Zolang je er open en eerlijk over bent.. ligt die keus bij de ander hequote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
ik weet dus niet goed of ik iemand daar wel mee op wil zadelen.
ik heb het niet bijgehouden maar genoeg. maar goed niet echt interessant, dit detail.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Over wat voor aantallen praten we hier?
Oké, oké.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het niet bijgehouden maar genoeg. maar goed niet echt interessant, dit detail.
Dan zou ik meer denk ik voor de langzame aanpak gaan eerst gewoon uitgaan als vrienden en gewoon open en eerlijk over je situatie praten en kijken hoe zij het vind en dan juist als je wat meer weet en jullie beiden aankaarten dat je haar erg leuk vind .quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
de nier heb ik al 5 jaar dus van herstel is geen sprake. maar hierdoor zit ik (lang verhaal en geen eigen keuze) noodgedwongen in de wao, heb wat lichamelijke ongemakken, laag inkomen, en ik weet dus niet of de nier het goed blijft doen. dialyse is nogal een aanslag en ik weet dus niet goed of ik iemand daar wel mee op wil zadelen.
ja dat is waar. eerlijk ben ik wel, verlegen niet, maar toch wel een zekere zin van schaamte omdat zulke dingen voor anderen zo vanzelfsprekend lijken te zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je er open en eerlijk over bent.. ligt die keus bij de ander he
dat werkt voor mij niet. vrienden en slow-paced en praten etc.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan zou ik meer denk ik voor de langzame aanpak gaan eerst gewoon uitgaan als vrienden en gewoon open en eerlijk over je situatie praten en kijken hoe zij het vind en dan juist als je wat meer weet en jullie beiden aankaarten dat je haar erg leuk vind .
Blijft trouwens lastig als je heel wat met je meedraagt , dat herken ik zelf ook wel een beetje .
Je schaamtegevoel snap ik wel, zijn soms moeilijke onderwerpen om helemaal eerlijk over te zijn. Maar het is the only wayquote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef dawg het volgende:
ja dat is waar. eerlijk ben ik wel, verlegen niet, maar toch wel een zekere zin van schaamte omdat zulke dingen voor anderen zo vanzelfsprekend lijken te zijn.
al begrijp ik niet goed waarom ik daar nu zo overdenk. was voorheen nooit zo.ik word soft. of oud. of beide.
Dan zou ik het niet weten , moeilijke situatie.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
dat werkt voor mij niet. vrienden en slow-paced en praten etc.
ze weet het al wel, ik maak er natuurlijk geen groot mysterieus geheim van.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je schaamtegevoel snap ik wel, zijn soms moeilijke onderwerpen om helemaal eerlijk over te zijn. Maar het is the only way![]()
Je vindt der gewoon leuk
Het zijn de details die het hem doen hequote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef dawg het volgende:
ze weet het al wel, ik maak er natuurlijk geen groot mysterieus geheim van.
alleen niet de details etc.
ja ik denk het. gezien mijn gedenk.
Wat je vaak ziet is dat mensen met een "beperking" opeens voor een ander gaat denken. Wat jij nu min of meer ook doetquote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
de nier heb ik al 5 jaar dus van herstel is geen sprake. maar hierdoor zit ik (lang verhaal en geen eigen keuze) noodgedwongen in de wao, heb wat lichamelijke ongemakken, laag inkomen, en ik weet dus niet of de nier het goed blijft doen. dialyse is nogal een aanslag en ik weet dus niet goed of ik iemand daar wel mee op wil zadelen.
Dat had ik zelf ook , bij mij is natuurlijk vroeger het verkrachtingsverhaal geweest en dat vond ik super moeilijk te vertellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat je vaak ziet is dat mensen met een "beperking" opeens voor een ander gaat denken. Wat jij nu min of meer ook doet
Ga er voor, wees eerlijk over hoe je leven er nu uit ziet en welke ongemakken je hebt. En laat haar dan beslissen
Wie weet vind ze je veel te leuk en neemt je "min punten" voor lief! Niet zo snel afschrijven of voor iemand anders gaan denken is dan ook mijn advies!
Ga eens wat drinken met haar!
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook , bij mij is natuurlijk vroeger het verkrachtingsverhaal geweest en dat vond ik super moeilijk te vertellen.
Bij een iemand is het toen gebeurd dat ik er mee verder ging en juist daarna het hele verleden opkwam zonder dat hij het wist.
Dat was voor mij een harde leerschool want het hoort een beetje bij je dat is een verleden wat je toch bij je draagt en op sommige punten wel mijn karakter beinvloed heeft dus als iemand wat met mij krijgt toch een redelijk iets wat je niet moet verzwijgen.
Ik vond het daarom ook juist vaak heel moeilijk om een relatie aan te gaan want he wie zit er nou te wachten op zo'n verleden , nu wel juist door gemerkt dat het achteraf wel meeviel en ze ook wel begrip voor me hebben.
Nu heb ik gelukkig ook iemand die het weet en er ook wel redelijk mee om kan gaan alhoewel hij soms wat bezorgd en ook voorzichtig is .
Soms moet je even door de zure appel bijten en dingen vertellen die minder zijn maar als je het uiteindelijk gedaan hebt valt het wel ontzettend mee.
Zo dat was ff mijn hele serieuze post vandaag
Oh het gaat nu veel beter hoor, dat hele moeilijke punt heb ik gehad en weet nog hoe ik me toen zorgen over maakte maar na dat een paar keer te hebben verteld word het veel makkelijker, voor mezelf dan, want de omgeving schrikt er vaak een beetje van.quote:
Tjah...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh het gaat nu veel beter hoor, dat hele moeilijke punt heb ik gehad en weet nog hoe ik me toen zorgen over maakte maar na dat een paar keer te hebben verteld word het veel makkelijker, voor mezelf dan, want de omgeving schrikt er vaak een beetje van.
Maar omdat ik het meegemaakt heb is het voor mij dus een beetje gewoon , wat soms juist voor de omgeving even verwarrend is.
En weer thuis, was geen eer meer aan te behalen (zoals sommige al aangaven), wel lekker gegeten en gezellig maar er staat nu een dikke punt achter.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
* weethetevennietmeer spullen pakt en naar (vriendschappelijke *ahum) date vertrekt
Ja was het ook maar ik heb er mee leren leven en heb het verwerkt en het gaat nu goed , ik ben nu zelfs aan het daten en heb dus niet meer zo'n last van het verleden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah...
Kvind het kut en verder kan ik er weinig aan doen helaas.
Jammer maar nu kan je ook weer verder kijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En weer thuis, was geen eer meer aan te behalen (zoals sommige al aangaven), wel lekker gegeten en gezellig maar er staat nu een dikke punt achter.
Dat zekerquote:Op woensdag 3 april 2013 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jammer maar nu kan je ook weer verder kijken
Met dit weerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Het is lente, love/batsen is in the air!
Herken ik wel. Tenminste, dat over m'n verleden vertellen mensen wel eens afschrikt.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh het gaat nu veel beter hoor, dat hele moeilijke punt heb ik gehad en weet nog hoe ik me toen zorgen over maakte maar na dat een paar keer te hebben verteld word het veel makkelijker, voor mezelf dan, want de omgeving schrikt er vaak een beetje van.
Maar omdat ik het meegemaakt heb is het voor mij dus een beetje gewoon , wat soms juist voor de omgeving even verwarrend is.
Merk er weinig vanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Het is lente, love/batsen is in the air!
die ava van jou wekt best agressie opquote:
Als je met agressie een sterke verkrachtingsdrang bedoelt sluit ik me bij jou aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die ava van jou wekt best agressie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |