quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:41 schreef Baszh het volgende:
Vond het wel een beetje vergezocht dat Graham naar dat lijk kijkt en opeens weet dat het Abigail was.
Dubbel eens, al zou dat laatste (als ze het wél doorhad) wel kunnen verklaren waarom ze opeens het hele verhaal aan Hannibal ging opbiechten).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:04 schreef Baszh het volgende:
Ben er niet helemaal van overtuigd dat ze dat doorhad. Ze keek vooral vreemd omdat ze zich realiseerde dat Will wist dat ze die kerel had vermoord.
Deze idd, without a doubt!quote:
Zei ik al eerderquote:Op zondag 23 juni 2013 11:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Deze idd, without a doubt!
Ik vond Anthony Hopkins als Hannibal absoluut goed, maar ik geloof dat ik Mads Mikkelsen nog wel een stuk overtuigender/intrigerender vind... (Al is het misschien ook niet fair om een prestatie in een film en in een serie met elkaar te vergelijken, bovendien heeft Mads zijn hoofd ook wel erg mee voor zo'n rol).
"This is my design" of Mikkelsen > Hopkins? Ik denk dat je het eerste bedoelt en kudos voor jou ook dan hoor!quote:
Eens. Als S2 net zo goed wordt kan dit wel eens een heel memorabele serie worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:29 schreef Grunge. het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe goed ik deze serie vind. Maar dan ook alles. De sfeer, de acteerprestaties, de dialogen, de casting, de details, de spanning, de prachtige beelden, de obsceniteit.
Zaten jullie ook van: "Vraag 'm een klok te tekenen!1!!" Niet dat dat zin had, want Hannibal had een mooie neptekening gemaakt. En niet dat ik zou willen dat Hannibal al ontmaskerd zou worden, maar toch.
Het 'kalfsvlees'. Die 'beelden' in Hannibal's spreekkamer (sowieso die spreekkamer). Die symboliek. Dat glimlachje van Hannibal op het laatst!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:29 schreef Grunge. het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe goed ik deze serie vind. Maar dan ook alles. De sfeer, de acteerprestaties, de dialogen, de casting, de details, de spanning, de prachtige beelden, de obsceniteit.
Zaten jullie ook van: "Vraag 'm een klok te tekenen!1!!" Niet dat dat zin had, want Hannibal had een mooie neptekening gemaakt. En niet dat ik zou willen dat Hannibal al ontmaskerd zou worden, maar toch.
Het 'kalfsvlees'. Die 'beelden' in Hannibal's spreekkamer (sowieso die spreekkamer). Die symboliek. Dat glimlachje van Hannibal op het laatst!
Dr. Bedelia Du Maurier (heb het even op moeten zoeken)quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:45 schreef One_conundrum het volgende:
Jah idd, in hoeverre weet Gillian wat Hannibal is. Ze at wel lekker mee
Geen idee, heb zelf alleen "The Silence of the lambs" gezien eigenlijk, dus nog geen enkele met "Will Graham" erin (en de boeken ook niet gelezen).quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef Luigi het volgende:
Zonder in details te treden, maar volgt deze serie nu het boek Red Dragon of zijn er slechts uitgangspunten gebruikt?
Misschien komen we er in S2 (of in de serie) achter waarom Hannibal Lecter is zoals hij is? (Ik kan me even niet herinneren in hoeverre dit in de films naar voren is gekomen).quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef Forbry het volgende:
Sowieso apart dat zij hem lijkt te beschermen (?), maar tegelijkertijd uiting gaf aan het feit dat hij blijkbaar verantwoordelijk is voor die aanval op haar door een patiënt...
Ik was aan het uitzoeken hoeveel/welke films er nu over Hannibal zijn gemaakt. Blijkbaar zijn er 4 boeken en zijn er in totaal nu 5 films over hem verschenen (over elk boek al minstens 1 film). Zelf tot nu toe alleen "The Silence of the lambs" gezien, maar wist wel van het bestaan van "Hannibal", "Red Dragon" en "Hannibal Rising" af (wilde die ook wel eens kijken, maar is het gewoon nog niet van gekomen). Ik wist niet dat "Manhunter" (1986) ook over Hannibal ging. Tijdens het uitzoeken zag ik in het voorbijgaan idd iets over het verleden van Hannibal staan en is wel interessant volgens mij. Ik ga me door de serie verder maar laten verrassen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Misschien komen we er in S2 (of in de serie) achter waarom Hannibal Lecter is zoals hij is? (Ik kan me even niet herinneren in hoeverre dit in de films naar voren is gekomen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |