Jullie hebben al echt gedate, dus ze heeft al gekeken of ze je relatiemateriaal vindt. Blijkbaar niet. De kans dat dat verandert is klein. Dus echt moves maken zal wss niet echt gaan helpen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ok, ik heb nu echt even input nodig, ik heb een paar weken geleden 3 gezellige date's gehad met een dame.. En uiteindelijk gaf te per Whatsapp toe dat ze geen klik had en niet verder wilde.
Nu wil het feit dat ze vanavond zou komen eten.. Haar auto is kapot (serieus), en heb ik aangeboden om bij haar te eten.
Eigenlijk wil ik haar nog voor mij winnen. Heeft dat zin? Zo ja, hoe? Gaat een bosje rode rozen te ver of juist niet?.
Zodra jij er 100% zeker van weet dat je over je ex heen bent. Kan 2 weken duren, 2 maanden of 2 jaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:29 schreef Kitlerrr het volgende:
Wat vinden jullie een goede tijd om met een nieuw iemand iets te doen/beginnen (zoenen of meer) als je net uit een relatie komt?
Ik weet dat hier natuurlijk geen regels voor zijn, maar wat vinden jullie?
En dan ook naar je ex gekeken, vanaf wanneer voelt het voor jou niet 'respectloos' om iets met een ander te doen?
Dat lijkt me totaal geen zin te hebben. Ze gaf al aan dat er geen klik was. En dan bloemen geven? Don't do it, man.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ok, ik heb nu echt even input nodig, ik heb een paar weken geleden 3 gezellige date's gehad met een dame.. En uiteindelijk gaf te per Whatsapp toe dat ze geen klik had en niet verder wilde.
Nu wil het feit dat ze vanavond zou komen eten.. Haar auto is kapot (serieus), en heb ik aangeboden om bij haar te eten.
Eigenlijk wil ik haar nog voor mij winnen. Heeft dat zin? Zo ja, hoe? Gaat een bosje rode rozen te ver of juist niet?.
Dit!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me totaal geen zin te hebben. Ze gaf al aan dat er geen klik was. En dan bloemen geven? Don't do it, man.
Nee dat heeft helemaal geen zin. Persoonlijk had ik nu het contact volledig verbroken.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet doen...quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet doen, gaat ze zich alleen maar ongemakkelijk voelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ben bang voor je dat het einde verhaal is voor je wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tis ook maar net hoe je uit elkaar bent gegaan. is het vette ruzie of spreek je elkaar nooit meer dan boeit het niet echt (lijkt me)quote:Op woensdag 3 april 2013 15:55 schreef Kitlerrr het volgende:
Dus ik kan eigenlijk uit jullie antwoorden halen dat het niet respectloos naar de ex toe is als je zelf maar volledig klaar met hem bent?
Nou, we zijn wel op een goede manier uit elkaar gegaan en hebben ons ook voorgenomen om leuk contact te onderhouden. Maar eigenlijk heb ik daar op het moment niet heel erg behoefte aan. Het is niet dat ik nog hoop of gevoelens heb maar als ik terugdenk aan hoe het was tussen ons dan kan is soms nog zó boos worden. Ik wil me er gewoon niet meer mee bezighouden en verdergaan en mijn ogen openen voor anderen. Daar kan ik hem op het moment niet bij gebruiken...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis ook maar net hoe je uit elkaar bent gegaan. is het vette ruzie of spreek je elkaar nooit meer dan boeit het niet echt (lijkt me)
Ben je nog altijd goede vrienden dan is het wat anders. Zeker omdat die ander er dan ook echt mee geconfronteerd zal worden.
Dan gewoon lekker je eigen weg ingaanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Kitlerrr het volgende:
Nou, we zijn wel op een goede manier uit elkaar gegaan en hebben ons ook voorgenomen om leuk contact te onderhouden. Maar eigenlijk heb ik daar op het moment niet heel erg behoefte aan. Het is niet dat ik nog hoop of gevoelens heb maar als ik terugdenk aan hoe het was tussen ons dan kan is soms nog zó boos worden. Ik wil me er gewoon niet meer mee bezighouden en verdergaan en mijn ogen openen voor anderen. Daar kan ik hem op het moment niet bij gebruiken...
Even afgezien van het bloemenverhaal, ja, date, klopt, was meer een klaagzang over haar exen en op de 3de date verteld ze doodleuk dat iemand de avond ervoor geprobeerd heeft om in haar broekje (dat waren haar eigen woorden) te komen, en dat ze daar niet van gediend is.. Daardoor stortte mijn motivatie om iets te proberen ook in..quote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie hebben al echt gedate, dus ze heeft al gekeken of ze je relatiemateriaal vindt. Blijkbaar niet. De kans dat dat verandert is klein. Dus echt moves maken zal wss niet echt gaan helpen.
Sowieso win je niemand door bloemen mee te nemen.
He bah. Als het er zo eentje is dan moet je daar maar snel afscheid van nemen...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Even afgezien van het bloemenverhaal, ja, date, klopt, was meer een klaagzang over haar exen en op de 3de date verteld ze doodleuk dat iemand de avond ervoor geprobeerd heeft om in haar broekje (dat waren haar eigen woorden) te komen, en dat ze daar niet van gediend is.. Daardoor stortte mijn motivatie om iets te proberen ook in..
Oke, dankjewelquote:Op woensdag 3 april 2013 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker je eigen weg ingaan![]()
Doen wat voor jezelf goed voelt op het moment. Het is en blijft jouw leven en zo te horen zal het contact met je ex redelijk minimaal zijn/worden.
Hoe beleefdquote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
@Kitlerrr / Ook_gek / Royco1 / SilentChaos / Comp_Lex / Cue_ / Motorbloempje / Barbusse / formerjellybean: Dank jullie wel voor de input, duidelijk.
Het is je ex, dus zoveel rekening hoef je niet met hem te houden. Niet dat je direct op zijn hart moet gaan stampen, maar het is niet nodig om je eigen (eventueel) geluk uit de weg te gaan voor hem lijkt me.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nou, we zijn wel op een goede manier uit elkaar gegaan en hebben ons ook voorgenomen om leuk contact te onderhouden. Maar eigenlijk heb ik daar op het moment niet heel erg behoefte aan. Het is niet dat ik nog hoop of gevoelens heb maar als ik terugdenk aan hoe het was tussen ons dan kan is soms nog zó boos worden. Ik wil me er gewoon niet meer mee bezighouden en verdergaan en mijn ogen openen voor anderen. Daar kan ik hem op het moment niet bij gebruiken...
Graag gedaan en sterktequote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
@Kitlerrr / Ook_gek / Royco1 / SilentChaos / Comp_Lex / Cue_ / Motorbloempje / Barbusse / formerjellybean: Dank jullie wel voor de input, duidelijk.
Nee, dat is ook wel heel erg waar. Ik zal ook nooit op zijn hart gaan stampen, dat verdient hij niet. Maar ik weet gewoon dat het hem zal steken als ik wat met een ander begin. Het is heel krom maar ik moet me er maar overheen zetten denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is je ex, dus zoveel rekening hoef je niet met hem te houden. Niet dat je direct op zijn hart moet gaan stampen, maar het is niet nodig om je eigen (eventueel) geluk uit de weg te gaan voor hem lijkt me.
Al wacht je misschien 4 maand of een jaar. Het zal dan misschien nog blijven steken. Om daar nou rekening mee te gaan houdenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Kitlerrr het volgende:
Nee, dat is ook wel heel erg waar. Ik zal ook nooit op zijn hart gaan stampen, dat verdient hij niet. Maar ik weet gewoon dat het hem zal steken als ik wat met een ander begin. Het is heel krom maar ik moet me er maar overheen zetten denk ik.
True...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al wacht je misschien 4 maand of een jaar. Het zal dan misschien nog blijven steken. Om daar nou rekening mee te gaan houden
Jezus, ik zocht serieus de 'vind ik leuk' knop.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Het is lente, love/batsen is in the air!
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:25 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Jezus, ik zocht serieus de 'vind ik leuk' knop.
nu ben ik wel heel benieuwdquote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef dawg het volgende:
voor het eerst in mijn leven twijfelde ik licht over iets en wilde het hier vragen, kom ik er net achter dat recent zoiets ook gevraagd werd en dus hoef ik het niet meer te vragen. mijn privacy gered.
nou, vind al een tijdje iemand (irl) interessant. ze is nu pakweg 4 maanden single, vertelde ze laatste keer dat ik haar zag, vorige week. konden al lachen met elkaar, en ik flirt ook volop natuurlijk. maar sinds laatste keer is er wat verandert, hoe we elkaar aankeken, maar ik kan me haast niet aan de indruk onttrekken dat ze dat vertelde omdat ze mij wellicht ook leuk vindt, een stille vrouwenhint dus.quote:
Uitvragen kan zelden te snel zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, vind al een tijdje iemand (irl) interessant. ze is nu pakweg 4 maanden single, vertelde ze laatste keer dat ik haar zag, vorige week. konden al lachen met elkaar, en ik flirt ook volop natuurlijk. maar sinds laatste keer is er wat verandert, hoe we elkaar aankeken, maar ik kan me haast niet aan de indruk onttrekken dat ze dat vertelde omdat ze mij wellicht ook leuk vindt, een stille vrouwenhint dus.
vraag was eigenlijk of 4 maanden uitvragen niet te snel is, zie haar over week of 4 pas weer als ik niet speciaal haar even op zoek. het feit dat ik hier over nadenk doet me twijfelen of ik verliefd begin te worden en dat is alweer zolang geleden. plus of ik haar uberhaupt wel uit moet vragen gezien mijn situatie (die hier verder niet besproken gaat worden).
dusss. ik klink als een wijf. sorry.
ik kan wel wat redenen bedenken waarom ik die gok niet zou nemen, weet jij ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uitvragen kan zelden te snel zijnZe kan hoogstens nee zeggen omdat zij het te snel vindt, maar dan weet ze tenminste wel dat jij haar leuk vindt. En als ze er aan toe is zit jij tenminste in haar hoofd (mits ze jou ook interssant vindt natuurlijk
)
Je vindt haar in ieder geval leuk, dat is al mooi
En hoe en wat het verder loopt / verstandig is. Dat zie je vanzelf wel. Waarom de gok niet wagen. Is een leuk avontuur
Maar die redenen kunnen redelijk verdwijnen op het moment dat je een leuk iemand tegen komtquote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef dawg het volgende:
ik kan wel wat redenen bedenken waarom ik die gok niet zou nemen, weet jij ook.
maar goed denk toch wel regelmatig aan haar, dat is al lang lang geleden, dat ik dat had. zonde om er dan niks mee te doen eigenlijk.
ik zie er ergens wel tegenop. maar dat kan ook mijn ego zijn die er vanuit gaat dat ik haar al "in de pocket" heb. i know.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die redenen kunnen redelijk verdwijnen op het moment dat je een leuk iemand tegen komt
Dat er allerlei randzaken zijn maakt het natuurlijk niet gemakkelijker, maar het is zonde om nooit die kans/ gok te nemen. Anders akn je zowat een kluizenaarsbestaan gaan nemen he.
En idd.. het is zonde als je er niets mee gaat doen!!!
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef dawg het volgende:
ik zie er ergens wel tegenop. maar dat kan ook mijn ego zijn die er vanuit gaat dat ik haar al "in de pocket" heb. i know.
Gewoon proberen , en het is daten dus dat is toch altijd even vrijblijvend. Wel leuk dat je aan haar gevoelens denkt , ik zeg dus gewoon doen , niet geschoten is altijd mis .quote:Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, vind al een tijdje iemand (irl) interessant. ze is nu pakweg 4 maanden single, vertelde ze laatste keer dat ik haar zag, vorige week. konden al lachen met elkaar, en ik flirt ook volop natuurlijk. maar sinds laatste keer is er wat verandert, hoe we elkaar aankeken, maar ik kan me haast niet aan de indruk onttrekken dat ze dat vertelde omdat ze mij wellicht ook leuk vindt, een stille vrouwenhint dus.
vraag was eigenlijk of 4 maanden uitvragen niet te snel is, zie haar over week of 4 pas weer als ik niet speciaal haar even op zoek. het feit dat ik hier over nadenk doet me twijfelen of ik verliefd begin te worden en dat is alweer zolang geleden. plus of ik haar uberhaupt wel uit moet vragen gezien mijn situatie (die hier verder niet besproken gaat worden).
dusss. ik klink als een wijf. sorry.
niertransplantatie, met 5,5 jaar dialyse vooraf. dus vrij ingrijpend ja, met allerlei randzaken die ik hier niet ga bespreken, maar het zorgt nogal voor een grote grote twijfel.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, wat je situatie is weet ik niet, maar waarom niet? Nou ja, als de situatie is dat je weet dat je binnen 2 maanden dood gaat of dat je HIV hebt, tot je oren in de schulden of in een transgenderproces zit.. dat zijn van die dingen die de boel wat kunnen veranderen, maar als het niets levensbedreigends/ingrijpends/verpestends is, waarom er niet gewoon voor gaan?
4 maanden lang/kort, valt niet zoveel over te zeggen: de een is na 5 jaar nog niet over een ex heen, de ander heeft het goed afgesloten en is er na 2 maanden alweer klaar voor om te zien of andere relaties wat zijn..
Oh heftig , een van mijn vrienden heeft dat ook gehad heel veel sterkte dan kan ik me ook wel voorstellen dat je even twijfelt . Ik denk dan ook even moet gaan kijken wat voor jou voorrang heeft , je moet jezelf en je herstel ook niet forceren denk .quote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
niertransplantatie, met 5,5 jaar dialyse vooraf. dus vrij ingrijpend ja, met allerlei randzaken die ik hier niet ga bespreken, maar het zorgt nogal voor een grote grote twijfel.
ga ik niet vanuit, ben irl nog nooit afgewezen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat zou het grappig zijn als ze je nu zou afwijzen dan
Maar dat enkel om die ego van jou
En zou niets je tegen moeten houden nuquote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef dawg het volgende:
ga ik niet vanuit, ben irl nog nooit afgewezen.
mijn ego is zo groot dat die anders wel tegen een stootje kan.
Over wat voor aantallen praten we hier?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ga ik niet vanuit, ben irl nog nooit afgewezen.
mijn ego is zo groot dat die anders wel tegen een stootje kan.
de nier heb ik al 5 jaar dus van herstel is geen sprake. maar hierdoor zit ik (lang verhaal en geen eigen keuze) noodgedwongen in de wao, heb wat lichamelijke ongemakken, laag inkomen, en ik weet dus niet of de nier het goed blijft doen. dialyse is nogal een aanslag en ik weet dus niet goed of ik iemand daar wel mee op wil zadelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh heftig , een van mijn vrienden heeft dat ook gehad heel veel sterkte dan kan ik me ook wel voorstellen dat je even twijfelt . Ik denk dan ook even moet gaan kijken wat voor jou voorrang heeft , je moet jezelf en je herstel ook niet forceren denk .
Misschien voor jezelf een datum prikken wanneer je het wel zou willen doen als het voor jou te snel gaat.
Het klinkt inderdaad wel heftig, aan de andere kant, je kan ook iemand daten en een dag later onder een auto oid komen, kans zit er altijd in.. Gewoon pakken die kans en gaan..quote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
niertransplantatie, met 5,5 jaar dialyse vooraf. dus vrij ingrijpend ja, met allerlei randzaken die ik hier niet ga bespreken, maar het zorgt nogal voor een grote grote twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |