Ja, best wel. De meeste waren wel in de uitverkoop, maar toch staat er wel iets van 7000 euro aan cd´s denk ik ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef Lutte het volgende:
Maar 650 CD's keer een euro of vijftien, flink kapitaal dat je hebt staan
Ik koop zelf echt nooit CD'sRadio of YouTube
Op zich wel begrijpelijk, ik ben benieuwd hoeveel cd's ik had gekocht als ik 10 of 15 jaar later geboren was. Ik denk ook wel minder.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef Lutte het volgende:
Maar 650 CD's keer een euro of vijftien, flink kapitaal dat je hebt staan
Ik koop zelf echt nooit CD'sRadio of YouTube
Ik misschien ook wel, moeilijk te zeggen. Ik koop wel erg veel oude muziek. Op mijn verjaardag nog een cd van Crosby Stills Nash gekocht. Dat zal ongeveer uit de tijd zijn dat Luts ouders werden geboren of nog erg jong warenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk, ik ben benieuwd hoeveel cd's ik had gekocht als ik 10 of 15 jaar later geboren was. Ik denk ook wel minder.
Er zijn ook gewoon niet echt bands waarvan ik het hele album hoef te hebbenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk, ik ben benieuwd hoeveel cd's ik had gekocht als ik 10 of 15 jaar later geboren was. Ik denk ook wel minder.
Ons pap tikt inmiddels de zestig aan, ik ben het er niet mee eensquote:Op donderdag 4 april 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel, moeilijk te zeggen. Ik koop wel erg veel oude muziek. Op mijn verjaardag nog een cd van Crosby Stills Nash gekocht. Dat zal ongeveer uit de tijd zijn dat Luts ouders werden geboren of nog erg jong waren
Die maakt nog volledig geen aanstalten het huis te verlatenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, woont je broer eigenlijk al op kamers of ben je nu de eerste die vertrekt?
Voorts horen we die wel vakerquote:
Zal ik doen. Maar eerst moet de gemeente bevestigen dat mijn uitkering echt is afgelopen.. Kan nog even duren, heb op 26 april een kennismaking met mijn nieuwe werkleiding en zal dus pas een paar weken daarna starten..En ik zal ook waarschijnlijk wat loonstrookjes moeten meezenden als bewijs ed.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon niet echt bands waarvan ik het hele album hoef te hebbenMaar de gehele discografie van Queen staat hier wel bijvoorbeeld, tja dat is toch stukken anders dan tegenwoordig
Ben benieuwd Bos! Als ze er op staan ff een linkje hè, wij klikken wel met boeken
Men will be men!!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die maakt nog volledig geen aanstalten het huis te verlaten
Hoezo ben je het daar niet mee eens?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons pap tikt inmiddels de zestig aan, ik ben het er niet mee eens
Ik heb het maar omarmd. 'Ons ...' en 'houdoe' krijg je er gewoon met geen mogelijkheid uitgeramd. Beter dan 'mijn pappieeee' van al die snollen uit m'n klasquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die maakt nog volledig geen aanstalten het huis te verlaten
Ik moest ook denkenquote:
Omdat ik ergens ben blijven hangen waar ik eeuwig veertien ben en zestig al Heel Erg Oud is..quote:
Ja het ligt eraan, hoeveel je er buiten te doen hebt. Anders worden de avonden wel erg saai zeg maar.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zou hier echt graag weg willen
Eerst mijn opleiding maar weer eens afmaken.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Lutte het volgende:
hoe schil je een aardappel? Behalve m'n Duitse homovriendje die iedere ochtend broodjes afbakt, en dan met sla, tomaat en net wat nog meer belegt
Buiten te doen hebt?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja het ligt eraan, hoeveel je er buiten te doen hebt. Anders worden de avonden wel erg saai zeg maar.
Ja okee, het verschil is natuurlijk wel erg groot met meer dan 40 jaar..quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ik ergens ben blijven hangen waar ik eeuwig veertien ben en zestig al Heel Erg Oud is..
Ik ga ook aan de boeken proberen te denken, maar anders roep je vast iets in de SC!
Men will be menAlle jongens die op kamers zijn gegaan hebben echt issues haha, na twee weken geld op, van bier word je toch wel erg snel dik, hoe schil je een aardappel? Behalve m'n Duitse homovriendje die iedere ochtend broodjes afbakt, en dan met sla, tomaat en net wat nog meer belegt
Hij kwam op een gegeven moment random na een college naar me toe, denk er ff gebrekkig Nederlands van en een dik Duits accent.quote:
Aan hobby's, clubjes, vrienden, uitgaan, verzin wat leuks.quote:
Ala Prins Bernhard?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij kwam op een gegeven moment random na een college naar me toe, denk er ff gebrekkig Nederlands van en een dik Duits accent.
Hij: Mag ik iets vragen?
Ik: Tuurlijk.
Hij: Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik heb hier veel jonge mensen gezien maar toen ik jou zag dacht ik: jij moet echt de jongste zijn.
Nou ik kwam niet meer bij, sindsdien zijn we buddy'sHij is zelf 20+ vandaar de verbazing over jonge mensen
Ja dat is echt een gek ideequote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, het verschil is natuurlijk wel erg groot met meer dan 40 jaar..
Opa Bos was zelfs al de 50 voorbij toen ons pap werd geborenEn na pa is er nog 1 zoon geboren
![]()
Wil wel fulltime werk hebben voor ik dat doe. Verder genoeg hobby'squote:Op donderdag 4 april 2013 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aan hobby's, clubjes, vrienden, uitgaan, verzin wat leuks.
Ik zou niet zomaar in een hutje op de hei gaan zitten om hier weg te zijn, dan word je gillend gek, ja toch?
Nog veel Duitser.. Hij heeft al een jaar hier gestudeerd en een taalcursus gedaan, maar vaak gaat het sneller als ik met m'n middelbare school Duits probeer te tolken dan wanneer hij het in het Nederlands probeert te zeggenquote:
Ja, was ook Opa's tweede huwelijk al was oma toen pa geboren werd ook al bijna 39.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat is echt een gek ideeAl was dat vroeger wel meer natuurlijk, net als de situatie dat je al oom/tante bent op het moment dat je geboren wordt
Gek idee eigenlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, was ook Opa's tweede huwelijk al was oma toen pa geboren werd ook al bijna 39.
En bij mijn schoonzus in de familie is dat laatste het geval. Oma en oudste tante aan haar vaders kant waren tegelijk in verwachting en de tante beviel als eerste...![]()
Ja, maar er zijn dus ook gewoon gevallen dat het nichtje 3 tot 4 jaar ouder is dan de tante hequote:
Ja iddquote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn dus ook gewoon gevallen dat het nichtje 3 tot 4 jaar ouder is dan de tante he
Ik was 27quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha jongens blijven sowieso veel langer thuis plakken dan meiden volgens mij.
Lui en gemakzuchtig vaak
hehe ik heb ook een tante die een jaar ouder is dan ik ben. En dus jonger dan m'n broerquote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, was ook Opa's tweede huwelijk al was oma toen pa geboren werd ook al bijna 39.
En bij mijn schoonzus in de familie is dat laatste het geval. Oma en oudste tante aan haar vaders kant waren tegelijk in verwachting en de tante beviel als eerste...![]()
Dan kan m'n broer z'n lol op want in de 24 uur dat het bekend is van de kamer heeft m'n moeder me al drie dubbel en dwars overspannen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha jongens blijven sowieso veel langer thuis plakken dan meiden volgens mij.
Lui en gemakzuchtig vaak
Denk het wel hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja iddAch je verhouding is denk ik toch meer als neefje/nichtje
Dan zou ik het ook wel weten hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was 27en woon eigenlijk nog steeds niet geheel zelfstandig, (maar wel zelfstandig genoeg wmb) Ik woonde gewoon op fietsafstand van het HBO dus hoefde het ook niet en misschien dat het ook een beetje gemakzucht was, want ja het eten werd gewoon voor je klaar gemaakt...
wannneer ga je op kamers?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook wel weten hoorHet is dan ook wel heel veel gedoe. En met 'Luister ik kan nu op kamers gaan, maar dat kost ons allemaal alleen maar geld en onnodige moeite' kom je (bij normale ouders) dan ook wel ver.
Ja op een gegeven moment is het ook wel raar, de 'nieuwe' (alweer een paar jaar hoor) vriendin van mijn oom noem ik ook geen tante.Vriendin ervoor welquote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer was overigens wel vrij jong het huis uit. Net een week 19 ofzo.. Maar die studeerde in Utreg
[..]
Denk het wel hoor
Toen smam in de familie kwam had Pa al twee nichtjes in de twintig die vroegen aan ma of ze het erg vond dat ze haar geen tante hoefde te noemen,...
Dat vond ma niet zo erg vertelde ze me ooit.
Als ik de studie was gaan doen die ik echt wilde doen was dat in Maastricht geweest en dan had ik van mijn ouders thuis moeten blijven wonen. Dus ik verzon er maar een met reistijd.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook wel weten hoorHet is dan ook wel heel veel gedoe. En met 'Luister ik kan nu op kamers gaan, maar dat kost ons allemaal alleen maar geld en onnodige moeite' kom je (bij normale ouders) dan ook wel ver.
Mijn ouders wilden eigenlijk ook niet dat ik op kamers ging, zeker omdat ik in een poep en scheet op de plaats van bestemming was..quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik de studie was gaan doen die ik echt wilde doen was dat in Maastricht geweest en dan had ik van mijn ouders thuis moeten blijven wonen. Dus ik verzon er maar een met reistijd.
True story.
En het was nog larie ook want ze hebben nooit een cent aan mijn studie uitgegeven. Ik werkte veel en betaalde alles zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |