Vanaf 0 zou ik als ik jou was sowieso niet doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef Lastpost het volgende:
Even een vraagje aangaande die schema's, dien ik in dit geval dan in te stappen in week 5 of kan ik beter compleet opnieuw beginnen? En voor welke kan ik dan het beste gaan, zo'n 10km schema of voor iets compleet anders?
Moet zeggen toen ik het er over had (het lopen) dat ik uitging van het lopen richting de 5km zonder problemen en daar naar toe werken de eerste weken, maar dat ging eigenlijk direct al zonder probleem, vandaar dat ik het 'schema-lopen' direct in de prullenbak had gelazerd.
Rondje van 8 km in 6.43min/km staat weer op het schema! Bijna op mijn oude niveau terug!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef GotC het volgende:
AnywayBijna weekend. Wat zijn de loopplannen?
Nicequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Rondje van 8 km in 6.43min/km staat weer op het schema! Bijna op mijn oude niveau terug!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Rondje van 8 km in 6.43min/km staat weer op het schema! Bijna op mijn oude niveau terug!
De eerste keer deed ik ook 4km. Had al redelijk conditie van de fitness. Maar een paar keer erna kreeg ik last van de schenen. Toen toch maar weer bij 0 begonnen net als een paar jaar terug. (toen ben ik gestopt) Maar nu loop ik 1 keer in de week een lange afstand die ik steeds langer maak, 1 keer een rustiger korter loopje en 1 keer bos (en dan wat goed voelt)quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef Lastpost het volgende:
Even een vraagje aangaande die schema's, dien ik in dit geval dan in te stappen in week 5 of kan ik beter compleet opnieuw beginnen? En voor welke kan ik dan het beste gaan, zo'n 10km schema of voor iets compleet anders?
Moet zeggen toen ik het er over had (het lopen) dat ik uitging van het lopen richting de 5km zonder problemen en daar naar toe werken de eerste weken, maar dat ging eigenlijk direct al zonder probleem, vandaar dat ik het 'schema-lopen' direct in de prullenbak had gelazerd.
Dat snap ik, maar ik ben ook niet (was nog niet duidelijk he, haha) bekend met het lopen en wat verstandig is, ik ben van nature heel sport-minded en kan daarin best eens doorslaan en jezelf afremmen op het moment dat het goed gaat valt dan niet mee. Zeker zonder de juiste kennis.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, je moet 't uiteindelijk natuurlijk helemaal zelf weten. Het is jouw lichaam en jij voelt aan hoe het reageert, wij niet
Morgen nieuwe sloffen aan laten meten en zondag uitproberenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef GotC het volgende:
Morgen weer met collega lopen, het begin van week 7 in m'n schema. Volgens mij stukjes van 5, 6, 7 en 8 minuten met tussendoor 1 a 2 minuten wandelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef GotC het volgende:
Nice nice! Al verwachtingen wat voor het gaan worden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:30 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Morgen nieuwe sloffen aan laten meten en zondag uitproberen
Kijk, dat klinkt goed! Gaat lekker tot nu toe dus?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:30 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Morgen weer met collega lopen, het begin van week 7 in m'n schema. Volgens mij stukjes van 5, 6, 7 en 8 minuten met tussendoor 1 a 2 minuten wandelen.
Ik heb nu de Echelon-2 van Saucony. De Echelon-3 in het grijs vind ik wel mooi. De Triumph van Brooks trouwens ook. Maar ik ga gewoon afwachten wat zij voor suggesties gaan geven en wat het lekkerste zit loopt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice nice! Al verwachtingen wat voor het gaan worden?
Een onderzoekquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hebben er nog meer meiden zich opgegeven voor dat onderzoek van de Marikenloop?
Ik wel namelijk en moet 13 april voor de fysieke testen naar Nijmegen. Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen, maar dat zien we vanzelf.Ben benieuwd of ze er iets mee kunnen enzo
Of zondagochtend 10 kilometer met loopgroep, of, als mijn dochters ook willen lopen, 's-morgens stukje van paar kilometer en dan 's-avond nog rondje van 6 km.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef GotC het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah wat leukquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Arquero het volgende:
[..]
Of zondagochtend 10 kilometer met loopgroep, of, als mijn dochters ook willen lopen, 's-morgens stukje van paar kilometer en dan 's-avond nog rondje van 6 km.
Wat slim en handig idd!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Klik
Slim wel om zoiets aan een hardloopevent te koppelen!
Volgens mij ging het ook echt over de risico's van sporten bij vrouwen enzo. En wat dat met ons lichaam zou doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:43 schreef GotC het volgende:
Wat slim en handig idd!Al krijgen ze nu natuurlijk alleen vrouwen, maargoed, daar zullen ze wel rekening mee hebben gehouden
Morgenvroeg denk ik even bij de lokale atletiekclub kijken wat er mogelijk isquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef GotC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Morgen m'n lijf weer wakker schoppen met een half uurtje hobbelen met wat versnellinkjes op gevoel (beetje spelenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef GotC het volgende:
Ze zijn 9 en 12.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:43 schreef GotC het volgende:
Ah wat leukHoe gaat het lopen met je dochters? Hoe oud zijn ze?
Vanmiddag voor het eerst sinds vorige week maandag weer lopen, eerst maar eens kijken hoe mijn lijf reageert op 5 km en als het lekker gaat doen we er meteen 10quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef GotC het volgende:
Ik ga vandaag 8 km lopen en zondag 12 kmquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:17 schreef GotC het volgende:
Gaat heel lekker ja!! Ik merk wel dat ik soms moeite heb met het juiste tempo kiezen; afgelopen zaterdag liep ik samen met collega en hield ik het stukje van 6 minuten maar nauwelijks vol. Gisteren waren we allebei in de volle overtuiging een stuk langzamer te hebben gelopen (we hielden het ook erg goed vol), maar achteraf hadden we 400 meter meer gelopen, terwijl het schema hetzelfde was. Het is gewoon zo verleidelijk om lekker voluit te gaan lopen, maar we hebben allebei geen topconditie en moeten dat dus echt niet doen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt goed! Gaat lekker tot nu toe dus?
Virtualbox? Ik heb dat niet, geloof ik, maar het lukt bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:07 schreef slacker_nl het volgende:
Hmm, lijkt erop dat Garmin Connect en Virtualbox elkaar niet meer leuk vinden, op de laptop van mams kan ik gewoon uploaden (maar dan heb ik m'n horloge weer niet bij me...)
Virtualbox is een applicatie om virtuele machines te gebruiken. Zo kan je bijvoorbeeld Windows draaien op een Linux machine, of Linux op een Windows machine.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Virtualbox? Ik heb dat niet, geloof ik, maar het lukt bij mij ook niet.
En wat zijn bij jou de plannen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:35 schreef GotC het volgende:
Wat een toffe plannen allemaal voor dit weekend!
Hmm.. ik ga zaterdag of zondag lopen, les 4 van m'n schema. Niet zo spannend, wat minuutjes, maar wel ff lekker bezigquote:
Nope, maar ben wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hebben er nog meer meiden zich opgegeven voor dat onderzoek van de Marikenloop?
Ik wel namelijk en moet 13 april voor de fysieke testen naar Nijmegen. Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen, maar dat zien we vanzelf.Ben benieuwd of ze er iets mee kunnen enzo
Waarna precies?quote:
Ik ben benieuwd naar wat je moet doen de 13dequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Waarna precies?
Deze link stond ook nog in het mailtje....volgens mij dus meer onderzoek naar je benen/enkels enzo dan echt naar je conditie
Topquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahah ja ik zal even een fotograaf meenemen
quote:Veiligheidswaarschuwing voor afvallers en sporters: slik geen Iomax
Veiligheidswaarschuwing voor afvallers en sporters: slik geen Iomax
Nieuwsbericht Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit | 05 april 2013
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) waarschuwt consumenten afslankpillen met de naam Iomax niet in te nemen. Iomax is een product dat verboden stoffen bevat en wordt gebruikt door sporters en door mensen die willen afvallen. Bij het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) van UMC Utrecht zijn ernstige klachten binnengekomen van mensen die Iomax gebruiken als afslankmiddel. Al na 1 tablet kunnen bijwerkingen optreden zoals hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en opgewonden gedrag. Op sociale media staan ook berichten van bodybuilders die dergelijke klachten hebben na het innemen van Iomax. Deze sporters gebruiken het product om meer energie te krijgen en af te vallen.
Iomax-gebruikers wordt dringend geadviseerd onmiddellijk te stoppen met het slikken van dit middel en bij lichamelijke klachten naar de huisarts te gaan. Artsen met vragen over de behandeling van personen die Iomax hebben ingenomen, kunnen 24 uur per dag contact opnemen met het NVIC via (030) 274 88 88 (dit nummer is uitsluitend voor professionele hulpverleners).
Verboden product
Iomax staat niet geregistreerd als geneesmiddel en bevat vermoedelijk amfetamineachtige stoffen. Amfetamineachtige stoffen staan op de dopinglijst. Op het etiket staat geen of onvolledige informatie over de samenstelling van het product.
Meld verkopers van Iomax bij NVWA
De NVWA verzoekt kopers van Iomax aan de NVWA te melden waar zij het product hebben gekocht. De NVWA kan dan gericht optreden om mensen te beschermen tegen de verkoop van Iomax. Online melden kan via het Klantcontactcentrum van de NVWA. Meldingen worden vertrouwelijk behandeld.
3 dagen tot diep in de nacht werken valt bij mij niet onder 'toffe plannen'quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:35 schreef GotC het volgende:
Wat een toffe plannen allemaal voor dit weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |