Zolang je er open en eerlijk over bent.. ligt die keus bij de ander hequote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
ik weet dus niet goed of ik iemand daar wel mee op wil zadelen.
ik heb het niet bijgehouden maar genoeg. maar goed niet echt interessant, dit detail.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Over wat voor aantallen praten we hier?
Oké, oké.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het niet bijgehouden maar genoeg. maar goed niet echt interessant, dit detail.
Dan zou ik meer denk ik voor de langzame aanpak gaan eerst gewoon uitgaan als vrienden en gewoon open en eerlijk over je situatie praten en kijken hoe zij het vind en dan juist als je wat meer weet en jullie beiden aankaarten dat je haar erg leuk vind .quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
de nier heb ik al 5 jaar dus van herstel is geen sprake. maar hierdoor zit ik (lang verhaal en geen eigen keuze) noodgedwongen in de wao, heb wat lichamelijke ongemakken, laag inkomen, en ik weet dus niet of de nier het goed blijft doen. dialyse is nogal een aanslag en ik weet dus niet goed of ik iemand daar wel mee op wil zadelen.
ja dat is waar. eerlijk ben ik wel, verlegen niet, maar toch wel een zekere zin van schaamte omdat zulke dingen voor anderen zo vanzelfsprekend lijken te zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je er open en eerlijk over bent.. ligt die keus bij de ander he
dat werkt voor mij niet. vrienden en slow-paced en praten etc.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan zou ik meer denk ik voor de langzame aanpak gaan eerst gewoon uitgaan als vrienden en gewoon open en eerlijk over je situatie praten en kijken hoe zij het vind en dan juist als je wat meer weet en jullie beiden aankaarten dat je haar erg leuk vind .
Blijft trouwens lastig als je heel wat met je meedraagt , dat herken ik zelf ook wel een beetje .
Je schaamtegevoel snap ik wel, zijn soms moeilijke onderwerpen om helemaal eerlijk over te zijn. Maar het is the only wayquote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef dawg het volgende:
ja dat is waar. eerlijk ben ik wel, verlegen niet, maar toch wel een zekere zin van schaamte omdat zulke dingen voor anderen zo vanzelfsprekend lijken te zijn.
al begrijp ik niet goed waarom ik daar nu zo overdenk. was voorheen nooit zo.ik word soft. of oud. of beide.
Dan zou ik het niet weten , moeilijke situatie.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
dat werkt voor mij niet. vrienden en slow-paced en praten etc.
ze weet het al wel, ik maak er natuurlijk geen groot mysterieus geheim van.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je schaamtegevoel snap ik wel, zijn soms moeilijke onderwerpen om helemaal eerlijk over te zijn. Maar het is the only way![]()
Je vindt der gewoon leuk
Het zijn de details die het hem doen hequote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef dawg het volgende:
ze weet het al wel, ik maak er natuurlijk geen groot mysterieus geheim van.
alleen niet de details etc.
ja ik denk het. gezien mijn gedenk.
Wat je vaak ziet is dat mensen met een "beperking" opeens voor een ander gaat denken. Wat jij nu min of meer ook doetquote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
de nier heb ik al 5 jaar dus van herstel is geen sprake. maar hierdoor zit ik (lang verhaal en geen eigen keuze) noodgedwongen in de wao, heb wat lichamelijke ongemakken, laag inkomen, en ik weet dus niet of de nier het goed blijft doen. dialyse is nogal een aanslag en ik weet dus niet goed of ik iemand daar wel mee op wil zadelen.
Dat had ik zelf ook , bij mij is natuurlijk vroeger het verkrachtingsverhaal geweest en dat vond ik super moeilijk te vertellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat je vaak ziet is dat mensen met een "beperking" opeens voor een ander gaat denken. Wat jij nu min of meer ook doet
Ga er voor, wees eerlijk over hoe je leven er nu uit ziet en welke ongemakken je hebt. En laat haar dan beslissen
Wie weet vind ze je veel te leuk en neemt je "min punten" voor lief! Niet zo snel afschrijven of voor iemand anders gaan denken is dan ook mijn advies!
Ga eens wat drinken met haar!
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook , bij mij is natuurlijk vroeger het verkrachtingsverhaal geweest en dat vond ik super moeilijk te vertellen.
Bij een iemand is het toen gebeurd dat ik er mee verder ging en juist daarna het hele verleden opkwam zonder dat hij het wist.
Dat was voor mij een harde leerschool want het hoort een beetje bij je dat is een verleden wat je toch bij je draagt en op sommige punten wel mijn karakter beinvloed heeft dus als iemand wat met mij krijgt toch een redelijk iets wat je niet moet verzwijgen.
Ik vond het daarom ook juist vaak heel moeilijk om een relatie aan te gaan want he wie zit er nou te wachten op zo'n verleden , nu wel juist door gemerkt dat het achteraf wel meeviel en ze ook wel begrip voor me hebben.
Nu heb ik gelukkig ook iemand die het weet en er ook wel redelijk mee om kan gaan alhoewel hij soms wat bezorgd en ook voorzichtig is .
Soms moet je even door de zure appel bijten en dingen vertellen die minder zijn maar als je het uiteindelijk gedaan hebt valt het wel ontzettend mee.
Zo dat was ff mijn hele serieuze post vandaag
Oh het gaat nu veel beter hoor, dat hele moeilijke punt heb ik gehad en weet nog hoe ik me toen zorgen over maakte maar na dat een paar keer te hebben verteld word het veel makkelijker, voor mezelf dan, want de omgeving schrikt er vaak een beetje van.quote:
Tjah...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh het gaat nu veel beter hoor, dat hele moeilijke punt heb ik gehad en weet nog hoe ik me toen zorgen over maakte maar na dat een paar keer te hebben verteld word het veel makkelijker, voor mezelf dan, want de omgeving schrikt er vaak een beetje van.
Maar omdat ik het meegemaakt heb is het voor mij dus een beetje gewoon , wat soms juist voor de omgeving even verwarrend is.
En weer thuis, was geen eer meer aan te behalen (zoals sommige al aangaven), wel lekker gegeten en gezellig maar er staat nu een dikke punt achter.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
* weethetevennietmeer spullen pakt en naar (vriendschappelijke *ahum) date vertrekt
Ja was het ook maar ik heb er mee leren leven en heb het verwerkt en het gaat nu goed , ik ben nu zelfs aan het daten en heb dus niet meer zo'n last van het verleden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah...
Kvind het kut en verder kan ik er weinig aan doen helaas.
Jammer maar nu kan je ook weer verder kijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En weer thuis, was geen eer meer aan te behalen (zoals sommige al aangaven), wel lekker gegeten en gezellig maar er staat nu een dikke punt achter.
Dat zekerquote:Op woensdag 3 april 2013 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jammer maar nu kan je ook weer verder kijken
Met dit weerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Het is lente, love/batsen is in the air!
Herken ik wel. Tenminste, dat over m'n verleden vertellen mensen wel eens afschrikt.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh het gaat nu veel beter hoor, dat hele moeilijke punt heb ik gehad en weet nog hoe ik me toen zorgen over maakte maar na dat een paar keer te hebben verteld word het veel makkelijker, voor mezelf dan, want de omgeving schrikt er vaak een beetje van.
Maar omdat ik het meegemaakt heb is het voor mij dus een beetje gewoon , wat soms juist voor de omgeving even verwarrend is.
Merk er weinig vanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Het is lente, love/batsen is in the air!
die ava van jou wekt best agressie opquote:
Als je met agressie een sterke verkrachtingsdrang bedoelt sluit ik me bij jou aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die ava van jou wekt best agressie op
Heftig verhaal.. Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je (las ik een paar posts hierboven), gelukkig maar!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
je 1e nacht zonder beurt ja?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Kitlerrr het volgende:
Helaas niks gescoord vannacht. Te druk om een dronken vriendin in de gaten te houden... Thanks man.
Ik kan je nu direct laten scorenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:11 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eh, 3 maanden. En met scoren bedoel ik contact maken(en houden) met een leuke vent
3x squaten en je bent om?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan je nu direct laten scoren
Genoeg potentieel qua mannen die je willen helpen hier. Bezin, kingtoppie, kree om maar wat voor te stellenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Kitlerrr het volgende:
Helaas niks gescoord vannacht. Te druk om een dronken vriendin in de gaten te houden... Thanks man.
Das genoeg om Kim Holland in een vestaalse maagd te veranderen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Genoeg potentieel qua mannen die je willen helpen hier. Bezin, kingtoppie, kree om maar wat voor te stellen
Dan is meteen de frustratie van het niet scoren wel voor goed wegquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das genoeg om Kim Holland in een vestaalse maagd te veranderen.
Dat is dan wederzijds denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das genoeg om Kim Holland in een vestaalse maagd te veranderen.
Daar zou ik maar niet op rekenenquote:
Vrouwen zijn het tegengestelde van logica. Dat moet je nu toch wel eens inzien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Ik heb me gisteren als een redelijke mongool gedragen.
En juist dan krijg je aandacht van vrouwen, waar is de logica?
Was je dan eindelijk aan het 'escaleren'?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Ik heb me gisteren als een redelijke mongool gedragen.
En juist dan krijg je aandacht van vrouwen, waar is de logica?
Dit verhaal behoeft wat uitleg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het tegengestelde van logica. Dat moet je nu toch wel eens inzien.
Maar vertel, wat heb je gedaan.
Ja zo kan je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:47 schreef Cue_ het volgende:
Je kwam dus gewoon over als zelfverzekerd, lekker je ding doen, plezier hebben. Dat trekt vrouwen aan
Helemaal niets...quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben jullie veel veranderingen gemerkt in je liefdesleven toen je een keer ging verhuizen, ander werk ging doen, enz?
kga binnenkort verhuizen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben jullie veel veranderingen gemerkt in je liefdesleven toen je een keer ging verhuizen, ander werk ging doen, enz?
Nee, ik ben wel totaal veranderd veranderd sinds ik ben verhuisd. Maar dat is eerder toeval dan dat echt daardoor komt.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee dat niet.quote:
Zowel verhuizen als ander werk zijn slecht voor mijn relatie geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij het verhuizen wel, bedenk echter wel dat niks vanzelf gaat. Het was gewoon een betere omgeving waar ik mij beter op mijn plek voelde.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 7 april 2013 08:17 schreef BadObsession het volgende:
Als vrijgezel kan veranderen van omgeving geen kwaad, maar als je al een relatie hebt kan het zomaar verkeerd uitpakken.
Smooth hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 03:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik heb zojuist geheel onbewust iemands nummer gevraagd, omdat hij iets moest doorsturen naar mij
Tsja, als je vrijgezel bent dan is de kans nou eenmaal groter dat je nieuwe mensen leert kennen na een verhuizing. Hetzelfde geldt voor ander werk. Dus dat is bijna altijd positief.quote:
Een verhuizing zelf kan ook veel stress opleveren.quote:Op zondag 7 april 2013 11:56 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik dan wel weer erg kort door de bocht want verhuizen kan ook heel erg veel ontspanning en innerlijke rust geven dat het juist zo erg veel extra bied.
Ik denk dat het voornamelijk je drukke planning is
Dat zijn dingen in je persoonlijke situatie.quote:Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef BadObsession het volgende:
Een verhuizing zelf kan ook veel stress opleveren.Met andere woorden: ik heb ongeveer 1 maand om andere woonruimte te vinden en te verhuizen straks.Al met al is het een hoop geregel met onzekere factoren (is die huurwoning er straks nog? gaat de verkoop wel echt door? enzovoorts)
Plus dat mijn vriendin ook niet altijd op 1 lijn met mij staat over waar we gaan wonen en wat nu gaan doen (kopen of huren) met als resultaat de nodige discussies.Nee, verhuizen is niet fijn
Dat klinkt anders ook niet bestquote:Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou een moord doen voor een verhuizing en waarheen boeit mij allemaal niets.
Tsja, je geeft zelf het antwoord al. Jezelf totaal niet veilig voelen in een woning lijkt mij persoonlijk ook vreselijk. Gelukkig heb ik dat gevoel nog nooit gehad.quote:Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo niet? Ik voel mij totaal niet veilig in mijn huis om meerdere redenen.
Ik moet hier asap weg en liever vandaag dan morgen.
Resteert de vraag welke situatie gangbaarder is. Die van mij of die van jouquote:Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef Pvoesss het volgende:
Beide maar het zou mijn relatie alleen maar heel erg goed doen als ik verhuis dus.
Maar hoe kan het voor die kinderen dan een veilige omgeving zijn als jij je totaal niet veilig voelt?quote:Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat ik 2 kinderen heben je die niet zomaar weg kan rukken uit veilige omgeving.
Het is ook maar net waar je het aan blootstelt.quote:Op zondag 7 april 2013 12:52 schreef Pvoesss het volgende:
Nee niet ieder kind is het zelfde.. Sommige kinderen kunnen dat wel als makkelijk ervaren en anderen net. Net als dat de 1 heel makkelijk date en een ander totaal niet.
Dat is onzin met zoveel dingen sommige mensen trekken dingen echt niet en andere wel. Ik heb 2 kinderen en met beide doe ik precies dezelfde dingen en de 1 kan sommige dingen totaal niet handlen en heeft veel te veel prikkels en heeft het er moeilijk mee en de ander niet.quote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef BadObsession het volgende:
Het is ook maar net waar je het aan blootstelt.
als je over de 30 pas begint daarmeequote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef BadObsession het volgende:
als je vanaf de middelbare school gewend bent om te daten, dan zal je dit veel makkelijker afgaan dan wanneer je daar op je twintigste mee begint
Ik heb eigenlijk ook nog nooit gedate. Tenminste, niet bewustquote:Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je over de 30 pas begint daarmee![]()
heb echt nooit hoeven daten voor mn vorige relaties.
paar keer thuis afgesproken en de vonk sloeg over.. alle 3 de keren..
Hoe date je onbewust dan ??quote:Op zondag 7 april 2013 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook nog nooit gedate. Tenminste, niet bewust
Is dus ook iets nieuws voor mij, maar ik zie wel hoe dat gaat lopen als het eenmaal zover is
Ja, vroeger kwam je gewoon met een relatie uit de kroeg... Het ging iig veel gemakkelijker, als 30+'er vind ik het ook maar lastig. En strontvervelendquote:Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je over de 30 pas begint daarmee![]()
heb echt nooit hoeven daten voor mn vorige relaties.
paar keer thuis afgesproken en de vonk sloeg over.. alle 3 de keren..
wat ik altijd wel typisch heb gevonden gezien mn uiterlijk toen..
bril, mager, onhandig etc.
mahja, in je 20'er jaren is t makkelijker een vriendinnetje tegen te komen dan als je wat ouder bent, denk ik zo.
Nou, het ging zo:quote:
aha, je dacht dat het gewoon vriendschappelijk was.quote:Op zondag 7 april 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, het ging zo:
Ik had een afspraak met een leuke vrouw bij mij thuis, maar het kwam niet in me op dat het -eigenlijk- gewoon een date was!
Nou, ik vond haar dus -wel- gewoon heel leuk!quote:Op zondag 7 april 2013 13:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
aha, je dacht dat het gewoon vriendschappelijk was.
Ik heb wel een keer iemand als date gehad die zichzelf meteen bij mezelf thuis uitnodigde , dat vind ik eigenlijk niet zo'n goede zet als ik iemand nog niet echt goed ken.
Als ik ga daten wil ik gewoon eerst even ergens daten op een centrale plek en als gewoon ergens wat drinken en als ik hem echt leuk genoeg vind mag die op visite komen bij me thuis
Kanjer, ik ben trots op je!!quote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef dawg het volgende:
nou. net gebeld, uitgevraagd, en over 2 weken date. ze zei nog wel dat ze niet op zoek was, maar goed, ze had ook nee kunnen zeggen denk ik dan. we zien wel. in ieder geval mijn twijfel genegeerd, dat is wel goed.
verlegen oid is niet 'mijn probleem', heh. dat scheelt.quote:
Nee, maar je had wel de wereld aan beren op de weg en je flikt het toch maar mooi!quote:Op maandag 8 april 2013 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
verlegen oid is niet 'mijn probleem', heh. dat scheelt.
en voor jou.
zie het als een lekkere relaxe vakantie.
als de date nu op niks uitloopt moet je me wel troosten heh.quote:Op maandag 8 april 2013 18:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar je had wel de wereld aan beren op de weg en je flikt het toch maar mooi!![]()
Komt wel goed hier, no worries![]()
Voor de zoveelste keer; leuk geprobeerdquote:Op maandag 8 april 2013 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
als de date nu op niks uitloopt moet je me wel troosten heh.
je hebt nu toch tijd genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 18:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer; leuk geprobeerd
Geen idee. Ik had me alleen maar om hoeven draaien, maar om de een of andere reden deed ik het nietquote:
Je kan mij niet wijsmaken dat je geen idee hebt. Je was of bang of je had geen zin of wat dan ook.quote:Op maandag 8 april 2013 18:27 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had me alleen maar om hoeven draaien, maar om de een of andere reden deed ik het niet
Bang denk ik, maar waarom? Ik zou het echt niet weten. Gewoon praten heb ik absoluut geen moeite mee namelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 18:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je geen idee hebt. Je was of bang of je had geen zin of wat dan ook.
Je merkte op dat ze er waren dus er ging ecjt wel wat door je heen
Denk het. Sowieso neem ik niet al te gauw initiatief in versieren. Ik kijk liever eerst de kat uit de boom en ik ben verlegen.quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Omdat zij t initiatief nam miss? En dat t niet ompraten ging maar om flirten?
zoiets herken ik wel ja.quote:Op maandag 8 april 2013 18:21 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb wederom gefaald zaterdag, meerdere meisjes probeerden me te versieren maar ik ging er niet op in. Eén meisje begon zelfs zo lomp tegen me aan te dansen dat ik zowat omflikkerde, dat was niet heel subtiel![]()
Soms baal ik een beetje van mezelf om dit soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, laatst las ik hier nog dat er hordes 30+ mensen vrijgezel werden, omdat ze toch iets serieus zochten. I am confusedquote:Op zondag 7 april 2013 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vroeger kwam je gewoon met een relatie uit de kroeg... Het ging iig veel gemakkelijker, als 30+'er vind ik het ook maar lastig. En strontvervelend
Natuurlijk zijn er hordes vrijgezelle mensen. Net als hordes bezette mensen. tis maar net wat de boodschap van onderwerp is.quote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nah, laatst las ik hier nog dat er hordes 30+ mensen vrijgezel werden, omdat ze toch iets serieus zochten. I am confused![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |