abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124838474
Het is lente, love/batsen is in the air!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 april 2013 @ 16:22:45 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124838489
quote:
17s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Het is lente, love is in the air!
Ik ben benieuwd :o
pi_124838600
quote:
17s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Het is lente, love/batsen is in the air!
Jezus, ik zocht serieus de 'vind ik leuk' knop.
pi_124838661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:25 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Jezus, ik zocht serieus de 'vind ik leuk' knop.
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 april 2013 @ 17:06:49 #80
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124840550
hehe, eindelijk een onelinert op paiq die wordt geaccepteerd :7
match-cijfer meer dan 9, zal mij benieuwen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_124843724
voor het eerst in mijn leven twijfelde ik licht over iets en wilde het hier vragen, kom ik er net achter dat recent zoiets ook gevraagd werd en dus hoef ik het niet meer te vragen. mijn privacy gered. 8-)
  woensdag 3 april 2013 @ 18:24:37 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124843779
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef dawg het volgende:
voor het eerst in mijn leven twijfelde ik licht over iets en wilde het hier vragen, kom ik er net achter dat recent zoiets ook gevraagd werd en dus hoef ik het niet meer te vragen. mijn privacy gered. 8-)
nu ben ik wel heel benieuwd :o
  woensdag 3 april 2013 @ 18:31:44 #83
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124844076
die post roeptschreeuwt gewoon om uitleg :')
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 3 april 2013 @ 18:35:01 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124844185
Zeg dan idd niets :N
pi_124844203
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

nu ben ik wel heel benieuwd :o
nou, vind al een tijdje iemand (irl) interessant. ze is nu pakweg 4 maanden single, vertelde ze laatste keer dat ik haar zag, vorige week. konden al lachen met elkaar, en ik flirt ook volop natuurlijk. maar sinds laatste keer is er wat verandert, hoe we elkaar aankeken, maar ik kan me haast niet aan de indruk onttrekken dat ze dat vertelde omdat ze mij wellicht ook leuk vindt, een stille vrouwenhint dus. :7

vraag was eigenlijk of 4 maanden uitvragen niet te snel is, zie haar over week of 4 pas weer als ik niet speciaal haar even op zoek. het feit dat ik hier over nadenk doet me twijfelen of ik verliefd begin te worden en dat is alweer zolang geleden. plus of ik haar uberhaupt wel uit moet vragen gezien mijn situatie (die hier verder niet besproken gaat worden).

dusss. ik klink als een wijf. sorry. :')
pi_124844243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef Cue_ het volgende:
Zeg dan idd niets :N
relax. ipad typt kut. :P
  woensdag 3 april 2013 @ 18:39:08 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124844339
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef dawg het volgende:

[..]

nou, vind al een tijdje iemand (irl) interessant. ze is nu pakweg 4 maanden single, vertelde ze laatste keer dat ik haar zag, vorige week. konden al lachen met elkaar, en ik flirt ook volop natuurlijk. maar sinds laatste keer is er wat verandert, hoe we elkaar aankeken, maar ik kan me haast niet aan de indruk onttrekken dat ze dat vertelde omdat ze mij wellicht ook leuk vindt, een stille vrouwenhint dus. :7

vraag was eigenlijk of 4 maanden uitvragen niet te snel is, zie haar over week of 4 pas weer als ik niet speciaal haar even op zoek. het feit dat ik hier over nadenk doet me twijfelen of ik verliefd begin te worden en dat is alweer zolang geleden. plus of ik haar uberhaupt wel uit moet vragen gezien mijn situatie (die hier verder niet besproken gaat worden).

Uitvragen kan zelden te snel zijn ;) Ze kan hoogstens nee zeggen omdat zij het te snel vindt, maar dan weet ze tenminste wel dat jij haar leuk vindt. En als ze er aan toe is zit jij tenminste in haar hoofd (mits ze jou ook interssant vindt natuurlijk :P )

Je vindt haar in ieder geval leuk, dat is al mooi ^O^
En hoe en wat het verder loopt / verstandig is. Dat zie je vanzelf wel. Waarom de gok niet wagen. Is een leuk avontuur ;)
pi_124844647
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uitvragen kan zelden te snel zijn ;) Ze kan hoogstens nee zeggen omdat zij het te snel vindt, maar dan weet ze tenminste wel dat jij haar leuk vindt. En als ze er aan toe is zit jij tenminste in haar hoofd (mits ze jou ook interssant vindt natuurlijk :P )

Je vindt haar in ieder geval leuk, dat is al mooi ^O^
En hoe en wat het verder loopt / verstandig is. Dat zie je vanzelf wel. Waarom de gok niet wagen. Is een leuk avontuur ;)
ik kan wel wat redenen bedenken waarom ik die gok niet zou nemen, weet jij ook.

maar goed denk toch wel regelmatig aan haar, dat is al lang lang geleden, dat ik dat had. zonde om er dan niks mee te doen eigenlijk. :')
  woensdag 3 april 2013 @ 18:47:56 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124844730
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef dawg het volgende:
ik kan wel wat redenen bedenken waarom ik die gok niet zou nemen, weet jij ook.

maar goed denk toch wel regelmatig aan haar, dat is al lang lang geleden, dat ik dat had. zonde om er dan niks mee te doen eigenlijk. :')
Maar die redenen kunnen redelijk verdwijnen op het moment dat je een leuk iemand tegen komt ;)

Dat er allerlei randzaken zijn maakt het natuurlijk niet gemakkelijker, maar het is zonde om nooit die kans/ gok te nemen. Anders akn je zowat een kluizenaarsbestaan gaan nemen he.

En idd.. het is zonde als je er niets mee gaat doen!!!
pi_124844854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar die redenen kunnen redelijk verdwijnen op het moment dat je een leuk iemand tegen komt ;)

Dat er allerlei randzaken zijn maakt het natuurlijk niet gemakkelijker, maar het is zonde om nooit die kans/ gok te nemen. Anders akn je zowat een kluizenaarsbestaan gaan nemen he.

En idd.. het is zonde als je er niets mee gaat doen!!!
ik zie er ergens wel tegenop. maar dat kan ook mijn ego zijn die er vanuit gaat dat ik haar al "in de pocket" heb. i know. :')
pi_124844860
Tsja, wat je situatie is weet ik niet, maar waarom niet? Nou ja, als de situatie is dat je weet dat je binnen 2 maanden dood gaat of dat je HIV hebt, tot je oren in de schulden of in een transgenderproces zit.. dat zijn van die dingen die de boel wat kunnen veranderen, maar als het niets levensbedreigends/ingrijpends/verpestends is, waarom er niet gewoon voor gaan?

4 maanden lang/kort, valt niet zoveel over te zeggen: de een is na 5 jaar nog niet over een ex heen, de ander heeft het goed afgesloten en is er na 2 maanden alweer klaar voor om te zien of andere relaties wat zijn..
Ja doei.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:52:34 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124844943
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef dawg het volgende:
ik zie er ergens wel tegenop. maar dat kan ook mijn ego zijn die er vanuit gaat dat ik haar al "in de pocket" heb. i know. :')
_O- wat zou het grappig zijn als ze je nu zou afwijzen dan :D

Maar dat enkel om die ego van jou :*
pi_124844979
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Gewoon proberen , en het is daten dus dat is toch altijd even vrijblijvend. Wel leuk dat je aan haar gevoelens denkt , ik zeg dus gewoon doen , niet geschoten is altijd mis .
pi_124844990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, wat je situatie is weet ik niet, maar waarom niet? Nou ja, als de situatie is dat je weet dat je binnen 2 maanden dood gaat of dat je HIV hebt, tot je oren in de schulden of in een transgenderproces zit.. dat zijn van die dingen die de boel wat kunnen veranderen, maar als het niets levensbedreigends/ingrijpends/verpestends is, waarom er niet gewoon voor gaan?

4 maanden lang/kort, valt niet zoveel over te zeggen: de een is na 5 jaar nog niet over een ex heen, de ander heeft het goed afgesloten en is er na 2 maanden alweer klaar voor om te zien of andere relaties wat zijn..
niertransplantatie, met 5,5 jaar dialyse vooraf. dus vrij ingrijpend ja, met allerlei randzaken die ik hier niet ga bespreken, maar het zorgt nogal voor een grote grote twijfel.
pi_124845113
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dawg het volgende:

[..]

niertransplantatie, met 5,5 jaar dialyse vooraf. dus vrij ingrijpend ja, met allerlei randzaken die ik hier niet ga bespreken, maar het zorgt nogal voor een grote grote twijfel.
Oh heftig , een van mijn vrienden heeft dat ook gehad heel veel sterkte dan kan ik me ook wel voorstellen dat je even twijfelt . Ik denk dan ook even moet gaan kijken wat voor jou voorrang heeft , je moet jezelf en je herstel ook niet forceren denk .
Misschien voor jezelf een datum prikken wanneer je het wel zou willen doen als het voor jou te snel gaat.
pi_124845119
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

_O- wat zou het grappig zijn als ze je nu zou afwijzen dan :D

Maar dat enkel om die ego van jou :*
ga ik niet vanuit, ben irl nog nooit afgewezen. :P

mijn ego is zo groot dat die anders wel tegen een stootje kan. ;)
  woensdag 3 april 2013 @ 18:58:25 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124845224
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef dawg het volgende:

En zou niets je tegen moeten houden nu ;)
pi_124845252
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Over wat voor aantallen praten we hier?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124845273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh heftig , een van mijn vrienden heeft dat ook gehad heel veel sterkte dan kan ik me ook wel voorstellen dat je even twijfelt . Ik denk dan ook even moet gaan kijken wat voor jou voorrang heeft , je moet jezelf en je herstel ook niet forceren denk .
Misschien voor jezelf een datum prikken wanneer je het wel zou willen doen als het voor jou te snel gaat.
de nier heb ik al 5 jaar dus van herstel is geen sprake. maar hierdoor zit ik (lang verhaal en geen eigen keuze) noodgedwongen in de wao, heb wat lichamelijke ongemakken, laag inkomen, en ik weet dus niet of de nier het goed blijft doen. dialyse is nogal een aanslag en ik weet dus niet goed of ik iemand daar wel mee op wil zadelen.
pi_124845282
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dawg het volgende:

[..]

Het klinkt inderdaad wel heftig, aan de andere kant, je kan ook iemand daten en een dag later onder een auto oid komen, kans zit er altijd in.. Gewoon pakken die kans en gaan..

* weethetevennietmeer spullen pakt en naar (vriendschappelijke *ahum) date vertrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')