Heftig verhaal.. Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je (las ik een paar posts hierboven), gelukkig maar!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh het gaat nu veel beter hoor, dat hele moeilijke punt heb ik gehad en weet nog hoe ik me toen zorgen over maakte maar na dat een paar keer te hebben verteld word het veel makkelijker, voor mezelf dan, want de omgeving schrikt er vaak een beetje van.
Maar omdat ik het meegemaakt heb is het voor mij dus een beetje gewoon , wat soms juist voor de omgeving even verwarrend is.
je 1e nacht zonder beurt ja?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Kitlerrr het volgende:
Helaas niks gescoord vannacht. Te druk om een dronken vriendin in de gaten te houden... Thanks man.
Ik kan je nu direct laten scorenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:11 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eh, 3 maanden. En met scoren bedoel ik contact maken(en houden) met een leuke vent
3x squaten en je bent om?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan je nu direct laten scoren
Genoeg potentieel qua mannen die je willen helpen hier. Bezin, kingtoppie, kree om maar wat voor te stellenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:08 schreef Kitlerrr het volgende:
Helaas niks gescoord vannacht. Te druk om een dronken vriendin in de gaten te houden... Thanks man.
Das genoeg om Kim Holland in een vestaalse maagd te veranderen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Genoeg potentieel qua mannen die je willen helpen hier. Bezin, kingtoppie, kree om maar wat voor te stellen
Dan is meteen de frustratie van het niet scoren wel voor goed wegquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das genoeg om Kim Holland in een vestaalse maagd te veranderen.
Dat is dan wederzijds denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das genoeg om Kim Holland in een vestaalse maagd te veranderen.
Daar zou ik maar niet op rekenenquote:
Vrouwen zijn het tegengestelde van logica. Dat moet je nu toch wel eens inzien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Ik heb me gisteren als een redelijke mongool gedragen.
En juist dan krijg je aandacht van vrouwen, waar is de logica?
Was je dan eindelijk aan het 'escaleren'?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
Ik heb me gisteren als een redelijke mongool gedragen.
En juist dan krijg je aandacht van vrouwen, waar is de logica?
Dit verhaal behoeft wat uitleg.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het tegengestelde van logica. Dat moet je nu toch wel eens inzien.
Maar vertel, wat heb je gedaan.
Ja zo kan je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:47 schreef Cue_ het volgende:
Je kwam dus gewoon over als zelfverzekerd, lekker je ding doen, plezier hebben. Dat trekt vrouwen aan
Helemaal niets...quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben jullie veel veranderingen gemerkt in je liefdesleven toen je een keer ging verhuizen, ander werk ging doen, enz?
kga binnenkort verhuizen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben jullie veel veranderingen gemerkt in je liefdesleven toen je een keer ging verhuizen, ander werk ging doen, enz?
Nee, ik ben wel totaal veranderd veranderd sinds ik ben verhuisd. Maar dat is eerder toeval dan dat echt daardoor komt.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee dat niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |