Jullie hebben al echt gedate, dus ze heeft al gekeken of ze je relatiemateriaal vindt. Blijkbaar niet. De kans dat dat verandert is klein. Dus echt moves maken zal wss niet echt gaan helpen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ok, ik heb nu echt even input nodig, ik heb een paar weken geleden 3 gezellige date's gehad met een dame.. En uiteindelijk gaf te per Whatsapp toe dat ze geen klik had en niet verder wilde.
Nu wil het feit dat ze vanavond zou komen eten.. Haar auto is kapot (serieus), en heb ik aangeboden om bij haar te eten.
Eigenlijk wil ik haar nog voor mij winnen. Heeft dat zin? Zo ja, hoe? Gaat een bosje rode rozen te ver of juist niet?.
Zodra jij er 100% zeker van weet dat je over je ex heen bent. Kan 2 weken duren, 2 maanden of 2 jaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:29 schreef Kitlerrr het volgende:
Wat vinden jullie een goede tijd om met een nieuw iemand iets te doen/beginnen (zoenen of meer) als je net uit een relatie komt?
Ik weet dat hier natuurlijk geen regels voor zijn, maar wat vinden jullie?
En dan ook naar je ex gekeken, vanaf wanneer voelt het voor jou niet 'respectloos' om iets met een ander te doen?
Dat lijkt me totaal geen zin te hebben. Ze gaf al aan dat er geen klik was. En dan bloemen geven? Don't do it, man.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ok, ik heb nu echt even input nodig, ik heb een paar weken geleden 3 gezellige date's gehad met een dame.. En uiteindelijk gaf te per Whatsapp toe dat ze geen klik had en niet verder wilde.
Nu wil het feit dat ze vanavond zou komen eten.. Haar auto is kapot (serieus), en heb ik aangeboden om bij haar te eten.
Eigenlijk wil ik haar nog voor mij winnen. Heeft dat zin? Zo ja, hoe? Gaat een bosje rode rozen te ver of juist niet?.
Dit!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me totaal geen zin te hebben. Ze gaf al aan dat er geen klik was. En dan bloemen geven? Don't do it, man.
Nee dat heeft helemaal geen zin. Persoonlijk had ik nu het contact volledig verbroken.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet doen...quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet doen, gaat ze zich alleen maar ongemakkelijk voelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ben bang voor je dat het einde verhaal is voor je wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tis ook maar net hoe je uit elkaar bent gegaan. is het vette ruzie of spreek je elkaar nooit meer dan boeit het niet echt (lijkt me)quote:Op woensdag 3 april 2013 15:55 schreef Kitlerrr het volgende:
Dus ik kan eigenlijk uit jullie antwoorden halen dat het niet respectloos naar de ex toe is als je zelf maar volledig klaar met hem bent?
Nou, we zijn wel op een goede manier uit elkaar gegaan en hebben ons ook voorgenomen om leuk contact te onderhouden. Maar eigenlijk heb ik daar op het moment niet heel erg behoefte aan. Het is niet dat ik nog hoop of gevoelens heb maar als ik terugdenk aan hoe het was tussen ons dan kan is soms nog zó boos worden. Ik wil me er gewoon niet meer mee bezighouden en verdergaan en mijn ogen openen voor anderen. Daar kan ik hem op het moment niet bij gebruiken...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis ook maar net hoe je uit elkaar bent gegaan. is het vette ruzie of spreek je elkaar nooit meer dan boeit het niet echt (lijkt me)
Ben je nog altijd goede vrienden dan is het wat anders. Zeker omdat die ander er dan ook echt mee geconfronteerd zal worden.
Dan gewoon lekker je eigen weg ingaanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Kitlerrr het volgende:
Nou, we zijn wel op een goede manier uit elkaar gegaan en hebben ons ook voorgenomen om leuk contact te onderhouden. Maar eigenlijk heb ik daar op het moment niet heel erg behoefte aan. Het is niet dat ik nog hoop of gevoelens heb maar als ik terugdenk aan hoe het was tussen ons dan kan is soms nog zó boos worden. Ik wil me er gewoon niet meer mee bezighouden en verdergaan en mijn ogen openen voor anderen. Daar kan ik hem op het moment niet bij gebruiken...
Even afgezien van het bloemenverhaal, ja, date, klopt, was meer een klaagzang over haar exen en op de 3de date verteld ze doodleuk dat iemand de avond ervoor geprobeerd heeft om in haar broekje (dat waren haar eigen woorden) te komen, en dat ze daar niet van gediend is.. Daardoor stortte mijn motivatie om iets te proberen ook in..quote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie hebben al echt gedate, dus ze heeft al gekeken of ze je relatiemateriaal vindt. Blijkbaar niet. De kans dat dat verandert is klein. Dus echt moves maken zal wss niet echt gaan helpen.
Sowieso win je niemand door bloemen mee te nemen.
He bah. Als het er zo eentje is dan moet je daar maar snel afscheid van nemen...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Even afgezien van het bloemenverhaal, ja, date, klopt, was meer een klaagzang over haar exen en op de 3de date verteld ze doodleuk dat iemand de avond ervoor geprobeerd heeft om in haar broekje (dat waren haar eigen woorden) te komen, en dat ze daar niet van gediend is.. Daardoor stortte mijn motivatie om iets te proberen ook in..
Oke, dankjewelquote:Op woensdag 3 april 2013 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker je eigen weg ingaan![]()
Doen wat voor jezelf goed voelt op het moment. Het is en blijft jouw leven en zo te horen zal het contact met je ex redelijk minimaal zijn/worden.
Hoe beleefdquote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
@Kitlerrr / Ook_gek / Royco1 / SilentChaos / Comp_Lex / Cue_ / Motorbloempje / Barbusse / formerjellybean: Dank jullie wel voor de input, duidelijk.
Het is je ex, dus zoveel rekening hoef je niet met hem te houden. Niet dat je direct op zijn hart moet gaan stampen, maar het is niet nodig om je eigen (eventueel) geluk uit de weg te gaan voor hem lijkt me.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nou, we zijn wel op een goede manier uit elkaar gegaan en hebben ons ook voorgenomen om leuk contact te onderhouden. Maar eigenlijk heb ik daar op het moment niet heel erg behoefte aan. Het is niet dat ik nog hoop of gevoelens heb maar als ik terugdenk aan hoe het was tussen ons dan kan is soms nog zó boos worden. Ik wil me er gewoon niet meer mee bezighouden en verdergaan en mijn ogen openen voor anderen. Daar kan ik hem op het moment niet bij gebruiken...
Graag gedaan en sterktequote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
@Kitlerrr / Ook_gek / Royco1 / SilentChaos / Comp_Lex / Cue_ / Motorbloempje / Barbusse / formerjellybean: Dank jullie wel voor de input, duidelijk.
Nee, dat is ook wel heel erg waar. Ik zal ook nooit op zijn hart gaan stampen, dat verdient hij niet. Maar ik weet gewoon dat het hem zal steken als ik wat met een ander begin. Het is heel krom maar ik moet me er maar overheen zetten denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is je ex, dus zoveel rekening hoef je niet met hem te houden. Niet dat je direct op zijn hart moet gaan stampen, maar het is niet nodig om je eigen (eventueel) geluk uit de weg te gaan voor hem lijkt me.
Al wacht je misschien 4 maand of een jaar. Het zal dan misschien nog blijven steken. Om daar nou rekening mee te gaan houdenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Kitlerrr het volgende:
Nee, dat is ook wel heel erg waar. Ik zal ook nooit op zijn hart gaan stampen, dat verdient hij niet. Maar ik weet gewoon dat het hem zal steken als ik wat met een ander begin. Het is heel krom maar ik moet me er maar overheen zetten denk ik.
True...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al wacht je misschien 4 maand of een jaar. Het zal dan misschien nog blijven steken. Om daar nou rekening mee te gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |