Serieus? Wat een niveauquote:Op donderdag 4 april 2013 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga eerst morgenochtend eens goed zoeken, ze heeft die spullen dus echt expres verstopt...
Damnquote:Op donderdag 4 april 2013 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga eerst morgenochtend eens goed zoeken, ze heeft die spullen dus echt expres verstopt...
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh en weer Prince op 3FM, tweede keer, issie dood, heb ik iets gemist?
Hahahaquote:Op donderdag 4 april 2013 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Niets opvallends gehoord.
Net via Marktplaats een DVD van Il Divo (!! ) verkocht. Had die persoon per ongeluk teveel overgemaakt. Of ik dat terug wilde storten. Tuurlijk, geen probleem. Maar hoe kom je erbij een totaal ander bedrag over te maken.
Bij dit soort prul denken veel mensen dat. Hij stond er bijna niet op. 3 minuten na plaatsing al raak.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha
En dan denk ik soms: mwoah, dat hoef ik niet online te zetten, wie wil dat nou
Prachtigquote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij dit soort prul denken veel mensen dat. Hij stond er bijna niet op. 3 minuten na plaatsing al raak.
Il Divohunters.
Ja ja, dat zeggen ze allemaal!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
En hij was niet van mij. Ik kreeg hem van mijn zus(je) om het te verkopen. "Doe er maar mee wat je wil". Ja, verkopen dus.
22.30 uur Veronica.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef oh-oh het volgende:
Zeg hoe laat en waarop is Jenssen vanaaf? Het staat nietr in mijn gids. Handig.
Ja, dat kan ik ook wel. Zit nu al ruim een week zonder. Maar goed ik kan wel gewoon DVD's enzo kijken. Zo heb ik ook vorige weekend en de andere dagen kunnen vullen. Gelukkig helpt mijn FarmVille 2 verslaving ook mee om geen drang te krijgen om TV te kijkenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Weekend lekker anders invullen! Merken dat het ook zonder kan.
Jij en Farmville, had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook wel. Zit nu al ruim een week zonder. Maar goed ik kan wel gewoon DVD's enzo kijken. Zo heb ik ook vorige weekend en de andere dagen kunnen vullen. Gelukkig helpt mijn FarmVille 2 verslaving ook mee om geen drang te krijgen om TV te kijken![]()
![]()
Ik ook niet, echt nietquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij en Farmville, had ik niet verwacht!
Ik ben mijn kleine dvd-collectie aan het veranderen. Ik wil alleen mijn favoriete films, de rest doe ik weg.
Wat zijn je favo's?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij en Farmville, had ik niet verwacht!
Ik ben mijn kleine dvd-collectie aan het veranderen. Ik wil alleen mijn favoriete films, de rest doe ik weg.
Een 30-tal zijn dat er denk ik. Ik zoek bijvoorbeeld nog: Delicatessen, Festen, The Machinist, All About Eve, Big Fish, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Hasta la Vista!, Memento, Shutter Island, The Artist, Io Sono L'Amore.quote:
Precies, kun je vast terugbrengen.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef Bos81 het volgende:
Dat zou ik eigenlijk ook met mijn cd's moeten doen. Er ligt een hoop bij pa. Ik heb hier ook geen ruimte voor de ca 650 cd's
Holy crappers Bos, 650? Origineel of ook gebrande?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt niet![]()
![]()
![]()
Al begint het nu al een klein beetje te vervelen.. Dus misschien is het binnenkort wel weer over..
Dat zou ik eigenlijk ook met mijn cd's moeten doen. Er ligt een hoop bij pa. Ik heb hier ook geen ruimte voor de ca 650 cd's
Oeh, volgens mij heb ik ook wel eens een cd van die gasten uit de sale-bak gehaaldquote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij dit soort prul denken veel mensen dat. Hij stond er bijna niet op. 3 minuten na plaatsing al raak.
Il Divohunters.
Ah ja, die staat hier nog op de to-do list. Zoveel boeken en films die nog moeten, ik zit een beetje in traag tempo, ook het lezen gaat weer ruk.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Ooow ja cds moet ik ook doen es.
Ik heb een grote la vol dvds maar alleen favo's en er zitten veel series bij die niet weg gaan.
Big Fish heb ik ook als keeper!
Hopla, heel je image naar de kloten, poef!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij heb ik ook wel eens een cd van die gasten uit de sale-bak gehaaldIk hou ook wel van Pavarotti enzo
Wow! Ik heb geen flauw idee hoeveel ik er heb, ik denk niet dat ik boven de 250 kom.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er meer dan duizend orgineel. Ik wil minstens de helft weggooien
Enkel origineel. Ik heb ook wel wat cd's op mp3 hoor..quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Holy crappers Bos, 650? Origineel of ook gebrande?
Die was al naar de knoppen toen ik zei dat een bieber-plaat best te snaaien wasquote:Op donderdag 4 april 2013 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hopla, heel je image naar de kloten, poef!
Big Fishquote:Op donderdag 4 april 2013 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Ooow ja cds moet ik ook doen es.
Ik heb een grote la vol dvds maar alleen favo's en er zitten veel series bij die niet weg gaan.
Big Fish heb ik ook als keeper!
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die was al naar de knoppen toen ik zei dat een bieber-plaat best te snaaien was
Can't wait, krijgen wij dus ook wel straksquote:Angst voor explosie hooikoorts in Duitsland
KEULEN - Duitse artsen waarschuwen voor een explosie van hooikoorts, als het weer naar verwachting deze maand omslaat en de temperaturen gaan stijgen. Vooral de pollen van berken en esdoorns zullen dan bij veel mensen die allergisch daarvoor zijn, voortdurend niesbuien en branderige ogen veroorzaken.
Door het koude weer hebben de bomen nog geen bloesems gevormd, maar dat kan snel veranderen als het warmer wordt. „Het is te verwachten dat er gewoonweg een explosie (van hooikoorts) plaatsheeft”, zegt Andreas Dietz van het universitair ziekenhuis in Leipzig tegen de Duitse publieke omroep ARD. Grassen laten de mensen met allergie waarschijnlijk tot begin mei met rust.
Ah, dank voor de reminder, ik was het al vergeten.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef oh-oh het volgende:
Zeg hoe laat en waarop is Jenssen vanaaf? Het staat nietr in mijn gids. Handig.
Nee, dat is ook vaak erg vermakelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Oooh boeie, ik heb pillen zat
Ben ik erg als ik me verheug op Help Mijn Man Is een Prutser?
Die wijven zijn echt allemaal te sneu ook, beetje met kinderen en al in de tyfusbende huilie huilie zitten doen.....quote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook vaak erg vermakelijk
Ik snap het ook niet, ik had al lang een aannemer in armen genomen of zelf wat gedaan in huis. Maar je hebt van die kerels die je nek omdraaien als je aan hun heilige hobby komt, en een vloertje leggen mag dan enkel door Piet zelf gedaan wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die wijven zijn echt allemaal te sneu ook, beetje met kinderen en al in de tyfusbende huilie huilie zitten doen.....
Ga lekker weg dan of laat een ander je hut bewoonbaar maken of zoek een betere man. Holy moly!
Ja, best wel. De meeste waren wel in de uitverkoop, maar toch staat er wel iets van 7000 euro aan cd´s denk ik ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef Lutte het volgende:
Maar 650 CD's keer een euro of vijftien, flink kapitaal dat je hebt staan
Ik koop zelf echt nooit CD'sRadio of YouTube
Op zich wel begrijpelijk, ik ben benieuwd hoeveel cd's ik had gekocht als ik 10 of 15 jaar later geboren was. Ik denk ook wel minder.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef Lutte het volgende:
Maar 650 CD's keer een euro of vijftien, flink kapitaal dat je hebt staan
Ik koop zelf echt nooit CD'sRadio of YouTube
Ik misschien ook wel, moeilijk te zeggen. Ik koop wel erg veel oude muziek. Op mijn verjaardag nog een cd van Crosby Stills Nash gekocht. Dat zal ongeveer uit de tijd zijn dat Luts ouders werden geboren of nog erg jong warenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk, ik ben benieuwd hoeveel cd's ik had gekocht als ik 10 of 15 jaar later geboren was. Ik denk ook wel minder.
Er zijn ook gewoon niet echt bands waarvan ik het hele album hoef te hebbenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk, ik ben benieuwd hoeveel cd's ik had gekocht als ik 10 of 15 jaar later geboren was. Ik denk ook wel minder.
Ons pap tikt inmiddels de zestig aan, ik ben het er niet mee eensquote:Op donderdag 4 april 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel, moeilijk te zeggen. Ik koop wel erg veel oude muziek. Op mijn verjaardag nog een cd van Crosby Stills Nash gekocht. Dat zal ongeveer uit de tijd zijn dat Luts ouders werden geboren of nog erg jong waren
Die maakt nog volledig geen aanstalten het huis te verlatenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, woont je broer eigenlijk al op kamers of ben je nu de eerste die vertrekt?
Voorts horen we die wel vakerquote:
Zal ik doen. Maar eerst moet de gemeente bevestigen dat mijn uitkering echt is afgelopen.. Kan nog even duren, heb op 26 april een kennismaking met mijn nieuwe werkleiding en zal dus pas een paar weken daarna starten..En ik zal ook waarschijnlijk wat loonstrookjes moeten meezenden als bewijs ed.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon niet echt bands waarvan ik het hele album hoef te hebbenMaar de gehele discografie van Queen staat hier wel bijvoorbeeld, tja dat is toch stukken anders dan tegenwoordig
Ben benieuwd Bos! Als ze er op staan ff een linkje hè, wij klikken wel met boeken
Men will be men!!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die maakt nog volledig geen aanstalten het huis te verlaten
Hoezo ben je het daar niet mee eens?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons pap tikt inmiddels de zestig aan, ik ben het er niet mee eens
Ik heb het maar omarmd. 'Ons ...' en 'houdoe' krijg je er gewoon met geen mogelijkheid uitgeramd. Beter dan 'mijn pappieeee' van al die snollen uit m'n klasquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die maakt nog volledig geen aanstalten het huis te verlaten
Ik moest ook denkenquote:
Omdat ik ergens ben blijven hangen waar ik eeuwig veertien ben en zestig al Heel Erg Oud is..quote:
Ja het ligt eraan, hoeveel je er buiten te doen hebt. Anders worden de avonden wel erg saai zeg maar.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zou hier echt graag weg willen
Eerst mijn opleiding maar weer eens afmaken.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Lutte het volgende:
hoe schil je een aardappel? Behalve m'n Duitse homovriendje die iedere ochtend broodjes afbakt, en dan met sla, tomaat en net wat nog meer belegt
Buiten te doen hebt?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja het ligt eraan, hoeveel je er buiten te doen hebt. Anders worden de avonden wel erg saai zeg maar.
Ja okee, het verschil is natuurlijk wel erg groot met meer dan 40 jaar..quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ik ergens ben blijven hangen waar ik eeuwig veertien ben en zestig al Heel Erg Oud is..
Ik ga ook aan de boeken proberen te denken, maar anders roep je vast iets in de SC!
Men will be menAlle jongens die op kamers zijn gegaan hebben echt issues haha, na twee weken geld op, van bier word je toch wel erg snel dik, hoe schil je een aardappel? Behalve m'n Duitse homovriendje die iedere ochtend broodjes afbakt, en dan met sla, tomaat en net wat nog meer belegt
Hij kwam op een gegeven moment random na een college naar me toe, denk er ff gebrekkig Nederlands van en een dik Duits accent.quote:
Aan hobby's, clubjes, vrienden, uitgaan, verzin wat leuks.quote:
Ala Prins Bernhard?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij kwam op een gegeven moment random na een college naar me toe, denk er ff gebrekkig Nederlands van en een dik Duits accent.
Hij: Mag ik iets vragen?
Ik: Tuurlijk.
Hij: Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik heb hier veel jonge mensen gezien maar toen ik jou zag dacht ik: jij moet echt de jongste zijn.
Nou ik kwam niet meer bij, sindsdien zijn we buddy'sHij is zelf 20+ vandaar de verbazing over jonge mensen
Ja dat is echt een gek ideequote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, het verschil is natuurlijk wel erg groot met meer dan 40 jaar..
Opa Bos was zelfs al de 50 voorbij toen ons pap werd geborenEn na pa is er nog 1 zoon geboren
![]()
Wil wel fulltime werk hebben voor ik dat doe. Verder genoeg hobby'squote:Op donderdag 4 april 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aan hobby's, clubjes, vrienden, uitgaan, verzin wat leuks.
Ik zou niet zomaar in een hutje op de hei gaan zitten om hier weg te zijn, dan word je gillend gek, ja toch?
Nog veel Duitser.. Hij heeft al een jaar hier gestudeerd en een taalcursus gedaan, maar vaak gaat het sneller als ik met m'n middelbare school Duits probeer te tolken dan wanneer hij het in het Nederlands probeert te zeggenquote:
Ja, was ook Opa's tweede huwelijk al was oma toen pa geboren werd ook al bijna 39.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat is echt een gek ideeAl was dat vroeger wel meer natuurlijk, net als de situatie dat je al oom/tante bent op het moment dat je geboren wordt
Gek idee eigenlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, was ook Opa's tweede huwelijk al was oma toen pa geboren werd ook al bijna 39.
En bij mijn schoonzus in de familie is dat laatste het geval. Oma en oudste tante aan haar vaders kant waren tegelijk in verwachting en de tante beviel als eerste...![]()
Ja, maar er zijn dus ook gewoon gevallen dat het nichtje 3 tot 4 jaar ouder is dan de tante hequote:
Ja iddquote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn dus ook gewoon gevallen dat het nichtje 3 tot 4 jaar ouder is dan de tante he
Ik was 27quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha jongens blijven sowieso veel langer thuis plakken dan meiden volgens mij.
Lui en gemakzuchtig vaak
hehe ik heb ook een tante die een jaar ouder is dan ik ben. En dus jonger dan m'n broerquote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, was ook Opa's tweede huwelijk al was oma toen pa geboren werd ook al bijna 39.
En bij mijn schoonzus in de familie is dat laatste het geval. Oma en oudste tante aan haar vaders kant waren tegelijk in verwachting en de tante beviel als eerste...![]()
Dan kan m'n broer z'n lol op want in de 24 uur dat het bekend is van de kamer heeft m'n moeder me al drie dubbel en dwars overspannen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha jongens blijven sowieso veel langer thuis plakken dan meiden volgens mij.
Lui en gemakzuchtig vaak
Denk het wel hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja iddAch je verhouding is denk ik toch meer als neefje/nichtje
Dan zou ik het ook wel weten hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was 27en woon eigenlijk nog steeds niet geheel zelfstandig, (maar wel zelfstandig genoeg wmb) Ik woonde gewoon op fietsafstand van het HBO dus hoefde het ook niet en misschien dat het ook een beetje gemakzucht was, want ja het eten werd gewoon voor je klaar gemaakt...
wannneer ga je op kamers?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook wel weten hoorHet is dan ook wel heel veel gedoe. En met 'Luister ik kan nu op kamers gaan, maar dat kost ons allemaal alleen maar geld en onnodige moeite' kom je (bij normale ouders) dan ook wel ver.
Ja op een gegeven moment is het ook wel raar, de 'nieuwe' (alweer een paar jaar hoor) vriendin van mijn oom noem ik ook geen tante.Vriendin ervoor welquote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer was overigens wel vrij jong het huis uit. Net een week 19 ofzo.. Maar die studeerde in Utreg
[..]
Denk het wel hoor
Toen smam in de familie kwam had Pa al twee nichtjes in de twintig die vroegen aan ma of ze het erg vond dat ze haar geen tante hoefde te noemen,...
Dat vond ma niet zo erg vertelde ze me ooit.
Als ik de studie was gaan doen die ik echt wilde doen was dat in Maastricht geweest en dan had ik van mijn ouders thuis moeten blijven wonen. Dus ik verzon er maar een met reistijd.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook wel weten hoorHet is dan ook wel heel veel gedoe. En met 'Luister ik kan nu op kamers gaan, maar dat kost ons allemaal alleen maar geld en onnodige moeite' kom je (bij normale ouders) dan ook wel ver.
Mijn ouders wilden eigenlijk ook niet dat ik op kamers ging, zeker omdat ik in een poep en scheet op de plaats van bestemming was..quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik de studie was gaan doen die ik echt wilde doen was dat in Maastricht geweest en dan had ik van mijn ouders thuis moeten blijven wonen. Dus ik verzon er maar een met reistijd.
True story.
En het was nog larie ook want ze hebben nooit een cent aan mijn studie uitgegeven. Ik werkte veel en betaalde alles zelf.
Een van mijn begeleiders heeft haar huidige vriend leren kennen via zo'n nieuwe tante (dus de zoon er van) . Dus nu is het niet meer hoi tante, maar hoi Ma.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is het ook wel raar, de 'nieuwe' (alweer een paar jaar hoor) vriendin van mijn oom noem ik ook geen tante.Vriendin ervoor wel
Nou ja, dat lag ook deels aan mij.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Serieus?Dat je daar een andere studie om hebt moeten kiezen zeg..
mijn neefje zegt wel oom. En dat is hem maar geraden ookquote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Mijn nichtjes en neefjes zeggen ook geen oom en tante. Wij spraken die van ons vroeger ook al gewoon aan met de voornaam.
Eigenlijk best gek. Die paar echte ooms en tantes die we hadden noemden we niet zo en al die molukkers die geen familie zijn noemen we wel oom en tante
Ik moest vroeger van een kennis van opa en oma ook tante (toevallig ook indonesisch, al weet ik niet of ze ook moluks was) zeggen. Ik zei toen een keer "brutaal" en lekker autistisch" Maar je bent toch helemaal geen tante van me. Ma moest me eigenlijk daar wel gelijk in gevenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Mijn nichtjes en neefjes zeggen ook geen oom en tante. Wij spraken die van ons vroeger ook al gewoon aan met de voornaam.
Eigenlijk best gek. Die paar echte ooms en tantes die we hadden noemden we niet zo en al die molukkers die geen familie zijn noemen we wel oom en tante
Haha dat is wel geniaalquote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een van mijn begeleiders heeft haar huidige vriend leren kennen via zo'n nieuwe tante (dus de zoon er van) . Dus nu is het niet meer hoi tante, maar hoi Ma.
Dat zie je ook wel regelmatig bij Stiefzus/broers enzo...
Oh bah dat hoeft van mij echt niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn neefje zegt wel oom. En dat is hem maar geraden ook
Ik kan daar echt niet tegen, net als spastisch mama moeten zeggen tegen je stiefmoeder.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest vroeger van een kennis van opa en oma ook tante (toevallig ook indonesisch, al weet ik niet of ze ook moluks was) zeggen. Ik zei toen een keer "brutaal" en lekker autistisch" Maar je bent toch helemaal geen tante van me. Ma moest me eigenlijk daar wel gelijk in geven
Ja kan ik me wel voorstellen hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, net als spastisch mama moeten zeggen tegen je stiefmoeder.
u enzo hoeft niet, maar als 'ie me bij m'n naam zou noemen zou ik wss in lachen uitbarsten.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah dat hoeft van mij echt niet.
Ze zeggen het wel tegen de broer en zus van hun vader. Daar moeten ze ook u zeggen tegen de opa en oma, dat hoeft aan onze kant ook niet. Gedoe allemaal
Aan die kant is echt iedereen oom tante opa oma neef en nicht. En dan hebben we nog pela, dat zijn de extraspeciale banden. Geen enkele bloedrelaties hebben we hierquote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest vroeger van een kennis van opa en oma ook tante (toevallig ook indonesisch, al weet ik niet of ze ook moluks was) zeggen. Ik zei toen een keer "brutaal" en lekker autistisch" Maar je bent toch helemaal geen tante van me. Ma moest me eigenlijk daar wel gelijk in geven
Maar m'n opa was dan weer niet m'n echte opaquote:
Google vertelt dat het handmatig werkende vacuümpompen zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aan die kant is echt iedereen oom tante opa oma neef en nicht. En dan hebben we nog pela, dat zijn de extraspeciale banden. Geen enkele bloedrelaties hebben we hier
Ja het tegenovergestelde van Volendam dus.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aan die kant is echt iedereen oom tante opa oma neef en nicht. En dan hebben we nog pela, dat zijn de extraspeciale banden. Geen enkele bloedrelaties hebben we hier
Ai..quote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar m'n opa was dan weer niet m'n echte opaHet maakt eigenlijk geen bal uit zolang het beestje maar een naam heeft.
Hij zou morgen jarig zijn btw, alweer drie jaar overleden, voelt echt als gisteren
Oh echt?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, net als spastisch mama moeten zeggen tegen je stiefmoeder.
Was er toen echt kapot van, hij had slokdarmkanker dus heeft echt wel geleden de laatste maanden. Volgens mij zou ie echt uit elkaar spatten van trots als ie wist wat broertje en ik nu uitspoken in het dagelijks levenquote:
Ajooo Danjil is ook gewoon mijn neefquote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het tegenovergestelde van Volendam dus.
Een van de helpende is ook Moluks.
