Hey, een foto van Tem of Specularium?quote:
quote:Donderdag is er een 'Marokkanendebat' in de Tweede Kamer, aangevraagd door de PVV na de dood van de grensrechter uit Almere.
Problematiek rond Marokkanen
Volgens Geert Wilders was het overlijden van de grensrechter het gevolg van een Marokkanenprobleem. '65 procent van de Marokkaanse jongens is al eens aangehouden door de politie. Waarom durft niemand dit eerlijk te benoemen?', stelde de PVV-leider eerder.
Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch vindt dat de PVV de problematiek rond Marokkanen niet serieus neemt. "Ze maken het probleem diffuus door de hele gemeenschap op één hoop te gooien, maar toen ze meegeregeerden hoorde je niets over een goede aanpak."
Tweede Kamerlid voor de PvdA Keklik Yücel is vanavond te gast bij Pauw & Witteman om het aanstaande debat te bespreken.
dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:31 schreef golfer het volgende:
En verder ook nog:
Mirjam Sterk
Oud-CDA-Kamerlid wordt de nieuwe 'ambassadeur jeugdwerkloosheid'.
Valt me wel vaker op bij PenW. Een discussie met mensen die het met elkaar eens zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Latert het volgende:
Alleen jammer dat iedereen aan tafel het met elkaar eens is...
Zal toch wel laatste keer zijn tot we hem ooit in weer in een uitzending 'tien jaar terug' weer op zien duiken?quote:
Alleen was in de vorige reclame op die hakken wel wat beter.quote:
ik keek stiekem naar haar Jopenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen was in de vorige reclame op die hakken wel wat beter.
Laten we het hopen. Altijd dat media-gegeil.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Zal toch wel laatste keer zijn tot we hem ooit in weer in een uitzending 'tien jaar terug' weer op zien duiken?
Die zoon mist ook een chromosoompje gok ik zo.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:03 schreef Travel. het volgende:
Wat een domme reclame van Dela. Zou lekker awkward zijn als je zoon daar staat met een microfoon
Dat lijkt me wel een boeiend onderwerp. Jammer dat die vent er niet is.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:02 schreef MilaNL het volgende:
Ah die man met z'n kruisboog en die gemeente die moeilijk deed over een tuinhekje van 1 meter hoog.
Ik weet de oplossing al. Meer buurthuizen en wijkcoaches.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Hierro het volgende:
Marokkanendebat in de tweede kamerDe teloorgang van de democratie.
Na een krat bier wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Toch heeft die Mirjam Sterk ergens wel iets.
Ja, nog een beetje zaad van Pauw in der haar.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Toch heeft die Mirjam Sterk ergens wel iets.
Ik moest lachen.quote:
MBO niveau ja...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Mauro doet ICT, daarin zijn nog wel aardig vacatures geloof ik.
Tsja, op zo'n manier verliest het woord 'studie' wel een beetje zijn waarde...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:13 schreef iFok. het volgende:
Studie waarmee je in het magazijn kan werken.
quote:Pragmatisch, goede communicatieve vaardigheden, zelfstandig, ambitieus, klantvriendelijk, representatief, enthousiast, teamplayer, doelgericht, doorzettingsvermogen, punctueel, leergierig, spontaan.
MBO schatte ik al laag in, maar nu wel extreem.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Tsja, op zo'n manier verliest het woord 'studie' wel een beetje zijn waarde...
De belangrijkste vraag... doet ze ook slikken?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Vivian heeft een heerlijke berg dooddoeners op d'r linkedin gerot.
[..]
Het type dooddoeners die je al op je bingokaart hebt staan voor sollicitatiegesprekken.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Vivian heeft een heerlijke berg dooddoeners op d'r linkedin gerot.
[..]
En die linkedin is serieus. Die is om te beginnen al gewoon bagger.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het type dooddoeners die je al op je bingokaart hebt staan voor sollicitatiegesprekken.
Nou deze vrouw iig nietquote:Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef iFok. het volgende:
Zouden ze zonder make-up ook te doen zijn?
Niet zo kritisch zijn in deze tijden van crisis...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef iFok. het volgende:
Voordat ik morgen weer wakker ben is Pauw daar achter.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag... doet ze ook slikken?
Sorry, dan kies ik nummer 2.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Niet zo kritisch zijn in deze tijden van crisis...
Terecht, je mag toch wel een hek om je eigen huis zettenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Hij steekt gewoon die agent in de fik.
.
kansloze eikels die zulke meiden gelijk binden en niet willen delenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:16 schreef Hont1 het volgende:
Die chicks zoals die in het publiek hebben ook altijd een vriend
poging tot doodslag was dan ook de eis... ook wat overdrevenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Hij steekt gewoon die agent in de fik.
.
O JIJ WAS ERBIJ??quote:Op woensdag 3 april 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Die kerel heeft trouwens gelijk, werd jarenlang kapotgemaakt.
Dit is er 1:quote:Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef iFok. het volgende:
Zit nog steeds plamuurtje op.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is er 1:
[ afbeelding ]
Ik zeg van wel.
Hij gooit met molotovcocktailsquote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
poging tot doodslag was dan ook de eis... ook wat overdreven
Dit zeggen mensen die zelf nooit een fatsoenlijke opleiding hebben gedaan. Feitelijk zijn studies altijd makkelijk te doen, afgezien van Beta-studies, wanneer je er gewoon wat moeite voor doet. Communicatie is al sinds jaar en dag een studie op zowel HBO als universiteit. Organisatie en Beleidswetenschappen eveneens.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:18 schreef dawg het volgende:
geen wonder dat tegenwoordig iedereen de universiteit kan doen, met studies als communicatie en organisatie.
Zijn ze ook heel selectief in. Die vent hadden ze met wapenstokken in elkaar mogen hakken.quote:
Dit is niet zonderquote:Op woensdag 3 april 2013 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is er 1:
[ afbeelding ]
Ik zeg van wel.
Doen veel autisten.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
"Hij denkt in beelden."
Dat doe ik ook altijd.
Je mag tegenwoordig ook niks meer!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Dus je mag tegenwoordig al niet eens meer een paar agenten in die fik steken?
Nee, maar ook zonder de poederteams die klaar staan om het voor de camera op te leuken.quote:
Het ging erom dat justitie geen flikker deed tegen die kampers.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Het lijkt me heel sterk dat een gemeente je tot zover drijft vanwege een hek.
Ja leuk. Dat zorgt er in mijn geval niet voor dat ik met molotovjes ga gooien, "omdat ik in beelden denk."quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen veel autisten.
Beelddenkers.
Dat is de reden ook niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja leuk. Dat zorgt er in mijn geval niet voor dat ik met molotovjes ga gooien, "omdat ik in beelden denk."
Blijkbaar, wat afschuwelijk. Ik zou misschien geld sparen om een goedkope kamer te huren met het gezin. Alles beter dan dat.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen enkele gemeente durft op te treden tegen kampers of zigeuners.
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is er 1:
[ afbeelding ]
Ik zeg van wel.
ik bedoelde dat er een veel te grote variëteit bestaat binnen het aanbod. ik begrijp heus wel dat je, wanneer je universiteit kunt doen, toch wel een zeker niveau hebt. dat was mijn punt dan ook niet, frustrated much?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit zeggen mensen die zelf nooit een fatsoenlijke opleiding hebben gedaan. Feitelijk zijn studies altijd makkelijk te doen, afgezien van Beta-studies, wanneer je er gewoon wat moeite voor doet. Communicatie is al sinds jaar en dag een studie op zowel HBO als universiteit. Organisatie en Beleidswetenschappen eveneens.
Je leert er vooral wetenschappelijk onderzoek doen op dat gebied. Niet super moeilijk inderdaad, maar het is onzin om het een nutteloze studie te noemen.
Ik was een paar honderd kwijt, nu is het terug.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
"Geen enkel geld verdwenen zonder actie van gebruiker."
Doei, er zijn gewoon dubbele afboekingen gedaan.
Eurootje of 65 bleek achteraf. Nu is het terug.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was een paar honderd kwijt, nu is het terug.
Verkoopt minder met een hoofddoek.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft deze hoerrr geen hoofdoek om?
mag niet, links programmaquote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Hont1 het volgende:
Zet er dan een PVV'er er tegenover. Beetje eenzijdig zo
Ik noem een Dion Graus.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Hont1 het volgende:
Zet er dan een PVV'er er tegenover. Beetje eenzijdig zo
KAN NIET IN DEZE SAMENLEVINGquote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Nee, maar je zou misschien wel het gedrag en afkomst kunnen linken.
Nee dat mag je niet zeggen, is discriminatiequote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Afkomst bepaalt het gedrag niet hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Statistieken laten toch anders zien.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Afkomst bepaalt het gedrag niet hoor.
Terechte opmerking. Soms mogen we beestjes niet bij de naam noemen!!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:34 schreef OProg het volgende:
Volgende vraag: waarom schiet de opvoeding te kort bij juist deze groep.
Of komen we dan eng dicht bij de cultuur?
Jawel hoor, Marokkanen neuken met hun familie, zie hier het resultaat.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Afkomst bepaalt het gedrag niet hoor.
Dat laten statistieken helemaal niet zien. Die laten zien dat jongeren van Marokkaanse afkomst vaker crimineel zijn. Niet dat die afkomst de oorzaak is. De oorzaak ligt waarschijnlijk bij opvoeding. Noem het dan opvoedingsdebat.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Statistieken laten toch anders zien.
Het is de schuld van de islam.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dat laten statistieken helemaal niet zien. Die laten zien dat jongeren van Marokkaanse afkomst vaker crimineel zijn. Niet dat die afkomst de oorzaak is. De oorzaak ligt waarschijnlijk bij opvoeding. Noem het dan opvoedingsdebat.
hehequote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef iFok. het volgende:
1 oplossing: Marokkanen laten opvoeden door lesbische adoptieouders.
Dit dus.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Standaard riedeltje om maar niks te zeggen.
We moeten wel benoemen maar we doen het niet.
NEEeeEEquote:
Boeren uit het rif.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dat laten statistieken helemaal niet zien. Die laten zien dat jongeren van Marokkaanse afkomst vaker crimineel zijn. Niet dat die afkomst de oorzaak is. De oorzaak ligt waarschijnlijk bij opvoeding. Noem het dan opvoedingsdebat.
Met de eerste generatie gaat er weinig fout.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boeren uit het rif.
Alsof je Friezen uit het niks in de randstad laat wonen, dat gaat ook fout.
Mauro boeit het allemaal niet meer nu hij binnen is.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:38 schreef Latert het volgende:
Mauro mag wel wat meer geïnteresseerd kijken zeg...
Die gaven wel hun gewoontes door aan de volgende generatie.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Met de eerste generatie gaat er weinig fout.
Dus het is een opvoedingsprobleem.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gaven wel hun gewoontes door aan de volgende generatie.
Dat is er nog steeds niet uit.
Eeejquote:
BROEZ'Nquote:Op woensdag 3 april 2013 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Dat zijn teksten mevrouwtje, aan de slag, pom pom pom!
Maar is dus niet de uiteindelijke oorzaak van het probleem.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat de opvoeding vanuit die bergcultuur komt speelt de afkomst wel degelijk een rol.
Hetzelfde pvda praatje als 10 jaar geleden. Alleen heeft het nu bewezen dat de aanpak niet werkt.quote:
Juist wel, want dat is de bron.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:42 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Maar is dus niet de uiteindelijke oorzaak van het probleem.
Jij bent echt niet te houden als er een neger op tv is.quote:
Jammer van dat bejaardenjasje.quote:
Voor dat ik daar antwoord op geef wil ik even iedereen bedanken die mij steunt hier op FOK en buiten FOKquote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet te houden als er een neger op tv is.
Dat zei Pauw ook 's avonds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |