OMG wat gedateerd is het ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:01 schreef Stefan het volgende:
Weet iedereen hier trouwens dat Red Dragon al eerder is verfilmd als Manhunter met Grissom van CSI als Will Graham?
The Silence of the Lambs was released on February 14, 1991, grossing $13,766,814 during its opening weekend. Surpassing its own budget after one week, the film proved to be a major box office success. After its initial run, the film grossed $130,742,922 domestically with a total worldwide gross of $272,742,922.[1] The film was the fourth highest-grossing film of 1991.[9]quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
In dat geval klopt de info op Wikipedia niet helemaal nee
waar heb je het gehaald? Amazon?quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef wonderer het volgende:
Bluray binnen(drie maanden terug al gepre-ordered). Alleen moet ik nou wachten tot ik ergens ben met een BR-speler tot ik kan kijken
Yup. In Engeland.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef hanniballecter het volgende:
[..]
waar heb je het gehaald? Amazon?
Zomer 2019quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh god ja, deze serie was er ook nog. Top! Wanneer begint het idd.
Dan al!quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:47 schreef FoXje het volgende:
28 februari 2014!
http://dailydead.com/prem(...)ser-poster-released/
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat we nog veel langer zouden moeten wachten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan al!
Ben net de serie weer aan het kijken, hij blijft geniaal.
Toch alsnog helemaal vergeten dat het al weer zo snel zou beginnen. Puur door de reacties boven mij daarvan weer op de hoogte gesteld, thnx!quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:22 schreef Forbry het volgende:
Oh, onwijs veel zin in!!!![]()
![]()
![]()
(Die poster).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond ik echt walgelijk. Heerlijk. Ze zijn sowieso erg creatief met het verzinnen van de meesterwerken.Ik en mijn leger van stokstaartjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |