Zowel verhuizen als ander werk zijn slecht voor mijn relatie geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben jullie veel veranderingen gemerkt in je liefdesleven toen je een keer ging verhuizen, ander werk ging doen, enz?
Bij het verhuizen wel, bedenk echter wel dat niks vanzelf gaat. Het was gewoon een betere omgeving waar ik mij beter op mijn plek voelde.quote:Op zondag 7 april 2013 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hebben jullie veel veranderingen gemerkt in je liefdesleven toen je een keer ging verhuizen, ander werk ging doen, enz?
Hoezo?quote:Op zondag 7 april 2013 08:17 schreef BadObsession het volgende:
Als vrijgezel kan veranderen van omgeving geen kwaad, maar als je al een relatie hebt kan het zomaar verkeerd uitpakken.
Smooth hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 03:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik heb zojuist geheel onbewust iemands nummer gevraagd, omdat hij iets moest doorsturen naar mij
Tsja, als je vrijgezel bent dan is de kans nou eenmaal groter dat je nieuwe mensen leert kennen na een verhuizing. Hetzelfde geldt voor ander werk. Dus dat is bijna altijd positief.quote:
Een verhuizing zelf kan ook veel stress opleveren.quote:Op zondag 7 april 2013 11:56 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik dan wel weer erg kort door de bocht want verhuizen kan ook heel erg veel ontspanning en innerlijke rust geven dat het juist zo erg veel extra bied.
Ik denk dat het voornamelijk je drukke planning is
Dat zijn dingen in je persoonlijke situatie.quote:Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef BadObsession het volgende:
Een verhuizing zelf kan ook veel stress opleveren.Met andere woorden: ik heb ongeveer 1 maand om andere woonruimte te vinden en te verhuizen straks.Al met al is het een hoop geregel met onzekere factoren (is die huurwoning er straks nog? gaat de verkoop wel echt door? enzovoorts)
Plus dat mijn vriendin ook niet altijd op 1 lijn met mij staat over waar we gaan wonen en wat nu gaan doen (kopen of huren) met als resultaat de nodige discussies.Nee, verhuizen is niet fijn
Dat klinkt anders ook niet bestquote:Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou een moord doen voor een verhuizing en waarheen boeit mij allemaal niets.
Tsja, je geeft zelf het antwoord al. Jezelf totaal niet veilig voelen in een woning lijkt mij persoonlijk ook vreselijk. Gelukkig heb ik dat gevoel nog nooit gehad.quote:Op zondag 7 april 2013 12:14 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo niet? Ik voel mij totaal niet veilig in mijn huis om meerdere redenen.
Ik moet hier asap weg en liever vandaag dan morgen.
Resteert de vraag welke situatie gangbaarder is. Die van mij of die van jouquote:Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef Pvoesss het volgende:
Beide maar het zou mijn relatie alleen maar heel erg goed doen als ik verhuis dus.
Maar hoe kan het voor die kinderen dan een veilige omgeving zijn als jij je totaal niet veilig voelt?quote:Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat ik 2 kinderen heben je die niet zomaar weg kan rukken uit veilige omgeving.
Het is ook maar net waar je het aan blootstelt.quote:Op zondag 7 april 2013 12:52 schreef Pvoesss het volgende:
Nee niet ieder kind is het zelfde.. Sommige kinderen kunnen dat wel als makkelijk ervaren en anderen net. Net als dat de 1 heel makkelijk date en een ander totaal niet.
Dat is onzin met zoveel dingen sommige mensen trekken dingen echt niet en andere wel. Ik heb 2 kinderen en met beide doe ik precies dezelfde dingen en de 1 kan sommige dingen totaal niet handlen en heeft veel te veel prikkels en heeft het er moeilijk mee en de ander niet.quote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef BadObsession het volgende:
Het is ook maar net waar je het aan blootstelt.
als je over de 30 pas begint daarmeequote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef BadObsession het volgende:
als je vanaf de middelbare school gewend bent om te daten, dan zal je dit veel makkelijker afgaan dan wanneer je daar op je twintigste mee begint
Ik heb eigenlijk ook nog nooit gedate. Tenminste, niet bewustquote:Op zondag 7 april 2013 13:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je over de 30 pas begint daarmee![]()
heb echt nooit hoeven daten voor mn vorige relaties.
paar keer thuis afgesproken en de vonk sloeg over.. alle 3 de keren..
Hoe date je onbewust dan ??quote:Op zondag 7 april 2013 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook nog nooit gedate. Tenminste, niet bewust
Is dus ook iets nieuws voor mij, maar ik zie wel hoe dat gaat lopen als het eenmaal zover is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |