abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:03:28 #1
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124816569

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Liefde is leuk.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_124816628
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:02 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat als het contact al niet gelijk loopt dat er achter aan hobbelen echt niet de moeite is. Tenminste zo zou ik zelf reageren, niet spontaan, als ik geen interesse heb.
Nee... Als mensen ongeinteresseerd doen dan is het ook zelfcastijding om er bij te blijven staan... Ik ben dan ook heel snel weg altijd.
Rustig aan.
pi_124817197
Dit topic hoeft ik [tijdelijk] niet meer te volgen, heb een kippetje gevangen O-)
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:16:18 #4
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124817298
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef FAUSTI het volgende:
Dit topic hoeft ik [tijdelijk] niet meer te volgen, heb een kippetje gevangen O-)
*O*

Wie, hoe, waar, wanneer? Vertel :D
pi_124817448
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:16 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

*O*

Wie, hoe, waar, wanneer? Vertel :D
Gewoon via-via een jongedame niet dat iets voor haar voel, maar ja het is wel officieel geef het zelf een paar weken.

*O*
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:22:06 #6
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124817606
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Gewoon via-via een jongedame niet dat iets voor haar voel, maar ja het is wel officieel geef het zelf een paar weken.

*O*
Waarom?
Vind je dat niet een beetje een klotestreek naar haar toe?
pi_124817690
quote:

[..]

*O*
Wat was de reden dan het officieel te maken?
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:29:16 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_124817928
quote:

[..]

*O*
Douchebag. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_124818061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom?
Vind je dat niet een beetje een klotestreek naar haar toe?
Had helaas weinig keuze.

quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat was de reden dan het officieel te maken?
Vind haar heel erg lief! [not!]

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Douchebag. :')
Tssss, echt niet.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:33:14 #10
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124818099
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:32 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Had helaas weinig keuze.

[..]

[..]

Tssss, echt niet.
Bull, je hebt altijd een keuze.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:34:12 #11
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_124818142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:32 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Had helaas weinig keuze.

[..]

[..]

Tssss, echt niet.
Iemand aan het lijntje houden is echt zo'n douchy streek rechtstreeks uit een teen-movie.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_124818335
Zulke vreemde figuren in dit topic. :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124818452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Bull, je hebt altijd een keuze.
Van mijn kant een 1 april grap wat zij voor serieus aanneemt en heel haar familie weet het nu dat is mijn eigen stomme fout.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:38 schreef Fascination het volgende:
Zulke vreemde figuren in dit topic. :{
Jij nooit snappen waar ik middenin zit :{
pi_124818514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:40 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Van mijn kant een 1 april grap wat zij voor serieus aanneemt en heel haar familie weet het dat is mijn eigen stomme fout.

Baas _O_
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124818614
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Baas _O_
Mijn vraag is eigenlijk meer hoe kan ik haar weer kwijtraken? Een ding is wel zij moet de relatie verbreken.
pi_124818678
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Mijn vraag is eigenlijk meer hoe kan ik haar weer kwijtraken? Een ding is wel zij moet de relatie verbreken.
zeg dat je stiekem homo bent.
pi_124818719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Vreemdgaan wil nog wel eens helpen
pi_124818768
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef dawg het volgende:

[..]

zeg dat je stiekem homo bent.
Ben gewoon homo. Even een hint voor je, ze is een Albanese uit Antwerp... Zij en haar familie weten uiteraard niet dat ik een beetje erg gay ben. Wat uiteraard bij sommige volkeren uitermate niet handig is als zij daar weet van krijgen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Vreemdgaan wil nog wel eens helpen
En ze heeft veel neven...
pi_124818805
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:47 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ben gewoon homo. Even een hint voor je, ze is een Albanese uit Antwerp... Zij en haar familie weten uiteraard niet dat ik een beetje erg gay ben. Wat uiteraard bij sommige volkeren uitermate niet handig is als zij daar weet van krijgen.

Oh god, het is een zigeuner? :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124818877
quote:

[..]

[..]

Haha, wat episch dit. Heb je al eens een vrouw gehad? Ik zou het gewoon proberen mits ze geefbaar is. Bij deze zijn pics ter beoordeling wel op zijn plaats.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:52:12 #21
370431 drakin
vurig typje
pi_124818972
Gewoon jezelf zijn, oersaai zijn en veel scheten laten in haar bijzijn wil wel eens helpen.
En afspraken niet nakomen, veel bellen met anderen, geen aandacht geven aan haar.
Dus gewoon de standaard moderne mens uithangen en ze is je snel zat.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_124819016
quote:

[..]

[..]

geef over haar over tijdens een familie-etentje. brokken varkensvlees over haar en de tafel heen moet het wel doen denk ik. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door dawg op 03-04-2013 00:00:51 ]
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:56:40 #23
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_124819152
Geen aandacht schenken, werkt niet. Vrouwen vinden dat juist mooi... Moeten ze moeite doen enzo :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_124819334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh god, het is een zigeuner? :')
Nee, en niet iedere reiziger is slecht hoor. Al zijn er genoeg die niet echt heel erg fijn in de omgang zijn als jou seksualiteit anders weet dat zelf maar al te goed hoor. Dit is een gradatie erger...

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Haha, wat episch dit. Heb je al eens een vrouw gehad? Ik zou het gewoon proberen mits ze geefbaar is. Bij deze zijn pics ter beoordeling wel op zijn plaats.
Ze is zeker niet lelijk, echter gaat dit echt niet werken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:52 schreef drakin het volgende:
Gewoon jezelf zijn, oersaai zijn en veel scheten laten in haar bijzijn wil wel eens helpen.
En afspraken niet nakomen, veel bellen met anderen, geen aandacht geven aan haar.
Dus gewoon de standaard moderne mens uithangen en ze is je snel zat.
Zo vaak zal ik haar niet zien omdat zij niet weet dat ik nog steeds in Nederland ben. Al heeft ze wel gezegd binnenkort naar mij toe te komen waar zij weer meent dat ik nu woon. Zeer complexe situatie zoals u ziet.

Negeer haar nu wel even op skype en mijn mobi staat uit. Stomme lul dat ik ook ben een mailtje voor de grap en het loopt weer uit tot een ramp had beter moeten weten :|W

quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef dawg het volgende:

[..]

geef over haar over tijdens een familie-etentje. brokken varkensvlees over de tafel heen moet het wel doen denk ik. :7
Dat is weer wel een idee heb haar beloofd om naar haar toe te komen misschien haar pa voor schut zetten en vrij onbeleefd zijn tot op bepaalde hoogte.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:56 schreef marcel-o het volgende:
Geen aandacht schenken, werkt niet. Vrouwen vinden dat juist mooi... Moeten ze moeite doen enzo :P
Oke...
  woensdag 3 april 2013 @ 00:21:24 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124820019
Juist ja, geen keuze? Wat een slecht excuus zeg :D

Ruggengraat van een tuinslang dus, type weggooier :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124820270
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:21 schreef ook_gek het volgende:
Juist ja, geen keuze? Wat een slecht excuus zeg :D

Ruggengraat van een tuinslang dus, type weggooier :W
Spuit elf.
  woensdag 3 april 2013 @ 00:33:04 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124820358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:29 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Spuit elf.
Heb wel wat beters te doen dan om de 5 min op fok te kijken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_124820521
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb wel wat beters te doen dan om de 5 min op fok te kijken.
Maar natuurlijk en happen doe je maar al te graag.
pi_124820553
Oi, niet bekvechten.
pi_124825061
vreemde gast ben jij zeg :o

maar versieren lijkt dus niet echt het probleem te zijn of?
  woensdag 3 april 2013 @ 09:51:16 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124825119
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:40 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Van mijn kant een 1 april grap wat zij voor serieus aanneemt en heel haar familie weet het nu dat is mijn eigen stomme fout.

[..]

Jij nooit snappen waar ik middenin zit :{
Oh my, hahaha :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124826975
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee... Als mensen ongeinteresseerd doen dan is het ook zelfcastijding om er bij te blijven staan... Ik ben dan ook heel snel weg altijd.
Niet meer denken om een positieve reactie uit te uitlokken, dan krijg je namelijk juist geen positieve reactie of interesse van haar kant.

(voor KT): totaal niet "reactie/interesse vragend", en gewoon gezellig met een meid bezig zijn waardoor ze vanzelf wel reageert:
SPOILER

[ Bericht 40% gewijzigd door firefly3 op 03-04-2013 11:09:35 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124827678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet meer denken om een positieve reactie uit te uitlokken, dan krijg je namelijk juist geen positieve reactie of interesse van haar kant.

(voor KT): totaal niet "reactie/interesse vragend", en gewoon gezellig met een meid bezig zijn waardoor ze vanzelf wel reageert:
SPOILER
Hoe kunnen ze je gedachten lezen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124829113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze je gedachten lezen?
Vrouwen voelen aan als je wat van haar wilt vanwege je houding en dergelijke. Soms kan je het zelfs aan iemands ogen zien als diegene wat van je moet. Vrouwen zijn onbewust heel goed in het selecteren van mensen die wat van hun willen hebben of mensen die daadwerkelijk authentiek zijn en geen drang hebben naar een positieve reactie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124829221
Vrouwen hebben alle pluspunten en tekortkomingen die mannen ook hebben, dus lazerstraal een eind op, FF, met je zogenaamde kennis over het andere geslacht.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124829367
quote:
13s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:11 schreef Barbusse het volgende:
Vrouwen hebben alle pluspunten en tekortkomingen die mannen ook hebben, dus lazerstraal een eind op, FF, met je zogenaamde kennis over het andere geslacht.
Vrouwen zijn op sommige vlakken beter dan mannen, get used to it.
pi_124829497
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat verschilt van persoon tot persoon ipv geslacht tot geslacht, en als jij dat niet wilt zien is dat prima. Maar voor de mensen die hier posten die wel moeite hebben met in contact komen met mensen die ze (eventueel) zouden willen versieren ben jij met je gezever eerder onderdeel van het probleem dan van de oplossing. Dus donder een eind op uit dit topic en beperk je tot het PUA-topic.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124829509
quote:

[..]

Je stelligheid en feitelijke interpretatie van jouw mening en 'kunnen' verpesten de sfeer in dit topic maar weer eens. Doe er wat aan.
Ja doei.
  woensdag 3 april 2013 @ 12:22:29 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124829552
quote:

[..]

Zal best allemaal, maar 1 ding is zeker. Je kennis van vrouwen is op simmige vlakken slecht en sla je de plank volledig mis. Net als het idee dat he alle wijsheid in pacht heb. En laat is het stukje volledig door slaan en overdrijven er voor het gemak buiten.

Doe normaal, reageer normaal en wil je door slaan of je zelf opgeilen... Verhuis dan even naar het PUA topic.

Je gaat hier keer op keer mijlen ver van de kern waar het om gaat in dit topic.
pi_124829573
Zijn kunnen? :') Ik geloof werkelijk geen flikker van die zogenaamde succesverhalen van hem.
pi_124829852
oh god is het weer zover |:( ga een rondje rennen ofzo .
Ik heb inderdaad ook dat ik mijn twijfels krijg over zijn succesverhalen. Ik denk meer dat het een verhaaltje is van ik moet gelijk hebben en weet alles beter dan dat die echt uberhaupt verstand heeft van vrouwen. Hij toont dat al aan door niet luisteren naar de vrouwen in dit topic en ideeen dat vrouwen alleen maar mooi moeten zijn.
pi_124830258
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:29 schreef formerjellybean het volgende:
oh god is het weer zover |:( ga een rondje rennen ofzo .
Ik heb inderdaad ook dat ik mijn twijfels krijg over zijn succesverhalen. Ik denk meer dat het een verhaaltje is van ik moet gelijk hebben en weet alles beter dan dat die echt uberhaupt verstand heeft van vrouwen. Hij toont dat al aan door niet luisteren naar de vrouwen in dit topic en ideeen dat vrouwen alleen maar mooi moeten zijn.
Dat is een van de redenen ja.
pi_124830447
Post verplaatst naar FB, die discussie gaan we niet weer hier voeren.
Ja doei.
pi_124830459

[ Bericht 100% gewijzigd door firefly3 op 03-04-2013 12:45:54 ]
pi_124832136
Ok, ik heb nu echt even input nodig, ik heb een paar weken geleden 3 gezellige date's gehad met een dame.. En uiteindelijk gaf te per Whatsapp toe dat ze geen klik had en niet verder wilde.

Nu wil het feit dat ze vanavond zou komen eten.. Haar auto is kapot (serieus), en heb ik aangeboden om bij haar te eten.

Eigenlijk wil ik haar nog voor mij winnen. Heeft dat zin? Zo ja, hoe? Gaat een bosje rode rozen te ver of juist niet? :?.
pi_124832147
Wat vinden jullie een goede tijd om met een nieuw iemand iets te doen/beginnen (zoenen of meer) als je net uit een relatie komt?

Ik weet dat hier natuurlijk geen regels voor zijn, maar wat vinden jullie?
En dan ook naar je ex gekeken, vanaf wanneer voelt het voor jou niet 'respectloos' om iets met een ander te doen?
pi_124832217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ok, ik heb nu echt even input nodig, ik heb een paar weken geleden 3 gezellige date's gehad met een dame.. En uiteindelijk gaf te per Whatsapp toe dat ze geen klik had en niet verder wilde.

Nu wil het feit dat ze vanavond zou komen eten.. Haar auto is kapot (serieus), en heb ik aangeboden om bij haar te eten.

Eigenlijk wil ik haar nog voor mij winnen. Heeft dat zin? Zo ja, hoe? Gaat een bosje rode rozen te ver of juist niet? :?.
Hmm, ik zou je moves even laten voor wat het is. Als een meisje aangeeft dat er geen klik is en je probeert het toch dan kan dat opdringerig overkomen en dat werkt heel erg averechts.
Ik zou gewoon je leuke zelf zijn en mocht ze toch van gedachte veranderen dan merk je dat vanzelf.
pi_124832299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Ik denk al dat je verkeerde verwachtingen hebt als het gewoon is om een gezellige avond zeg ik doen, maar ze heeft al aangegeven niet te willen en dan zou ik dus eigenlijk gewoon gaan verder kijken en het loslaten.
  woensdag 3 april 2013 @ 13:34:06 #49
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_124832335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:29 schreef Kitlerrr het volgende:
Wat vinden jullie een goede tijd om met een nieuw iemand iets te doen/beginnen (zoenen of meer) als je net uit een relatie komt?

En dan ook naar je ex gekeken, vanaf wanneer voelt het voor jou niet 'respectloos' om iets met een ander te doen?
mn ex, die hier nog woont :') gaat al met n ander.. vond k niet zo geslaagd, maargoed t went.
't is al een maand of 3 over nu en merk wel dat k wat meer aandacht zoek/wil.

Ligt er denk ik wel aan hoelang de relatie was. Dat was hier ongeveer 8 jaar en duurt nog wel ff voordat je daar overheen bent en een fatsoenlijke relatie kan beginnen zonder dat je het alleen daar over wilt hebben 13.gif of idd vergelijken enz..
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_124832363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:29 schreef Kitlerrr het volgende:

Als je nog gevoelens hebt voor je ex niet doen, want dan blijf je stiekem vergelijken en dan is het oneerlijk tegen de ander want dan geef je het al geen kans.
Ik zou pas met anderen wat beginnen als je er zelf volledig overheen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')