Ja, vroeger kwam je gewoon met een relatie uit de kroeg... Het ging iig veel gemakkelijker, als 30+'er vind ik het ook maar lastig. En strontvervelendquote:Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je over de 30 pas begint daarmee![]()
heb echt nooit hoeven daten voor mn vorige relaties.
paar keer thuis afgesproken en de vonk sloeg over.. alle 3 de keren..
wat ik altijd wel typisch heb gevonden gezien mn uiterlijk toen..
bril, mager, onhandig etc.
mahja, in je 20'er jaren is t makkelijker een vriendinnetje tegen te komen dan als je wat ouder bent, denk ik zo.
Nou, het ging zo:quote:
aha, je dacht dat het gewoon vriendschappelijk was.quote:Op zondag 7 april 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, het ging zo:
Ik had een afspraak met een leuke vrouw bij mij thuis, maar het kwam niet in me op dat het -eigenlijk- gewoon een date was!
Nou, ik vond haar dus -wel- gewoon heel leuk!quote:Op zondag 7 april 2013 13:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
aha, je dacht dat het gewoon vriendschappelijk was.
Ik heb wel een keer iemand als date gehad die zichzelf meteen bij mezelf thuis uitnodigde , dat vind ik eigenlijk niet zo'n goede zet als ik iemand nog niet echt goed ken.
Als ik ga daten wil ik gewoon eerst even ergens daten op een centrale plek en als gewoon ergens wat drinken en als ik hem echt leuk genoeg vind mag die op visite komen bij me thuis
Kanjer, ik ben trots op je!!quote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef dawg het volgende:
nou. net gebeld, uitgevraagd, en over 2 weken date. ze zei nog wel dat ze niet op zoek was, maar goed, ze had ook nee kunnen zeggen denk ik dan. we zien wel. in ieder geval mijn twijfel genegeerd, dat is wel goed.
verlegen oid is niet 'mijn probleem', heh. dat scheelt.quote:
Nee, maar je had wel de wereld aan beren op de weg en je flikt het toch maar mooi!quote:Op maandag 8 april 2013 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
verlegen oid is niet 'mijn probleem', heh. dat scheelt.
en voor jou.
zie het als een lekkere relaxe vakantie.
als de date nu op niks uitloopt moet je me wel troosten heh.quote:Op maandag 8 april 2013 18:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar je had wel de wereld aan beren op de weg en je flikt het toch maar mooi!![]()
Komt wel goed hier, no worries![]()
Voor de zoveelste keer; leuk geprobeerdquote:Op maandag 8 april 2013 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
als de date nu op niks uitloopt moet je me wel troosten heh.
je hebt nu toch tijd genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 18:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer; leuk geprobeerd
Geen idee. Ik had me alleen maar om hoeven draaien, maar om de een of andere reden deed ik het nietquote:
Je kan mij niet wijsmaken dat je geen idee hebt. Je was of bang of je had geen zin of wat dan ook.quote:Op maandag 8 april 2013 18:27 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had me alleen maar om hoeven draaien, maar om de een of andere reden deed ik het niet
Bang denk ik, maar waarom? Ik zou het echt niet weten. Gewoon praten heb ik absoluut geen moeite mee namelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 18:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je geen idee hebt. Je was of bang of je had geen zin of wat dan ook.
Je merkte op dat ze er waren dus er ging ecjt wel wat door je heen
Denk het. Sowieso neem ik niet al te gauw initiatief in versieren. Ik kijk liever eerst de kat uit de boom en ik ben verlegen.quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Omdat zij t initiatief nam miss? En dat t niet ompraten ging maar om flirten?
zoiets herken ik wel ja.quote:Op maandag 8 april 2013 18:21 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb wederom gefaald zaterdag, meerdere meisjes probeerden me te versieren maar ik ging er niet op in. Eén meisje begon zelfs zo lomp tegen me aan te dansen dat ik zowat omflikkerde, dat was niet heel subtiel![]()
Soms baal ik een beetje van mezelf om dit soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, laatst las ik hier nog dat er hordes 30+ mensen vrijgezel werden, omdat ze toch iets serieus zochten. I am confusedquote:Op zondag 7 april 2013 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vroeger kwam je gewoon met een relatie uit de kroeg... Het ging iig veel gemakkelijker, als 30+'er vind ik het ook maar lastig. En strontvervelend
Natuurlijk zijn er hordes vrijgezelle mensen. Net als hordes bezette mensen. tis maar net wat de boodschap van onderwerp is.quote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nah, laatst las ik hier nog dat er hordes 30+ mensen vrijgezel werden, omdat ze toch iets serieus zochten. I am confused![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |