Ik download de subs ook van BD en zat tot nu toe telkens goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:38 schreef Mirjam het volgende:
Klopt de volgorde nu? Via Bierdopje subs de serie gedownload van 3 tm 6
Heb daar ook al een aantal keer aan moeten denken.quote:
Klopt, er lopen 2 topics. Ik zal een mod even PM'en, kunnen wel samengevoegd worden lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:09 schreef Luigi het volgende:
TV / [USA] Hannibal #1 "Is this Clarice? Why, hello Clarice"
ze lijkt op Lucy Liuquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
Wie is die Chinese fbi chick. Zo'n bekend hoofd.
Voor de rest prima serie. Met originele verhalen ook. Die champignonnen tuin
De aflevering was al geannuleerd vóór Boston. De reden is wel dat er in de realiteit teveel schokkende zaken zijn gebeurd om een aflevering te tonen waarin kinderen elkaar doden. De schietpartij op Sandy Hook is meer een oorzaak te noemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:51 schreef Stefan het volgende:
Waarom werd aflevering 4 overgeslagen precies?
Ivm Boston,
Echt totaal niet gewoonquote:
Vind het juist wel wat hebben, z'n creepy accent. Vooral de manier waarop hij die andere seriemoordenaar opbelde en zei: 'They know...'quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:37 schreef Stefan het volgende:
Goede serie alleen is t spraakgebrek van Mikkelsen wel storend
Valt wel meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:37 schreef Stefan het volgende:
Goede serie alleen is t spraakgebrek van Mikkelsen wel storend
vond dat met die visitekaartjes en receptkaartjes wel leuk gedaan hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:51 schreef kensei het volgende:
Net E7 gezien, verhaal begint steeds sterker te worden nu de hoofdlijn ook wat duidelijker wordt. Lekker veel wtf momentjes & Mads Mikkelsen is baas.
Oh dan ga ik nog even door met keihard duimen. Dit is echt zo'n serie die na 2 seizoenen echt helemaal los kan gaan en ik hoop zo dat ze die tijd 'krijgen'...quote:Op zondag 12 mei 2013 02:09 schreef Nic1 het volgende:
Vreemd dat dit de enige serie is waar nog geen besluit over genomen is, of het doorgaat of stopt. Misschien wacht NBC tot na de volgende aflevering.
http://tvbythenumbers.zap(...)ason-updated/182190/
inderdaad!quote:
Gillian Andersonquote:Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef Luigi het volgende:
Gillian Anderson.
Wát een geweldige serie. Elke scene is een schilderij. Beetje pretentieus soms maar wat een sfeertje...
Voor kannibalen helemaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Net klaar met aflevering 6, nu met 7 bezig. Als groot fan van Se7en is dit echt smullen.
Heeft ook met andere shooting events te maken..quote:Op maandag 13 mei 2013 11:08 schreef FoXje het volgende:
Snap er echt geen fuck van waarom die echte ep 4 is gepulled na de Boston aanslagen. Heeft toch gewoon NIETS met elkaar te maken?
Dan kan de hele serie wel weg, alsook The Following, Dexter, etc ... Aan de ene kant rare jongens die Amerikanen, aan de andere kant maken ze vaak wel mooie TV ..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heeft ook met andere shooting events te maken..
Ik vraag me af hoe ze reageren als z'n gasten erachter komen? Een grote kotspartij bij de seasonfinal? LOLquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe vaak hij zijn gasten mensenvlees voor schotelt.
Dat geloof ik ook, dus ga ook zeker nog wel wat meer afleveringen kijken voor een écht oordeel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef Luigi het volgende:
Ik vond Will Graham in de laatste aflevering (E08?) echt enorm, enorm sterk. Dit soort series kun je onmogelijk op 1 aflevering beoordelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Dat weet ik wel. Maar de dingen die hij "ziet" zijn imo niet door logica/extreme empathie te bedenken.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:34 schreef FoXje het volgende:
Nee, zo willen ze ons laten zien hoe hij het 'ziet'. Er is niets bovennatuurlijks aan.
Mee eens.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar de dingen die hij "ziet" zijn imo niet door logica/extreme empathie te bedenken.
Dat vind ik dus "paranormaal" AANDOEN en ook niet passend bij de verklaring die ze voor zijn "talent" geven.quote:
Hij kan zich inleven in de dader o.b.v. gedrag en patronen. Een willekeurige moord zou hij zo niet kunnen oplossen, wat ook te zien was in een van de eerste afleveringen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar de dingen die hij "ziet" zijn imo niet door logica/extreme empathie te bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dafuq..![]()
![]()
Waaaaaaarom vraag ik me altijd af. Waarom moet iets, voordat het in een aflevering is gezien, al besproken worden. Zoals Tim zegt, het verraad dan wel niets van de context, maar het voegt ook niets toe aan het topic.quote:
Vond de reactie na de bekentenis van Dr. Lecter dat ie Abigail had geholpen wat lapjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Darkestrah het volgende:
Iemand aflevering 9 al gezien? Net klaar met kijken, vond het af en toe net even wat teveel gelul.
Mwa, de seriemoordenaar van de week werd ook nogal snel ontmaskerd, zo even terloops. Ik zie die oude man trouwens ook niet in korte tijd zo'n totempaal in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Darkestrah het volgende:
Iemand aflevering 9 al gezien? Net klaar met kijken, vond het af en toe net even wat teveel gelul.
Dat is me eigenlijk niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:04 schreef Zeepsop92 het volgende:
Ik snapte al niet waarom ze zo keek met dat vlees.
quote:NBC RENEWS ‘Hannibal’ FOR SECOND SEASON
Bryan Fuller Drama That Details the Life of Dr. Hannibal Lecter Will Return for 13 Episodes
UNIVERSAL CITY, Calif. — May 30, 2013 — NBC has given a 13-episode second-season renewal to its critically applauded drama “Hannibal.” The new season will air no earlier than midseason.
“Hannibal” is based on the characters from the novel “Red Dragon” by Thomas Harris and was developed for television by Bryan Fuller, who also serves as writer and executive producer.
The announcement was made by NBC Entertainment President Jennifer Salke.
“We’re so proud of Bryan’s vision for a show that is richly textured, psychologically complex, and very compelling,” Salke said. “There are many great stories still to be told.”
Critics have strongly embraced the series. Alan Sepinwall of Hitfix.com said “Hannibal” “is the last of this season’s serial killer shows. It’s also, by a very wide margin, the best.” Jeff Jensen of Entertainment Weekly called “Hannibal” “finely acted, visually scrumptious and deliciously subversive” while Matt Roush of TV Guide said the show is “feverishly twisted, fascinatingly macabre and visually remarkable.”
The series stars Hugh Dancy as expert criminal profiler Will Dancy, who has a unique ability to peer into the mind of serial killers. Mads Mikkelsen stars as Dr. Hannibal Lecter, a psychiatrist who is helping with the cases and, unbeknownst to Will, is also a serial killer himself.
Laurence Fishburne stars as Jack Crawford, the head of the FBI’s Behavioral Science Unit. Caroline Dhavernas and Hettienne Park also co-star.
Through its eight original telecasts to date, “Hannibal” is averaging a 2.0 rating, 6 share in adults 18-49 and 4.7 million viewers overall in “most current” results from Nielsen Media Research. ”Hannibal” is the youngest drama on ABC, CBS and NBC, with a median age for its audience of 45.7. It’s also an upscale drama, indexing at a 111 among adults 18-49 living in homes with $100K+ incomes (with 100 indicating an average concentration of those homes).
Additionally, “Hannibal” is heavily time-shifted, with its 18-49 rating growing by 75% going from next-day “live plus same day” ratings to “live plus seven day” results.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:33 schreef Nic1 het volgende:
Yay
'Hannibal' Renewed for 13-Episode Second Season
[..]
Vreemd, gezien de slechte kijkcijfers. Zeker de 18-49 demography zijn niet goed te noemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:33 schreef Nic1 het volgende:
Yay
[..]
DVR ratings zijn blijkbaar toch ergens goed voor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:20 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Vreemd, gezien de slechte kijkcijfers. Zeker de 18-49 demography zijn niet goed te noemen.
Ik denk het, weet ook niet hoe het met de sync deals met het buitenland gesteld is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DVR ratings zijn blijkbaar toch ergens goed voor.
Woohoo dat is mooi!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:33 schreef Nic1 het volgende:
Yay
[..]
Ja ze wist imo dat ze mensenvlees at. En volgens mij wisten we ook wel dat ze al eerder had gehad. Je mag niets van je prooi verspillen (haar in de kussens bijv.). Op een gegeven moment kwam ze zelf ook tot de conclusie dat ze mensenvlees gegeten had volgens mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:22 schreef Fyodor het volgende:
Wat ik dacht: Abigail nam een hap van dat vlees bij Hannibal en realiseerde zich toen dat ze mensenvlees zat te eten, omdat ze dat eerder op had? Luchtte ze daarom haar hart bij hem? (Of aten ze nooit vlees van die vermoorde meisjes?)
Niet fucken met Lance Henriksenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mwa, de seriemoordenaar van de week werd ook nogal snel ontmaskerd, zo even terloops. Ik zie die oude man trouwens ook niet in korte tijd zo'n totempaal in elkaar zetten.
Niet alleen naar het lijk. Naar al het aanwezig bewijs, dat werd deze week ook nog een aangestipt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:41 schreef Baszh het volgende:
Vond het wel een beetje vergezocht dat Graham naar dat lijk kijkt en opeens weet dat het Abigail was.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:08 schreef FoXje het volgende:
De TT moet echt anders, filmquote immers.
This is my design ..
Who cares, degene die het topic opent verzint de titel, misschien is de volgende wel: I a having an old friend for dinner, of: Know thats entertaintmentquote:Op zondag 9 juni 2013 13:44 schreef FoXje het volgende:
[..]
Jij vindt een filmquote voor de TV serie niet raar?
Ik mag toch hopen dat het niet die laatste zal zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 16:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Who cares, degene die het topic opent verzint de titel, misschien is de volgende wel: I a having an old friend for dinner, of: Know thats entertaintment
Misschien wordt de nieuwe TT wel: with a nice botttle of cianty fwisssisssisissiisisseequote:Op zondag 9 juni 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het niet die laatste zal zijn
Ik doelde meer op de taalfoutenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien wordt de nieuwe TT wel: with a nice botttle of cianty fwisssisssisissiisissee
quote:
Ik vind het erg tof, maar het sfeertje en het tempo moeten je wel liggen...quote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef Sloggi het volgende:
Is de serie nog wat aan? Ik heb de eerste vier afleveringen gezien en vond hem steeds minder worden.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef FoXje het volgende:
Supermooie serie. Zal door veel mensen wel niet gewaardeerd worden waardoor het voortijdig stopt
Er komt er nog eenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef One_conundrum het volgende:
Wanne finale zeg
Moest echt even nadenken wat er nou gebeurd was, maar briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |