quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaaaaaaMaar ik voel me inwendig nog veertien of zo
Well I hope soquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie wel op je facebook dat je meer en meer vrouw wordt hoor qua uiterlijk dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Ze gaf me een boek over een voetbalsupporter. Na Eus maar lezen. Maar ik zat wat door het boek te bladeren. Het viel me op dat het boek er wel erg oud zag qua druk, maar wel gewoon in goede staat. Blijkt het een druk uit 1993 te zijnLekker nostalgisch dus..
Oeh, leuk cadeau. Kan best wel een mooi boek zijn. Nostalgie & voetbal, ik hou er wel van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Het staat ook nog Miniem! Beetje zon zou wellicht ook kunnen helpen :$
Jeujquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
Hier ook zon! Vanochtend dierenkooien verschoond, lekker uitgebreid gegeten, 's middags Rummikub gespeeld, appelflappen gebakken, huiswerk gemaakt, folders bezorgd en het is gewoon nog geen vijf uur
Vitamine D
Morgen dus lekker vrij om het éénjarig jubileum met vriendje te vieren![]()
Jammerquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YAY Bosquote:
Gefeli Lut, wat leuk!quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
Hier ook zon! Vanochtend dierenkooien verschoond, lekker uitgebreid gegeten, 's middags Rummikub gespeeld, appelflappen gebakken, huiswerk gemaakt, folders bezorgd en het is gewoon nog geen vijf uur
Vitamine D
Gefeliciteerd. Maak er een leuke dag van.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:52 schreef Lutte het volgende:
Fixed!quote:
veel naaiprojectjes, neukdag. Jij hebt t vast naar je zin gehad vandaagquote:Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fixed!
Feli Lutje <3
Wat een weer vandaag zeg!
Je wordt er ook meteen zo productief van he. Ik heb veel naaiprokectjes voltooid en twee uur gewandeld met het spul. Het was druk, ze hebben een paar keer leuk gespeeld met twee galgo's die we goed kennen en twee cockertjes en nog wat honden.
Mij ookquote:Op zondag 7 april 2013 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Moggetjes!
[..]
YAY BosEn je boek lijkt me ook een tof cadeau
Dit is tot nu toe de hit van het jaar.quote:Op maandag 8 april 2013 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Die megahit is killin'me!
Beter dan thriftshop nog geloof ik
Hebben die speciale aardbeien? Succes!quote:Op maandag 8 april 2013 09:23 schreef sararaats het volgende:
![]()
Ik ga op aardbei-jacht in Hoogstraten
Hoogstraten is een stad in provincie Antwerpen
quote:Op maandag 8 april 2013 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe de hit van het jaar.
Toch wel hele lekkerequote:Op maandag 8 april 2013 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hebben die speciale aardbeien? Succes!
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest ff googelen naar de link maar die dude is zijn vader
Ik was ook al aan het dansen in de badkamer.quote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt he, hij wordt elke keer leuker, hij was er vanmorgen net op toen ik onder de douche uit kwam, ik liep meteen te swingen en te zingen
quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het dansen in de badkamer.
Hoe vind jij hem, als mede Pharellliker?quote:
Slechter nog dan Lincoln??????????????????????????quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
The Iron Lady is een ongelooflijke boutfilm. Eerste waar ik aan dacht.
Vergelijkbaar. Door Meryl misschien heel ietsje boeiender.quote:Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Slechter nog dan Lincoln??????????????????????????
Ze heeft een streep door haar cariere gezetquote:Op maandag 8 april 2013 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Hopla, echt, daar heeft ze in een klap dr hele cariere teniet mee gedaan, de sneuneus.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze heeft een streep door haar cariere gezet![]()
Te laat haha! Maar Mama Mia dissen vond ik persoonlijk ergerquote:Op maandag 8 april 2013 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Lees maar niet te ver terug trouwens!@
Hoe was je jubileumdag?
quote:
Ja, lekker grote tuin, met serre en kas en terras. En dan nog een afsluitbaar stuk, achter het huis. Is ook heerlijk met de honden.quote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn Strega.Hebben jullie veel bruikbare grond?
Ja, alhoewel het pas de 1e dag isquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Allemaal wat leuker nu je lekker bezig kunt zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |