Hey, een foto van Tem of Specularium?quote:
quote:Donderdag is er een 'Marokkanendebat' in de Tweede Kamer, aangevraagd door de PVV na de dood van de grensrechter uit Almere.
Problematiek rond Marokkanen
Volgens Geert Wilders was het overlijden van de grensrechter het gevolg van een Marokkanenprobleem. '65 procent van de Marokkaanse jongens is al eens aangehouden door de politie. Waarom durft niemand dit eerlijk te benoemen?', stelde de PVV-leider eerder.
Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch vindt dat de PVV de problematiek rond Marokkanen niet serieus neemt. "Ze maken het probleem diffuus door de hele gemeenschap op één hoop te gooien, maar toen ze meegeregeerden hoorde je niets over een goede aanpak."
Tweede Kamerlid voor de PvdA Keklik Yücel is vanavond te gast bij Pauw & Witteman om het aanstaande debat te bespreken.
dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:31 schreef golfer het volgende:
En verder ook nog:
Mirjam Sterk
Oud-CDA-Kamerlid wordt de nieuwe 'ambassadeur jeugdwerkloosheid'.
Valt me wel vaker op bij PenW. Een discussie met mensen die het met elkaar eens zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Latert het volgende:
Alleen jammer dat iedereen aan tafel het met elkaar eens is...
Zal toch wel laatste keer zijn tot we hem ooit in weer in een uitzending 'tien jaar terug' weer op zien duiken?quote:
Alleen was in de vorige reclame op die hakken wel wat beter.quote:
ik keek stiekem naar haar Jopenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen was in de vorige reclame op die hakken wel wat beter.
Laten we het hopen. Altijd dat media-gegeil.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Zal toch wel laatste keer zijn tot we hem ooit in weer in een uitzending 'tien jaar terug' weer op zien duiken?
Die zoon mist ook een chromosoompje gok ik zo.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:03 schreef Travel. het volgende:
Wat een domme reclame van Dela. Zou lekker awkward zijn als je zoon daar staat met een microfoon
Dat lijkt me wel een boeiend onderwerp. Jammer dat die vent er niet is.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:02 schreef MilaNL het volgende:
Ah die man met z'n kruisboog en die gemeente die moeilijk deed over een tuinhekje van 1 meter hoog.
Ik weet de oplossing al. Meer buurthuizen en wijkcoaches.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Hierro het volgende:
Marokkanendebat in de tweede kamerDe teloorgang van de democratie.
Na een krat bier wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Toch heeft die Mirjam Sterk ergens wel iets.
Ja, nog een beetje zaad van Pauw in der haar.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:06 schreef OProg het volgende:
Toch heeft die Mirjam Sterk ergens wel iets.
Ik moest lachen.quote:
MBO niveau ja...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Mauro doet ICT, daarin zijn nog wel aardig vacatures geloof ik.
Tsja, op zo'n manier verliest het woord 'studie' wel een beetje zijn waarde...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:13 schreef iFok. het volgende:
Studie waarmee je in het magazijn kan werken.
quote:Pragmatisch, goede communicatieve vaardigheden, zelfstandig, ambitieus, klantvriendelijk, representatief, enthousiast, teamplayer, doelgericht, doorzettingsvermogen, punctueel, leergierig, spontaan.
MBO schatte ik al laag in, maar nu wel extreem.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Tsja, op zo'n manier verliest het woord 'studie' wel een beetje zijn waarde...
De belangrijkste vraag... doet ze ook slikken?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Vivian heeft een heerlijke berg dooddoeners op d'r linkedin gerot.
[..]
Het type dooddoeners die je al op je bingokaart hebt staan voor sollicitatiegesprekken.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Vivian heeft een heerlijke berg dooddoeners op d'r linkedin gerot.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |