abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 april 2013 @ 03:54:35 #151
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124978730
Ik heb zojuist geheel onbewust iemands nummer gevraagd, omdat hij iets moest doorsturen naar mij :P
pi_124979115
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben jullie veel veranderingen gemerkt in je liefdesleven toen je een keer ging verhuizen, ander werk ging doen, enz?
Zowel verhuizen als ander werk zijn slecht voor mijn relatie geweest.

Simpelweg omdat ik mij er dan helemaal op richt en mijn best doe om alles te regelen en dan dus minder tijd voor mijn relatie / liefdesleven heb.

Als vrijgezel kan veranderen van omgeving geen kwaad, maar als je al een relatie hebt kan het zomaar verkeerd uitpakken.
Monkey see, monkey do.
pi_124980629
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben jullie veel veranderingen gemerkt in je liefdesleven toen je een keer ging verhuizen, ander werk ging doen, enz?
Bij het verhuizen wel, bedenk echter wel dat niks vanzelf gaat. Het was gewoon een betere omgeving waar ik mij beter op mijn plek voelde.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124980827
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:17 schreef BadObsession het volgende:
Als vrijgezel kan veranderen van omgeving geen kwaad, maar als je al een relatie hebt kan het zomaar verkeerd uitpakken.
Hoezo?
  zondag 7 april 2013 @ 11:14:02 #155
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124980861
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 03:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik heb zojuist geheel onbewust iemands nummer gevraagd, omdat hij iets moest doorsturen naar mij :P
Smooth hoor.
pi_124981540
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 11:12 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hoezo?
Tsja, als je vrijgezel bent dan is de kans nou eenmaal groter dat je nieuwe mensen leert kennen na een verhuizing. Hetzelfde geldt voor ander werk. Dus dat is bijna altijd positief.

Het nadeel is vaak dat er veel tijd en aandacht naartoe gaat. En dat kan in een relatie nadelig uitpakken. Mijn ervaring ermee (ik ben 2 keer van baan veranderd en 1 keer verhuisd tijdens mijn relatie) is dat het er in mijn geval toe leidt dat we een tijdje langs elkaar heen leven, omdat we erg druk met van alles en nog wat bezig zijn. We hebben sowieso meestal al veel te doen (fulltime werk, avondstudie, sporten etc) en als je dan de stress van een nieuwe baan of verhuizing daarbij optelt, dan blijft er bijna geen tijd voor wat dan ook meer over.

Die paar uurtjes per week dat je dan nog tijd voor elkaar had, zijn dan ook verdwenen..

Sowieso vind ik het combineren van een serieuze baan waar ik ook lekker verdien en een privé leven ingewikkeld genoeg. Zeker tijdens deze recessie. Mijn planning is erg strak de laatste tijd. Dus als ik iets overdag niet af krijg, dan ben ik 's avonds bezig dit in te halen. En daarnaast probeer ik nog even aan mijn studie te werken en te gaan sporten. En oh ja, ik heb ook nog een vriendin :P

Zo gaat het vaak bij mij..

[ Bericht 1% gewijzigd door BadObsession op 07-04-2013 11:55:55 ]
Monkey see, monkey do.
pi_124981742
Dat vind ik dan wel weer erg kort door de bocht want verhuizen kan ook heel erg veel ontspanning en innerlijke rust geven dat het juist zo erg veel extra bied.

Ik denk dat het voornamelijk je drukke planning is :)
pi_124981914
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 11:56 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik dan wel weer erg kort door de bocht want verhuizen kan ook heel erg veel ontspanning en innerlijke rust geven dat het juist zo erg veel extra bied.

Ik denk dat het voornamelijk je drukke planning is :)
Een verhuizing zelf kan ook veel stress opleveren.

Ik kan het weten, want ik ben er weer eentje aan het plannen. Mijn woning is namelijk verkocht onder voorbehoud van financiering. Hartstikke leuk natuurlijk, maar er komt veel bij kijken. Ten eerste moet je zien te voorkomen dat je straks 2 woningen hebt, dus eigenlijk kan ik pas iets doen zodra de koper zijn bankgarantie rond heeft. In deze markt mag je allang blij zijn dat je je woning verkoopt, dus de opleverdatum opschuiven was ook geen optie (ze willen er graag snel in). Met andere woorden: ik heb ongeveer 1 maand om andere woonruimte te vinden en te verhuizen straks.

Uiteraard ben ik veel aan het voorbereiden. Ik sta bij particuliere vastgoedmanagement bedrijven ingeschreven voor particuliere huur, ben al druk aan het opruimen, ben naar de open huizen dag geweest om mij alvast op de volgende koopwoning (en buurt) te oriënteren enzovoorts.

Al met al is het een hoop geregel met onzekere factoren (is die huurwoning er straks nog? gaat de verkoop wel echt door? enzovoorts)

En dan moet ik in de tussentijd nog even een paar deadlines halen van mijn werk.

Plus dat mijn vriendin ook niet altijd op 1 lijn met mij staat over waar we gaan wonen en wat nu gaan doen (kopen of huren) met als resultaat de nodige discussies.

Nee, verhuizen is niet fijn :P

Misschien als we straks verhuisd zijn en in een betere buurt wonen dat we dan wel een stuk gelukkiger zijn, maar tot die tijd.. brrrr :P
Monkey see, monkey do.
pi_124982084
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef BadObsession het volgende:
Een verhuizing zelf kan ook veel stress opleveren.Met andere woorden: ik heb ongeveer 1 maand om andere woonruimte te vinden en te verhuizen straks.Al met al is het een hoop geregel met onzekere factoren (is die huurwoning er straks nog? gaat de verkoop wel echt door? enzovoorts)
Plus dat mijn vriendin ook niet altijd op 1 lijn met mij staat over waar we gaan wonen en wat nu gaan doen (kopen of huren) met als resultaat de nodige discussies.Nee, verhuizen is niet fijn :P
Dat zijn dingen in je persoonlijke situatie.
Dingen die anderen misschien totaal niet als stressvol ervaren.
Ik zou een moord doen voor een verhuizing en waarheen boeit mij allemaal niets.

Dat je vriendin en jij niet op 1 lijn zitten staat los van verhuizen of dat slim is in een relatie. In jouw relatie lijkt mij van niet :D maar om dat zo algemeen te stellen.
pi_124982124
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou een moord doen voor een verhuizing en waarheen boeit mij allemaal niets.
Dat klinkt anders ook niet best :P
Monkey see, monkey do.
pi_124982197
Hoezo niet? Ik voel mij totaal niet veilig in mijn huis om meerdere redenen.
Ik moet hier asap weg en liever vandaag dan morgen.
pi_124982309
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo niet? Ik voel mij totaal niet veilig in mijn huis om meerdere redenen.
Ik moet hier asap weg en liever vandaag dan morgen.
Tsja, je geeft zelf het antwoord al. Jezelf totaal niet veilig voelen in een woning lijkt mij persoonlijk ook vreselijk. Gelukkig heb ik dat gevoel nog nooit gehad.

Het klinkt iig alsof je in een verkeerde buurt woont (of een heel brak huis).
Monkey see, monkey do.
pi_124982373
Beide maar het zou mijn relatie alleen maar heel erg goed doen als ik verhuis dus. ;)
pi_124982667
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef Pvoesss het volgende:
Beide maar het zou mijn relatie alleen maar heel erg goed doen als ik verhuis dus. ;)
Resteert de vraag welke situatie gangbaarder is. Die van mij of die van jou :P

Maar waarom verhuis je dan niet eigenlijk?
Monkey see, monkey do.
pi_124982798
Omdat ik 2 kinderen heb :) en je die niet zomaar weg kan rukken uit veilige omgeving.
pi_124982886
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat ik 2 kinderen heb :) en je die niet zomaar weg kan rukken uit veilige omgeving.
Maar hoe kan het voor die kinderen dan een veilige omgeving zijn als jij je totaal niet veilig voelt?
Monkey see, monkey do.
pi_124982986
Omdat kinderen niet besef van alles hebben natuurlijk. ;)
Plus hier thuis is het wel veilig en gewoon gezellig en knus.
1 gaat al naar school en kan je niet tijdelijk ergens anders naar school laten gaan, en als ze van school wisselt dan is meerdere keren wisselen ook gewoon geen optie.
pi_124983167
Verhuizen wordt voor een kind pas moeilijk als het wat ouder is. De eerste paar jaar op school zijn minder spannend (ik ben in mijn jeugd een keer of 5 verhuisd en ik vond vooral de laatste keer vervelend.. maar toen zat ik al in groep 5).
Monkey see, monkey do.
pi_124983316
Nee niet ieder kind is het zelfde.. Sommige kinderen kunnen dat wel als makkelijk ervaren en anderen net. Net als dat de 1 heel makkelijk date en een ander totaal niet.
pi_124983480
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 12:52 schreef Pvoesss het volgende:
Nee niet ieder kind is het zelfde.. Sommige kinderen kunnen dat wel als makkelijk ervaren en anderen net. Net als dat de 1 heel makkelijk date en een ander totaal niet.
Het is ook maar net waar je het aan blootstelt.

Om dan toch weer een beetje ontopic te gaan.. als je vanaf de middelbare school gewend bent om te daten, dan zal je dit veel makkelijker afgaan dan wanneer je daar op je twintigste mee begint :)

Mijn vriendin is bijvoorbeeld gehecht aan onze woning en onze buurt.. terwijl ik dat totaal niet heb. Ik kan prima alles achter mij laten en ergens anders zitten. Dat heeft ook met mijn jeugd te maken denk ik.

Als mensen beter willen worden in versieren en daten, moeten ze het simpelweg vaker doen. En ja, het zal niet makkelijk zijn.. maar oefening baart kunst.
Monkey see, monkey do.
pi_124983683
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef BadObsession het volgende:
Het is ook maar net waar je het aan blootstelt.
Dat is onzin met zoveel dingen sommige mensen trekken dingen echt niet en andere wel. Ik heb 2 kinderen en met beide doe ik precies dezelfde dingen en de 1 kan sommige dingen totaal niet handlen en heeft veel te veel prikkels en heeft het er moeilijk mee en de ander niet.

Ook met daten niet iedereen zal er beter in zijn als het er vroeg mee begint.
Of had dan wel succes gehad met dingen :D Gewoon doen is heel leuk maar het moet wel iets zijn waar je mentaal aan toe bent. Als je mentaal niet ver genoeg er voor bent kom je nergens ook niet met gewoon doen.
  zondag 7 april 2013 @ 13:13:50 #172
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124983898
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef BadObsession het volgende:
als je vanaf de middelbare school gewend bent om te daten, dan zal je dit veel makkelijker afgaan dan wanneer je daar op je twintigste mee begint
als je over de 30 pas begint daarmee :X

heb echt nooit hoeven daten voor mn vorige relaties.
paar keer thuis afgesproken en de vonk sloeg over.. alle 3 de keren..
wat ik altijd wel typisch heb gevonden gezien mn uiterlijk toen.. :')
bril, mager, onhandig etc.
mahja, in je 20'er jaren is t makkelijker een vriendinnetje tegen te komen dan als je wat ouder bent, denk ik zo.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_124983969
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef marcel-o het volgende:

[..]

als je over de 30 pas begint daarmee :X

heb echt nooit hoeven daten voor mn vorige relaties.
paar keer thuis afgesproken en de vonk sloeg over.. alle 3 de keren..
Ik heb eigenlijk ook nog nooit gedate. Tenminste, niet bewust :P
Is dus ook iets nieuws voor mij, maar ik zie wel hoe dat gaat lopen als het eenmaal zover is :)
  zondag 7 april 2013 @ 13:18:37 #174
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124984049
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 11:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Smooth hoor.
Ja he! :9
pi_124984076
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk ook nog nooit gedate. Tenminste, niet bewust :P
Is dus ook iets nieuws voor mij, maar ik zie wel hoe dat gaat lopen als het eenmaal zover is :)
Hoe date je onbewust dan ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')