

-O- Ik geef het 20 minuten om mij te overtuigen verder te kijken.

[ Bericht 26% gewijzigd door Mike op 22-06-2013 21:53:14 ]
pi_128125220
Wat een ramp....niet eens 2 minuten en ik irriteer me al :(

Laat ik maar the fosters gaan herhalen....

-O- Ik geef het op.
pi_128125226
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:15 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

hoe kan je hannibal dan leuk vinden |:(

goed ik probeer aflevering 1 ook wel even.
Huh... hoezo zou je de serie niet leuk kunnen als meisje/vrouw??? :o
Tails tell tales
pi_128125624
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

Huh... hoezo zou je de serie niet leuk kunnen als meisje/vrouw??? :o
Negeer die troll gewoon..dat is makkelijker. Spamt het hele forum vol vandaag waarin hij/zij/het iedere serie afzeikt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 22 juni 2013 @ 22:10:02 #226
37295 Luigi
mario pls
pi_128131166
Net afgekeken. Beste serie van het jaar, hands-down. Man man man.
  zondag 23 juni 2013 @ 00:50:49 #227
400532 Forbry
Tja ...
pi_128137637
Zit nu (in mijn ééntje) aflevering 10 te kijken en vind het gewoon eng :{ _O-
Wat een klootzak trouwens, die Hannibal (even buiten zijn "normale" wrede extremiteiten om dan)... dat hij Will niet inlicht over zijn ziekte en hem laat geloven dat het psychisch is, puur om hem als studieobject te kunnen gebruiken. Tot nu toe dacht ik eigenlijk dat Hannibal zowaar op de één of andere manier wel om Will gaf, zeker nadat gesprek met zijn eigen psychiater over vriendschap. Niet dus? :@

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 23-06-2013 00:57:32 ]
Tails tell tales
  zondag 23 juni 2013 @ 00:56:20 #228
400532 Forbry
Tja ...
pi_128137870
-quote ipv edit-
Tails tell tales
  zondag 23 juni 2013 @ 01:05:53 #229
400532 Forbry
Tja ...
pi_128138225
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:41 schreef Baszh het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:04 schreef Baszh het volgende:
Ben er niet helemaal van overtuigd dat ze dat doorhad. Ze keek vooral vreemd omdat ze zich realiseerde dat Will wist dat ze die kerel had vermoord.
Dubbel eens, al zou dat laatste (als ze het wél doorhad) wel kunnen verklaren waarom ze opeens het hele verhaal aan Hannibal ging opbiechten).
Tails tell tales
  zondag 23 juni 2013 @ 01:09:23 #230
400532 Forbry
Tja ...
pi_128138341
Ik ga weer een poging wagen om verder te kijken... :P Op naar de horror maar weer dan :W _O-
Tails tell tales
  zondag 23 juni 2013 @ 01:14:06 #231
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_128138490

_O_

Geweldige serie, Geweldig seizoen.

Ben benieuwd wat we volgend seizoen krijgen.
  zondag 23 juni 2013 @ 01:15:44 #232
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_128138549
Wat een stomme TT trouwens, het moet dit zijn

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef Robophatt het volgende:
"Hello, Dr. Lecter"
_O_
  zondag 23 juni 2013 @ 11:07:27 #233
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_128143045
Neej, jonge.

This is my design
  zondag 23 juni 2013 @ 11:33:48 #234
400532 Forbry
Tja ...
pi_128143535
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:07 schreef One_conundrum het volgende:
Neej, jonge.

This is my design
Deze idd, without a doubt!

Ik vond Anthony Hopkins als Hannibal absoluut goed, maar ik geloof dat ik Mads Mikkelsen nog wel een stuk overtuigender/intrigerender vind... (Al is het misschien ook niet fair om een prestatie in een film en in een serie met elkaar te vergelijken, bovendien heeft Mads zijn hoofd ook wel erg mee voor zo'n rol).
Tails tell tales
pi_128189475
Zo, gisteravond helemaal afgekeken en ik kan niet anders zeggen... WOW. Eén van de beste series sinds tijden wmb en iig de beste nieuwkomer. :) Als ze in deze lijn doorgaan kan de serie wel in mijn top 10, misschien zelfs top 5 allertijden belanden. Minpunt(je) van de serie is wel dat ik soms (vaker dan normaliter bij series/films) sommige dingen niet helemaal (100%) snap of (100%) logisch of duidelijk vind. Dat geldt zowel voor sommige dialogen/opmerkingen als voor bepaalde gebeurtenissen/handelingen/getrokken conclusies. Echter buiten die gevallen om vind ik de dialogen en gebeurtenissen juist uiterst sterk, het acteerwerk erg goed (vooral van "Will Graham" ook), zowel de hoofdverhaallijn als de bijverhaallijnen zeer boeiend/spannend, de "cases" vaak erg luguber, maar uiterst origineel/fantasierijk en audiovisueel is de serie helemaal een plaatje.

Ik ben erg benieuwd hoe ze het volgende seizoen verder zullen gaan. :Y Ik hoop wel héél erg dat Will Graham in the picture blijft en dat hij zich met de ontmaskering van Hannibal zal blijven bezighouden. Niet dat ze hem nu laten rotten en dat we Hannibal weer vanuit een andere "achtergrond" aan het moorden zullen zien of iets dergelijks... (ik heb de boeken niet gelezen).
Tails tell tales
pi_128189699
De reden waarom ik überhaupt een beetje vrees heb dat ze Will Graham misschien laten "rotten", is omdat ik ergens gelezen heb dat ze in principe voor minstens 7 (of zoiets) seizoenen materiaal hadden. Ik kan me niet voorstellen dat Will Graham gewoon naast Hannibal de hoofdfiguur blijft en dat Will Hannibal dan pas na heel veel seizoenen (publiekelijk) weet te ontmaskeren of dat dat laatste opeens niet meer aan de orde is. Misschien dat ze op een gegeven moment met Hannibal verder willen gaan op een manier zoals ook in de (eerste) film gebeurt? Dus vanachter slot en grendel?

EDIT: Ondanks de titel van de serie heb ik vooralsnog de indruk dat Will Graham en zijn gave/stoornis toch wel echt de "insteek" van deze serie zijn. Puur op basis daarvan zou mijn vrees iig geheel onterecht zijn... We zullen het wel zien... Kan niet wachten iig. :D

[ Bericht 19% gewijzigd door Forbry op 24-06-2013 13:27:05 ]
Tails tell tales
  dinsdag 25 juni 2013 @ 10:37:02 #237
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_128229894
Mooie naaistreek van Hannibal, wat een serie _O_
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 25 juni 2013 @ 10:37:58 #238
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_128229922
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:33 schreef Forbry het volgende:

[..]

Deze idd, without a doubt!

Ik vond Anthony Hopkins als Hannibal absoluut goed, maar ik geloof dat ik Mads Mikkelsen nog wel een stuk overtuigender/intrigerender vind... (Al is het misschien ook niet fair om een prestatie in een film en in een serie met elkaar te vergelijken, bovendien heeft Mads zijn hoofd ook wel erg mee voor zo'n rol).
Zei ik al eerder :P
opgezegd@fok.nl
  woensdag 26 juni 2013 @ 04:29:22 #239
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_128267523
Ik kan er niet over uit hoe goed ik deze serie vind _O_. Maar dan ook alles. De sfeer, de acteerprestaties, de dialogen, de casting, de details, de spanning, de prachtige beelden, de obsceniteit.

Zaten jullie ook van: "Vraag 'm een klok te tekenen!1!!" Niet dat dat zin had, want Hannibal had een mooie neptekening gemaakt :'). En niet dat ik zou willen dat Hannibal al ontmaskerd zou worden, maar toch.

Het 'kalfsvlees'. Die 'beelden' in Hannibal's spreekkamer (sowieso die spreekkamer _O_). Die symboliek. Dat glimlachje van Hannibal op het laatst!
pi_128273069
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef FoXje het volgende:

[..]

Zei ik al eerder :P
"This is my design" of Mikkelsen > Hopkins? Ik denk dat je het eerste bedoelt en kudos voor jou ook dan hoor! ;)
Tails tell tales
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:33:29 #241
37295 Luigi
mario pls
pi_128273155
quote:
17s.gif Op woensdag 26 juni 2013 04:29 schreef Grunge. het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe goed ik deze serie vind _O_. Maar dan ook alles. De sfeer, de acteerprestaties, de dialogen, de casting, de details, de spanning, de prachtige beelden, de obsceniteit.

Zaten jullie ook van: "Vraag 'm een klok te tekenen!1!!" Niet dat dat zin had, want Hannibal had een mooie neptekening gemaakt :'). En niet dat ik zou willen dat Hannibal al ontmaskerd zou worden, maar toch.

Het 'kalfsvlees'. Die 'beelden' in Hannibal's spreekkamer (sowieso die spreekkamer _O_). Die symboliek. Dat glimlachje van Hannibal op het laatst!
Eens. Als S2 net zo goed wordt kan dit wel eens een heel memorabele serie worden.
pi_128273386
quote:
17s.gif Op woensdag 26 juni 2013 04:29 schreef Grunge. het volgende:

:Y :Y :Y Die neptekening zag ik trouwens niet aankomen. Dacht wel meteen "hoe lul of moord :P je je daar nou weer uit?".

Ik schrok trouwens de eerste keer dat je die "chaotische" klok zag best een beetje (al herinner ik me ook heel vaag dat ik iets soortgelijks al eens eerder in een serie/film heb gezien?). Ik vond (en vind) het ook zo sneu voor Will :{
Die spreekkamer idd _O_
Vind de rol van Gillian Anderson trouwens ook heel sterk/intrigerend. Het is me alleen niet goed duidelijk in hoeverre Hannibal nou zijn "echte ik" laat zien in de gesprekken met haar en in hoeverre zij hem nou echt doorziet en ook beschermt.
Tails tell tales
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:45:12 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_128273579
Jah idd, in hoeverre weet Gillian wat Hannibal is. Ze at wel lekker mee :P
pi_128273940
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:45 schreef One_conundrum het volgende:
Jah idd, in hoeverre weet Gillian wat Hannibal is. Ze at wel lekker mee :P
Dr. Bedelia Du Maurier (heb het even op moeten zoeken) ;)
Tails tell tales
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:55:28 #245
37295 Luigi
mario pls
pi_128273971
Zonder in details te treden, maar volgt deze serie nu het boek Red Dragon of zijn er slechts uitgangspunten gebruikt?
pi_128274056
Sowieso apart dat zij hem lijkt te beschermen (?), maar tegelijkertijd uiting gaf aan het feit dat hij blijkbaar verantwoordelijk is voor die aanval op haar door een patiënt...
Tails tell tales
pi_128274116
quote:
5s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef Luigi het volgende:
Zonder in details te treden, maar volgt deze serie nu het boek Red Dragon of zijn er slechts uitgangspunten gebruikt?
Geen idee, heb zelf alleen "The Silence of the lambs" gezien eigenlijk, dus nog geen enkele met "Will Graham" erin (en de boeken ook niet gelezen). :D

Edit: correctie!
Tails tell tales
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:59:41 #248
37295 Luigi
mario pls
pi_128274120
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef Forbry het volgende:
Sowieso apart dat zij hem lijkt te beschermen (?), maar tegelijkertijd uiting gaf aan het feit dat hij blijkbaar verantwoordelijk is voor die aanval op haar door een patiënt...
Misschien komen we er in S2 (of in de serie) achter waarom Hannibal Lecter is zoals hij is? (Ik kan me even niet herinneren in hoeverre dit in de films naar voren is gekomen).
pi_128274517
quote:
5s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:59 schreef Luigi het volgende:

[..]

Misschien komen we er in S2 (of in de serie) achter waarom Hannibal Lecter is zoals hij is? (Ik kan me even niet herinneren in hoeverre dit in de films naar voren is gekomen).
Ik was aan het uitzoeken hoeveel/welke films er nu over Hannibal zijn gemaakt. Blijkbaar zijn er 4 boeken en zijn er in totaal nu 5 films over hem verschenen (over elk boek al minstens 1 film). Zelf tot nu toe alleen "The Silence of the lambs" gezien, maar wist wel van het bestaan van "Hannibal", "Red Dragon" en "Hannibal Rising" af (wilde die ook wel eens kijken, maar is het gewoon nog niet van gekomen). Ik wist niet dat "Manhunter" (1986) ook over Hannibal ging. Tijdens het uitzoeken zag ik in het voorbijgaan idd iets over het verleden van Hannibal staan en is wel interessant volgens mij. Ik ga me door de serie verder maar laten verrassen! :)
Tails tell tales
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:11:45 #250
37295 Luigi
mario pls
pi_128274573
Volgens mij heb ik ze wel allemaal gezien (min of meer) maar vond ik alleen Silence en Hannibal indruk maken. De rest was - voor zover ik me kan herinneren - vrij 'mwoh'.

Maar misschien eens herkijken, in de juiste volgorde ofzo.
pi_128274669
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Luigi het volgende:
Volgens mij heb ik ze wel allemaal gezien (min of meer) maar vond ik alleen Silence en Hannibal indruk maken. De rest was - voor zover ik me kan herinneren - vrij 'mwoh'.

Maar misschien eens herkijken, in de juiste volgorde ofzo.
Ik had er ook niet zo'n heel goed gevoel bij eigenlijk (ook niet bij "Hannibal"), dus vandaar eigenlijk ook dat ze bij mij (vooralsnog) op de stapel zijn blijven liggen ;)
Tails tell tales
pi_128274877
Ik zag dit trouwens over "The silence of the lambs" staan (op Wikipedia):

"Bij de première was The Silence of the Lambs niet meteen een groot succes. De Oscarwinst leidde er echter toe dat veel mensen de film wilden zien, waardoor hij een sleeper hit werd, een film die op termijn wel heel succesvol blijkt. De uiteindelijke wereldwijde opbrengst van de film bedroeg 272.742.922 dollar. In de loop der tijd groeide hij uit tot een cultklassieker en is nog steeds zeer geliefd in lijstjes van 'Beste films aller tijden', zoals de Top 250 van de Internet Movie Database. Op Rotten Tomatoes scoort de film 96% aan positieve beoordelingen. De film is nadien erkend als een van de meest memorabele horrorfilms naast klassiekers als Psycho en Halloween.".

Het zou me niets verbazen (indien seizoen 2 en eventuele seizoenen daarna dezelfde kwaliteit blijven behouden) dat de serie ongeveer hetzelfde pad staat te wachten... :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 26-06-2013 13:06:01 ]
Tails tell tales
pi_128276735
Ik weet trouwens niet wie er verantwoordelijk is voor de belichting en het camerawerk in "Hannibal", maar die zijn beiden echt fenomenaal in de serie vind ik :D
Tails tell tales
pi_128277378
quote:
Ja en nee.

In de serie Hannibal wordt Dr. Lecter gezien als een "normale" psychiator die de FBI wil helpen, zonder dat ze weten wat hij allemaal nog meer uitvoert. In Red Dragon is Dr. Lecter al veroordeeld geweest (zie Silence of the Lambs) en komt hij net weer terug in de maaatschappij. Dan krijgen we te maken met de copycat, The Toothfairy. En daar komt de vergelijking met Hannibal de serie weer om de hoek, waar we ook met een copycat te maken krijgen...

Trouwens, de film Red Dragon is ook wel een pareltje op zich, denk dat ik em binnenkort weer eens ga kijken :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:23:04 #255
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_128287066
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:13 schreef Forbry het volgende:
Ik weet trouwens niet wie er verantwoordelijk is voor de belichting en het camerawerk in "Hannibal", maar die zijn beiden echt fenomenaal in de serie vind ik :D
Silence of the lambs sfeertje!
Red Dragon speelt zich toch voor the lambs af? In Lambs ontsnapt hij immers, en wordt niet meer gepakt ...
opgezegd@fok.nl
pi_128294015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef FoXje het volgende:

[..]

Red Dragon speelt zich toch voor the lambs af?
Klopt, het einde van Red Dragon verwijst ook naar het begin van SotL.
pi_128361344
quote:
What goes well with a nice chianti and fava beans? David Bowie, apparently!
An offer has been made for Bowie to appear on season two of Hannibal, showrunner Bryan Fuller tells E! News exclusively.

"We have reached out to David Bowie to see if he's interested and available," Fuller reveals. "We would love for him to play Hannibal's uncle, who is a character from the literature and in the books."
Fuller explains "we don't have an answer yet," but is hopeful Bowie can join the NBC series, which resumes production in August in Toronto.
Hannibal's uncle, Count Robert Lecter, was killed by Nazis in the books, but "since our timeline is a little more present, there's a little bit of J.J. Abrams-style alternate universe storytelling where he could still be alive," Fuller explains.

Another pivotal role in season two will be that of Barney, an orderly at the Baltimore State Hospital for the Criminally Insane, where Will Grant (Hugh Dancy) will be kept captive. "That will be some fun stunt casting," says Fuller. "I would love to bring in Chi McBride, if he's available. There are so many great actors I would love to work with."
Not much of season two will be taken from the literature, according to Fuller. "We're going to see Will Graham [Dancy] institutionalized and what we know from Red Dragon, the backstory that is given, which is very, very thin, explains that Will Graham was so psychologically compromised from investigating the Minnesota case that he had to be institutionalized. And that's sort of one sentence that we can do quite a bit with. As you can see from the first season, we held true to that backstory in a very faithful way, but obviously we took huge liberties in how we interpreted that one sentence. So right now, for season two, we are in fresh territory with a chapter that hasn't even been written by Thomas Harris. It's exciting."

Hannibal, which has developed a devoted fan following and critical acclaim, has been renewed by NBC for a second season, despite less-than-blockbuster ratings in season one. The first season finale which aired, June 20, [Spoiler Alert!] left Will Graham [Dancy] behind bars in the iconic Hannibal Lector prison jumpsuit, with Hannibal himself [Mads Mikkelsen] on the other side of the glass. Season two will be about Graham trying to prove his innocence for the crimes Hannibal committed.
pi_128367854
Die gesprekken tussen Hannibal en dr. Du Maurier _O_
pi_128368398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:22 schreef JayHovah het volgende:

[..]

David Bowie :D Klinkt goed allemaal, vooral met de laatste zin ben ik erg blij! :)
Tails tell tales
  maandag 1 juli 2013 @ 10:25:48 #260
71919 wonderer
pi_128450858
Van het weekend alle afleveringen gekeken en OMG. Ik wil bijna zeggen, het is zo goed dat het Brits zou moeten zijn.

Dr Lecter is hands down mijn favoriete literaire personage, al sinds het boek uit kwam (en daarvoor vond ik SotL al een heel toffe film), dus ik was wel bang dat ze het helemaal zouden veramerikaniseren en het een pompeus over the top drama zouden maken. Maar nee! Het personage is geen geweld aangedaan, en afgezien van de ontbijtscene ergens in het begin, waar hij met zijn mond vol praatte, heb ik nergens gedacht "dat zou Lecter nooit doen". Prachtig.

Ook de knikjes naar canon (films en boeken) vond ik heerlijk en waren fijn subtiel. Voor mij ligt deze serie op dezelfde hoogte als Sherlock. Enige minpunt vond ik dat Will wel HEEL erg aftakelde op het einde. Weinig subtiliteit over. Maar goed, het past ook wel weer in Lecter's design, dus heel erg stoorde het me niet.

Kan niet wachten op het tweede seizoen O+
  maandag 1 juli 2013 @ 10:33:33 #261
71919 wonderer
pi_128451016
Oh, en ze moeten natuurlijk Frankie Fayson casten voor een rol (niet per se Barney maar hij hoort er wel bij :D).
  woensdag 3 juli 2013 @ 01:26:26 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128524423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef Forbry het volgende:
Ik zag dit trouwens over "The silence of the lambs" staan (op Wikipedia):

"Bij de première was The Silence of the Lambs niet meteen een groot succes. De Oscarwinst leidde er echter toe dat veel mensen de film wilden zien, waardoor hij een sleeper hit werd, een film die op termijn wel heel succesvol blijkt. De uiteindelijke wereldwijde opbrengst van de film bedroeg 272.742.922 dollar. In de loop der tijd groeide hij uit tot een cultklassieker en is nog steeds zeer geliefd in lijstjes van 'Beste films aller tijden', zoals de Top 250 van de Internet Movie Database. Op Rotten Tomatoes scoort de film 96% aan positieve beoordelingen. De film is nadien erkend als een van de meest memorabele horrorfilms naast klassiekers als Psycho en Halloween.".

Het zou me niets verbazen (indien seizoen 2 en eventuele seizoenen daarna dezelfde kwaliteit blijven behouden) dat de serie ongeveer hetzelfde pad staat te wachten... :)
dit klopt niet
Silence of the lambs kreeg pas 13 maanden na de release oscars
  woensdag 3 juli 2013 @ 01:29:59 #263
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128524481
quote:
Ze volgen red dragon niet want daar zit hannibal al in de gevangenis
En ze gaan clarice ook niet introduceren want ze heben de rechten an red dragon en niet Silence
  woensdag 3 juli 2013 @ 01:39:18 #264
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128524599
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:28 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ja en nee.

In de serie Hannibal wordt Dr. Lecter gezien als een "normale" psychiator die de FBI wil helpen, zonder dat ze weten wat hij allemaal nog meer uitvoert. In Red Dragon is Dr. Lecter al veroordeeld geweest (zie Silence of the Lambs) en komt hij net weer terug in de maaatschappij. Dan krijgen we te maken met de copycat, The Toothfairy. En daar komt de vergelijking met Hannibal de serie weer om de hoek, waar we ook met een copycat te maken krijgen...

Trouwens, de film Red Dragon is ook wel een pareltje op zich, denk dat ik em binnenkort weer eens ga kijken :)
In red dragon zit hannibal toch vast?
pi_128527181
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 01:26 schreef Stefan het volgende:

[..]

dit klopt niet
Silence of the lambs kreeg pas 13 maanden na de release oscars
Geen idee of dat zo is, maar deze info van Wikipedia spreekt dat toch ook niet tegen? :)
Tails tell tales
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:49:43 #266
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128528407
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Geen idee of dat zo is, maar deze info van Wikipedia spreekt dat toch ook niet tegen? :)
jawel, want de film was al een hit bij de oscars waar ze niet aan meededen, pas een jaar later bij de volgende oscars wonnen ze de oscars
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:56:45 #267
71919 wonderer
pi_128528564
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 01:29 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze volgen red dragon niet want daar zit hannibal al in de gevangenis
En ze gaan clarice ook niet introduceren want ze heben de rechten an red dragon en niet Silence
Ze zijn wel bezig met de rechten. En ik denk dat als het echt een succes blijkt, dat ze die rechten ook wel gaan krijgen.

En er staat in de credits dat de personages gebaseerd zijn op die uit Red Dragon, niet het hele verhaal. In RD zit Lecter inderdaad vast, want Will Graham wist hem (min of meer op de manier van Lass) te ontmaskeren.
pi_128528588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

jawel, want de film was al een hit bij de oscars waar ze niet aan meededen, pas een jaar later bij de volgende oscars wonnen ze de oscars
In dat geval klopt de info op Wikipedia niet helemaal nee ^O^
Tails tell tales
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:58:22 #269
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128528599
Verder zit Chilton, die sleazy reporter en Crawford in Red Dragon the movie
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:01:07 #270
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128528675
Weet iedereen hier trouwens dat Red Dragon al eerder is verfilmd als Manhunter met Grissom van CSI als Will Graham?

woensdag 3 juli 2013 @ 10:06:39 #271
71919 wonderer
pi_128528811
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:01 schreef Stefan het volgende:
Weet iedereen hier trouwens dat Red Dragon al eerder is verfilmd als Manhunter met Grissom van CSI als Will Graham?

OMG wat gedateerd is het ook :D O+ Ik heb hem wel ergens op DVD maar ik kijk hem niet zo vaak als SotL.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:08:07 #272
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128528861
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

In dat geval klopt de info op Wikipedia niet helemaal nee ^O^
The Silence of the Lambs was released on February 14, 1991, grossing $13,766,814 during its opening weekend. Surpassing its own budget after one week, the film proved to be a major box office success. After its initial run, the film grossed $130,742,922 domestically with a total worldwide gross of $272,742,922.[1] The film was the fourth highest-grossing film of 1991.[9]

De Oscars over 1991 werden in 1992 uitgereikt.
pi_128828741
Ik heb nu de eerste 6 afleveringen bekeken en ben helemaal over. Eerste seizoen staat al op mijn NAS dus de komende dagen nog wat afleveringen kijken 's avonds. Geweldig acteur trouwens, Mads Mikkelsen, vond hem ook al erg goed in Jagten.
  maandag 22 juli 2013 @ 20:40:29 #274
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
  zondag 8 september 2013 @ 20:35:19 #275
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_130960675
Iemand enig idee wanneer RTL, hebben hem aangekocht, deze serie uit gaat zenden?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_131029877
ook alles gezien, prima serie. Goede sfeer, mooi geschoten, uitstekende cast. Vreemd dat dit van een 'open' zender is. Kan prima mee met de series van de abonneezenders.

Vind die blackouts van Will wel wat vergezocht en extreem allemaal maar verder niks op aan te merken
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:36:21 #277
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_131030743
Die stomme pot van SATC gaat meedoen :r
http://www.vulture.com/2013/09/hannibal-cynthia-nixon.html

:(
:r
opgezegd@fok.nl
pi_131245767
kan niet wachten op seizoen 2 ! volgensmij komt over een paar dagen de dvd/bluray uit? van seizoen 1 (in Amerika dan)
  maandag 16 september 2013 @ 21:25:57 #279
71919 wonderer
pi_131256183
Bluray binnen :9 (drie maanden terug al gepre-ordered). Alleen moet ik nou wachten tot ik ergens ben met een BR-speler tot ik kan kijken :P
pi_131361988
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef wonderer het volgende:
Bluray binnen :9 (drie maanden terug al gepre-ordered). Alleen moet ik nou wachten tot ik ergens ben met een BR-speler tot ik kan kijken :P
waar heb je het gehaald? Amazon?
  donderdag 19 september 2013 @ 21:33:42 #281
71919 wonderer
pi_131363451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef hanniballecter het volgende:

[..]

waar heb je het gehaald? Amazon?
Yup. In Engeland.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:04:52 #282
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_131734183
Wanneer begint seizoen 2 ?
opgezegd@fok.nl
pi_131738980
Red Dragon een pareltje noemen :')

Het is een film van Brett "Rush Hour" Ratner.

Derhalve is het sowieso niet een pareltje, hoor :6
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:56:34 #284
37295 Luigi
mario pls
pi_131739003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:04 schreef FoXje het volgende:
Wanneer begint seizoen 2 ?
Oh god ja, deze serie was er ook nog. Top! Wanneer begint het idd :9.
pi_131739111
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:56 schreef Luigi het volgende:

[..]

Oh god ja, deze serie was er ook nog. Top! Wanneer begint het idd :9.
Zomer 2019
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:53:59 #286
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_134520233
Wanneer zou seizoen 2 beginnen (begin 2014)? Plannen waren voor 7 seizoenen, waarbij het einde van seizoen 7 het begin van SOFTL zou zijn ...

Overigens moet TT aangepast (nog steeds), is quote van film Lecter, niet van serie Lecter.
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 21 december 2013 @ 12:47:38 #287
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_134521174
opgezegd@fok.nl
pi_134522005
Oh, onwijs veel zin in!!! *O* *O* *O*

(Die poster :D ).

[ Bericht 20% gewijzigd door Forbry op 21-12-2013 13:29:25 ]
Tails tell tales
  zaterdag 21 december 2013 @ 13:41:22 #289
71919 wonderer
pi_134522547
quote:
Dan al! :D

Ben net de serie weer aan het kijken, hij blijft geniaal.
pi_134523973
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dan al! :D

Ben net de serie weer aan het kijken, hij blijft geniaal.
Ik dacht ook dat we nog veel langer zouden moeten wachten. :)
Ik had wat tijd/afleveringen nodig om deze serie erg te kunnen waarderen, maar inmiddels echt één van mijn favorieten :Y (Hoewel één seizoen eigenlijk wat te weinig is voor een uitgesproken mening?).
Tails tell tales
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:36:26 #291
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_137264408
En het is weer begonnen!
opgezegd@fok.nl
pi_137264462
_O_
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:08:13 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_137264809
Die eindscene :o :7
pi_137268257
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:22 schreef Forbry het volgende:
Oh, onwijs veel zin in!!! *O* *O* *O*

(Die poster :D ).
Toch alsnog helemaal vergeten dat het al weer zo snel zou beginnen. Puur door de reacties boven mij daarvan weer op de hoogte gesteld, thnx!

True Detective (nog 2 keer) EN Hannibal nu dus... WOW!

Heeft iemand hier (al) afleveringen (minstens 720p) gevonden MET Engelse ondertiteling (die ondertiteling mag dan ook als apart bestand)? Zo ja, waar/welke?

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 01-03-2014 12:46:09 ]
Tails tell tales
  zondag 2 maart 2014 @ 03:02:36 #295
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_137295772
Nu alweer begonnen, leuke verrassing!

Goed begin, ik zit er weer meteen in. En dat einde _O_.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:07:45 #296
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_137337262
Over 12 weken komt Crawford er dus achter ;)
opgezegd@fok.nl
  maandag 3 maart 2014 @ 09:30:37 #297
37295 Luigi
mario pls
pi_137337574
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:07 schreef FoXje het volgende:
Over 12 weken komt Crawford er dus achter ;)
Wat dus wel einde S2 zal zijn.
pi_137489266
ah, fijn dat er weer een goede cijfer bij is om te volgen
pi_137524277
Prachtige serie. Het gebeurt niet zo vaak maar
SPOILER
vond ik echt walgelijk. Heerlijk. Ze zijn sowieso erg creatief met het verzinnen van de meesterwerken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 maart 2014 @ 23:06:48 #300
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137530557
Ik vind er n stuk minder aan dit seizoen, teveel gezeur en dromen over en van Will
  Redactie Frontpage zaterdag 8 maart 2014 @ 23:08:06 #301
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137530622
Game of
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')