Vorig jaar deed bij The Voice ook een Molukker mee. Hij kwam tot in de liveshows, weet de naam niet meer. Maar die noemde ze ook gewoon neef. Terwijl hij een relatie had met een achternicht van haar man of in die richting...
dat is bij ons eigenlijk ook wel zo idd.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
In de molukse gemeenschap heb ik er werkelijk geen enkele moeite mee. Daar is veel meer respect voor elkaar en zo.
Nederlanders zijn heel anders, daar past het niet bij imo. Bij Molukkers is ook iedereen eigen. Je schuift overal aan en je bent overal welkom.
Oja Danjil.quote:
Was jij nu van surinaamse of antiliaanse kom af?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is bij ons eigenlijk ook wel zo idd.
Jup. Wel als het de nieuwe vriendin van je vader is en je nog gewoon een moeder hebt. Je kunt iemand toch niet dwingen dan 'mama' te zeggen tegen iemand anders?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
In de molukse gemeenschap heb ik er werkelijk geen enkele moeite mee. Daar is veel meer respect voor elkaar en zo.
Nederlanders zijn heel anders, daar past het niet bij imo. Bij Molukkers is ook iedereen eigen. Je schuift overal aan en je bent overal welkom.
Ja dat is iets heel anders, duh!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. Wel als het de nieuwe vriendin van je vader is en je nog gewoon een moeder hebt. Je kunt iemand toch niet dwingen dan 'mama' te zeggen tegen iemand anders?
In zo'n gemeenschap is dat heel anders natuurlijk
Chileensquote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oja Danjil.
[..]
Was jij nu van surinaamse of antiliaanse kom af?![]()
Daar was ik niet ingetrapt, Je bent de donker voor een chileenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
Chileens
Nee hoor
surinaams, hindoestaans om specifieker te zijn
hebben wij elkaar dan weleens ontmoet?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar was ik niet ingetrapt, Je bent de donker voor een chileen![]()
Okee![]()
Nee, maar volgens mij heb ik ooit een foto van je gezien, waar een deel van je huid zichtbaar was (niet je gezicht)quote:Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
hebben wij elkaar dan weleens ontmoet?
ah idd op fb wssquote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij heb ik ooit een foto van je gezien, waar een deel van je huid zichtbaar was (niet je gezicht)
Daar sta je vanaf je nek op haha, heb al geregeld de vraag gehad wie dat nou wasquote:
hehehe gewoon goed blijven met z'n moederquote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Surinamers <3 ik mis alles aan mijn Surinaamse vriendje behalve die eikel zelf. Maar vooral het eten van zijn moeder.
Voor op een tegeltjequote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Surinamers <3 ik mis alles aan mijn Surinaamse vriendje behalve die eikel zelf. Maar vooral het eten van zijn moeder.
Haha dat was onmogelijk, dan bleef ie stalken.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe gewoon goed blijven met z'n moeder
ah dat is idd wel goed te doen ja. Maakt m'n moeder ook weleens.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha dat was onmogelijk, dan bleef ie stalken.
Ik zou een moord plegen voor haar okrasoep!
sambal van de echte madame Jeannes he. Ik heb weleens dat we met vrienden samen naar Ajax kijken, of een pokeravond hebben, neem ik weleens bara mee met die sambal dus, is altijd lachen als er iemamd ff te overmoedig isquote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil een recept! Ik zie ze altijd liggen op de markt. Haar kinderen lustten het niet, ze was altijd blij dat ik alles zo lekker vond. En die suri sambal van madame janets, booooooooooh!
heheh verse soep orka soep, vandaag met hele orka'squote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef Lutte het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad dat daar geen orkasoep stond.
pom idd ook en roti. Broodje pom met wat peper op zuur enzoquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Dat is de enige sambal waar ik van ga huilen, heeeeeeerlijk. Die maakte ze ook zelf.
En broodje barra ja, ooooomnom!
En pom.
Of samen uren rotis maken.
jij woont in Maastricht toch? Als hij slim is idd doen wat jij zegt. Chinees heb je genoeg aanbod.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat het zo dat er hier ook geen suri eten verkocht wordt he. Hij woonde in den Haag en studeerde in Delft en daar haalde ik wel altijd suri. Hier is het gewoon niet.
Toevallig zit een vriend/kennis/neef (Molukker dus ) van me er over te denken een afhaal/bezorgtoko te beginnen. Ik ben hem al de hele tijd aan het smeken er suri en antilliaans bij te doen ipv naar de chinese kant te neigen. Ik zou echt elke week bestellen!
ik ben t dus helemaal met je eens. Gewoon Chinees is er zat. Echt Indonesisch heb je niet en dan dus idd wat jij noemt, aangevuld met wat Surinaams enzo. En idd na een tijdje kun je t aanbod aanpassen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Yups. En yups, we hebben het er nog over. Hij beweert dat er geen markt voor is. Ik beweer van wel. Ik ben echt aan het pushen dat ie een paar basisdingen in zijn assortiment doet. Kan ie altijd nog uitbreiden die kant op of schrappen. En dan geen chinees eten maar echt moluks en javaans en balinees en zo.
roti uit een shop is meestal minder goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Hier in Eindhoven zitten dacht ik ook een paar suri's. Nog nooit geweest. Niet zo heel lang geleden zat hier een Roti tent op een steenworp, maar omdat ik roti niet echt goed ken ben ik er nooit heen geweest, maar inmiddels is die zaak toch al ruim een jaar weg...
Okee, ook daar heb ik niet veel ervaring mee.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
roti uit een shop is meestal minder goed.
niet altijd hoor, maar ik ben verwend qua keuzequote:Op donderdag 4 april 2013 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ook daar heb ik niet veel ervaring mee.
hier is t zo dat ze de roti zelf vaak niet meer maken maar inkopen. En dat verschil proef je wel. Als t echt zelfgemaakt is scheelt t al een hoop.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Hangt er vanaf wie er koken. Hindoestanen doen het doorgaans redelijk.
ik spreek een vrouw uit de buurt van Maastricht redelijk vaak, en we hebben t weleens over eten. Zij zegt dus dat ze nooit roti heeft gegeven en t daar ook niet kan vinden.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Maar idd Gomi. Dat is precies wat we niet hebben en wat wel aan zou slaan.
Hij is ook nog es echt een lekker ding en een onwijze charmeur, dat verkoopt ook beter
hehe ja idd, dat is ook deel van de keuken zoals m'n moeder kooktquote:Op donderdag 4 april 2013 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja en echt Indiaas eten, dat is in de UK wat hier chinees is, curry en naan en zo, dat zou er ook nog wel bij passen
Ik moest googlen op Jesse Pinkmanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
jij kookt toch alleen Hollandsquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hollandse hap hier. Aardappels, stoofpeertjes en een gehaktballetje!
Gebakken aardappeltjes met hamburger en visstick. Vrijdagenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hollandse hap hier. Aardappels, stoofpeertjes en een gehaktballetje!
Aangezien we in Nederland onze eigen soort nasi/bami/lasagne/macaroni maken wel ja.quote:
das Hollands met een twist:) of Italiaans enzo met een Hollandse draaiquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aangezien we in Nederland onze eigen soort nasi/bami/lasagne/macaroni maken wel ja.
Maar er komt dus meer voorbij aan eten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef gomi het volgende:
[..]
das Hollands met een twist:) of Italiaans enzo met een Hollandse draai
hehe ja idd ik zie t. Zolang t smaakt hequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar er komt dus meer voorbij aan eten.
Ja hele handeling gedaan, toen moest ze dus overeind, haperde ff en met al m'n kracht en zoef.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hele handeling gedaan, toen moest ze dus overeind, haperde ff en met al m'n kracht en zoef.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef Lutte het volgende:
Whaah m'n EHBO in één keer gehaaldDacht dat ik reanimatie gefaald had maar schijnbaar zagen ze dat het pure stress was en ik het wel goed oppakte!
En Qwea, ik kreeg dus de Rautek met het examen. Keihard geoefend op m'n broer van meer dan 80 kilo, maar dit was gewoon een meisje. Eitje dus
Instructrice zei nog: Zo'n klein ding. En toen lag ze ineens aan de andere kan van de kamer, ze zei nog 'wow'. Was zo geinigDoor het dolle heen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dood zaadquote:
Ik word 34quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeh ik ga het proberen te onthouden!
Voor de hoeveelste keer word je achttien?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaaaaaaMaar ik voel me inwendig nog veertien of zo
Well I hope soquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie wel op je facebook dat je meer en meer vrouw wordt hoor qua uiterlijk dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Ze gaf me een boek over een voetbalsupporter. Na Eus maar lezen. Maar ik zat wat door het boek te bladeren. Het viel me op dat het boek er wel erg oud zag qua druk, maar wel gewoon in goede staat. Blijkt het een druk uit 1993 te zijnLekker nostalgisch dus..
Oeh, leuk cadeau. Kan best wel een mooi boek zijn. Nostalgie & voetbal, ik hou er wel van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Het staat ook nog Miniem! Beetje zon zou wellicht ook kunnen helpen :$
Jeujquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
Hier ook zon! Vanochtend dierenkooien verschoond, lekker uitgebreid gegeten, 's middags Rummikub gespeeld, appelflappen gebakken, huiswerk gemaakt, folders bezorgd en het is gewoon nog geen vijf uur
Vitamine D
Morgen dus lekker vrij om het éénjarig jubileum met vriendje te vieren![]()
Jammerquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YAY Bosquote:
Gefeli Lut, wat leuk!quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
Hier ook zon! Vanochtend dierenkooien verschoond, lekker uitgebreid gegeten, 's middags Rummikub gespeeld, appelflappen gebakken, huiswerk gemaakt, folders bezorgd en het is gewoon nog geen vijf uur
Vitamine D
Gefeliciteerd. Maak er een leuke dag van.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
Fixed!quote:
veel naaiprojectjes, neukdag. Jij hebt t vast naar je zin gehad vandaagquote:Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fixed!
Feli Lutje <3
Wat een weer vandaag zeg!
Je wordt er ook meteen zo productief van he. Ik heb veel naaiprokectjes voltooid en twee uur gewandeld met het spul. Het was druk, ze hebben een paar keer leuk gespeeld met twee galgo's die we goed kennen en twee cockertjes en nog wat honden.
Mij ookquote:Op zondag 7 april 2013 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Moggetjes!
[..]
YAY BosEn je boek lijkt me ook een tof cadeau
Dit is tot nu toe de hit van het jaar.quote:Op maandag 8 april 2013 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Die megahit is killin'me!
Beter dan thriftshop nog geloof ik
Hebben die speciale aardbeien? Succes!quote:Op maandag 8 april 2013 09:23 schreef sararaats het volgende:
![]()
Ik ga op aardbei-jacht in Hoogstraten
Hoogstraten is een stad in provincie Antwerpen
quote:Op maandag 8 april 2013 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe de hit van het jaar.
Toch wel hele lekkerequote:Op maandag 8 april 2013 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hebben die speciale aardbeien? Succes!
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest ff googelen naar de link maar die dude is zijn vader
Ik was ook al aan het dansen in de badkamer.quote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt he, hij wordt elke keer leuker, hij was er vanmorgen net op toen ik onder de douche uit kwam, ik liep meteen te swingen en te zingen
quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het dansen in de badkamer.
Hoe vind jij hem, als mede Pharellliker?quote:
Slechter nog dan Lincoln??????????????????????????quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
The Iron Lady is een ongelooflijke boutfilm. Eerste waar ik aan dacht.
Vergelijkbaar. Door Meryl misschien heel ietsje boeiender.quote:Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Slechter nog dan Lincoln??????????????????????????
Ze heeft een streep door haar cariere gezetquote:Op maandag 8 april 2013 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Hopla, echt, daar heeft ze in een klap dr hele cariere teniet mee gedaan, de sneuneus.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze heeft een streep door haar cariere gezet![]()
Te laat haha! Maar Mama Mia dissen vond ik persoonlijk ergerquote:Op maandag 8 april 2013 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Lees maar niet te ver terug trouwens!@
Hoe was je jubileumdag?
quote:
Ja, lekker grote tuin, met serre en kas en terras. En dan nog een afsluitbaar stuk, achter het huis. Is ook heerlijk met de honden.quote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn Strega.Hebben jullie veel bruikbare grond?
Ja, alhoewel het pas de 1e dag isquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Allemaal wat leuker nu je lekker bezig kunt zijn?
Heerlijk, zorgen voor eigen lekkers. En lekker bezig zijn. Doet me denken aan de grond van mijn opa, vroeger.quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, lekker grote tuin, met serre en kas en terras. En dan nog een afsluitbaar stuk, achter het huis. Is ook heerlijk met de honden.
Een 1-1 ofzoiets. Als een van de 2 wint, denk ik dat het Ajax is.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het pas de 1e dag is![]()
Vaduz, wat voorspel jij bij PSV-Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |